3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
havránek 4.7.2008 13:15

Pan Martínek

je duševní chudák, ale úroveň tak zvaných redaktroů NOVA se snad ani  v současné nedá změřit IQ- viz Halmuši, Dlabaja, Poulíček, Pytelbach....

zk 4.7.2008 13:18

Re: Pan Martínek

vy pana Martínka znáte nebo jen usuzujete z textu pana Adlera?

Kajda 4.7.2008 13:23

Re: Pan Martínek

No já nevím, ale mně spíš jako spolek padlejch holek přijdou komentátoři (moderátoři) na ČT. Tolik koktání a přežbleptů se hned tak nevidí.

huhu 4.7.2008 13:10

"kultůrní" paraziti jsou všude sobě podobní

před pár dny jsem se díval na díl seriálu "Jistě, pane ministře" věnovaný dotacím do kultury. Doporučuji každému kdo má možnost ke shlédnutí, ty argumenty a vydírání "kulturních" vyžírků jsou naprosto stejné jako u nás. Jen v tom seriálu našel premier řešení jak to vydírání odrazit....konec konců by se některý ten nápad dalo uplatnit i u nás - omezit tyhle výdaje v Praze a poslat naše kulturträgry na oblasti, aby kultivovali mimopražskou scénu.....

Lojza z paseky 4.7.2008 16:06

Re: "kultůrní" paraziti jsou všude sobě podobní

Taky jsem si vzpomenul na ty české chudé umělce s hausy na Bahamách, případně vzpomínající na dvouměsíční pobyt u U.S.A., či chlubící se novým domkem za 15 melounů, novým autíčkem za 2 melouny, když jsem to viděl. On vůbec ten seriál Jistě pane ministře - Jistě pane premiére by měl být povinnou "četbou" před vstupem do volební místnosti.

Už s tím národním divadlem - to bylo špičkové.

F. Čech 4.7.2008 12:51

V Česku je překvapivý počet tupců

Svědčí o tom aspoň počet nenávistných článků proti nekomerčním divadlům. Nejsem proto,aby se podbízívé komerční divadelní spolky cenzurovaly, přestože kazí vkus národa a podbízejí se většně místo aby vkus publika zušlechťovaly. Tato divadla se zaměřila se na trh a rezignovala na svoji úroveň a žijeme v tržní společnosti tak ať existují a kasírují. Ještě je za tuto kazisvětskou činnost dotovat je ale opravdový zločin

zk 4.7.2008 13:00

Re: V Česku je překvapivý počet tupců

Ano? Takže podle vás divadla jako je divadlo R. Brzobohatého, Svěráka nebo Hrušínského hrají "komerční" kusy, které se podbízejí a kazí vkus národa??? Vy jste ale hloupý pane Čechu. Když dva dělají totéž, není to totéž, že? Kdyby stejnou hru hrálo "komerční divadlo" zaměřené na trh, bude diváka kazit. Když tu hru bude hrát "nekomerční divadlo" bude vkus diváka zušlechťovat?? Překvapivý počet tupců je v táboře podporujícím "nekomerční divadla", protože netuší o co těm "stávkujícím a bojujícím" nekomerčním spolkům jde.;-€;-O

Kajda 4.7.2008 13:33

Re: Re: V Česku je překvapivý počet tupců

Přesně tak. Podle teorie F. Čecha, když hru Charlieova teta dávájí v divadle Na Jezerce, tak divákům kazí vkus a podbízejí se. Když však tuto samou hru za mnohem vyšší náklady uvádějí v Městských divadlech pražských, potom je to kulturní počinek pro povýšení duše národa. Ten člověk vážně neví, která bije. 

zk 4.7.2008 13:37

Re: Re: Re: V Česku je překvapivý počet tupců

Právě, protože soukromník se snaží nemít takové náklady a neživí žádné zbytečné zaměstnance. Jenže státní firma, což v tomto případě je např. MDP, té je jedno, jak velké náklady má, když peníze dojdou, začnou řvat a protestovat a peníze se zase někde najdou. Tohle si soukromý majitel nemůže nikdy dovolit!!

