29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SVĚT: Ekologický džihád

Slovní spojení „ekologický džihád“ použil poprvé kolega poslanec Jan Zahradník a vysloužil si za něj kritiku veřejnoprávních médií. Česká televize tuto kritiku doprovodila záběry fanaticky demonstrujících a poskakujících studentů, kterým švédská studentka Greta děkovala, že „obětovali vzdělání za demonstrace pro klima“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 26.7.2019 17:31

No, zkuste https://www.idnes.cz/sport/cyklistika/tour-de-france-alpy-horska-etapa-zpravodajstvi-19-etapa-tignes.A190726_091518_cyklistika_dm

Odtud cituji - Cyklisté během 19. etapy Tour de France byli zastaveni při sjezdu do Val d'Isére. Dál je v Alpách nepustilo nevlídné počasí; na silnicích ležely vrstvy sněhu, začaly padat kroupy - konec citátu. I obrázek toho sněhu tam na tom odkazu najdete.

Asi se globálně oteplilo nebo co ... :-)

J. Svoboda 26.7.2019 19:12

Re:

Ne, globálně se ochladilo asi na půl hodinky :o)

Pěkný den.

K. Zelený 26.7.2019 16:42

Zajímala by mě korelace preferencí osobností politické scény

a míry zabedněnosti. Zde lze snadno sledovat zabedněnost stoupenců Klause a Zemana (čest výjimkám), jejichž receptory vnímání vnějšího světa jeví se potaženy nějakou jednostranně prostupnou blánou nepropouštějící obrazy vysychající krajiny, mizejících živočichů, propocených trik a postižení úžehem a naopak hltavě absorbující přeludy o ekologických džihádistech ohlodávajících na kost jejich svobody a majetky a vposledku usilujících o jejich životy. Na marnou snahu porušit tuto izolaci a zbavit je strachu seznamováním s fakty reagují po způsobu divokých zvířat zahnaných do kouta – nadávkami, výhružkami a mohou-li i kousáním. Divá zvěř by si zasloužila rezervaci, ve které by se mohla mezi svými oddávat nerušené konzumaci, plýtvání, ignorování okolí a spoluobčanů, bohužel však není k dispozici další zeměkoule, kterou by mohli dostat k dispozici. Nezbývá než nadále trpělivě vysvětlovat, poukazovat, pranýřovat, vychovávat, jít příkladem atd, atp.

J. Kopis 26.7.2019 17:02

Re: Zajímala by mě korelace preferencí osobností politické scény

Převychovávat ostatní s nekonvenujícím názorem, to máte vy soudruzi řádně zažrané pod kůží. Nic nového to však věru není, Stalin, Hitler už také převychovávali a soudruh Kim převychovává doposud. Můžete to s ním dát dohromady, třeba vám poskytne své know how.

V. Církva 26.7.2019 22:13

Re: Zajímala by mě korelace preferencí osobností politické scény

No problém neomarxistů, což Zelení (nebo třeba Piráti) jednoznačně jsou, je, že rádi nazývají komunisty ty ostatní a nadávají na Rusy. Je to samozřejmě umělá clona, nesmysl, či schizofrenie. Sice možná nejsou z defice komunisty, ale mají s nimy 9 z 10 společných bodů.

Jiná věc je samozřejmě seriozní diskuse o tom, jak se chovat k naší planetě, šetřit energie...

J. Jurax 26.7.2019 17:44

Ano. Zajímavá myšlenka.

Jenom - s jakým politikem koreluje míra Vaší zabedněnosti? Soudě podle příspěvku se nezdá být zanedbatelná; taky zjevně máte svou jednostranně prostupnou blánu ... :-)

K. Zelený 26.7.2019 19:40

Re:

Nebuďte duševně líný a taky si tipněte, vás tipuji na jasného Klauszemanoida.

Možná vás potěším ale vás za zabedněnce nepovažuji. Vy jste species s teflonovým žaludkem a nějakou specifickou úchylkou podobnou masochismu - viz dnešek kdy přistižen při lži s kalhotami u kotníků a hlavou plnou másla se snažíte okolí přesvědčit, že vás osoba nachytavší vás při lži "baví". Masochisti mají alespoň z prožívaného ponížení sexuální rozkoš, vy však vypadáte spíš politováníhodně.

