18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O´Hafra 24.9.2007 14:51

Re: Re: Praha - Brno -

Potvrzuji: dvakrát jssem minulý rok jela z Břeclavi do Prahy. Poprvé jsme v autě kecali a vůbec se netrefili na Prahu, musili jsme se komplikovaně vyptávat na cestu z centra na pražskou dálnici. Podruhé jsme jeli v autě 3 a uložila jsem všem povinnost koukat na cesstu a značení a stejně jsme zase mířili do centra. Naštěstí jsme nezajeli tak daleko a dotázali jsme se zkušeného šoféra, talže zajížďka trvala jen deset minut  a ne třičtvrtě hodiny jako poprvé.

kája 9.9.2007 14:00

Re: Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!! (dokončení)

Byla jsem párkrát v Brně a první, co mě uhodilo do očí ( a to jsem ještě nic nevěděla o akci - posun nádraží), bylo právě nádraží, nesmyslně vydělané v místě, kde vlastně rozděluje město na dvě části a ještě k tomu ten podchod plný ručníků a podprsenek, to je horor. člověk ani nemůže najít cestu na druhou stranu. Teď vím, kam se má posunout a divím se agitátorům, kteří tvrdí, že to bude daleko. Přeji Brnu, aby se z něj konečně stalo celistvé město, a ne jen shluk vesnic pospojovaný tramvajovou dopravou.

jardaf 8.9.2007 0:16

Nevím co je na současné poloza Brněnského nádraží špatného

Současná poloha nádraží je vyjímečná právě svou blízkostí centra. Možná až k přesunu dojde, začnou toho mnozí litovat. Nepřipadale mně, že je trať výraznou překážkou. Pokud vím, tak podchodů a podjezdů je dost. Nemohu se zbavit dojmu, že za snahou o posun nádraží stojí spekulace s pozemky a vidina tučných úplatků (Čím dražší stavba tím více peněz se dá ulejt).

PetrN 7.9.2007 20:59

Re: Re: Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!! (dokončení)

Vy jste nějak cimprlich... :-D

balthasar 7.9.2007 19:04

Re: Re: Re: Ale jinak s potěšením vnímám, jak Aston hodnotí urbanistickou funkčnost

Možná že fakt .. to by ten tón vysvětlovalo ;-D

balthasar 7.9.2007 16:43

Re: Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!! (dokončení)

No, milý z m r d e -- když se vám to oslovení tak líbí -- ono je to ve

skutečnosti od Wilsona ke Koni 520 m, zatimco od Roly k Paštice 560 m,

ale zas tam maj kratší podchody na nástupiště. Ale nevylučuju, že to

některý lemry choděj třeba i 15 minut. :-/

PetrN 7.9.2007 16:07

Omlouvám se - to výše je reakce a patří níže... :-)

Tak sorry...

PetrN 7.9.2007 16:06

Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!! (dokončení)

5. Nové nádraží je nutné tak jako tak. I tzv. přisunutá (Goebelsovská lež melounů) poloha je stejně dále od centra, než dnešní. Pravda - tzv. odsnutá je o něco dále (ve srovnání s přisunutou se prodlouží doba potřebná k dojití na nám. Svobody tak o 3 minuty), ale umožňuje rozumný rozvoj Brna - a to jak centra, tak i dnešních brownfieds za nádražím... A pokud bude nádraží jako v Praze, pak jedině dobře. Vždyť jak z Wilsonova, tak Masarykova to je třeba na Václavák tak 7-12 minut chůze...

6. Bohužel se ze značné části podílejí na správě města Brna melouni - snad nejhorší v celé ČR. Opět bohužel je podporuje další brněnská živelní pohroma -  z m r d  Zlatuška...

ok 7.9.2007 16:06

Re: Ad Brno a doprava

Jestli jste to nepostřehl, tak Bursík prosazuje právě hradeckou dálnici.

Myslete svojí vlastní hlavou. Proč používáte cizí?

PetrN 7.9.2007 16:05

Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!! (dokončení)

5. Nové nádraží je nutné tak jako tak. I tzv. přisunutá (Goebelsovská lež melounů) poloha je stejně dále od centra, než dnešní. Pravda - tzv. odsnutá je o něco dále (ve srovnání s přisunutou se prodlouží doba potřebná k dojití na nám. Svobody tak o 3 minuty), ale umožňuje rozumný rozvoj Brna - a to jak centra, tak i dnešních brownfieds za nádražím... A pokud bude nádraží jako v Praze, pak jedině dobře. Vždyť jak z Wilsonova, tak Masarykova to je třeba na Václavák tak 7-12 minut chůze...

