Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
KLIMA: Elektrická auta si nekupují správní lidé
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Pivoda 4.5.2023 11:32Bankovní úředník Václav Klaus neznal pojem "šinavé peníze". |
M. Pivoda 4.5.2023 11:35Peníze jsou prostě peníze, neexistují žádné špinavé peníze, či jinak ostrakizované, peníze. |
Z. Lapil 4.5.2023 12:18A/ Pamatujete si to špatně. Tvrdil, že u konkrétních peněz nemumí poznat, které jsou čisté a které špinavé. B/ Je to jedno. Já píšu o penězích cizích; špinavé sem naprosto nesmyslně taháte vy. |
M. Pivoda 4.5.2023 12:21Špinavé peníze byly cizí peníze. Dovětek: Zahraniční experti varovali už první polistopadovou vládu ČSSR, že pokud do země zavede mafie, těžko se toho budou později zbavovat. |
P. Sura 4.5.2023 14:13Nevím, jak vám naznačit, že pořád nechápete. Ty zmíněné "cizí peníze" jsou ty, které patřily NĚKOMU JINÉMU ! Tedy je míněno, že kdo si koupí elektroauto, skoro nikdy ho neplatí "ze svého". To se to pak bojuje za klima !!! |
P. Diviš 4.5.2023 17:55Nechápe, protože Pivoda. To je hlavní důvod. :-P |
M. Pivoda 4.5.2023 19:14Klub zpátečníků v akci! |
J. Jurax 4.5.2023 17:59Vaše argumenty jsou dosud nad možnosti UI Pivoda. |
Z. Lapil 4.5.2023 14:26Aha. Takže platí, že špinavé peníze jsou všechny, které nejsou moje. Včetně těch vašich ebo platí, že špinavé peníze jsou ty, které nejsou vaše, včetně těch mých. Máte v tom nějaký zmatek. |
M. Pivoda 4.5.2023 19:24- O špinavých cizích penězích jsem hovořil v době Klausovy chybné transformace neproduktivní reálně-socialistické ekonomiky. - Já nezodpovídám za potřebu zviditelnění současných politiků. Technologický pokrok provádějí inovační firmy, nikoliv politici. Lapil se neumí jasně vyjádřit. A pak naříká. |
Z. Lapil 4.5.2023 19:37Omlouvám se, že neznám vaše vlastní definice slov. |
J. Jurax 4.5.2023 18:24Špinavé peníze jsou vždy cizí. Přece nemůžete připustit, že Vaše jsou špinavé- a stejně uvažuje každý. |
J. Majzlík 4.5.2023 14:30Asi byste si v tomto bodě o špinavých penězích rozuměl s jistým ředitelem divadla, pro něhož to by pádný důkaz o Klausově neschopnosti zvládnout "malou" privatizaci, kdy se tato dehonestace V. K. vyskytla. Škoda, že jsem neměl příležitost se p. ředitele osobně zeptat, zda jeho pokladní kontrolují všechny návštěvníky jeho ct. divadla, zda si kupují vstupenky za čisté nebo nedejbože špinavé peníze, vydělané např. za minulého režimu vekslem v Jungmannce, u VB, ČSLA, Káeščé, Čéezel, u PSVB, u zeleninového stánku, při melouchu, v Perlovce nebo hnípáním v nějakém zbytečném kanclu. |
J. Jurax 4.5.2023 17:56Vy zase - soudě podle Vaší reakce mimo mísu - ignorujete rozdíl mezi cizími a špinavými penězi. Vaše UI je dosud nedokonalá. |
J. Jurax 4.5.2023 18:59Ale kuš ... UI je fakt nedokonalá. Nezná logiku. Zákazník jistě má vždy pravdu, zejména když cáluje ve tvrdejch. Což nijak nesouvisi s tím, že je z hlediska záchrany planety nesprávným kupitelem elektroauta, když s ním nejezdí a nesnižuje tak uhlíkovou stopu navýšenou jeho výrobou. |
O. M. 4.5.2023 19:37Elektromobilita v EU a tržní ekonomika? :-)))) |
O. M. 4.5.2023 19:40Oprava: EU a tržní ekonomika? :-))) Nebo spíš :-( |
M. Valenta 4.5.2023 9:56Jestli to bude tak, jak to autor popisuje v posledním odstavci, tak to, vzhledem k tomu co zde provádíme, bude ještě výhra. |
J. Černý 4.5.2023 11:09A bohatí Číňané a Indové se budou jezdit dívat do Evropy jak do skanzenu.Na lidové tance a za děvkama. |
P. Sura 4.5.2023 14:23Budeou sem jezdit elektroautama? A dobíjet cestou bezkontaktně? |
J. Jurax 4.5.2023 19:03Ne. Lítat, serouce na uhlíkovou stopu; je to daleko. A u nás se názorně přesvědčí, jak dopadnou ti, kdož na uhlíkovou stopu důsledně a urputně nesrali. |
R. Meišner 4.5.2023 9:04el.auta jsou slepou uličkou. po překročení kritického procenta počtu vozů se systém samovolně zhroutí. ( umíte si představit, jak celé pražské Jižní město nabíjí přes noc svá auta? já tedy ne) v současnosti za fosilní paliva adekvátní náhrada neexistuje. |
J. Ganaur 4.5.2023 9:12Celé asi těžko.Také velká většina netankuje každý den! |
P. Diviš 4.5.2023 9:54Stačí i polovina. A "banda" je natankovaná za několik minut, baterie za dlouho. |
P. Sura 4.5.2023 14:26Stejně je zajímavé, kolik lidí, které lze (podle dřívějších příspěvků) považovat za rozumné, dovede vyplodit ptákovinu poplatnou kdejakému progresivistickému hovadu..... |
L. Harvánek 4.5.2023 10:07Průšvih je ale v tom, že i když auto stojí, kapacita baterie ubývá. Kdežto u aut se spalovacím motorem z nádrže neubývá.. |
F. De Winter 4.5.2023 10:14Nic se hroutit nebude. Na Jižním městě těch aut bude stát jen pár, ostatní na ně nebudou mít a budou chodit pěšky nebo jezdit MHD. To je ostatně cílem. Nikoli taková blbost jako, že všichni vymění svého benzínového oře za elektrického. Cílem Zelených Khmerů je, aby normální lidi neměli žádná auta |
J. Černý 4.5.2023 11:10Ale budete muset chodit pomaleji do 5 km /hod. |
V. Braun 4.5.2023 12:39Tak po Praze chodim pěšky nebo jezdím MHD již desítky let, žádná změna. Jezdit z Jižního města do centra autem je blbost. |
P. Sura 4.5.2023 14:28..... A to má bejt omluva za "elektromobilitu" ?? |