6.6.2024 | Svátek má Norbert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Skepticus Maximus 25.1.2007 8:09

Tohle musel napsat nějaký příznivec radarové základny,

aby dehonestoval její odpůrce a přiřkl jim komunistickou nálepku.

4ten84 25.1.2007 8:07

Bylo by zajímavé vidět,

jak by zafungovala protiamerická bolševická úderka plnící tyto stránky svými výlevy, kdyby USA místo raket nebo radaru navrhlo na našem území umístit řekněme vojenskou kantýnu. Ta by totiž plnila úlohu ochrany tohoto území před všemi potenciálními agresory ještě daleko lépe než rakety či radar, protože se dá očekávat, že i americká posádka by si menáž bránila horlivěji než nějakou techniku. Ale jistě bychom se dočetli, že polní kuchyně přitahuje oprávněný protiúder vlasteneckých islamistů v jejich spravedlivém boji proti světovému kapitalizmu více než baterie mezikontinentálních střel a že místní tržní ekonomikou a privatizací zubožené obyvatelstvo bude tím značně omezeno ve svých občanských, lidských, sociálních atd. právech nejspíš nekontrolovatelným slintáním, když to z kuchyně začne vonět.

mamina 25.1.2007 8:07

Strach přichází,

když lidé nevědí, co se děje. Pak dostává prostor fantasie.

Lea 25.1.2007 8:06

Re: Re: Ano, souhlas.

a ani tušit nemůže. Kde by přišli k informacím? Proto taky vnímám snahu vlády o uvolnění prostředků na kampaň spojenou s obeznámením lidí na tohle téma jako naprosto zcestnou.Přiznejme tedy,že jsme závislí na informacích sdělovacích prostředků.A ty dokážou zmasírovat každého dle obrazu svého.Jednání budou trvat asi rok.Kolik zde budeme mít teroristických hrozeb?

Rauch 25.1.2007 8:05

To je zase masaz jak z Rudeho prava

Ten Nevidomy pes je takovy skvar. Proc to Lidovky vubec drzi? To jim to stoji za tu ostudu? 8-o

DDT 25.1.2007 8:05

Bravo Šamane

souhlasím od prvního písmenka, po poslední tečku.

Křupan 25.1.2007 8:05

Re: Re: Re: Je třeba říci jasné a rozhodné NE

Jako by na mne dýchlo Rudé Právo 70-tých let. Doufám, že tento pán tenkrát se stejnou vehemencí vřeštěl proti vojenské přítomnosti SSSR.

UŽ KVŮLI TAKOVÝM LIDEM JSEM PRO AMERICKÝ RADAR A KLIDNĚ I VOJENSKOU ZÁKLADNU.

mamina 25.1.2007 8:01

Já např. děkuji

anonymnímu nicku "Přemek", že sem dal v noci odkaz ALESPOŇ na nějakou sumu informaci :-(

Honzak 25.1.2007 8:00

Re: Re: Je třeba říci jasné a rozhodné NE

obávám se, že "b" je správně....I takoví lidé žijí v naší kotlince.

mamina 25.1.2007 7:58

Andy,

napsala jste dvě důležité věci:

- "lidé bojovali za vlast" (znali odpověď na PROČ)

- "asi 98% občanů vyjadřujících se k raketovým základnám, radarům, dokonce i k ponorkám vůbec netuší, oč jde, co to je, co to dělá či nedělá, koho to ohrožuje a komu to pomáhá.Takže prakticky všechny prezentované názory jsou věcí citu- komu fandím, tomu věřím..."

No, a pak tu nejsou fandové na kopané, ale lidi, kteří se rozhodují hlavou. Uráží je, když se nedočkají se žádných informací, tisk na ně valí propagandistické plky a shůry jim není schopen a ochoten nikdo nic vyysvětlit nic. Demokracie je diskuze. Pokud v jejím čele chybí (rozumově a charakterově) silné osobnosti, kteří se nebojí přesvědčit ostatní o tom, že rozhodují správně, brzy se zvrtne.

Lubomir Ptáček 25.1.2007 7:55

Iránská jaderná zařízení

Za vrchol pokrytectví považuji skutečnost, že vlastně celý svět čeká, až Izraelci zlikvidují jaderná zařízení v Iránu, podobně jako v Iráku. Až to provedou, svět si oddechne a vzápětí spustí hanebnou kampaň proti Izraelskému imperialismu.

