27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

INTERNET: Sbohem, Klondike

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Finrod Felagund 26.9.2006 0:29

Re: censura censura censura

To "ó alala" má něco společného s Alláhem? ;-P

censor 26.9.2006 0:46

Re: Re: censura censura censura

Ne, je to vyraz radosti nad tim, ze ( pokud ) komentar prosel.

< Jeden z predchozich komentujicich tu totiz tvrdil, ze redakce ma zapnuty filter na slovo 'censura' a takove komentare neprojdou.  - tak jsem to chtel zkusit....>

Jinak k "clanku" samotnemu (pro jistotu) no comment...

K Smítalová 26.9.2006 0:06

Kruté hry

Pane Hassi, včera ráno jsem chtěla napsat, že nechápu proč jste  tak příkrý. Sledovala jsem vývoj celé aféry s odstřiháváním přispěvatelů, ještě ráno jsem byla  přesvědčena, že nemáte pravdu. Máte pravdu  a ti co se tu celý den předváděli by se měli alespoň trochu stydět. Podle jejich reakcí to, ale nelze očekávat. Jsou přesvědčeni že si mohou dovolit vše. Jsou něco víc, mají právo děla co se jim zlíbí. Pes je jejich hračka, tak si hrají čím dál  brutálněji.  I kdyby měl Pes zaniknout  Nechápala jsem proč je znemožněn přístup i těm kdo"nejeli" v "Klondiku" Došlo mi to Boj byl vyhlášen a redakce nemohla rozlišit, kdo opravdu  netuší co se děje a kdo "bojuje" jinými prostředky.

Finrod Felagund 26.9.2006 0:11

Re: Kruté hry

Váš názor se mi sice nelíbí, ale pokud byste byla smazána (což bych řekl, že nehrozí ;-)), tak bych se bil za Vaše právo svůj názor vyjádřit. Problém totiž není v Klondiku, problém je v tom, že se banuje podle pravidel, která nikde nevisí... A když nevím, za co mě může někdo zablokovat, tak se musím bát pořád - a každého slova, které napíšu. A je otázka, zda je to dobře, či nikoliv.

K Smítalová 26.9.2006 0:18

Re: Re: Kruté hry

Můj názor smazán byl,  bila jsem se za odstřižené.  To ale není podstatné, přečtěte si co vše bylo dnes napsáno a zkuste se na to podívat s odstupem a nezaujatě.

Finrod Felagund 26.9.2006 0:23

Re: Re: Re: Kruté hry

Myslím si, že odstup a nezaujatost mám po celou dobu, protože o Klondiku jsem až do včerejška vůbec nevěděl, a zabanován jsem nebyl, takže křivdou žádnou osobně netvrdím. Přesto říkám, že to byla chyba, a to zejména tehdy, když je na NP spousta sprosťáků, co to tu zamořují svinstvem jako šíleně sprostými nadávkami aj. a cenzorní zátah pořádá na v míru si žvatlajícíh pár lidí a pak na všechny, kteří se ptají, co se děje. Přijde mi neadekvátní to dělat tehdy, když právě TOHLE je kultura NP (narozdíl od politických flamewars s osobními invektivami) za celých posledních 10 let a minimálně na Zvířetníku jde o realitu každého jednoho dne. Přesto i tam byly příspěvky mazány. Redakce NP na to má samozřejmě právo, nicméně podle mě není úplně správné se vykašlat na většinu svých čtenářů a obdivovatelů a zradit je tímhle způsobem.

K Smítalová 26.9.2006 1:02

Re: Re: Re: Re: Kruté hry

Je otázka kdo byli ti sprostí přispěvatelé o jednom  se zmiňuje pan Hass v jedné své rakci.   Byla jsem svědkem mazání (příspěvky mi zmizeli před očima)  Nevilučuji, podle toho co jsem pozorovala na psu a posléze si přečetla na tzv. spřátelených stránkách, že i ty sprostoty  samozřejmě ne všechny , patřily  ke hře. Nedivím se, po tom co je rozpoutáno na NP, že se maže i na zvířetníku. Jenom dodávám, vývoj jsem sledovala velmi pozorně a došla jsem k závěru, že skupina lidí, kteří mají pocit, že jim NP patřil se rozhodla, přinejmenším, dělat naschvály. Začali s tím před spuštěním "cenzury". Váš příspěvek pod dnešním úvodníkem je přesně v duchu celé téhle nechutné hry.

Ladislav N. 26.9.2006 12:55

...Re: Kruté hry

Paní Smítalová, obávám se, že jste úplně mimo PODSTATU věci. Vy jste si ani nedokázala ověřit, že jsou mazány příspěvky slušné, které pouze autorovi článku "neladí do noty", ... no tak se to prostě umázne a Haas si napíše, co je mu libo. Podle vašeho "...Nevilučuji..." jsem si ostatně udělal obrázek o vašich reálných možnostech dobrat se toho, oč v celém sporu vlastně šlo. Pište dál...