Kajda 4.7.2008 14:00

Re: Re: Re: Re: V Česku je překvapivý počet tupců

Přesně tak. A teď si vemte, že MDP uvádějí na svých dvou scénách 20 představení měsíčně celkem. Víc by prý nezvládly. Proto tak řvou, protože miliony dotací za leháro, to by se mi taky líbilo a kdyby mi ten cukrkandl chtěl někdo vzít, také bych řvala jako pominutá.:-)

nobody 4.7.2008 14:37

Re: Re: Re: V Česku je překvapivý počet tupců

Hnm, podle vás je ta hra všude stejná, divadlo jako divadlo .. stejně jako namalovanej rybník je stejnej od mý nevlastní tetky jako od Antonína Slavíčka a měl by v aukci stát stejně. Pozoruhodné ;-D

Patron Divný 4.7.2008 14:49

Re: Re: Re: Re: V Česku je překvapivý počet tupců

Jo, takže v MDP je to inscenace světového formátu.

Tady jde o něco úplně jiného, milý nemo.

nobody 4.7.2008 16:48

Re: Re: Re: Re: Re: V Česku je překvapivý počet tupců

Jo, tady jde o okresní formát versus komunální ochotníci, někdy vyjímečně i krajskej přebor, ale princip je stejnej. Jsou fotbalisti v divizi placený stejně jak na Euru? A proč ne, dyť si stejně ošoupávaj kopačky.

Emil XX 4.7.2008 19:13

S těmi fotbalisty je to jednoduché - stačí ty mančafty postavit

proti sobě. U divadel rozhoduje divák.

Víte, ono se dá hrát pro všěchny "inteligenční skupiny," umět to třeba Chaplin. Ten pobavi "burana" i "intelektuála." Jejže každý není Chaplin...

milkom 4.7.2008 13:01

Re: V Česku je překvapivý počet tupců

V Česku je překvapivý počet namyšlených tupců, kterým se stýská po bolševickém cenzorovi, který by určoval správnou a povznášející kulturu. Lidé si dokázali vždycky vybrat i bez odborníků na slovo vzatých - historie a vývoj kultury u nás i ve světě to jasně dokazuje...

Hamburger a Cola forever, o to m 4.7.2008 15:58

Re: Re: V Česku je překvapivý počet tupců

Souhlasím. A dodám, že teze pana Adlera o české závisti se dá trpce úsměvným způsobem přeonačit: Komunistická vláda usilovala o naplnění těch největších a nejkrásnějších ideálů (kterých chtěla dosáhnout i prostřednictvím kultury), a všichni ti, co byli proti, (třeba za normalizace) byli jen závistivci... 

milkom 4.7.2008 17:51

Re: Re: Re: V Česku je překvapivý počet tupců

 To sedí ;-D - včera jsem posluchal nádherné dobové komentáře komunistického 007 Minaříka, pomlouval Pavla Tigrida přesně v tomto duchu.

F. Čech 4.7.2008 12:24

Nedivme se počínání buranům z Buranova, kterých je plná ODS a příště je už nevolme!

Nekulturní křupani z ODS, kteří zcela dehonestují pojmy konzervartismus a pravice nemají duševní schopnosti, aby pochopili význam kultury pro člověka  a pokračují v perzekuci nekomerční kultury po vzoru KSČ - do níž řada z nich před převratem patřila.. A navíc přece pan Kratochvíl majitel nejkomerčnějšího pražského divadla Ta Fantastika je osobním přítelem samotného Profesorisima Klause. Klausohujeři v čele s Bémem mají proto zcela jasno. 

colombo 4.7.2008 12:50

Re: Nedivme se počínání buranům z Buranova, kterých je plná ODS a příště je už nevolme!

Z Vašeho textu je zcela evidentní, kdo je tady "křupan". Děkuji.

