5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jardaf 8.9.2007 0:16

Nevím co je na současné poloza Brněnského nádraží špatného

Současná poloha nádraží je vyjímečná právě svou blízkostí centra. Možná až k přesunu dojde, začnou toho mnozí litovat. Nepřipadale mně, že je trať výraznou překážkou. Pokud vím, tak podchodů a podjezdů je dost. Nemohu se zbavit dojmu, že za snahou o posun nádraží stojí spekulace s pozemky a vidina tučných úplatků (Čím dražší stavba tím více peněz se dá ulejt).

PetrN 7.9.2007 16:05

Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!! (dokončení)

5. Nové nádraží je nutné tak jako tak. I tzv. přisunutá (Goebelsovská lež melounů) poloha je stejně dále od centra, než dnešní. Pravda - tzv. odsnutá je o něco dále (ve srovnání s přisunutou se prodlouží doba potřebná k dojití na nám. Svobody tak o 3 minuty), ale umožňuje rozumný rozvoj Brna - a to jak centra, tak i dnešních brownfieds za nádražím... A pokud bude nádraží jako v Praze, pak jedině dobře. Vždyť jak z Wilsonova, tak Masarykova to je třeba na Václavák tak 7-12 minut chůze...

6. Bohužel se ze značné části podílejí na správě města Brna melouni - snad nejhorší v celé ČR. Opět bohužel je podporuje další brněnská živelní pohroma -  z m r d  Zlatuška...

PetrN 7.9.2007 16:07

Omlouvám se - to výše je reakce a patří níže... :-)

Tak sorry...

balthasar 7.9.2007 16:43

Re: Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!! (dokončení)

No, milý z m r d e -- když se vám to oslovení tak líbí -- ono je to ve

skutečnosti od Wilsona ke Koni 520 m, zatimco od Roly k Paštice 560 m,

ale zas tam maj kratší podchody na nástupiště. Ale nevylučuju, že to

některý lemry choděj třeba i 15 minut. :-/

PetrN 7.9.2007 20:59

Re: Re: Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!! (dokončení)

Vy jste nějak cimprlich... :-D

kája 9.9.2007 14:00

Re: Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!! (dokončení)

Byla jsem párkrát v Brně a první, co mě uhodilo do očí ( a to jsem ještě nic nevěděla o akci - posun nádraží), bylo právě nádraží, nesmyslně vydělané v místě, kde vlastně rozděluje město na dvě části a ještě k tomu ten podchod plný ručníků a podprsenek, to je horor. člověk ani nemůže najít cestu na druhou stranu. Teď vím, kam se má posunout a divím se agitátorům, kteří tvrdí, že to bude daleko. Přeji Brnu, aby se z něj konečně stalo celistvé město, a ne jen shluk vesnic pospojovaný tramvajovou dopravou.

Psí vrah Čumil 7.9.2007 14:16

Ale jinak s potěšením vnímám, jak Aston hodnotí urbanistickou funkčnost

Hlavního nádraží...:-/

balthasar 7.9.2007 15:01

Re: Ale jinak s potěšením vnímám, jak Aston hodnotí urbanistickou funkčnost

To neni selektivní, von tak vnímá všecko, kde se nedá venčit na sůze ;-)

Psí vrah Čumil 7.9.2007 15:25

Re: Re: Ale jinak s potěšením vnímám, jak Aston hodnotí urbanistickou funkčnost

Von to včera jel na súze? A chudák, to je mi ho líto...;-)

balthasar 7.9.2007 19:04

Re: Re: Re: Ale jinak s potěšením vnímám, jak Aston hodnotí urbanistickou funkčnost

Možná že fakt .. to by ten tón vysvětlovalo ;-D

Psí vrah Čumil 7.9.2007 13:49

Hm, ti Brnňáci jsou ale svině. Posílat Astona na dálnici do Prahy přes Cejl..

Ale co, Nakonec - je to Pražák...:-)

Kylchap 7.9.2007 13:35

Astone,

proč jsi nepoužil SC Pendolino? Příroda by ti poděkovala.