DJing cheb pako 25.9.2006 23:20

malomestska boure ve sklenici vody

Wagnerovi poslapali psi decky a "klondajkistum" se nelibi ti, co malo odklaneji malicek pri piti kavy. Vsichni jste &#91;not permitted];-P. Nejde o nazorovou valku, ale osobni vyrizovani uctu, diky pohledum rozlisenym rozdilnou omezenosti chapani.

Jo Cirkev Piseckych, to byly jinaci grady, ani ex-clenove BL-redakce to furt nemuzou vydejchat. Tam slo opravdu o nazory a ideologicke lhani ze strany chewdleaka&spol.

Zuzanko, prosimich, kdyz tu pocitaj ty krejcovsky miry, kolik jich maj v kapse voni, milostiva pavlacova? Na Psu si jenom povidali a na BListech slo o zlou snahu znicit chewdleaka? Kradou voni, Souzie Foux,  jarmilisce krabicovy, ci co?

AndyO 25.9.2006 23:37

Re: malomestska boure ve sklenici vody

Džingo, po prostudování všech dostupných materiálů lze jen vzkázat aktérům, nechť navštíví (Y) a zůstanou tam.

DJing cheb pako 25.9.2006 23:47

presne

i kdyz si myslim, ze Wagnerovi bouchly saze - z letmeho pozorovani a hlubsi pozornost tehle pitomosti nehodlam venovat, spolek z flasky se mi jevi dost nechutne (jako celek, jednotlivce neznam) samolibe povysenecky a poznamky o jeho bohorovne vyvolenosti od jinak rovnez IMHO vypjateho Mr.Haase mi prijdou docela vystizne.

Ale ja spis s napetim ocekavam otevrenou bitvu mezi Head-wee-czechem a Vladou Necky Sr na jinem blogu. Zatim kolem sebe chodi jak voresi na vesnickem dvorku, ocasy nahoru a vyhruzne vrci. Chrchelci cubka kolem nich beha, chvili tu a chvili tam, ale poradna bitka zatim neni.

AndyO 25.9.2006 23:53

Re: presne

jo, taky jsem si všimla. A čekám, kdy vybuchnou kamna mgrmgr.. Tuhle abtinenci prostě nemůže vydržet:))

O celé psí lapálii jsem si udělala obrázek hned první den a jak to tak vypadá, měla jsem pravdu, jen jsem zaměnila obyčejného webmastera za samotného redaktora:)) chybička se vloudila. Mezitím to nabralo tak nechutných obrátek, že už s tím nechci mít nic společného a s hlavními aktéry už vůbec ne. Dělají ze sebe šašky všichni.

Alex Juchelka 25.9.2006 23:53

Petře...

Co kdybys své 'analýzy' vzal o 10 bloků dál a zjistil s kým se právě miluje tvoje bývalá žena?

I kdyby jen masturbovala při zhasnuté svíčce, tak to jistě bude příjemnější, než donekonečna tolerovat tvou agresivní povahu a nebo hledat pár centimetrů zvadlého kabanosu mezi tlustýma půlkama moderního primitiva... :-/

Melein 25.9.2006 23:06

Lidi, vzpamatujte se

Nepřipadáte si nějak divně? I mě se stalo, že mi vymazali příspěvek, ale dokážu odpusiti chybu, vy ne? Doporučuji vám si dát několik dní oddech (já jsem to udělala také), pak zklidní vášně a začne pracovat rozum. Víc už radši dodávat nebudu, byl by to nerozum a pro někoho zbytečné řeči. Já stojím za Astonem! Dokázal to, o čem tady jiní jenom mluví!:-/

Finrod Felagund 25.9.2006 23:12

Re: Lidi, vzpamatujte se

Pokud se něco děje systematicky čtyři dny a jde zcela evidentně o likvidaci všech, kteří kritizují, tak to není omyl, ale cenzura. Já také stojím za Astonem, mám NP rád a o to víc mě štve, když se tohle děje. Pořád si ještě říkám, že snad je Aston na dovolené a neví, co se tu děje, a jediný, kdo se zbláznil, je webmaster a pan Haas....

Marie Dubanová 25.9.2006 23:05

???

dobrý večer, já si tady, prosím dovolím malou chvilku - hovořit o něčem jiném, ale velice úzce souvisejícím - je příjemné, že ještě existují "diskuzní fóra", kde se scházejí civilizovaní lidé, a kam je možné "si skočit" pro informaci, či si jen tak něco zajímavého přečíst, uvědomuji si to obzvláště nyní, když "to"  vypadá, že končí jeden významný týdeník; mějte se fajn.

