29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

DOPRAVA: Myslí to s námi dobře, dopadne to jako vždy

Ještě jako malý kluk jsem se s dědečkem chodil dívat na cestáře. Vždy na jaře se objevil (či podle zvuku spíše přibafal) traktor, výrobek dávno zaniklé firmy Svoboda. V závěsu byl kotel na asfalt. Za ním dorazil náklaďáček, ještě na dřevoplyn s ručním sklápěním, ze kterého složil řidič něco štěrku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Zinga 25.4.2018 14:23

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Pane Prokope, nebásněte, díry tam mají taky. A tisíce mostů, zralých k opravě.

M. Prokop 25.4.2018 9:00

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Takže článek potvrzujete, s vynecháním škod napáchaných levičáky.

A. Trick 25.4.2018 9:04

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Nejvíce škod napáchala ODS. To neožvaníte.

J. Lepka 25.4.2018 9:23

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Dosaďte místo ODS komunisty a budu s vámi souhlasit, nejvíc škod napáchala ztráta morálky.

A. Trick 25.4.2018 9:29

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Ztráta morálky Římana, Stráského, Chalupy, Béma ...?

M. Prokop 25.4.2018 11:53

Re: Za Vašeho mládí pane autore

To chcete od komunisty příliš.

J. Kanioková 25.4.2018 20:08

Přesně..!

P. Lenc 25.4.2018 9:15

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Pane Tricku, autor má pravdu.Dívat se, jak se silnice "opravují" je slušně řečeno katastrofa.A to nemluvím o silnicích, které jsou roky v dezolátním stavu.Ono "vyspravit" díry po zimě asfaltovou drtí, která má životnost maximálně tři měsíce je nejen směšné, ale placené penězy občanů.A vymlouvat se na nynější provoz je směšné.Doufám, že nebudete tvrdit, že v takovém Rakousku kam jezdím je menší provoz než u nás? A zajímavé je, že opravy které i oni provádějí mají poněkud delší životnost.Zajisté mně povíte čím to je.

A. Trick 25.4.2018 9:34

Nově postavený most

přes D7 u Postoloprt se bourá a musí se postavit nový. Zhotovitel použil levný, ale nekvalitní beton.

U Dalovic "ujela" železniční trať. Před pěti lety se zvyšovala rychlot ze 70 na 110. Šetřilo se na drenáži. Dokud jediným kritériem při výběrových řízeních bude cena, tak to jiné nebude.

J. Lepka 25.4.2018 9:21

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Nejste původní, Tricku, už před 35+lety se vyprávěl ten vtip s padesátníkem a jeho kupní silou. A co se týká železnice, má dost velký problém vymanit se z pověsti získané za bolševika, sice se snaží, ale je to pořád moloch na hliněných nohách a hlavně stačí jeden blbec, co se rozhodne řešit životní krizi a celá kolejová doprava stojí, což se týká i tramvají a metra.

A. Trick 25.4.2018 9:26

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Když se sebevrah rozhodne "použít služeb železnice", tak policie zastaví provoz na obou kolejích až na dvě hodiny. Takže si stěžujte na policii.

Když namrzly dráty, tak moloch jezdil s motorovými lokomotivami, ale jezdil. Nemolochové dopravu zatavily a vlaky zrušily.

J. Lepka 25.4.2018 9:40

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Vaše propagandistické žvásty stejně na nikoho nepůsobím vzdejte to.

A. Trick 25.4.2018 9:43

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Lepko, považujete fakta za propagandu?

J. Lepka 25.4.2018 9:50

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Ne Tricku, vás považuji za pochybného propagandistu, tedy trolla.

J. Jurax 25.4.2018 12:30

Ehm ... i propagandista, jehož máte za pochybného, může mít semtam recht ... béřete to po mém soudu přespříliš ideologicky ...

M. Šejna 25.4.2018 13:49

pane Juraxi

Lepka se nejspíš právě vrátil z politického školení, takže to bere všechno od podlahy.

