Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
DOPRAVA: Myslí to s námi dobře, dopadne to jako vždy
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F. Kusák 7.5.2018 9:29Autor je tuším lékař, a já naopak nemám nic proti lékařům, spíše naopak. Nedovolil bych si jim radit, respektuji totiž jejich vzdělání a zkušenosti. Udivuje mě však, když někdo mluví o něčem, tedy konkrétně o stavebních investicích a jeho zkušenosti končí maximálně u stavby rodinného domu. Každý investičák by si přál stavět v takové Papui Nové Guinei, kde se jistě Stavební zákon moc nedodržuje. A k tomu opěvovanému Německu bych jen připomněl stavbu nového berlínského letiště. Já nehájím excesy při výstavbě, jen bych chtěl upozornit na to, že problémy jsou mnohem složitější, než jak se laikům zdají. Naše země je hustě zastavěná a není možné připustit, aby se stavělo bez řádných technických návazností. Do toho problémy právní, politické a ekologické. To žádná výměna jedné politické osobnosti jen tak nezmění. Proniknout a rozlomit byrokratický a lobbistický moloch, je nadlidský problém. Např. v Praze s tím žádná partaj moc neuspěla. Paní Krnáčovou obdivuji. Řídit takový koaliční slepenec není vůbec snadné a ty pastě a pastičky, které na ní neustále nastražuje každý úředník a opoziční politik, to aby měla nadpřirozené vlastnosti. Nedivím se, že chce skončit. |
B. Rameš 26.4.2018 10:43Inu, bude to v tom, že jak ŘSSD, tak SŽDC jsou místy bujarého odklánění dotačních i nedotačních prostředků skrzevá spřátelené (rozuměj platby ochotné) firmy jakož i vhodnou umístěnkou pro zasloužilé "přátele". |
J. Kanioková 25.4.2018 20:11Nejhorší v současnosti - Pachatelé Dobra..
|
R. Tesařík 25.4.2018 16:33Maďar se v Praze ptá chlapíka, Hogyan jutok el Brno? Chlapík na to: Jak se dostanete na sjezd--kam? |
A. Trick 25.4.2018 18:38V pohraničí se říká: Pražák to je charakterová vada. |
M. Pesat 25.4.2018 9:35soudruh autor se seknul v case, jak rika moje dcera soudruh autor se seknul v case, jak rika moje dcera :-). Take si vzpominam na cestare za meho detstvi, tehdy ovsem po ceste projelo par aut. Cas holt trhnul oponou, kolem Prerova se stavi dalnicni obchvat, chodim kolem behat, v podstate denne, takze jeden vidi zda soudruzi cestari pracuji ci ne, musim totiz cca 200-300 metru probehnout "stavbou", coz je momentalne navezena zemina po ktere jezdi zemni stroje a valce. On kdyz to jeden vidi denne, to obrovske mnozstvi zeminy/materialu/betonu/oceli/potrubi/kabelu se tam spotrebuje, kolik stroju/lidi tam pracuje. Kousek dal, tam stavi mosty/nadjezdy, tam samozrejmne jsou ty tzv. technologicke prestavky, on material/beton musi sednout/vyzrat. Takze, soudruzi, takovy dalnicni obchvat, to je cestarske/stavarske dilo. Tim ovsem nechci rici, zeby se cestari/stavari nemeli snazit vice/lepe a zeby se jim nemelo koukat pod prsty/kontrolovat, jen musim konstatovat, ze u Prerova skutecne makaji. Cest :-) |
J. Lepka 25.4.2018 9:45Re: soudruh autor se seknul v case, jak rika moje dcera Denně chodíte běhat kolem Přerova? Tak to si asi myslíte, jak jste originální, když píšete bez diakritiky nebo jste se ještě nenaučil? Možná by neškodilo, místo toho běhání věnovat tomu pár minut denně, neuvěříte jaké častý cvik dokáže zázraky. |
M. Prokop 25.4.2018 11:50Re: soudruh autor se seknul v case, jak rika moje dcera U něj není problém ani tak ve formě, jako v obsahu. A tomu cvik ani diakritika nepomůže. |
