29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Ruská spravedlnost

Snad žádná zpráva mne v poslední době nepotěšila tolik jako rozsudek v kauze členek ruské feministické hudební skupiny s názvem, který se stydím vůbec uvést. Už samotné jméno, jež by z logiky věci mělo co nejpřesněji uchopovat danou skutečnost, nemálo vypovídá o těchto jedincích, kteří se nezdráhají znesvětit posvátné místo své vlasti oplzlou modernistickou "modlitbou".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Charvát 25.8.2012 18:04

Kristovanoho,

J. Charvát 25.8.2012 18:04

Kristovanoho

V. Čech 25.8.2012 14:14

Útok na základy vší Rusi

Pan Zemánek má v podstatě pravdu: Chuligánky z tzv.Pussy Riot jen plnily rozkazy svých inspirátorů a chlebodárců.

Ano, zahraniční ideově-diversní centrály neustále zesilují svou protiruskou a protislovanskou aktivitu. Není divu - nezadržitelný návrat velké a mocné Ruské země na světové výsluní přivádí imperalisty do stavu hrůzy a šílenství. Nejreakčnější kruhy USA, EU a Izraele se oprávněně cítí být ohroženy, stejně jako v dobách velkého a mocného Sovětského svazu.

Proto je jim každá metoda diverze dobrá; jenže jim dosud všechny selhaly, a Ruská federace rozkvétá a sílí každým dalším dnem. Takže se dědiční nepřátelé všeho Slovanstva rozhodli vyzkoušet staronovou metodu - útok na Pravoslaví a jeho Vůdce; to jest na základy vší Rusi.

Jako obvykle - nepřátelé neprošli. Sami prostí věřící v Rusko a Putina zadrželi výtržnice, sám lid Velké Rusi je vyvrhl ze svého lůna. Soud vynesl až překvapivě mírný rozsudek, takže se zrádkyně mohou vrátit do společnosti v relativně krátkém čase. Bude jen na nich, zda této velkorysé možnosti využijí, či zda se znovu nechají zlákat vidinou snadno získaných dolarů a €. Pak už by byl lid i soud neúprosný.

Vlasti zdar!

Š. Šafránek 25.8.2012 17:57

Re: Útok na základy vší Rusi

:-)))))

V. Čech 25.8.2012 19:32

Re: Útok na základy vší Rusi

???

Je snad na na mém příspěvku něco k smíchu?!

J. Novotný 25.8.2012 19:42

K pláči

nad idiocií autora.

V. Čech 25.8.2012 20:19

Útok na základy vší Rusi

Jen plačte, plačte. Třeba se Vám uleví. Chápu Vaše zoufalství - už už to vypadalo, že s Ruskem je konec, že se nikdy nevzpamatuje z Gorbačovovy zrady. A hle - po letech stagnace a rozvratu přišel velký Vladimír Vladimirovič, viděl, a zvítězil.

Dnes je Rusko opět veliké a mocné; pravá Matka Vlast všech opravdových Slovanů.  A velký ruský národ ... Ach, jak rád jsem, jak šťasten jsem, že my Češi můžeme právem nazývat Rusy svými staršími bratry. S jakou radostí vidím, že se jim stále více podobáme - chováním mezilidským i podnikatelským, způsobem řízení motorových vozidel, hrdinským vztahem k alkoholu a tabáku atd.

Ano, přes naši současnou porobu, přes okupaci brutálními silami EU a NATO se naše vpravdě zdravá slovanská podstata nezapře. Díky ní budeme jednou opět svobodní, budeme opět pevně spjatí s největším a nejmocnějším státem světa, se Svobodnou slovanskou socialistickou republikou, kterou navěky zplodí Velká  Rus.

K tomu nám dopomáhej Velebná Matka Příroda a její jediný Syn, Vladimír Iljič Lenin.

Vlasti zdar!

J. Kanioková 26.8.2012 15:44

Človíčku, já tedy doufám, že se nemýlím a že jste bezva provokatér,

a tudíž moje krevní skupina. Jen už mi na stáři ta humorná nadsázka někde zmizela. Ale většinu života mě za ty parodie všichni "milovali".