V. Novák 25.4.2018 10:55

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Lepka považuje za propagandu cokoli, co se nelíbí Lepkovi.

Nějakými fakty se nenechá zviklat.

J. Lepka 25.4.2018 18:12

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Ejhle, potrefené husy.

A. Trick 25.4.2018 18:25

Re: Za Vašeho mládí pane autore

Hlavně,že Vám to "myslí politicky".

P. Papež 25.4.2018 13:54

Považujete vaše kecy za fakta? Opět si myslite, že jste jediný, kdo má pravdu. Ostatní lžou ( a kradnú). Viditelná rétorika Bureše.

A. Trick 25.4.2018 13:58

Re:

Vyvraťte to co jsem napsal. Jsem zvědav.

J. Novak 25.4.2018 7:34

Turbometoda "do nejbližšího deště"

Není to jenom česká specialita. Zejména na jedné cestě tu vždycky po každém dešti jezdím vždy jenom levým pruhem, protože v pravém se obnovily opět výtluky. Jsou vždy na stejných místech, další den je kdosi zalepí a jedeme dál.

M. Šejna 25.4.2018 7:36

Re: Turbometoda "do nejbližšího deště"

asfalt se v dešti nerozpadá. Rozpadává se po mrazech.

V. Kotas 25.4.2018 7:45

Re: Turbometoda "do nejbližšího deště"

No, když tu díru lepí stylem - asfalt rovnou do vody v díře, jinak to dopadnout nemůže.

J. Lepka 25.4.2018 9:26

Re: Turbometoda "do nejbližšího deště"

To by se nám ulevilo, kdybyste myslel hlavou a ne příručkou.

V. Kotas 25.4.2018 6:25

To, jak je to s dopravou v Praze, nemohou ti dva jmenovaní,

ale především všichni jejich předchůdci od r.1989 ( i ti předtím, ale ti alespoň něco postavili a měli naplánováno ). A nejde jenom o most, ale i pražské okruhy, jejich propojení i chybějící mosty, pro současnou dopravu v Praze. A zbytek republiky ? Ten zákon, který bude konečně přijat o liniových stavbách ( po vzoru Německa ), měl být přijat hned po listopadu 1989. A údržba silnic ? Kdo jezdí po republice, tak vidí, že někde to celkem zvládají dobře, jinde jsou vedoucí pracovníci na kriminál. Občas to totiž vypadá, že při obsazování míst ve státní správě opět fungují stranické knížky, místo odbornosti. A to se netýká jen oprav silnic.

K. Kovařovic 25.4.2018 5:40

Pravda a lež o dopravě.

Včera primátorka Krnáčová řekla v televizi: "Já už v komunálních volbách nekandiduji a proto vám mohu říkat pravdu - Libeňský most se bourat bude". Neuvěřitelné-tato paní je primátorkou hlavního města ČR ???). Natož pan Dolínek, který bude kandidovat v komunálních volbách a tudíž pravdu říkat nemůže, řekne totéž, že se Libeňský most bourat bude. Komu mohu věřit? Kdo tady lže? A tak je to v Praze pořád.

M. Šejna 25.4.2018 7:35

Libeňský most se bude bourat zcela správně

je v dezolátním stavu už mnoho let a oprava by byla dražší, než nový most. Pokud je ten most taková architektonická perla, tak mohou stavbaři udělat jeho kopii. Architektonickou hodnotu totiž může mít jen vzhled a nikoli ten beton, ze kterého byl most původně postaven.

P. Rada 25.4.2018 8:55

Re: Libeňský most se bude bourat zcela správně?

S pojmem bourání a oprava je to komplikovanější. Bourat se totiž nemusí most jako celek ale mělo by postačit znovu na pilíře postavit mostovku. Tak jako tak ale bude oblast dlouho dopravně neprůjezdná.

M. Prokop 25.4.2018 9:03

Re: Libeňský most se bude bourat zcela správně?

Vy jste (také) stavař?