21.6.2024 | Svátek má Alois


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
go.west 10.7.2009 12:48

Re: Celý předvolební boj je jen válka falešných představ

Ono taky dělení na pravici a levici je velmi zjednodušené, protože zamotat do toho práci, půdu a kapitál a k tomu strany jednotlivé zdroje podporující, to už je zřejmě za horizontem možností poznání většiny voličů.

Bubeník 10.7.2009 9:47

Novinářský poskok

Věta, že, "Kalifornie je ekonomicky silná země, která se může opřít o federální rozpočet nejmocnějšího státu světa", je opravdu novinářky skvělá. Krachující USA , kde jen armáda má finance na to,  aby ročně utratila 102 miliard na svých 800 základen ve světě, exsoudruh holt stále nevidí. Výprodej firem do zahraničí jako v ČR také tento novinářský slouha ne a ne postřehnout.

ps 10.7.2009 10:16

Re: Novinářský poskok

No a kdo vidí jen bolševickou propagandu a lže si do kapsy místo toho aby si prostudoval mezinárodní srovnání např. o HDP má zřejmě za to, že čína je země zaslíbená, kde se všichni mají jako prasata v žitě.

Minutus 10.7.2009 14:48

Re: Novinářský poskok

No,tak se podívejte kolik procent HDP má dluh USA a kolik ČR. Je to opravdu snadné.

ps 10.7.2009 15:33

Re: Novinářský poskok

Podíval jsem se a taky jsem se podíval na dluh v přepočtu na HDP a např. u Japonska, Itálie, GB, atd. Je zajímavé, že těmto zemím krach nikdo neprorokuje.

janík 10.7.2009 11:23

Re: Novinářský poskok

Ad zbrojení -   Amerika utrácí ohromné peníze na zbrojení a Evropa si pod jejich ochranným deštníkem za ohromné peníze vybudovala sociální stát. Takže Bubeníku, aspoň buďte zticha.  

Minutus 10.7.2009 14:50

Re: Novinářský poskok

Amerika chrání Evropu? před kým? Snad ne před sebou? Anebo sebe před Evropou?

ps 10.7.2009 15:37

Re: Novinářský poskok

Ameriačni chrání Evropu před Evropou. Když pořádek v Evropě neudělá Američan tak nikdo (viz 1SV, 2SV, Řecko, Bosna, Kosovo).

Milan 10.7.2009 13:04

Re: Novinářský poskok

Těch 800 základen ,kde mají USA statisíce vojáků a jiného personálu,to je jejich záchrana.Kdyby se domů vrátila jen třetina z nich a žádala práci........??

janík 10.7.2009 13:48

Re: Novinářský poskok

Vyjde levněji pro stát voják nebo chlap na podpoře ?

Minutus 10.7.2009 14:49

Re: Novinářský poskok

Takový nezaměstnaný Rambo může být dost drahý. I když mu nedají dost peněz jako neaměstnanému.

ps 10.7.2009 15:35

Re: Novinářský poskok

Tak to se tedy divím, že USA se neřídí čínským vzorem. Kam se hrabe slabých 300 000 amerických vojáků na ty dva milióny číňanů ve zbrani.

Honza II 10.7.2009 21:33

Re: Novinářský poskok

2 miliony z miliardy - to není tak mnoho

cicero.jan 10.7.2009 9:07

Dostihnout a předstihnout Kalifornii

je heslo našich politiků, ovšem tajné, veřejnosti nepřístupné. Ostatně poučit se z čehokoliv není vlastností příliš rozšířenou. Pokud se na cestě objeví brod s výkaly, čeští řidiči jej rádi projíždí v kabrioletu bez předního skla s otevřenými ústy plnou rychlostí. Ti chytřejší politici si pak sednou na zadní sedadla a ty vepředu povzbuzují.

ok 10.7.2009 8:53

Páral = nový Kojzar

Páral = nový Kojzar

No comment. Ale velmi přesně vystihnul to, že soustružník v tomto státě živoří ať je krize nebo konjunktura, ti nahoře ho okradou o veškeré vytvořené hodnoty tak jako tak.

Pytel 10.7.2009 10:03

Re: Páral = nový Kojzar

:-) Jo, ale liberálové namítnou, že přece každý má možnost být nahoře :-D A to, že se pak ve většině případů možnosti nedostává uskutečnění, to je pochopitelně problém těch živořících. Živořících, ale svobodných!;-D

ps 10.7.2009 10:24

Re: Páral = nový Kojzar

Podle tebe soustružník který bere třicet ticíc má byt, auto a každoročně jezdí na dovolenou k moři živoří? Jistě, srovnávat to se starými dobrými komunistickými časy kdy takový soustružník bral 2000, cestovat mohl tak leda prstem po mapě, na auto ušetřila celá rodina až po několika letech (ale byl levný benzín tak co), když měl doma jednu černobílou televizi tak byl rád a na maso a jižní ovoce se stály fronty, nelze. To byl teprve blahobyt. Samozřejmě svobody se vzdát musel ale člověk nemůže chtít všechno, že.