Jura Jurax 7.9.2007 10:00

Ad Brno a doprava

Inu, Pražák vyrazil do provincií a diví se, že silnice a doprava jsou tam na tom ještě hůř než Praha a okolí. Ovšem plný souhlas - nejsou prachy a i kdyby byly, tak tu máme zelené a rozličné občanské iniciativy, co se jakémukoliv zlepšení stávajícího tristního stavu razantně brání (R43 třeba - o té se mluví desetiletí a ještě dlouho bude). V tomhle světle se také zajímavě jeví snaha některých pošetilců nacpat obrovské prachy do olympiády v Praze - samozřejmě z peněz daňových poplatníků - svoje do toho nevrazí, oni na tom musí přece vydělat ... ;-€

A dálnice D1 před a za Brnem - za tu roletu s povrchem hodným tak silničky spojující kravín s hnojištěm a připomínající testovací polygon na tlumiče a podvozky se stát nerozpakuje drze žádat dálniční známku - už jen tohle by byl dobrý důvod k defenestraci ouřednictva z ministerstva přes dopravu včetně ministra na sudlice hroty vzhůru; bohužel mezi naštvaným lidem není dost sudlic. Na co krucifix furt platíme nemalé daně? Aby se za ně koupili voliči skrze pastelkovné a jiné podobné a naši volení zastupiči mohli rozhazovat z cizího ... a financovala se politická fraška, jíž jsme denodenně svědky?

A brněnské nádraží - inu, zelení jsou zemští škůdci ... a ptát se v referendu Brňáků, kteří jedou vlakem jednou za čtvrtletí, kde chtějí nádraží, je blbost hodná holt právě Brna. Protože ty desetitisíce občanů, co denně dojíždějí do Brna za prací vlaky, si zobají zanedbané, špinavé, nevýkonné, buranskými blby posprejované, blešímu trhu se podobající hlavní nádraží zamořené podivnými existencemi dnes a denně v plné kráse - a příznivci nádraží v centru jim ještě slibují dobře desetiletí dopravu přes staveniště a provizoria. A ti, kdož chtějí z vlaku na autobus, se vlečou se zavazadly na Zvonařku přes zmíněný bleší trh, kolem somráků shromažďujících se na terase Tesca, pak Vaňkovkou ... a obráceně je to stejné ...

ok 7.9.2007 16:06

Re: Ad Brno a doprava

Jestli jste to nepostřehl, tak Bursík prosazuje právě hradeckou dálnici.

Myslete svojí vlastní hlavou. Proč používáte cizí?

analytik 7.9.2007 9:52

Praha - Brno -

Milý Astone, předbíhá se Vám klávesnioce před šedou kůrou mozkovou. Nejříve nutno podotknout, že Brno má obchvat, a to vnitřní a vnější, průjezd přes centrum od Prahy, Olomouce Bratilsvy či Svitav není nutný, a po Cejlu na dálnici jezdí opravdu jen neznalci. Za druhé - na radnici i na kraji sedí troubové za ODS ( jmenujíce hlavně slovutného ing. Jaroslava Pospíšila, člověka, co krajskou funkci radního pro dopravu dostal díky své neschopnosti ve městě, kde žije ), jen si hrabou do kapes a vymýšlí "ptákoviny". SKANSKA a podobné firmy si jen dělají chutě, jak se napakují a skutek utek, místo dopravy hromadné bude jezdit doprava městská a taxíky. Oddálení nádraží od centra bude mít za následek zhoršení stavu pro žijící obyvatele - přesně tak, jak to známe z Prahy. Příště milý Astone, použijte spoj ČD nebo bus, budete v centru rychleji, prohlédnete si obyčejné lidi a uděláte i něcoi pro ekologii.  ;-D

Jura Jurax 7.9.2007 10:18

Re: Praha - Brno -

Brno má obchvat? Že jsem si nevšiml - třeba když jedu ze Znojma do Svitav, furt se musím motat městem, totéž od Olomouce i od Prahy (i když od Prahy je to relativně nejlepší) - tzv. městské okruhy jsou holt rozšířené obyčejné ulice postižené tranzitní dopravou jistě k velké radosti tam bydlících.

A oddálení nádraží z centra bude mít za následek zlepšení stavu, pro ty, kdož vlakem skutečně jezdí ... kdy jste naposled použil špinavé brněnské nádraží s bleším trhem v podchodech? Zpestřil jste si to přesunem na Zvonařku?

R 7.9.2007 12:04

Re: Re: Praha - Brno -

Já jsem jedn z těch, co jezdí do Brna vlakem. Tak v 80 %, mám co dělat v centru. Proto se mi to brněnské hlavní nádraží hodí. Když se přesune, už to nebude pěšky ale tam a zpátky za dva lístky MHD.  Pokud mám co dělat mimo centrum města, třeba na výstavišti, je pro mě jedno, jestli pojedu ze stávajícího nebo nového nádraží.Co se týká "špinavosti" brněnského nádraží, stačí 1 /1000 prostředků, co se vynaloží  na nové nádraží a to staré bude během půl roku kompletně vyčištěné a s zářící fasádou.  S těmi skladišti souhlasím, to je ale ještě pozůstatek z RakouskaUherska z tehdejší nákladní vlakové dopravy plus tam jsou na cenné půdě ještě nějaké vlakové opravny či co, ty by skutečně mohly jít o nějaké kilometry dál z centra. Ale nezanedbatelná věc je ta, že plánované nové nádraží a prostory kolem je zátopová oblast Svratky, buď stavbu prodraží násypy, které trať a nádraží zvednou o nějaký metr nebo občasné záplavy  prodraží provoz a sníží spolehlivost.

