Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ROZHOVOR: Elektromobily budou chtít tři nové elektrárny
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Zinga 5.1.2021 18:57Elektromobilů bude potřeba méně, než dosud soukromě vlastněných automobilů se spalovacím motorem, řízených nespolehlivými řidiči-lidmi. Proč jich bude potřeba méně? Co má s tím spolehlivost řidičů společného? |
V. Novák 5.1.2021 18:52Stlačený vodík. Ale HODNĚ stlačený... |
V. Novák 5.1.2021 18:50Ta AI - to bylo to statistické zpracování textů bez rozlišení zda jde o něco relevantního nebo o blábol, jak jste tady před časem psal? |
L. Novák 5.1.2021 18:44Demente rudý prolhaný, demagogie a LŽI jsou tvými každodenními nástroji... Tak dnes už popáté to samé? Goebbels by ti dal řád rudé hvězdy jako svému učenlivému pokračovateli! https://neviditelnypes.lidovky.cz/klima/klima-obnovitelne-zdroje-prispivaji-ke-globalnimu-oteplovani.A201228_212730_p_klima_wag/diskuse/4 |
P. Rada 5.1.2021 18:43Ano to máte pravdu. Zajímavé ale je sledovat vývoj v čase a podpisy na něm. Technologicky jsme na tom např v elektronice, která doposud vykazuje vysokou přidanou hodnotu, už před 30lety byli relativně nejlépe v celém tehdejším východním bloku. Naopak finská Nokia tehdy ještě vyráběla pneumatiky... Pak kdosi velmi narcistický přišel s idealizací neviditelné ruky trhu. Jeho ideoví následovníci to dotáhli k nutnosti vyvážet čisté a špínu nechávat uvnitř "montovny". Dodnes se otupování národa děje přebíráním článků konzervativně propagujících ideály založené na uhlí! Podobně se opěvování uhlí praktikovalo v tupém uvažování totalitních zbrojivých hlav někdy před půlstoletím a dříve. Kam se poděla relativní pokrokovost? |
T. Hraj 5.1.2021 18:37Ten power-to-gas proces je myšlen jako cyklus. Tj. Výroba metanu (z H2 a CO2) a následně jeho pálení (za uvolňování CO2). Proto "nulové emise CO2". H2 mělo být vyráběno elektrolýzou z větrníků (v momentech přebytku, kdy cena ele klesá k nule ba i do záporu). |
L. Novák 5.1.2021 18:37To vidíme. Skončil jsi se svými hloupými žvásty na NP, kam se vnucuješ za každou cenu... |
L. Novák 5.1.2021 18:35
|
M. Pivoda 5.1.2021 18:25To bylo ale jinak. Šarlatán, informatik, Jiří Zlatuška se kategoricky vyjadřoval k ekonomickému výzkumu. Zarazil výzkum AI, který navrhl doc. Václav Polák na ÚTK Slovenské akademie věd v Bratislavě. Neproběhla tehdy žádná oponentura, takže šlo o úžasné svinstvo. Kupodivu, ten negativní vývoj fungoval ale opět v můj prospěch. |
P. Rada 5.1.2021 18:24Už jste si vedle svých přidrzlých plků někdy zkusil něco ohřát v mikrovlnce? ..."L. Novák 25.12.2020 21:52 Blbe, tak ty ani nedokážeš rozeznat silový "bezdrátový přenos energie" jako nepoužitelný nesmysl od radiového vysílání k přenosu informací?"... |
V. Novák 5.1.2021 18:18Bohužel... Už asi i Němci zjistili, že jich mají sami dost. |
J. Lukavsky 5.1.2021 18:17"Metan má všechno, co má CNG a při tom má nulové emise CO2" Metan má vzorec CH4, takže spalováním vzniká H2O a CO2. Výhodou oproti kysličníku uhelnatému, čili CO je, že spaluje i vodík a tudíž je výhřevnější. J.L. end |
P. Rada 5.1.2021 18:15"Fronty" zas rozhodně za několik desetiletí ale už přímo na nezbytné "palivo" pro lidský organismus - na jídlo! To pro jeho nedostatek navozený lidskou chtivostí mít "plnou bandu za 5 min..." a zároven nedůsledností ohledně širších a dlouhodobějších dopadů skrze následně navozenou podnební změnu. Bez fungujícího dopravního spojení s okolním světěm bychom totiž nejspíše hladověli už dnes: https://tv.idnes.cz/rozstrel/rozstrel-michal-hejcman-cely-zaznam.V200825_140257_idnestv_krr Proto je důležité najít alespon nějaké reálné dopravní alternativy. |