V. Čech 26.8.2012 19:27

Nedoufejte, paničko

Nejsem "človíček", paničko, a do mojí krevní skupiny je Vám výkal. Nicméně, pro Vaši informaci: Jsem český vlastenec-internacionalista, postavy nadprostřední, humoru minimálního.

Ano, dnes se téměř nemám čemu od srdce zasmát - vinou temných intrik imperialistů a sionistů jsme přišli o Slovensko a socialismus, přišli jsme o přímé spojení s našimi staršími ruskými bratry. Smutek a hanba. Poroba a otroctví. Bída, hlad, nemoce.

Naštěstí, díky dlouholetému a cílevědomému působení všech vlasteneckých sil v čele s naším prezidentem, se návrat starých dobrých časů neustále přibližuje. A článek bratra Zemánka urychlil návrat nepřemožitelné Armády Ruské federace minimálně o několik minut.

Zkuste se nějak vyrovnat se ztrátou iluzí, paničko. Musíte sama - kapitalistické zdravotnictví Vám zdarma nepomůže, a hamižná církev taky ne. (Poradím Vám: I z té největší hlubokosti, ze dna zoufalství, z jámy lvové i útrob velrybích můžete o pomoc poprosit Nesmrtelného Lenina. Já to dělám pravidelně celý život, a ještě se mi nestalo, že by Jediný Syn Velebné Matky Přírody mou modlitbu oslyšel.)

Vlasti zdar!

Š. Šafránek 25.8.2012 20:16

Re: Útok na základy vší Rusi

:-))))))))))))))))))))))

P. Pavlovský 25.8.2012 14:12

Útoky na víru nemohou být obecně nepřípustné!

Víry mohou být totiž různé.  takových, na které je nutno útočit zcela principielně, tu už byla celá řada. Např.

Víra, že každé jiné náboženství než to moje je trestiuhodné a je třeba je vymýtit i s jeho vyznavači (cuius regio, eius religio). Víra v zásadní nadřazenost jedné rasy (kupř. tzv. árijské), a že ostatní musí být vyhubeni.

Vítra /či přesvědčení/, že plnoprávnými občany státu mohou být pouze vyznavači určité - "té pravé" - víry a osztatní jsou určeni k dikriminaci, popř. k vyhnání (Rakouská říše až do roku 1781, resp. 1866).

Víra v atheismus jako jediné správné náboženství (i to je, dialekticky nazíráno, víra).

Takto bych mohl pokračovat ještě dost dlouho, ctěný čtenář si jistě snadno doplní - při svém vzdělání v historii i současnosti!

J. Jurax 25.8.2012 22:34

Re: Útoky na víru nemohou být obecně nepřípustné!

ateismus - popírání boha nebo božstev; neznabožství, bezbožnost - tohle je ze slovníku

atheismus jako jediné správné náboženství (i to je, dialekticky nazíráno, víra). - a tohle pak z Vašeho příspěvku ... tak nevím, popírání boha nebo božstev; neznabožství, bezbožnost je taky náboženství, ba dialekticky nazíráno víra. Takže jako bezvěrec a neznaboh věřím v ateizmus a jsem tudíž věrec v ten ateismus - při vší úctě, nemáte v tom trochu guláš? Aspoň mně se to zdá trošku pomotané ,,,

P. Novák 26.8.2012 13:52

2 Jurax

Vy VÍTE, že Bůh není, neexistuje, nebo v to VĚŘÍTE?

D. Švik 25.8.2012 11:29

Zemánka potěšil rozsudek

dva roky na tvrdo, pro mladé matky, za to, že v kostele předvedli trochu punku proti Putinovi...No, mě by zase potěšilo, kdyby byl tento mladý (jistě velmi morální) křesťan, nucen žít v tak báječné země jako je Putinovske Rusko.

J. Schwarz 25.8.2012 10:18

Já si naopak

myslím, že ty punkerky jsou hluboce věřící a upřímně se v chrámu obracely na Bohorodičku, aby jim pomohla zbavit se Putina. Existuje snad nějaký e závazný předpis pokud jde o formu modlitby? Vyslal snad sám Bůh po někom  "Lidstvu" pokyn, jak se k Němu správně obracet s prosbami? A pokud je "pussy" něco oplzlého a nežádoucího, proč všemohoucí nestvořil ženy bez ní a neuchránil je tak před tím, aby narušovaly puritánům hormonální vývoj?