A. Nový 25.4.2018 13:05:-)) Bolševik Pešat kdysi na na stejnou výtku odpověděl, že se cítí být víc Američan než Čech, proto píše bez diakritiky. |
M. Šejna 25.4.2018 13:47ignorante Lepko vám by zas neškodilo, kdybyste nás poučil o rozdílech mezi kopií stavby o originálem stavby, který jste vy narozdíl ode mě na sto honů schopen poznat. Začít byste mohl popisem rozdílu mezi kopií a originálem Betlémské kaple v Praze a poté byste nás ignoranty mohl poučit o bezcennosti kopie chaty Libušín na Pustevnách, kterou nyní staví místo té původní, vyhořelé v roce 2014. A pak nás mužete na závěr poučit o bezcennosti kopie Libeňského mostu. S pozdravem architektonický ignorant Šejna |
P. Papež 25.4.2018 13:58Asi byste měl běhat i jinde, než jen u Přerova. |
P. Zinga 25.4.2018 14:20Re: soudruh autor se seknul v case, jak rika moje dcera Soudruhu Pesate,proč myslíte, že autor je soudruh? Nejste náhodou "u silnic"? |
K. Janyška 25.4.2018 9:26Kdo to myslí dobře s někým, většinou mu přináší zlo. Prostě proto, že myslet tzv. dobře to můžeme jen sami pro sebe, neboť jsme každý v unikátní situaci a musíme se adaptovat na prostředí, situaci a budoucí neznámé tak, aby nám to dobré přineslo. A to výhradně svými vlastními adaptačními prostředky a zásobami. A to vždy jen při testu zákazovým soukromým právem. Zločinné vlády, a jinak je nazvat nelze, neboť pracují v mylném modelu správy věcí veřejných, tedy demokracii, která je ke zločinu nutí, nemají žádnou šanci tzv. dobro lidem přinést, jen že by chránily jejich právní doménu. Úkolem vlád je správa věcí veřejných, ne přinášet společné dobro. To neexistuje... Dzp. |
J. Vintr 25.4.2018 8:49V Americe jsem viděl jak také jdou opravovat silnice. Na úseku několika set metrů se poměrně slušnou rychlostí pohybuje kolona mechanismů. Za nimi zůstává nový povrch vozovky. Po skončení pracovní doby je silnice čistá a kompletně průjezdná. Jediným omezením pro řidiče je, že musejí tento krátký úsek projíždět střídavě a že je občas omezí náklaďák s materiálem. |
J. Lepka 25.4.2018 9:15Re: V Americe jsem viděl Jenže v USA dopravci vysoudí na provozovateli za zdržení takovou pálku, to dotyčného provozovatele sakra zabolí a nikoho nezajímá, že je třeba zrovna stát. A když se plánuje oprava (nebo i údržba) mají obě strany stejně informované odborníky o náročnosti na čas a neexistuje, aby o tom rozhodoval úředník(ice) bez elementárních znalostí stavebních prací, ochotný(á) za kafčo podepsat i nesmyslně dlouhou údržbu, třeba nabouraného svodidla. |
J. Vintr 25.4.2018 10:20Re: V Americe jsem viděl Největší problém bude asi s těmi úředníky kteří (nejspíš za něco o hodně víc než kafe) jsou ochotni přistoupit na jakékoliv podmínky dodavatelů. V dostupné technice a technologiích problém určitě nebude. Jen mi nejde do hlavy, jakou výhodu firmám přinese, že mají najednou rozvrtaných několik staveb a na každé se pracuje-nepracuje mnohonásobek skutečně potřebného času. Jedině, že by měli placeno od hodiny. |
R. Dubravský 27.4.2018 11:15Re: V Americe jsem viděl Ale oni skutečně mají placeno "od hodiny". Řekněte sám, dal byste miliardu za kilometr silnice, kdyby to bylo za týden hotové? |
M. Pesat 25.4.2018 9:20Re: V Americe jsem viděl Tak v USA je naprosto bezne, ze po dobu oprav na silnici tam je auto sherifa/mestske policie s blikackami a sheriff deputy/policajt hlida jak dopravu, tak tu firmu/delniky, ze po skonceni po sobe vse dukladne uklidi. Cest :-) |