6. Bohužel se ze značné části podílejí na správě města Brna melouni - snad nejhorší v celé ČR. Opět bohužel je podporuje další brněnská živelní pohroma -  z m r d  Zlatuška...

PetrN 7.9.2007 16:03

Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!!

Analytik? A co jste analyzoval, abych se tomu vyhýbal!!!

1. Obchvat. Brno žádný obchvat nemá. Má pouze mylý a velký městský okruh. Malý vede zhruba kolem bývalých hradeb. Velký vede různě - místy se téměř dotýká centra (Židenice, rozhraní středu a Kr. Pole, protíná Žabovřesky atd.) Obchvat neexistuje a ani se neplánuje. On by vlastně nebyl potřeba, pokud by ekoteroristi (v Brně bohužel hodně hypertrofovaní) nebránili dokončení velkého okruhu...

2. POkud pojedete od Bratislavy na Svitavy tak centrem pojedete. Je to logická, nekratší a až na výjimky pátečních zácp i nejrychlejší cesta. Pojedete po maleém okruhu a můžete se téměř dotknout nádraží, Mahenova a Janáčkova divadla atd. Zlepšení situace opět brání brněnští melouni s fanatikem Anderem v čele....

3. Pan radní Pospíšil opravdu není příliš muž na svém místě. Ale projevilo se to nejvíce tím, že nedokáže zabránit neuvěřitelně zvrhlému způsobu dopravy do Brna, nazvaného Integrovaný dopravní systém. Za těžké peníze způsobil to, že vlastním autem do Brna jezdí stále více lidí...

4. Investičním rozvojem dopravní sítě JM kraje se stejně nezabývá radní Pospíšil, ale radní Procházková. I ta se bohužel chová oportunisiticky a ustupuje melounům, třeba v tak důležité věci, jako je R43 v Trase Kuřim - Troubsko... 

Psí vrah Čumil 7.9.2007 15:25

Re: Re: Ale jinak s potěšením vnímám, jak Aston hodnotí urbanistickou funkčnost

Von to včera jel na súze? A chudák, to je mi ho líto...;-)

balthasar 7.9.2007 15:20

Re: Re: Re: Re: Dalnice

Když vám svítí v koloně do obličeje, tak je to varovný znamení, že neudržujete dostatečnej odstup .. ten by při stovce měl bejt cca 60 m a to už se můžete na nějakou mlhovku v dáli klidně vyprdnout. Skutečně to vadí to akorát ve městě když se stojí na červený.

balthasar 7.9.2007 15:16

Re: Re: Re: Dělení železnicí

Jo, když se to nový nebude mejt a nebude si čistit zuby, tak dopadne docela stejně .. viz pražskej Váguson a přilehlé Šervůdské lesíky. Tam už ostatně taky dospěli k názoru, že to bude levnější přestavět než umejt. 8-o

balthasar 7.9.2007 15:03

Re: Re: Re: Re: Praha - Brno -

Nemusíte, k Václavovi je to sedm minut pěšky a k Prašný bráně devět.

balthasar 7.9.2007 15:01

Re: Ale jinak s potěšením vnímám, jak Aston hodnotí urbanistickou funkčnost

To neni selektivní, von tak vnímá všecko, kde se nedá venčit na sůze ;-)

Rychlík 7.9.2007 14:28

Re: Re: Re: Re: Dalnice

"za rychle jedoucím autem"

Když jede někdo 80 km/h tak je to rychle nebo pomalu? A podle čeho řidič pozná, že je za ním "neprůhledný mlžný pytel", takže musí zapnout zadní mlhovku, a podle čeho pozná, že už za ním pytel není, takže ji může vypnout? Málokdy totiž prší tak, aby bylo opravdu nutné rozsvítit na dálnici zadní mlhovku, ale většina řidičů ji zapíná při drobném mrholení a nevypnou ji, ani když přestane pršet.

BARTH 7.9.2007 14:19

Re: Re: Re: Re: Re: obchvat a nádraží v Brně.

Pokud   jde  o  digitální   fotografování,  je  nutno O.Neffovi   za  zásluhy  o  rozvoj  a   popularizaci   tohoto  oboru    hodně   poděkovat   a  hluboce  před  ním   smeknout.   Avšak   pokud   se  kriticky  vyslovuje,  a  on   to   dělá  často,  k dopravním   stavbám,  nelze   s  jeho   názory   vůbec  souhlasit.   Dobře  si  vzpomínám   na  jeho   kampaně    proti   stavbě    tunelů  Strahovský   a  Mrázovka.I jejich   projektanty  i  stavitele  nazýval   zločinci.  Čas   brzy   ukázal, jak  strašně  se mýlil.  Dodám  ještě,   že   stejné   falešné   písně    pěl  i  častý  host  N.P.  architekt   Lukeš.V  Reflexu ronil  slzy nad  tím,  jak   Strahovský  tunel  zničil  krásnou   atmosféru  Ořechovky!

