4.6.2024 | Svátek má Dalibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
honzak 25.9.2009 6:29

Re: To jsou mi překvapení

důvodně se domnívám, že k "valení tankových kolon" nedojde. Ne že by Číňani nechtěli expandovat, ale proto, že si okupaci Evropy zařídí jinak. Úplně bez tankových kolon.

#13 25.9.2009 6:27

dálnice

R^R^:-D:-D

M.S. 25.9.2009 6:02

Re: Slova o paní Havránkové snad nemyslíte vážně

Niíkdo nikdy netvrdil, že paní Havránková (a jí podobní) nemá nárok na kompenzaci. Spor je však v jaké výši.

M.S. 25.9.2009 5:59

Re: solper@seznam.cz

To co autor konstatuje (bod 4) jsou fakta. Nic víc. Pokud v tom spatřujete něco jiného je to váš problém.

VL 25.9.2009 5:52

Re: To jsou mi překvapení

Postupně se začíná blížit pravdivost vtipu, který končí: "Další nepokoje na čínsko-polských hranicích". Čína má zatím tak na dvě stě let práci s kolonizaci Ruska. Zatím se prokousávají přes asijskou část Sibiře.

mirek 25.9.2009 5:48

solper@seznam.cz

(Y) Ten bod 4 jste nemyslel vážně. Nebo chcete říci, že u nás byl někdy zájem nechat policii prokázat. Už jen zadání a výběr je korupčního charakteru. Takže jste se asi zbláznil, pokud toto tvrdíte, nebo vy věříte tomu co zde tvrdíte. To co píšete je pro Blesk soudy a jiný bulvár, ale tyto stránky nečtou b.l.b.c.i.

M.S. 25.9.2009 5:31

Re: dálnice

Mohu potvrdit, že na rozdíl od vás autor problematice rozumí, alespoň v principech. 'Uředníci škodí, ale dělají to co jim politici nakážou. Nejvíce však škodí"ekologové". Ti, kteří si nejvíce stěžují na drahé dálnice ("ekologové") je nejvíce prodražují. Zářným příkladem je právě obchvat Plzně, ale prokázat to lze na každé stavbě.

Hasan 25.9.2009 4:09

Je pravda,že se u nás moc dělat nedá.

Snad už deset let,nebo možná ještě víc se mluví o severozápadním obchvatu Prahy a dodnes je to jenom v říši pohádek.Přes vesnice jezdí kamiony jeden za druhým a nějaký obchvat asi vůbec nebude.Kdysi jsem potkal vedoucího obalovny,který odešel od Prahy a naivně jsem se mu smál,že odešel od Prahy pracovat na vzdálenou obalovnu.Říkal jsem mu,že se tady bude stavět obchvat,bude práce a on jde jinam.On mi na to odpověděl:toho se ty nedožiješ a jak to tak vidím,tak měl pravdu.Není to ale jenom o dálnicích.Ve vesnici nedaleko Prahy se dělá oprava silnice.Vyfrézovali asi osm centimetrů staré rozbité silnice,vysekávali zbytky okolo kanálů a hrnců vodních uzávěrů a plynu.Na tu práci včetně položení nové obrusné vrstvy nějakého patrně ABSka má stavební firma celé DVA MĚSÍCE.!!! Délka té silnice je asi dva kilometry.Takže tímto tempem by stavební firma udělala celých šestnáct kilometrů obrusné vrstvy na okresní silnici za celý rok.V zimě se to totiž nedá dělat.Záhada.Kdo to platí a jak to vlastně platí?Ta stavební firma by si nevydělala tímto způsobem ani na slanou vodu i když si balenou vyrábí sama na své obalovně.

Pražák 25.9.2009 3:31

To jsou mi překvapení

Takže Rusko už nemá na svědomí pouze zablokovaný radar (v Brdech)  a zasviněné záchody (všude), ale už blokuje i stavbu českých a  polských dálnic, aby nás odřízlo od spojeneckých armád a snáz nás dobylo. - Jestlipak to s těmi Číňany, co začínají stavět polské dálnice, to není právě naopak: Čína je staví ve vší tichosti proto, aby se po nich jednou rychleji valily její  tankové kolony, až budou obsazovat západní Evropu.