P. Rada 25.4.2018 9:22Re: V Česku je průběžně vidět ... .. nedodržování povolené tonáže nákladáků které spolu s překročenou rychlostí pohybu vyvolává dynamické namáhání jež pravidelně základem rozpadu silnic. Zde je starší článek platící ale doposud: https://www.denik.cz/z_domova/kamiony_silnice_vahy20080926.html Zkuste si navíc odhadnout národnosti řidičů vázaných zejména na stavby odvážejících přeplněné nákladáky navíc nepovolenou trasou atd.. Řidičům se i při případné kontrole na mobilní váze tolik nestane. Postih by spíše šel na vlastníka vozidla - tedy stavební firmy kde se však točí miliony a miliony a tam je proto dost prostředků na "lobování" pod záminkou, že např. jde o to udržet tempo společenského rozvoje. |
J. Lepka 25.4.2018 9:25Re: V Česku je průběžně vidět ... Zkuste do toho nějak zakomponovat tristní situaci na české dálniční síti spolu se stále rostoucími dálničními poplatky a možná najdete spřízněnou duši. |
A. Trick 25.4.2018 9:28Re: V Česku je průběžně vidět ... Seznamte se s nedávným vyjádřením ministra dopravy ohledně poplatků. |
J. Lepka 25.4.2018 9:48Re: V Česku je průběžně vidět ... Po několika tristních vyjádřeních pana Ťoka se již jeho dalším blábolům vyhýbám, nehodlám si hazardérsky zvyšovat krevní tlak, hasicí přístroj na raftu mi docela stačil. |
A. Trick 25.4.2018 11:59Re: V Česku je průběžně vidět ... To, že v několika budoucích letech poplatky zvyšovat nebudou Vám zvýší TK? |
J. Lepka 25.4.2018 18:10Re: V Česku je průběžně vidět ... Vy mu věříte? To je na hospitalizaci. |
A. Trick 25.4.2018 18:23Re: V Česku je průběžně vidět ... Tak se nechte hopitalizovat. |
A. Trick 25.4.2018 8:36Za Vašeho mládí pane autore deset deka salámu,to bylo nějakýho salámu. Kolik v době, kterou popiujete jezdilo po silnicích nákladních aut a s jakou tonáží? Proč nejsou výtluky na cyklostezkách si určitě umíte odpovědět sám. Co se týká železnice, tak připomínám. "Železnici budeme udržovat ve stavu trvalého chátrání (Stráský - ODS), železnice je relikt 19. století (Říman - ODS). Železnice směrem na Boleslav je vedena ještě ve stopě Turnovsko-kralupské dráhy, jednokolejná v motorové trakci. Ještě horší je to směrem na Kladno. Též jednokolejná v motorové trakci ve stopě Buštěhradské dráhy. Starostové Prahy 6 Bém a Chalupa (oba ODS) zařízli projekt železnice na letiště a do Kladna. Prý na letiště bude stačit metro. Asi letiště používají jenom Pražáci. Trať z Prahy do Kolína už dávno měla být čtyřkolejná. Atd, atd. |
V. Kotas 25.4.2018 8:59Re: Za Vašeho mládí pane autore Některé cyklostezky jsou budovány tak, že by po nich mohla jezdit plně naložená TATRA. |
M. Prokop 25.4.2018 9:01Re: Za Vašeho mládí pane autore A zajímavá věc, v sousedním Rakousku a Německu je doprava čilá minimálně jako zde, ale silnice bez děr. Asi je tam méně tricků. |
V. Novák 25.4.2018 11:06Re: Za Vašeho mládí pane autore Nevím jak v N2mecku, ale Rakousku, když chytnou přetížený kamion, tak řidič zaplatí takovou pokutu - a kamion se musí přeložit - že si to pro příště rozmyslí. Jak to dělají v Maďarsku, kde dálnice jsou v piřádku, nevím. Možná je Orbán taky kruťas a nechává vybírat büntetések, populista jeden... |
M. Prokop 25.4.2018 11:52Re: Za Vašeho mládí pane autore Nemají ale tolik kontrolovaných lekárniček ... :-P |