P. Moravčík 25.8.2012 10:35

Re: Já si naopak

Ak to myslíte ironocky, tak beriem, Ak nie, tak ešte raz:

http://yellowpress.ws/?public=6218

M. Šejna 25.8.2012 10:05

pane Zemánku

Pussy Riot jsou jsou exhibicionistické krávy, které umí kulový a jejich programem je provokovat a urážet ty, co mají jiný světonázor. Za to by měly dostat od ruského režimu pořádnou pokutu za veřejné pobuřování, ale nikoli kriminál. V tom je problém celé kauzy Pussy Riot.

f. vlk 25.8.2012 9:52

?????

 Nějak mi unikají výplody některých -- včetně autora článku-  pisatelů o chránění posvátných statků před zhovadilci typu pěvecké skupiny. Já bych měl naproti tomu řadu výhrad na př. proti katolické církvi, která VEŘEJNĚ /celosvětově/   napadá homosexuály a lesbičky, jejich bigodní přístup k potratům - bojují proti SVOBODĚ volby atd. Jsou to stejní pokrytci jako pravoslavní, kteří lezou do zadku tomu, kdo právě vládne a jsou ochotni dokonce světit zbraně, které putují do války. Putin najednou chrání kostely. Copak si nevzpomíná, že je se svými soudruhy v minulosti pomáhal bourat ????? 

S. Netzer 25.8.2012 9:30

"Útoky na víru jsou nepřípustné!"

Tvrdí autor. Platí tato zásada i pro islám?

H. Lukešová 25.8.2012 11:00

Re: "Útoky na víru jsou nepřípustné!"

Ano, platí. V EU se islám nesmí kritizovat, nesmí, natož pak urážet. Wilders, Aliová, všelijaké protislámské skupiny jsou levicovými médii pranýřovány. Islám je v EU NEDOTKNUTELNÝ...

S. Netzer 25.8.2012 17:11

Re: "Útoky na víru jsou nepřípustné!"

To je zase blábol, Kopretino. Nevšímáte si, jak si protiřečíte? On někdo Wildersovi něco zakazuje? Že jeho názory nejsou všude vítané, není snad totéž jako zákaz.

Navíc si, Kopretino, pletete pojmy.

Kritika islámu není totéž co hanobení islámu jako náboženství, které se zde, tak jako na jiných internetových stránkách objevuje dnes a denně. A nikdo ho nezakazuje.

Kritika islámu může vycházet z politických, etických, filozofických, nebo teologických stanovisk, ale to nemá nic společného s pravicovým populismem nějakého Geerta Wilderse.

P. Moravčík 25.8.2012 11:12

Re: "Útoky na víru jsou nepřípustné!"

Pani Netzer, dosť sa tu hovorí o Čarnogurskom, bez toho, aby sa vedelo, čo vlastne tvrdí. S jeho názormi nemusíme súhlasiť (a ja ho osobne naozaj nemusím), ale niektoré informácie v jeho vyjadrení sú prinajmenšom zaujímavé - aspoň vysvetľujú význam viery u bežných Rusov:

http://aktualne.atlas.sk/komentare/jan-carnogursky/zlyhanie-ruskej-justicie-v-pripade-pussy-riot/

My sa na to dívame z iného hľadiska, väčšina Rusov to vidí inak, hlavne po tom, ako štát pod vedením oligarchov totálne skrachoval a prostí Rusi prestali veriť v ideu voľného trhu a kapitalizmu na ruský spôsob. Stokrát môžeme tvrdiť, že sa mýlia, aj tak budú mať po trpkých skúsenostiach iný názor ako my.

S. Netzer 25.8.2012 17:09

Re: "Útoky na víru jsou nepřípustné!"

V Rusku je i protest nevkusný a vulgární. Jako všechno. Proč by měla tato skupina být výjimkou? Více ale než jejich performance mě pohoršují svatouškovské a pokrytecké reakce těch, kteří je odsuzují a zároveň všude pastují dotyčné video nebo fotky.

Můj názor je identický s názorem paní Vavrochové níže.