PetrM 7.9.2007 12:20

Re: Re: Re: Praha - Brno -

A v Praze na hlavnim nemusite pouzit MHD, kdyz chcete do centra? Ono to vyjde +- stejne.

balthasar 7.9.2007 15:03

Re: Re: Re: Re: Praha - Brno -

Nemusíte, k Václavovi je to sedm minut pěšky a k Prašný bráně devět.

O´Hafra 24.9.2007 14:51

Re: Re: Praha - Brno -

Potvrzuji: dvakrát jssem minulý rok jela z Břeclavi do Prahy. Poprvé jsme v autě kecali a vůbec se netrefili na Prahu, musili jsme se komplikovaně vyptávat na cestu z centra na pražskou dálnici. Podruhé jsme jeli v autě 3 a uložila jsem všem povinnost koukat na cesstu a značení a stejně jsme zase mířili do centra. Naštěstí jsme nezajeli tak daleko a dotázali jsme se zkušeného šoféra, talže zajížďka trvala jen deset minut  a ne třičtvrtě hodiny jako poprvé.

PetrN 7.9.2007 16:03

Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!!

Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!!

1. Obchvat. Brno žádný obchvat nemá. Má pouze mylý a velký městský okruh. Malý vede zhruba kolem bývalých hradeb. Velký vede různě - místy se téměř dotýká centra (Židenice, rozhraní středu a Kr. Pole, protíná Žabovřesky atd.) Obchvat neexistuje a ani se neplánuje. On by vlastně nebyl potřeba, pokud by ekoteroristi (v Brně bohužel hodně hypertrofovaní) nebránili dokončení velkého okruhu...

2. POkud pojedete od Bratislavy na Svitavy tak centrem pojedete. Je to logická, nekratší a až na výjimky pátečních zácp i nejrychlejší cesta. Pojedete po maleém okruhu a můžete se téměř dotknout nádraží, Mahenova a Janáčkova divadla atd. Zlepšení situace opět brání brněnští melouni s fanatikem Anderem v čele....

3. Pan radní Pospíšil opravdu není příliš muž na svém místě. Ale projevilo se to nejvíce tím, že nedokáže zabránit neuvěřitelně zvrhlému způsobu dopravy do Brna, nazvaného Integrovaný dopravní systém. Za těžké peníze způsobil to, že vlastním autem do Brna jezdí stále více lidí...

4. Investičním rozvojem dopravní sítě JM kraje se stejně nezabývá radní Pospíšil, ale radní Procházková. I ta se bohužel chová oportunisiticky a ustupuje melounům, třeba v tak důležité věci, jako je R43 v Trase Kuřim - Troubsko... 

PetrN 7.9.2007 16:06

Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!! (dokončení)

5. Nové nádraží je nutné tak jako tak. I tzv. přisunutá (Goebelsovská lež melounů) poloha je stejně dále od centra, než dnešní. Pravda - tzv. odsnutá je o něco dále (ve srovnání s přisunutou se prodlouží doba potřebná k dojití na nám. Svobody tak o 3 minuty), ale umožňuje rozumný rozvoj Brna - a to jak centra, tak i dnešních brownfieds za nádražím... A pokud bude nádraží jako v Praze, pak jedině dobře. Vždyť jak z Wilsonova, tak Masarykova to je třeba na Václavák tak 7-12 minut chůze...

6. Bohužel se ze značné části podílejí na správě města Brna melouni - snad nejhorší v celé ČR. Opět bohužel je podporuje další brněnská živelní pohroma -  z m r d  Zlatuška...

TBB - falešný mormonský kněz 7.9.2007 9:25

Doprava

Víte, pane Neffe,

za komunismu se tvrdilo, že Ostrava je všech komunistů ráj a jméno tehdejšího kraského tajemníka Mamuly bylo skloňováno co největší kridiot, jehož země nosila. Jenže to co kritizujete u Brna, ti zoufalci komunističní zvládli už v 70 letech a postavili Rudnou, která obchází město z jihu a pak ještě pár dalších kapacitních radiál na ni navazujících, takže v Ostravě i dnes, pokud nezvolíte nejkratší a nehloupější trasu, se přemístíte z kýženého bodu A do B poměrně rychle. To není chválení komunismu a Mamuly, to je o tom, že stejně jako teď byli i kdysi lidé uvažující, nebo jen uvažující o svých korytech. Proto je na tom Brno, tak jak je. Běžte se poptat Tošenovského.