EVa 25.1.2007 7:55

Re: Protestuji!

Ježíši Kriste ! A tohle chodí po světě a dokonce umí psát !!!(Y)

martin 25.1.2007 7:52

ne

rikam ne.co nam to tak asi muze prinest?autor pise,ze NATO pouze dohlizelo na uzemi dobyte nebo ovladnute USA,ano to je pravda.jen je pak treba polozit otazku:kdo je vlastne agresor?vubec jim nejde o ochranu demokracie.penize vladnou svetu.

Křupan 25.1.2007 7:48

Re: Je třeba říci jasné a rozhodné NE

Já jsem je Křupan. Tohle je vtip a ironie, nebo to myslíte vážně?

walter 25.1.2007 7:46

Re: Re: Proč ne?

aby si nebyli moc jisti při přípravě útočné akce, aby se stále báli odvety!

Křupan 25.1.2007 7:45

V naší historii se pořád dokola opakuje přibližně tento scénář:

a) volba cizího panovníka pod heslem "cizí je přece lepší než vlastní" (momentálně evropský)

b) vystřízlivěni a frustrace z toho, že cizí se k nám chová jako k cizím (co jiného lze čekat, že?)

c) boj proti cizí nadvládě a za sebeurčení

d) dosažení samostatnosti za cenu značných obětí

e) skok na bod a)

David Pavlíček 25.1.2007 7:41

Je třeba říci jasné a rozhodné NE

 americkým imperialistům a jejich sionistickým poskokům. Každému normálně myslícímu člověku je jasné, že tento požadavek není v zájmech jednak obyvatelů  naší republiky, ale ani nikoho v Evropě. S obranou nemá tato snaha imperialistických neokonů samozřejmě nic společného. Jedná se o hrubý akt agrese ze strany válečných štváčů. Není bez zajímavosti, že  ostatní evropské země toto hned odmítly, tedy se americká mašinérie obrátila na nejslabší článek. Také je s podivem, jak se rozpoutala znovu aktivita v této věci okamžitě poté, co se ujala moci vláda vzniklá za pomoci dvou zrádců. Je jasné, že neokon okamžitě využívá příležitosti, za vlády sociální demokracie, by tuto drzost patrně nezkusil, neb by toto hrubé vměšování do nezávislosti naší republiky bylo  okamžitě zastaveno, ale nyní za vlády amerických patolízalů, bude záležet na každém z nás bojovat proti této imperialistické provokaci proti světovému míru. Ani se nedivím, že se zde tato Kovanicova  agitka objevila, pravicoví, váleční štáči jsou zde vítáni a pokrokoví, míroví přispěvatelé nemilosrdně cenzurováni redakcí a lynčováni zdejší pravicovou lůzou.

L 25.1.2007 7:39

Co kdyby poradne zaplatili

Autor by mohl vedet, ze USA davaji kazdy rok Izraeli pres dve miliardy dolaru. To se jim to tam zije, kdyz nic delat nemuseji. Kdyz tedy chteji v Cesku zakladnu, at poradne zaplati. Co takhle jednu miliardu rocne jen tak pro zacatek

Borek@Exil 25.1.2007 7:37

Re: Re: Proč, 68?

na tom plácku někde u Brna zachranujem USA před zničením ......ano, stačí trošičku pomáhat, každý trošku. Když ne my, tak kdo? Když ne teď, tak kdy? Nikdo netvrdí, že jeden radar v Kocourkově spasí samospasitelně Ameriku a svět vůbec....ale, každá troška je dobrá. Ten dělá a ten zas tohle...a všichni dohromady uděláme moc.

Skepticus Maximus 25.1.2007 7:33

Kovanic je zcela nesoudný amerikanofilní senilní mimozemšťan :-)

Naplácat tolik pitomostí v jednom článku v takto pokročilém věku nemůže znamenat nic jiného.

Zvláště chvála Schwarzenberga zní jak z galaxie Gamma. Žvanění o ruském imperialismu, který narozdíl od toho amerického nevytáhl paty ze svého území už 16 let je naprosto zhovadilé. Nemluvě o tom, že Rusko je závislé prodeji ropy a plynu a nemá ani omylem zájem jakkoli znejistět své zákazníky v Evropě. atd. atd.