J. Jurax 26.7.2019 20:11

Re:

Ale kuš ... kdybyste sledoval vlákno, tak byste nalezl mou odpověď panu Svobodovi, v níž jeho nařčení vyvracím ... jenže on je takový jednocestný, tak se s tím budu muset smířit.

Jinak jsem na rozpacích - nepovažujete-li Vy mne za zabedněnce, nebéřu to jako lichotku. Naštěstí jste to v dalším textu napravil ... inu, taky bavíte.

A víte - klauszemanoid je nonsens, kočkopes, zkuste si to hlavou rozebrat ... :-)

K. Zelený 26.7.2019 21:21

Re:

Takže teflonový žaludek jste potvrdil, splachovací povahu též, teď už jen váhám zda jste takový hňup, který nerozumí slovům "start" a "spustí se" nebo takový hňup, který si myslí, že si nikdo těch slov nevšimne a bude vnímat jen číslovky.

Klauszemanoid je člověk, který programově lže, neuznává a nesnáší kritiku a nikdy se za žádné své lži neomlouvá - vy hadr.

V. Petr 26.7.2019 18:46

Stačí se podívat na FAKTURU ZA ELEKTŘINU!

To je REÁLNÁ ukázka boje proti globálnímu oteplování.

Mimochodem, moje matka mi kdysi vyprávěla, jak vypadala pole roku 1947!

J. Svoboda 26.7.2019 19:13

Re: Stačí se podívat na FAKTURU ZA ELEKTŘINU!

Vymřelo v té době 40% ptactva a 60% hmyzu?

Pěkný den.

L. Novák 26.7.2019 21:07

Re: Stačí se podívat na FAKTURU ZA ELEKTŘINU!

No hlavně že jich dost zbylo, aby se v budoucnu při dobrých podmínkách k životu zase mohli přemnožit, jak už je v přírodě obvyklé, troubo!

M. Šejna 26.7.2019 19:46

to se Vám moc nepovedlo, pane Zelený

já jsem volil Zemana, ale o globálním oteplování nemám nejmenších pochyb.

Asi jsem výjimka, ale moje žena je na tom stejně, takže jsme výjimky dvě.

Dalo by se možná napsat, že velká část voličů ODS jsou popírači globálního oteplování. Ale u voličů Zemana je voličská skupina mnohem pestřejší.

I. Novák 26.7.2019 14:30

Progresivní vzdělávání,

které nahradilo původní účel seznámit děti s přírodními a společenskými zákonitostmi, pochopit je a umět je v praxi respektovat i využívat, preferencí individuální osobnosti bez jakýchkoli znalostí a zkušeností, začíná nést své ovoce. Pro určité bezohledné společenské vrstvy je tento stav doslova k nezaplacení, přinášející jim astronomické zisky.

I. Mertl 26.7.2019 15:09

Re: Progresivní vzdělávání,

Vida! Podílíte se?

I. Mertl 26.7.2019 14:12

Diskuze o globálních klimatických změnách

s těmito lidmi, jako jsou Klausovi ztracenci v ODS a psí odpírači dnes a denně viditelného je zhola zbytečná. Na místních odpíračích samozřejmě vůbec nezáleží, konec konců ani na ztracencích v ODS, jen ODS to ubírá hlasy. Podobnost v obou nejstarších stranách je značná: ČSSD se nemůže zbavit ducha Zemanova, ODS Klausova.

K. Janyška 26.7.2019 14:26

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

ODS jsem dal, coby profesionální tzv. Supermanžer OF, dohromady plánem pro zničení OF a založení pravicové politické strany já a byla to strana Klausova. Ne rudočerného přitrpublého Fialy... Dzp.

I. Mertl 26.7.2019 15:19

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

Tak pardon, Kajanova ducha.

P. Horak 26.7.2019 18:07

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

Takze Vy, pane Janysko, jste neprimo zodpovedny za marazmus, ktery na nas Fake-statnikem Klausem navalil. Jaky mate vztah k Pepovi z HongKongu. Take jste se te sarady osobne aktivne ucastnil?

To je vsechno co jste kdy dokazal?

Ja bych se takovymi vztahy nechlubil.

