26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R 7.9.2007 12:10

Re: Re: Dělení železnicí

No, já myslím, že i bez železnice by bylo Brno rozdělené. Od železnice na sever je historické město a od ní na jih jsou novostavby a špinavé průmyslové oblasti.  "špinavý vřed kombinovaný s bleším trhem přímo v centru ... " to není nádražím, ale lidmi. Když se šetří na údržbě a když se chce vydělat za pronájem, tak to takhle dopadá. Je úplně jedno, jestli to je staré nebo bude nové nádraží, stačí stačí několik roků neplatit lidi, co čistí ve výškách okna a fasády a snažit se pokrýt část nákladů pronájmem ploch všem, kdo zaplatí a  špinavý vřed je na světě.

balthasar 7.9.2007 15:16

Re: Re: Re: Dělení železnicí

Jo, když se to nový nebude mejt a nebude si čistit zuby, tak dopadne docela stejně .. viz pražskej Váguson a přilehlé Šervůdské lesíky. Tam už ostatně taky dospěli k názoru, že to bude levnější přestavět než umejt. 8-o

Boris 7.9.2007 8:57

Pane Neff, nekoupil jste také pozemky budoucího nádraží?

Jsem buran z Třebíče a je mi velice příjemné, když  vyjdu z brněnského nádraží, ujdu pár kroků a ocitnu se ve středu města. Bez problémů s kupováním lístků, bez toho, abych se vyptával, která šalina  kam jede a bez toho abych dával pozor, kde vystoupit. Je to fajn. Brňákům se za to odvěčuji tím, že jim nesmrdím pod nosem svým autem a neubírám jim parkovací místa.

kritik 7.9.2007 8:15

tak tak

i Praha je nesmyslně rozdělená železnicí, navrhuji v Astonově duch přenést hlavní nádraží do Vysočan.

tomáš 7.9.2007 10:09

Re: tak tak

Vysočany jsou také centrum - myslím, že ideální by byl Zličín.

ptakopysk 7.9.2007 10:51

Re: Re: tak tak

Zličín bych navrhoval jako stanici "Pouze pro výstup" . Jako nástupní stanice by byl vhodnější Černý Most. Vyhnuli bychom se tak nepříjemnému hromadění cestujících na jednom místě.

tomáš 7.9.2007 10:58

Re: Re: Re: tak tak

a letadla, která startují a přistávají na Ruzyni, obtěžují svým hlukem - letiště přemístit na Saharu!

ptakopysk 7.9.2007 11:04

Re: Re: Re: Re: tak tak

možná by stačilo přemístit letiště Ruzyně pod zem? 

U Kladna bylo vyústění startovací dráhy, Kladensko je kvůli dolům stejně samá díra, takže by si toho kladeňáci ani nevšimli že jedna přibyla. Z budoucího metra by se ani nemuselo jezdit po schodech na povrch. Nahoře na uvolněné ploše by se mohla pěstovat ekologická plodina - například řepka, aby bylo co přidávat do nafty.

tomáš 7.9.2007 11:10

Re: Re: Re: Re: Re: tak tak

R^

Jakub S: 7.9.2007 12:52

Kritik, Tomáš, ptakopysk:

jako starý brňák a nyní dojížděč do mého milovaného špinavého štatlu oceňuju vaše svěží inspirace - rozlil jsem kafe, chlapi. Budu nad tím přemejšlet dál, to je hodno rozpracování na nižší úrovni. R^!