AndyO 25.1.2007 6:50

Re: Neumím si představit, jak by tenhle národ bojoval, kdyby...

ráda bych připomněla, že podle dostupné literatury ( a zejména Feierabendových pamětí) lidé, bojující v druhé světové za vlast právě před tou druhou světovou často čelili výčitkám, které vy dnes adresujete " tomuto národu".

eTony 25.1.2007 6:49

Leo,

nechte toho, těch plků. Kdo si opravdu zaslouží Nobelovku za mír je armáda Spojených států. Klidně se z Bushe zblázněte, ten tu nebude navždy, tedy narozdíl od americké armády, víme ? Bude zle, když nás Rusko bude chválit, to už budeme prakticky v hajzlu.

AndyO 25.1.2007 6:48

Re: Ano, souhlas.

R^ přesně tak.

Skutečností je, že asi 98% občanů vyjadřujících se k raketovým základnám, radarům, dokonce i k ponorkám vůbec netuší, oč jde, co to je, co to dělá či nedělá, koho to ohrožuje a komu to pomáhá.Takže prakticky všechny prezentované názory jsou věcí citu- komu fandím, tomu věřím. Pokud zde někdo tvrdí, že dospěl k názoru na základě vlastní analýzy politické situace, znalosti fyziky a  maršálské holi, schované v torně je prostě jen velký kecal.  

sKoba 25.1.2007 6:46

Neumím si představit, jak by tenhle národ bojoval, kdyby...

....měl uhájit holou existenci. Předpos....ní z Ruska a jeho generálů, servilní k "Evropě", prodejní za úsměv a společnou fotku s bruselským byrokratem....to už tady fakt neexistuje něco jako národní hrdost a vědomí svrchovanosti nad vlastním územím? Kdo by tu dnes šel bojovat za vlast, svobodu a demokracii, jako třeba naši hrdinové z Druhé světové? Nebo nás musí nejdřív někdo podrazit, napadnout, abychom si vzpomněli? Občas mám chuť se příslušnosti k národu z plastelíny zbavit. Naštěstí vždycky narazím na někoho, kdo nezapomněl být sám sebou ....

Lea 25.1.2007 6:40

a Anglie,Francie,Španělso a další státy

neměly své imperialistické cíle? Co všechny ty kolonie? US se také nechová jako velmoc? Neusiluje o zachování svého vlivu ve světě? I v Evropě?  Zahradil a spol. ,naši euroskeptici, by rádi EU k obrazu svému. Takovou rozvolněnou. Už jsme na tom začali s Polskem pracovat. Jsem pro umístění radarů,ale v rámci vypracování jednotné obranné politiky celé EU a v rámci NATO.Často se mluví o antiamerikanismu. Nikdy bychom neměli zapomínat,že nám US pomohly ve dvou světových válkách.To ale neznamená,že bychom měli zavírat oči před tím,jak si dnes Bush počíná.Kolik zástupců evropských států  varovalo před vpádem do Iráku?A bylo to k něčemu? A dnes máme další problém-Irán,podporující šíity.

Honzak 25.1.2007 6:40

Re: Re: Re: Proč

Coriolisova síla působí na těleso, pohybující se od rovníku k pólu tak, že "vybíjí" původní moment setrvačnosti. Nepochybně se uplatní i u balistických raket, ale jejich tvůrci s ní jistě počítají, neb tato je nezávislaá na panujícím politickém zřízení.

eTony 25.1.2007 6:38

Re: Protestuji!

"Severokorejský lid již přes padesát let hrdinně bojuje za pokrok, světový mír a sjednocení korejského poloostrova, ..........." blá, blá, blá. Ano, a v tomto boji jsou ochotni kdykoli položit svůj život .......... umřít hlady.

Jo a to bratrské Rusko, to je taky bašta .......

Pavel 25.1.2007 6:32

Ano, souhlas.

Správnost rozhodnutí pro "ANO" dokreslujíc jen skučící bolševici - jak v Rusku, tak u nás doma se soudruhem  Filipem, případně hluboké filosofické úvahy našich "levicových" intelektuálů. 8-o

AndyO 25.1.2007 6:27

Re: Protestuji!

;-D tedy, kloubouk dolů. Někdy si vymýšlím úderné ironické příspěvky, na které leckdo naletí, ale tohle je přímo dokonalé.

Skoro nejvíc se mi líbí to podlé spiknutí. ;-D

Kryštof 25.1.2007 6:12

Díky. šamane!