F. Čech 4.7.2008 12:56

inspekoru Colombovi

Vy jako schopný inspektor přece nemůžete popřít nekulturnost chování špiček ODS a to včetně jejího čestného předsedy. To je natolik evidentní, že to cítí každy uavžující člověk. Vy se ale domníváte, že vše rozhodne trh a co nerozhodne trh tak to rozhodne váš geniální guru, který nám na Hradě dělá mezinárodní ostudu už šestý rok!

zk 4.7.2008 13:02

Re: inspekoru Colombovi

Naprosto evidentní je, že vy se umíte vyjadřovat pouze hrubě a máte před očima rudo, když vidíte písmena ODS. A jestli někomu někdo dělá ostudu, pak mluvte pouze za sebe a neříkejte "my a nám", nebo jste snad jeho výsost?8-o;-€

huhu 4.7.2008 13:05

Re: inspekoru Colombovi

vy jste tedy típek. Typicky bolševickým nekulturním vyjadřováním a propagandistickými hláškami  "bojujete za kultůru"...Rv

František I. 4.7.2008 13:39

Re: Re: inspekoru Colombovi

Pánové, jak dlouho víme, že narudlého Blbočecha nelze brát vážně?

Tož se zasmějme, a jděme dál...;-D

Jaja 4.7.2008 13:53

Re: Nedivme se počínání buranům z Buranova, kterých je plná ODS a příště je už nevolme!

Pane, tady nejde o kulturu ale o penízky. A věřtě, že o velké penízky, Komedianti nejsou žádní socani. Užívání v thajsku něco stojí. Před zloději na ulici je šance se ubránit. Před těmito chmatáky ale neutečeš. Ze zákona tě svými pařáty oberou a ještě prohlásí, že jsi buran. Fuj.

Vodička-sapér 4.7.2008 14:59

Re: Re: Nedivme se počínání buranům z Buranova, kterých je plná ODS a příště je už nevolme!

Já  si  ještě  pamatuju,  že  se  říkalo,  když  člověku  kručelo   z  hladu  v  břiše: "Člověče, já ti mám  hlad,  jako  herec!" To  kdyby  řekl  někdo,  dnes, v  Praze,  v  éře  milionových  grantů,,z  tak  ho  mají  všichni  lidi,  za  trapně  neinformovaného   cvoka!

Emil XX 4.7.2008 19:20

Nekomerční kulturu NIKDO NEPERSEKUJE

Je snad SNÍŽENÍ dotace persekucí. Obětí persekuce je Ta Fantastika, protože nedostala nic. A pokud se pan Kratochvíl, na kterého kde kdo hází špínu naštve, a dotáhne svou žalobu do konce, budou se mnozí móc divit.

sokol 4.7.2008 12:05

Co je kultůra?

Pane Adlere, myslím, že jste vedle.

Já jsem na Semaforu (S+Š,G+Š) "kultůrně" vyrostl a jsem za to moc rád. Nicméně považuji současnou kampaň tzv. jedniných "tvůrců"kultůry za neopodstatněnou a až nechutnou.

1/ Tvrdit, že ti ostatní kultůru nedělají je přinejmenším dost nehorázné. Ta sebejistota lidí jako p.Just je neuvěřitelná a neakceptovatelná.

2/ Jsem si 100% jist, že pokud se ty peníze utnou, tak kultůra bude vznikat i nadále a prostě si svoji cestu najde.

3/ myslím, že stále platí pravidlo, že největší umělecká díla vznikala, když umělci kručelo v žaludku.

milkom 4.7.2008 12:45

Re: Co je kultůra?

S bodem 3 souhlasit nelze - vyjímečná umělecká díla vznikala ve všech vrstvách umělců a jen menší procento skutečně významných umělců bylo za svého života nedoceněno.

vlasta 4.7.2008 12:02

Woody Allen,

a pokud ne on, tak někdo jiný stejně zvučného jména, řekl, že divadlo je zábava a kdo chce poselství, ať jde na poštu.

Jara 4.7.2008 11:47

Adler nepomohl...

Domnívám se,že pan Adler tímto článkemstraně za kterou bojuje  nepomohl.A ani to příliš nejde ,argumenty pro podporu způsobu života některých umělců chybí.To je podobné,jako kdyby obhajoval zahálčivý způsob života odborářských bossů.