Psí vrah Čumil 7.9.2007 14:16

Ale jinak s potěšením vnímám, jak Aston hodnotí urbanistickou funkčnost

Hlavního nádraží...:-/

Psí vrah Čumil 7.9.2007 13:49

Hm, ti Brnňáci jsou ale svině. Posílat Astona na dálnici do Prahy přes Cejl..

Ale co, Nakonec - je to Pražák...:-)

Kylchap 7.9.2007 13:35

Astone,

proč jsi nepoužil SC Pendolino? Příroda by ti poděkovala.

Jakub S: 7.9.2007 12:52

Kritik, Tomáš, ptakopysk:

jako starý brňák a nyní dojížděč do mého milovaného špinavého štatlu oceňuju vaše svěží inspirace - rozlil jsem kafe, chlapi. Budu nad tím přemejšlet dál, to je hodno rozpracování na nižší úrovni. R^!

PetrM 7.9.2007 12:27

Re: Re: Dalnice

Samozrejme, vetsina ridicu je lina mlhovky vypinat pokazde, kdyz se k nim priblizi druhe auto, ale tohle muj pripad neni, verte mi ;-) Svitim proto, abych byl ZDALKY videt.

PetrM 7.9.2007 12:25

Re: Re: Re: Dalnice

Za snizene viditelnosti (at to znamena cokoli) zadni rozsvitit musite, predni muzete.

PetrM 7.9.2007 12:20

Re: Re: Re: Praha - Brno -

A v Praze na hlavnim nemusite pouzit MHD, kdyz chcete do centra? Ono to vyjde +- stejne.

R 7.9.2007 12:10

Re: Re: Dělení železnicí

No, já myslím, že i bez železnice by bylo Brno rozdělené. Od železnice na sever je historické město a od ní na jih jsou novostavby a špinavé průmyslové oblasti.  "špinavý vřed kombinovaný s bleším trhem přímo v centru ... " to není nádražím, ale lidmi. Když se šetří na údržbě a když se chce vydělat za pronájem, tak to takhle dopadá. Je úplně jedno, jestli to je staré nebo bude nové nádraží, stačí stačí několik roků neplatit lidi, co čistí ve výškách okna a fasády a snažit se pokrýt část nákladů pronájmem ploch všem, kdo zaplatí a  špinavý vřed je na světě.

R 7.9.2007 12:04

Re: Re: Praha - Brno -

Já jsem jedn z těch, co jezdí do Brna vlakem. Tak v 80 %, mám co dělat v centru. Proto se mi to brněnské hlavní nádraží hodí. Když se přesune, už to nebude pěšky ale tam a zpátky za dva lístky MHD.  Pokud mám co dělat mimo centrum města, třeba na výstavišti, je pro mě jedno, jestli pojedu ze stávajícího nebo nového nádraží.Co se týká "špinavosti" brněnského nádraží, stačí 1 /1000 prostředků, co se vynaloží  na nové nádraží a to staré bude během půl roku kompletně vyčištěné a s zářící fasádou.  S těmi skladišti souhlasím, to je ale ještě pozůstatek z RakouskaUherska z tehdejší nákladní vlakové dopravy plus tam jsou na cenné půdě ještě nějaké vlakové opravny či co, ty by skutečně mohly jít o nějaké kilometry dál z centra. Ale nezanedbatelná věc je ta, že plánované nové nádraží a prostory kolem je zátopová oblast Svratky, buď stavbu prodraží násypy, které trať a nádraží zvednou o nějaký metr nebo občasné záplavy  prodraží provoz a sníží spolehlivost.

Milda.nh 7.9.2007 12:04

Re: Re: Re: Dalnice

Za mlhy, hustého deště nebo sněžení "můžete" použít přední mlhovky a "musíte" použít zadní. Souhlas s tím, že když vás v noci někdo dojede, je dobré mu je zhasnout. Ale to v zákoně nikde nepíšou.

Jura Jurax 7.9.2007 11:28

Re: Re: Re: Dalnice

Za hustého deště a sněžení pokud vím ne - ono za pošmourna a hustého deště, kdy se za rychle jedoucím autem dělá neprůhledný mlžný pytel, to smysl má  - ale zejména v noci když Vám svítí zadní mlhovka toho před Vámi přímo do obličeje při jízdě v koloně to není to pravé ořechové ...

tomáš 7.9.2007 11:10

Re: Re: Re: Re: Re: tak tak

R^