Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
BEST OF HYENA: Osudové střídání
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PetrM 7.9.2007 7:43Dalnice Predevcirem jsem jel z Bratislavy do Brna, vzhledem k hustemu desti a nizke viditelnosti jsem to radeji "valil" 80 kmh, rozsvicene predni i zadni mlhovky, abych byl videt, ovsem co nekteri manazeri v nejrychlejsich sluzebnich autech na svete (rozumej v Octaviich) predvadeli, mi nahanelo hruzu - je normalni ritit se po dalnici plne vody, vymolu a vyjetych koleji, za snizene viditelnosti, rychlosti vyssi nez 150 kmh? Nemluvim o tom, ze nekterym borcum nesvitilo jedno predni svetlo, to uz je jen takova perlicka pro pobaveni |
Alice 7.9.2007 7:31Pane Neff jste stale nafoukanejsi. Nadrazi v Brne (vlaky obecne) slouzi lidem kteri pravdepodobne nemaji auto a nebo nechteji jet autem kdyz to neni nutne . Mozna kdybyste jel na seminar vlakem, byl byste rad ze z vlaku vystoupite ve meste a ne na periferii odkud se hned tak nedostanete. Krom toho by to bylo urcite v takovem pocasi jake bylo vcera urcite rychlejsi. A ze jste nezastavil pod Homoli a nevyptaval se co se komu stalo,jel dal, vsak se to dozvite - bozinku starnete Astone!
|
JaBo 7.9.2007 6:16Re: obchvat a nádraží v Brně. to zase jednou Aston rychleji psal než myslel - jsště jsem neslyšel, že by v Brně železnice komplikovala jízdu autem, podle textu to vypadá, že je to tam samej nechráněnej přejezd a ne viadukty z hlediska rychlovlaku myslím, že současný návrh odunutého nádrží malebné kolejové obloučky o moc nezkrátí a pokud se odsune ještě dál, pak bude časová ztráta spojená s přesunem k nádraží minimálně stejná |
R 7.9.2007 3:15obchvat a nádraží v Brně. No, do Brna občas jezdím a jaksi jsem nezaznamenal, že by doprava šla přes Masarykovo náměstí nebo přes Zelný trh. Tyto části města o dopravě ani neví, protože jezdí obchvatem. Faktem ale je, že to je malý obchvat vytvořený pro situaci před 40 lety, dnešní velký počet vozidel by potřeboval velký obchvat tohoto malého obchvatu. Co se týká vlakového nádraží, Aston se opět projevuje jako člověk, co vlakem nejezdí a vlak mu může být ukradený. Proto vidí v kolejích jen jakousi překážku dopravy, myšleno té silniční, kterou on používá. Věc s vlakem je jasná. Kdo nyní jezdí do Brna vlaky odněkud z dálky a má co do činění někde v blízkosti centra, je pro něho stanice na dnešním hlavním vlakovém nádraží velice výhodná a přesun hlavního nádraží právem považuje za nesmysl. Na druhé straně dnešní hlavní nádraží pro rychlovlaky je taky nesmysl, protože než tam rychlovlak dojede, ztratí cenné minuty pomalou jízdou po všelijak zatočených kolejích. |