PetrM 7.9.2007 7:43

Dalnice

Predevcirem jsem jel z Bratislavy do Brna, vzhledem k hustemu desti a nizke viditelnosti jsem to radeji "valil" 80 kmh, rozsvicene predni i zadni mlhovky, abych byl videt, ovsem co nekteri manazeri v nejrychlejsich sluzebnich autech na svete (rozumej v Octaviich) predvadeli, mi nahanelo hruzu - je normalni ritit se po dalnici plne vody, vymolu a vyjetych koleji, za snizene viditelnosti, rychlosti vyssi nez 150 kmh? Nemluvim o tom, ze nekterym borcum nesvitilo jedno predni svetlo, to uz je jen takova perlicka pro pobaveni :-/

Mamut 7.9.2007 8:26

Re: Dalnice

OCTAVIA TDi CUP se přece nebude jezdit jen za slunečného počasí, ne?;-D

Azchab 7.9.2007 9:41

Re: Dalnice

Rozsvícené zadní mlhovky za deště (nemluvím o mlze) u přede mnou jedoucího auta miluju! Hned je lépe vidět, zvlášť když už padne tma. Vždycky lituju, že nemám v autě vzduchovku, kterou by se dala zjednat rychlá náprava, když na moje blikání předními mlhovkami předjezdec nereaguje.

tomáš 7.9.2007 10:07

Re: Re: Dalnice

to jste dobrej, já vždycky lituju, že nemám nejméně těžký kulomet, ale ještě raději bazuku. Tyhle "bezpečné a uvědomělé" řidiče opravdu miluju - úplně nejraději je mám při jízdě v koloně, kdy další auto jede cca 20 až 30 metrů za nimi a oni mu pro zajištění bezpečnosti silničního provozu šajní mlhovkama do xichtu.

Jura Jurax 7.9.2007 10:45

Re: Re: Dalnice

Jojo, mít tak dva špandavské kulomety na rudé kapotě svého vozu ... krátkými dávkami ...

S.P.Q.B 7.9.2007 10:55

Re: Re: Dalnice

Není náhodou povinnost rozsvítit zadní mlhovku za mlhy,hustého deště nebo sněžení?

Jura Jurax 7.9.2007 11:28

Re: Re: Re: Dalnice

Za hustého deště a sněžení pokud vím ne - ono za pošmourna a hustého deště, kdy se za rychle jedoucím autem dělá neprůhledný mlžný pytel, to smysl má  - ale zejména v noci když Vám svítí zadní mlhovka toho před Vámi přímo do obličeje při jízdě v koloně to není to pravé ořechové ...

Rychlík 7.9.2007 14:28

Re: Re: Re: Re: Dalnice

"za rychle jedoucím autem"

Když jede někdo 80 km/h tak je to rychle nebo pomalu? A podle čeho řidič pozná, že je za ním "neprůhledný mlžný pytel", takže musí zapnout zadní mlhovku, a podle čeho pozná, že už za ním pytel není, takže ji může vypnout? Málokdy totiž prší tak, aby bylo opravdu nutné rozsvítit na dálnici zadní mlhovku, ale většina řidičů ji zapíná při drobném mrholení a nevypnou ji, ani když přestane pršet.

balthasar 7.9.2007 15:20

Re: Re: Re: Re: Dalnice

Když vám svítí v koloně do obličeje, tak je to varovný znamení, že neudržujete dostatečnej odstup .. ten by při stovce měl bejt cca 60 m a to už se můžete na nějakou mlhovku v dáli klidně vyprdnout. Skutečně to vadí to akorát ve městě když se stojí na červený.

Milda.nh 7.9.2007 12:04

Re: Re: Re: Dalnice

Za mlhy, hustého deště nebo sněžení "můžete" použít přední mlhovky a "musíte" použít zadní. Souhlas s tím, že když vás v noci někdo dojede, je dobré mu je zhasnout. Ale to v zákoně nikde nepíšou.

PetrM 7.9.2007 12:25

Re: Re: Re: Dalnice

Za snizene viditelnosti (at to znamena cokoli) zadni rozsvitit musite, predni muzete.

PetrM 7.9.2007 12:27

Re: Re: Dalnice

Samozrejme, vetsina ridicu je lina mlhovky vypinat pokazde, kdyz se k nim priblizi druhe auto, ale tohle muj pripad neni, verte mi ;-) Svitim proto, abych byl ZDALKY videt.