J. Vavrochová 25.8.2012 8:31

Ač s panem Pavlovským mnohdy nesouhlasím,

tentokrát mi mluví z duše.

Jo, jo, on se název té hudební skupiny dá překládat různě, ale je signifikantní, že bigotní "věřící" si vždy pro sebe vyberou tu nejvulgárnější alternativu s nejoplzlejším výkladem významu; proč asi? Kudy se ubírá jejich mysl? Čím se ve svých myšlenkách zabývají? O čem tajně sní?

F. Svoboda 25.8.2012 9:42

Re: Ač s panem Pavlovským mnohdy nesouhlasím,

......nejvulgárnější alternativu s nejoplzlejším výkladem významu; proč asi? ....Podívejte se na příspěvek pana Moravčíka včetně přílohy. Možná, že potom pochopíte, pokud ne tak jste zcela zatemněná.

J. Kanioková 26.8.2012 15:53

Přesně...

Š. Šafránek 25.8.2012 8:29

Autor

Autor je na mladíka, jenž letos maturoval, neobyčeně sečtělý a umí dobře psát - viz jeho předchozí články -, nicméně trochu mě děsí jeho ultrakonzervativní názory. Musím říci, že mít doma synka, který by ve dvaceti jásal nad uvězněním pošahaných, exhibujících, ale SVOBODOMYSLNÝCH holek odpornou východní diktaturou, bych asi neskousl. Možná je to tím, že zná ruské tanky jenom z obrázků, a pravoslavné patriarchy, kteří se nestydí sloužit Kremlu místo Kristu, považuje za dobromyslné Mikuláše.

J. Svoboda 25.8.2012 8:05

odpověď na negaci

57256680

přemýšlím, čím jsem se prohřešil, neplacená reklama to není, rasistický obsah taky ne, tak jedině ta "vulgarita" citátu z filmu, což me mrzí, takovou úzkoprsost jsem nepředpokládal. Příště se vyvaruji, leč překvapila mě rychlost, s jakou to bylo vyhodnoceno. Naivně jsem doufal, že někdo živý čte kontexty, a ne, že máte elektronické síto. Musím se ještě hodně učit, jsem stále mladý a nezkušený.

Jinak zůstáváte mám mým oblíbeným zdrojem informací.

Jan Svoboda 

P. Moravčík 25.8.2012 10:34

Re: odpověď na negaci

S tým s netrápte, stalo sa to aj mne a po dotaze mi pán Wagner obratom odpovedal - elektronické sito niekedy zazmätkuje, nie je to úmyselné zo strany prevádzkovateľa. po reklamácii príspevok pán Wagner dodatočne zaradil. Nič nie je, skrátk,a dokonalé.

J. Svoboda 25.8.2012 7:57

co je Božího - Bohu

nemám pocit, že bych se přinutil podívat do slovníku co je "takové neintrasingentní," ale nechme na Bohu posouzení, jsou-li jeho služebníci v čele pravoslavné matičce Rusi dobří, nebo špatní. Dnes se za umělce vydává. nebo se nechává pasovat kdekdo. Touha najít si svého Dreyfuse svrbí "intelektuála" jak dítě roup. Chybí-li invence, musí nastoupit "Pussy". Nebudu hodnotit Putina, protože současná Evropa se svým politicko-intelektuálním potenciálem je na stejné úrovni jako on, jen volí kulantnější metody. Jenom u nás je možné, že sociální demokraté evokují nenávistné nálady vůči církvím u primitivně uvažující většiny, která se nechá vést jak stádo Bleskem, Novou a mnoha dalšími tvůrci VIP rychlokvašek. Fascinující je,jakou mocí dnes vládnou media a koho jsou ochotny prohlásit za svaté trpitelky. Jak nevzpomenout památný citát  "Bohuše" ve filmu Kurvahošigutentág: "hovno umělkyňa, kurva je to." Asi to není doslova, ale smysl jsem snad pochopil. V televizi taky zapadlo Putinovo konstatování, že kdyby totéž ony umělkyně provedly někde na Kavkaze, státní moc by nestihla ani ochránit, natož odsoudit. Dva roky na vsi - ukamenování. Co si vyberete vy? Evropskou civilizaci hodnot, byť kroucenou do paskvilů, nebo půlměsíce nad našimi městy?