Finrod Felagund 25.9.2006 22:52

A ještě jedna věc

Velice si cením NP za přinášení pravicového pohledu na světové dění a za to, že jako jedno z mála médií celkem jasně drží basu s Izraelem. Deníky, které vydává Český portál jsou sice fajn, ale jsou hodně malé - a NP je jediný velký a vážený publicistický deník v ČR, který neustále nestraní té řvoucí lůze s kalašnikovy a stojí na straně Izraele - a za to si ho nesmírně vážím. Proč ale mám začít o svém respektu k NP pochybovat, protože se zde dějí takto nesmyslné věci? Není to snad v rozporu s pravicovými hodnotami na NP tolikrát zmiňované? Není to tak dávno, co přímo na NP autoři kritizovali Paroubkovy choutky cenzurovat. Z toho usuzuji dvě možnosti: buď vzal Paroubek bič na Psa a ten se musel podřídit, nebo Pes změnil orientaci. Obojí by mě mrzelo, a nevím, co z toho víc.

quetzal 25.9.2006 22:55

Re: A ještě jedna věc

Vždycky je víc možností, ... já si spíš myslím, že někdo "ulít" a teď horečně přemýšlí kudy z toho ven, aby to nevypadalo příliš blbě.

AndyO 25.9.2006 22:58

Re: Re: A ještě jedna věc

tak nějak to bude. Proč ale použil zrovna tenhle agresivní protiútok, to dost dobře nechápu. Stratég to moc dobrý není.

Finrod Felagund 25.9.2006 22:59

Re: Re: Re: A ještě jedna věc

Třeba když se nám představí, tak ho pozvu na přednášky z politologie k nám na fakultu ;-P potom získá třeba i jiný pohled na věc

Finrod Felagund 25.9.2006 22:58

Re: Re: A ještě jedna věc

je fakt, že takhle to taky může být... a to by byla zdaleka ta nejlepší varianta.. jen by to ještě chtělo nějak odblokovat ty, které to postihlo

STEM 25.9.2006 23:08

Re: Re: Re: A ještě jedna věc

Jsem na black listu, byl jsem cca 15krát za čtyři měsíce na Klondike, pravda když ho Admin vymazal ponížil jsem ho zřejmě tím, že jsem ho nebral vážně, nevydejchal to zabanoval Klondičany, známí zakázaných protestovali, byli tedy další na řadě, rozjelo se to spontánně, asi pomalu brzdí, jen protestující nechce nadále z původních IP pustit na PSA

Finrod Felagund 25.9.2006 23:14

Re: Re: Re: Re: A ještě jedna věc

Napadlo mě něco velice cynického a ošklivého, ale radši to nenapíšu, poněvadž bych si sem už nemusel napsat.

Finrod Felagund 25.9.2006 22:47

V jednom tuhle akci nechápu

přeci se říká: "peníze jsou až na prvním místě". Jenže kdyby byly, tak se žádný Klondajk rušit nebude, protože díky tomu, že se na něj chodí a píše, se zobrazuje reklama na stránkách a NP dostává za reklamu peníze, nebo se pletu? Není tak trochu kontraproduktivní, když teď redakce NP naštve většinu svých pravidelně - už roky věrných - diskutujících, a klesne tak objem reklamy a tedy logicky i peněz, které z ní plynou?

quetzal 25.9.2006 22:53

Re: V jednom tuhle akci nechápu

asi je ... co se z toho dá dovodit? Buď dělají věci logice se příčící, nebo nám něco uniká. 

Jako zásadní  problém vidím, že se k tomu redakce/webmaster/admin nevyjádřili. Nechápu, proč prostě nevystoupí a neřeknou: Děláme tohle a tohle, protože X a pokud se Vám to nelíbí tak nazdar. nebo  Udělali jsme blbost, nejsme neomylní. Nazdar.

A nebylo by co řešit, že?

Finrod Felagund 25.9.2006 22:56

Re: Re: V jednom tuhle akci nechápu

Přesně tak, takhle nevím, jako uživatel, na čem jsem, a jestli tady moje příspěvky ještě zítra budou, nebo ne. Na středu mám připravený článek o Petrohradu (cestopisy píšu každý čtvrtek, ale na čtvrtek vychází státní svátek), ale nevím, jestli jej budu zveřejňovat, pokud mi někdo zabanuje IP do komentářů... Lidi se na Zvířetníku těší, ale zase psát pro cenzurované noviny, to rovnou můžu jít psát do China Today... :-/

AndyO 25.9.2006 22:57

Re: V jednom tuhle akci nechápu

na druhou stranu - přijdou noví čtenáři, neodradí je blbé nebo sprosté diskuse a tak se budou pravidelně vracet, přitom nezahlcovat server - ve výsledku to reklamě spíš prospěje. Ty roky věrní diskutující si asi moc hydrostabilizátorů  od Amerexu  nenakupují. Internetová reklama není tak jednoduchá, jak to na první pohled vypadá.

Finrod Felagund 25.9.2006 23:01

Re: Re: V jednom tuhle akci nechápu

Tak potom ať pan Neff NP buď zpoplatní, nebo vyhlásí, že je to komerční bulvár, kterému jde jen o peníze z reklamy. A na to si myslím, že má NP příliš kvalitní články, aby se to do bulváru uchýlilo.

Andyo 25.9.2006 23:29

Re: Re: Re: V jednom tuhle akci nechápu

který ? ;-D

možná ty cestopisy a vědecko-populární

Bedřich 25.9.2006 22:43

Co takhle obrátit se na Britské listy

Pan Čulík by tam určitě nějakou formu chatu mohl zařídit.

Tam nikdo žádný diskusní příspěvek  už leta nesmazal.