R 7.9.2007 9:40

Re: Doprava

Ostrava je zvláštní případ. Zatímco normální města mají jedno centrum po staletí, centrum Ostravy bylo za komunistů odsouzeno k postupnému chátrání a jako centrum byly brány sídliště jakožto zdroje pracovních sil Třeba Ostrava Poruba. Výše zmíněné komunikace byly tehdy postaveny předimenzované, protože tehdy byl jednotný začátek pracovní doby, třeba ráno v 6 hodin a bylo třeba většinu lidí z těch sídlišť dovézt do všech těch oceláren a dolů na tu jednu hodinu a zase je potom  po skončení směny najednou odvézt.  Navíc Ostraváci jsou zvyklí díky dolům a poddolování  a vytvářením hald přímo v centru města překopávat to město mnohem důsledněji  a stavět třeba dopravní trasy mnohem velkoryseji než v jiných městech.  Což se jim třeba dodnes vymstívá ve zvýšené prašnosti.:-/

Jura Jurax 7.9.2007 9:22

Ad Bourneovo ultimátum

Ono kde furt brát padouchy, nad nimiž by hlavní hrdina po mnohých protivenstvích slavně zvítězil? Dřív - tedy po druhé světové - se dala užít NKVD, KGB a vůbec totalitní Východ, na druhé straně pak CIC, pak CIA, Intelligence Service a vůbec prohnilý Západ. Teď už je to trošku passé. Navíc v demokratických zemích lze beztrestně plivat na bezpečnostní a jim podobné struktury vlastního státu ... a padouch (ne nutně fyzická osoba) musí být dostatečně mocný, ba až všemocný, disponující penězi, technologiemi a zástupu padouchů nižšího ranku, šílení profesoři hodlající svým vynálezem ovládnout svět jsou už směšní - takže kromě obehrané mafie zbývá holt CIA, NSA, FBI, eventuálně armáda (zajímavé je, že si nevzpomínám na anglický film, kde by roli padoucha hrála Intelligence Service) ... no a protože mnozí tvůrci jsou z čiré neznalosti poněkud doleva, případně dozelena (mezi humanitními intelektuály je to nejspíš módní), tak přicmrdávači hlavního hrdiny jsou nezřídka všeliké rebelské struktury - levicoví novináři, ochránci mloků nebo jiné žoužele, bojovníci za práva menšin (nejlépe "dyskrymynovaných") a takové podobné různé. Totiž třeba do islámských fanatiků a zabijáků je nebezpečné moc se strefovat, ač oni jsou vskutku reálným nebezpečím, protože nehrají podle našich pravidel a opravdu vraždí - a film by se taky nemohl prodávat do islámských zemí, že ...

Charlie 7.9.2007 9:57

Re: Ad Bourneovo ultimátum

R^R^R^

Charlie 7.9.2007 9:58

Re: Ad Bourneovo ultimátum

R^R^R^  Není co dodat  !!

Nelde 7.9.2007 9:03

Dělení železnicí

Ondřeji, to asi nebylo nejlepší. Zejména vy byste měl vědět, že železnice nerozdělila město, ale že město obrostlo železnici. Zejména pro lidi, co dojíždí vlakem každý den, je dobré mít nádraží pro osobní dopravu v centru. Co si ale uvědomili už dávno ve větších městech, je, že je blbost mít koleje v centru - když pro nic, tak ty pozemky jsou moc drahé na to, aby byly zabrány jen kolejemi a nádražními zbytečnostmi (česká nádraží mívají až neuvěřitelně velké zázemí). Koleje patří pod zem (a může tam být i to nádraží - viz třeba Penn Station v New Yorku, kde je pod zemí stanice a pod ní metro a ještě se tam křižujív vlaky a nad stanicí ještě Madison Square Garden).

R 7.9.2007 9:10

Re: Dělení železnicí

Česká nádraží mají ještě zhusta infrastrukturu z dob před 100 lety, kdy vozit dálkové náklady automobilovou dopravou byla utopie a meziměstské a dálkové nákladní vlaky proto vozily převážnou většinu všeho pro obchod a průmysl.

Jura Jurax 7.9.2007 10:08

Re: Dělení železnicí

Ať tak či onak, železnice Brno dělí - a staré nádraží je jako špinavý vřed kombinovaný s bleším trhem přímo v centru ...