J. Lukavsky 5.1.2021 18:12"vyvážet čistou energii dvou elektráren a doma tím spíše mít čistý vzduch" poněkud si protiřečíte. Když je elektřina z atomek čistá (což je) jak se doma zlepší vzduch když je omezíme nebo zrušíme? No a když chcete něco dovážet - a my dovážíme např. skoro všechny suroviny, tak musíme něco vyvážet. Nebo si na to půjčit. Noa doby kdy jsme do němec vyváželi ročně 200 volů už jsou pryč. |
L. Novák 5.1.2021 18:10Hyperaktivního greténa jako jsi ty, "Rado", budou muset odstřelit, abys těmi svými lžemi a nesmysly nezamořil ještě před odchodem na věčnost celý Internet. Geriatr by na tebe měl nejspíš jasnou diagnózu, ale dokud nepřijdeš o svéprávnost rozhodnutím soudu, budeme tady muset ty tvoje dementní slátaniny trpět. |
J. Jurax 5.1.2021 18:06Inu, diskutoval-li jste s ním stejně "vědecky" jako tady na Psu, není divu, že Vás vykopl. |
L. Novák 5.1.2021 18:05Zkopírujte si váš text a uložte, zítra to sem greténovi "Rada" budete muset napsat znovu pod stejný nesmysl, který opakuje každý den... |
P. Rada 5.1.2021 18:03"Střílet" se mezi sebou lidé bezpochyby umějí as utrpení jiných mohou mít požitek. k takovýmto excesům proto není třeba nikoho zvlášt moc navádět a dokonce né tak primitivně jak jste to předvedl. K vyvraždování lidé dokonce organizovaně technologicky vyvinuli metody daleko dokonalejší jak jiné živočišné druhy a tak je až s podivem, že civilizačně-válečně doposud nezkolabovali. To, že se přitom jedinci rádi schovávají do nějak barevné tlupy a na obranu svých vlastních zvráceností obvykle používají princip kolektivní viny jinak barevných... - jen dokládá tisíciletou praxí potvrzenou schopnost zkázonosnosti. |
J. Jurax 5.1.2021 18:03Jo. No a? Když to není 100%, je to prakticky 0%. Mimoto automaticky řízené auto nemusí být elektromobil. Klasicky je Vaše UI mimo mísu ... :-) |
L. Novák 5.1.2021 18:02Ne, Zlatuška tě vyhodil a označil za šarlatána. A to se vyjadřoval velmi zdrženlivě. Že jsi blb korunovanej, ti samozřejmě říct nemohl. Ale všichni to o tobě ví, protože se tím chlubíš pořád dokola. |
L. Novák 5.1.2021 17:58To je tak, když tady gretén "Rada" inzeruje něco, čemu sám vůbec nerozumí. Blb na kvadrát a ještě hyperaktivní k tomu... |
J. Jurax 5.1.2021 17:58Taky jsem technooptimista, nikoliv však progresivní zelený technoblbec. Takže se po mém soudu hluboce mýlíte. I ten vodík, o němž se sní dobře třicet let, ne-li déle - jsa postarší pamatuju si - má svá úskalí dodnes nepřekonaná zejména v potřebně masové ekonomické výrobě, skladování a distribuci. |
M. Pivoda 5.1.2021 17:56Tak nějak by asi "vědecky" diskutoval i Jiří Zlatuška, oblíbený český "vědec" magora L. Nováka. Velmi tvůrčí české inovační prostředí. Typicky české. |
L. Novák 5.1.2021 17:54Viděl jsem na fotky odněkud z Norska, kde mají na sídlišti natahané prodlužovací kabely 240V ze zásuvek v bytě k autům na ulici nejkratší cestou přes chodníky... Báječný pohled... třeba tady (říjen 2018): https://www.autoforum.cz/zajimavosti/smutne-konce-norske-elektricke-pohadky-vecer-na-ulicich-pres-kabely-neni-k-hnuti/ |
L. Novák 5.1.2021 17:48Jo, sousedka odvedle mi říkala, že do elektrickýho auta s lithiovou časovanou bombou nevleze. Co na to The Observer, zavirovaná UI? |
J. Jurax 5.1.2021 17:39Jo. Jenže my bohužel s nimi, pokud včas nezdrhneme. |
J. Jurax 5.1.2021 17:36Takže elektromobilem nejezdíte. Stačilo napsat NE a ne to okecávat. |
J. Jurax 5.1.2021 17:32Ano. Ve svůj prospěch a na naše útraty. To je přímo heslo EU nejen v elektromobilitě. |
P. Milan 5.1.2021 17:20Přijedete-li k pumpě, kde není fronta, odjedete s plnou bandou za nějakých 5 minut, pokud nekafujete. U elektromobilu nejméně půl hodiny, baterka 3/4 a k nabíječce kabel jak ruka .... To budou fronty .... |
M. Pivoda 5.1.2021 16:57Elektromobilů bude potřeba méně, než dosud soukromě vlastněných automobilů se spalovacím motorem, řízených nespolehlivými řidiči-lidmi. It’s 2021. Where’s my driverless car? We’re 90% of the way there. Trouble is, that last 10% is proving incredibly tricky. (The Observer) |