K. Janyška 26.7.2019 18:58

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

Bylo to skvělé. ODS byla nejlepší transformační stranou světa. A jakýsi Pepa z Hogkongu ? Prostá nezkušenost a naivita některých, ODS nebyla stranou géniů a mravních autorit. Ale technické pomůcka pro zničení komunistického režimu. To se plně podařilo, včetně ve světě nevídaného mírového rozdělení Československa ... Dzp.

J. Kopis 26.7.2019 14:32

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

Pouze viděti nestačí, to dříve také lidé v jeskyních viděli blesky a mysleli si, že se na ně jejich bůh rozlobil, později proti bleskům bojovali hromničkou rozžatou na okně až po mnoha letech byl vynalezen bleskosvod a tím se člověk pouze přizpůsobil přírodním zákonům, a ne že je jakkoliv ovlivnil!!! Sledování objemu tzv. skleníkových plynů v atmosféře ještě neznamená, že je to jediný faktor, který ovlivňuje globální klima. Nyní dokonce hoří miliony hektarů lesa na Sibiři, jsem zvědav, jak budou chtít ekoalarmisté kompenzovat tento masivní únik CO2 do atmosféry.

I. Mertl 26.7.2019 15:08

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

Sbírka podivných argumentů, pane: 0. Viděti znamená poznávat, nejen fyzicky vidět. 1. Přírodní zákony přece nikdo nechce (nemůže) ovlivnit. 2. Koncentrace CO2 je jeden z důležitých faktorů. 3. Hořící lesy mohou být důsledkem oteplování, pak by to bylo běžným samourychlujícím dějem. 4. "Ekoalarmisté" (to je kdo? Greta, ministři životního prostředí, účastníci diskuzí o ekologii?) to nemohou kompenzovat, snad vysazováním lesů. 5. Povídáním o blescích, hromničkách a bleskosvodu jste chtěl vyjádřit co? 6. Provedl jste experimentální důkaz nemožnosti diskuze.

J. Kopis 26.7.2019 16:36

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

S věřícími je marno diskutovat!

I. Mertl 26.7.2019 17:15

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

Věřím ve fungující mozek, troubo neschopný skutečné diskuze.

J. Kopis 26.7.2019 17:28

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

Věřící velmi často svou argumentační nouzi nahrazují hulvátstvím.

J. Jurax 26.7.2019 17:49

Ano. Dobře činíte.

Jistým nedostatkem tohoto přístupu je ale skutečnost, že ten, kdo má jiný názor než já, prostě nemůže mít funkční mozek.

I. Mertl 26.7.2019 17:53

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

Pouze viděti a mlátiti prázdnou slámu nestačí! Vidíte, Jiří_Ku, dostal jste příležitost diskutovat a selhal jste. Však jsem to na začátku říkal.

J. Kopis 26.7.2019 18:07

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

Pro věřící je též charakteristické, že si mnohdy vystačí s vlastními odpovědmi, na vlastní otázky.

L. Novák 26.7.2019 21:11

Re: Diskuze o globálních klimatických změnách

:-D

J. Kulheim 26.7.2019 19:19

Co s tím, pane Mertle?

Pane Mertle, vy máte jednoduchý život. Za všechno může VK a ODS. To se vám to žije, máte ve všem okamžitě jasno. Jaký podíl na změné klimatu má ODS? V létě bývalo horko i před 70-ti lety.

To, že je se mění klima na planetě zemi nic, co by se v minulosti nekonalo a co se konat bude.

„Analýza mořských sedimentů ze západoafrického pobřeží totiž naznačuje, že podnebí Sahary se mění mezi suchým a vlhkým každých 20 tisíc let“. Sahara byla 10000 let před n.l. zelená. Ledovec sahal až na naše území. Grónsko bylo před časem také zelená. V té době ještě VK nežil a nebylo ani ODS.

To, že se klima na zemi mění není nic nového. Otázkou je do jaké míry se na tom podílí lidská činnost, neví s jistotou nikdo. Václav Klaus to také neví a vy to také nevíte. Neví to totiž nikdo. Myslím, že v posledních 30-ti letech tepleji a méně prší. To vím protože už víc jak 50 let pěstuji vinohrad v okrajové oblasti a tam je velmi dobře vidět jak se mění doba kvetení a doba zrání hroznů.