Alice 7.9.2007 7:31

Pane Neff

jste stale nafoukanejsi. Nadrazi v Brne  (vlaky obecne) slouzi lidem kteri pravdepodobne nemaji auto a nebo nechteji jet autem  kdyz to neni nutne .  Mozna kdybyste jel na seminar  vlakem, byl byste rad ze z vlaku vystoupite ve meste a ne na periferii odkud se hned tak nedostanete. Krom toho by to bylo urcite v takovem pocasi jake bylo vcera urcite rychlejsi. A ze jste nezastavil pod Homoli a nevyptaval se co se komu stalo,jel dal, vsak se to dozvite - bozinku starnete Astone! 

dadid 7.9.2007 9:01

Re: Pane Neff

Je správné, že autor přestal brblat do politiky. Jen mě vadí, že příhody popisuje ze svého pohledu. Je velkým snobem. Moderní techniku a požitky miluje, že přinášejí jiným újmu přejde mlčením.

Jura Jurax 7.9.2007 10:05

Re: Pane Neff

No jo - a kde má Brno centrum? Nové nádraží by bylo pár set metrů - tak deset minut pěšky - od toho stávajícího ...  a tramvaje by tam taky jezdily ... a podstatná část cestujících nejezdí do Brna do centra, ale do práce mimo centrum ... a město by nemělo v samém centru vřed špinavého nádraží kombinovaného s bleším trhem a zanedbaná skladiště, která jsou jinde k vidění tak na periférii ...

R 7.9.2007 3:15

obchvat a nádraží v Brně.

No, do Brna občas jezdím a jaksi jsem nezaznamenal, že by doprava šla přes Masarykovo náměstí nebo přes Zelný trh. Tyto části města o dopravě ani neví, protože jezdí obchvatem. Faktem ale je, že to je malý obchvat vytvořený pro situaci před 40 lety, dnešní velký počet vozidel by potřeboval velký obchvat tohoto malého obchvatu.  Co se týká vlakového nádraží, Aston se opět projevuje jako člověk, co vlakem nejezdí a vlak  mu může být ukradený. Proto vidí v kolejích jen jakousi překážku dopravy, myšleno té silniční, kterou on používá.  Věc s vlakem je jasná. Kdo nyní jezdí do Brna vlaky odněkud z dálky a má co do činění někde v blízkosti centra, je pro něho stanice na dnešním hlavním vlakovém nádraží velice výhodná a přesun hlavního nádraží právem považuje za nesmysl. Na druhé straně dnešní hlavní nádraží pro rychlovlaky je taky nesmysl, protože než tam rychlovlak dojede, ztratí cenné minuty pomalou jízdou po všelijak zatočených kolejích.

JaBo 7.9.2007 6:16

Re: obchvat a nádraží v Brně.

to zase jednou Aston rychleji psal než myslel - jsště jsem neslyšel, že by v Brně železnice komplikovala jízdu autem, podle textu to vypadá, že je to tam samej nechráněnej přejezd a ne viadukty

z hlediska rychlovlaku myslím, že současný návrh odunutého nádrží malebné kolejové obloučky o moc nezkrátí a pokud se odsune ještě dál, pak bude časová ztráta spojená s přesunem k nádraží minimálně stejná

R 7.9.2007 9:05

Re: Re: obchvat a nádraží v Brně.

No třeba ze severní Moravy do Brna vlak objede spodem za 10 - 15  minut pomalé jízdy celé Brno a přijede na hlavní nádraží z druhé strany, od Petrova.

Enci 7.9.2007 9:32

Re: obchvat a nádraží v Brně.

V Brně doprava přes Masarykovo náměstí ani vést nemůže, protože takové náměstí tu nemáme - jen Masarykovu ulici. A le že v Brně není velký městský okruh, to je jiná  - mimo jiné je to i zásluhou přeaktivních ekologických iniciativ, které jeho výstavbu všemožně brzdí.

aida 7.9.2007 9:43

Re: Re: obchvat a nádraží v Brně.

?