Bingo!    o-;-)-oo-;-)-o

hobous 25.9.2009 3:16

Nejsem expert přes budování dálnic,

ale i mně připadají D5 (Valík), D8 a obchvat Hradce přehnaně dramatické.Souhlasím s tím,že spekulativní prodeje pozemků kolem takovýchto staveb by měly být jako spekulativní zrušeny,přičemž by ovšem původní vlastníci pozemků kolem měli mít důstojné a adekvátní podmínky k prodeji,handrkování se o 10mio u tak významných staveb jednak není důstojné,ekonomické a už vůbec není ekologické.Pořád nechápu,proč ekologista z Brna (....) může léta ovlivňovat  život  lidí v Plzni,Velemíně či kdekoliv jinde,kde nežije a většinou to tam ani nezná.Nevím,jak to dělají Chorvati,ale jejich způsob výstavby dálnice k moři je pro nás asi nesplnitelný sen.Od hranic do Splitu je 18 (?) tunelů,Valík je máček.Letos jsem tam byl po 10 letech,nehodnotím cenu,čas,ale výsledek je nádhera.Jezdím na Rozvadov,léta zahlcená Plzeň kvůli zbytečnému Valíku,pár set metrů dál nebyl tunel nutný.Teď se tam buduje odpočivadlo,kdyby mi takhle měla ta firma něco dělat za moje peníze,tak ji vyhodím.Týdně jezdím kolem,pokrok mírný,pohyb pracovníků nerozpoznatelný,většinou žádný.Někdy jezdím ve čtvrtek,jindy v pátek ráno,vracím se.Mrtvo,pusto,nic.Proč se,sakra,do zakázky nedá termín co nejkratšího zprovoznění zadávané stavby?Příplatky za noční a nedělní práci by určitě kompenzovaly zisky z dřívějšího provozu.Jsem snad já tak chytrej sám?Pravda, je nás málo.To byl pokus o vtip. Přece ho znáte, i když já ho už tak trochu zapomněl.Ale bylo tam něco o krásných,chytrých atd., a končilo to tím - ale je nás málo.Tak jinej,co si pamatuju.Děti moje, vám je hej,vy jste blbý.Ale co já?!?

J.G. Pašek 25.9.2009 3:11

Re: Ať už autor má pravdu, nebo trošku přehání.

Kdyby ta vlaštovka mohla mluvit a ty se jí zeptal kdo jí tak učil to hnízdo stavět, tak ti odpoví že nikdo . . .

Hadí oči 25.9.2009 1:13

Re: Slova o paní Havránkové snad nemyslíte vážně

No chudák ředkvičková babička. Ona chtěla místo své milované zahrádky jenom několik stovek metrů políček zrovna kolem dálnice, kde by jistě místo benzínových pump a Mc Donaldů pěstovala ty svoje kedlubny.  

A jako třešničku chtěla plus asi půl republiky k tomu.

Hadí oči 25.9.2009 1:08

Ať už autor má pravdu, nebo trošku přehání.

Faktem je, že vlaštovky si staví hnízdo efektivnějí, než se u nás staví dálnice. Vlaštovka totiž přiletí s kouskem bláta a přilepí ho na hnizdo. Naši dálnico-stavbaři také připaplávají tu dva, onde tři a půl kilometru dálnice.

JENŽE vlaštovky to hnízdo systematicky a nikoliv chaoticky. Kdežto při velice "působivém" pohledu na hračičkovitý  (jako by PIKO-vláčkovitý) model, kde blikají kousky plánovaně dostavovaných dálnic mám dojem, že se tyto kousky určují k dostavbě podobně, jako padají čísla ve sportce.

beda 25.9.2009 1:04

Re: Slova o paní Havránkové snad nemyslíte vážně

úředníci. jsou páni a s nějakou babou zametou, ale někde udělali soudruzi chybu

beda 25.9.2009 1:03

Re: dálnice

a úplná tragédie je systém plánování investic do dopravní infrastruktury.

a to že účetní rok u ŘSD končí stejně jako kalendářní

Jenda 25.9.2009 1:00

Re: Slova o paní Havránkové snad nemyslíte vážně

Otazka zni kdo s tim vyje.avanim zacal.

Karel Benák 25.9.2009 0:59

Slova o paní Havránkové snad nemyslíte vážně

Vaše články se mi vždy líbily, ale nyní se musím ohradit. Paní Havránková má nárok na kompenzaci už jen za to, jak se s ní snažili a  stále snaží úředníci vyje.at.

SW 25.9.2009 0:55

Re: Osobně jsem přesvědčen

Teď to vezme řádně do pazour ten naturalizovanej slovák a zahraje nám "dopravní extraligu", jen počkejte pak na tu bilanci ;-P;-)

bd 25.9.2009 0:53

Osobně jsem přesvědčen

že neschopnost dobudovat dálniční síť je jedna z našich největších porevolučních ostud a proher. V blížícím se bilancování úspěchů a neúspěchů po dvaceti letech by to mělo zaujímat jedno z prvních míst v kolonce mínus.

97 25.9.2009 0:52

autor nelže, kdepak, jenom desinterpretuje fakta...

autor, jak je bohužel jeho zvykem, desinterpretuje fakta, v podstatě už asi žije ve svém světě a realitu do něho netahá. Ale k věci:

jiný pohled viz cenadalnic.cz, ceskedalnice.cz a samozřejmě hlavně: http://nku.cz/downloads/ostatni-publikace/paralelni-kontroly-dalnice-praha-drazdany.pdf

beda 25.9.2009 0:48

dálnice

tentokrát autor semlel páté přes deváté, ale problematice vůbec nerozumí. to že se na západě staví 1km dálnice za den je stejnej nesmysl, jako že jsou u nás dálnice dražší než v německu.

ekologové škodí, ale často zpackaná příprava ze strany úředníků škodí mnohem víc.