Pytel 10.7.2009 12:03

Re: Páral = nový Kojzar

Lžeš. Tak to nebylo. Já tehdy žil. Měli jsme všechno - barevnou televizi, na tu dobu slušné auto, pomeranče a banány jsme získávali jak? - normálně jsme šli do obchodu a koupili je! Cestovali jsme, kam jsme chtěli. Moje bába chtěla jet do Švýcar za synovcem, no tak tam jela! Kam na ty tendenční a nakloněné názory chodíte? (a nebyli jsme funkcionáři, já jsem z obyčejné dělnické rodiny)

Hloupý nemouš 10.7.2009 12:33

Re: Páral = nový Kojzar

Tak to nevím. V tom režimu jsem žil ale asi jsme ve stejném státě nežili. Moje máma dostávala jako úřednice 1200 korun československých, televizi jsme měli černobílou a auto jsme koupili od známého přes bazar. V zahraničí jsem byl poprvé až po revoluci, když mi bylo pětadvacet. Nežil jste náhodou třeba v Praze, nebo v Ostravě????

Pedrák 10.7.2009 14:28

Re: Páral = nový Kojzar

Tak podle toho výdělku úřednice soudím, že tou revolucí myslíte Pražské jaro. V roce 1989 už byly platy kapánek jinde.

iF 10.7.2009 23:48

Milý pane,

já jsem v roce 1988 nastupoval do své první práce za 1 950,- Kč měsíčně jako VŠ-vzdělaný ekonom a programátor. A mé tarifní maximum, kdybych se nestal vedoucím pracovníkem a zůstal jen řadový podřízený, bylo 3 000,- měsíčně. Na víc bych nedosáhl s jakoukoli praxí a vzděláním. Jedině, kdybych vstoupil do KSČ a začal dělat kariéru. Takže tak asi!

go.west 10.7.2009 12:54

Re: Páral = nový Kojzar

Můžeš být konkrétní co myslíš "na tu dobu slušným autem" ?

Marat 10.7.2009 13:09

Re: Páral = nový Kojzar

Pytle, tak to jste musel patřit mezi velice dobré soudruhy a patřil jste do bolševické nemenklatůry. Takoví ti  soudruzi opravdu mohli všechno co jste napsal. Pytle vaše zkušenosti převelice odporují zkušenostem drtivé většiny obyvtel ČSSR

go.west 10.7.2009 13:54

Re: Páral = nový Kojzar

Možná jen normálně lže, nebo to může taky být pokročilá senilita.

R.J. 10.7.2009 14:02

Re: Páral = nový Kojzar

Ano , potvrzuji, dělník Pytel měl vše, dokonce jezdil kam chtěl, soudruzi se o své donašeče starali jak o svátost. ;-D

čtenář zdrojů 10.7.2009 8:18

ekonomický politruk Páral

To jsem se zas nasmál při Páralově tvrzení, že když není zisk, tak se nemohou platit daně ze zisku. Když jsem o tom psal před slavnými rovnodaňovými volbami v roce 2006, tak jsem tu byl za vola. Tehdy nám Páralové, Tlustí, Topolánkové a podobné ekonomické nuly tvrdily, že jen rovná nízká daň přinese do rozpočtu více peněz. H-o-v-n-o, pánové. Pouze vyšší zisk přinese do rozpočtu více peněz.

Rovnodaňové blbnutí fungovalo jen v roce 2008, kdy ještě nebyla krize a OSVČ měli zisky a zaměstnanci brali prémie. Páralové, Tlustí a Topolánkové nám pak v roce 2008 sdělovali, jak ta rovná daň skvěle funguje a že v Česku žádná krize nehrozí. Letos přišlo vystřízlivění. Tedy jen u někoho. Například Páral dnes přišel s objevným tvrzením, že za potíže českých veřejných financí může pád vlády. :-/

Jan Daniel 10.7.2009 11:31

Re: ekonomický politruk Páral

Z vašeho zmatečného příspěvku je zřejmé, že ani vy sám nemáte v hlavě jasno s čím to vlastně chcete polemizovat....:-/

Petr Kohout 10.7.2009 7:28

Vrcholem rozvoje a blahobytu České ropubliky byl půlrok, kdy po

nejasných volbá nebyla ŽÁDNÁ vláda. Když vynecháme extrémy typu povodní, pak je lepší, když vláda nědělá nic. Hospodářství samozřejmě pomůže napumpování 500 miliard, ale pouze, pokud SPADNOU Z NEBE a nebudou předtím zase odčerpány formou daní čí vládních půjček. Jinak totiž nula od nuly pojde, respektive navíc zmizí 50 milard nákladů na odčerpaní, přesunutí a opětné načepání mnohdy tam, kde nejsou zapotřebí.

chouan 10.7.2009 7:45

Re: Vrcholem rozvoje a blahobytu České ropubliky byl půlrok, kdy po

Ano, souhlasím. Nebýt medií, která na absenci vlády poukazovala jako na něco anomálního, nikdo si jí ani nevšiml. Lidé chodili dál do práce a firmy fungovaly. Alespoň ty soukromé.

Hubený 10.7.2009 5:35

Z velké části má Páral pravdu,ale......

pozapoměl jaksi ze skromnosti dodat,že má z velký podíl na nedohodě stran.Svým neustálým nenávistným psaním proti ČSSD ..........:-/