26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
plíseň podšitá 26.7.2007 17:53

Re: Re: Ve Vídni při menším provozu zařazují kratší soupravy se stejnými intervaly.

Je třeba být objektivní. Taky jsem zažil Dublin. Tam jsem si říkal, že lidi, kteří nadávají na pražskou MHD, si nevidí do huby a netuší, jaký démant doma mají, byť často není patrný přes nános bahna...

Dublin bych fakt NIKOMU z vás nepřál. Horší je snad už jen Mogadišo. Nebo přál, abyste se naučili vážit si domácí veřejné dopravy.

Albireo 25.7.2007 12:01

Když se ti zlámalo...

...dej ho spravit, nauč se, synku, hospodařit.

Šedovous 25.7.2007 11:47

Hele Kovanic než si tu začneš roztahovat kušnu,

zamysli se nad jinou debilitou. Proč se většina řadí ve frontě na eskalátor na levou stranu aby spěchající blbýskové mohli brát po pravé strně schody eskalátoru po 2 ? Kda je v přepravním řádu stanovena taková povinnost. Kdyžjsem se občas postavil na schodech eskalátoruvlevo, málem jsem dosta parkrát přes držku.Kecale....

Šedovous 25.7.2007 11:48

Re: Hele Kovanic než si tu začneš roztahovat kušnu,

Pardom z rozčilení nad tím žvástem jsem zaměnil pravou stranu za levou. To si Kovanici víš co...

Andy 25.7.2007 12:20

Re: Hele Kovanic než si tu začneš roztahovat kušnu,

protože to dopravní podniky dlouhá léta na těch eskalátorech nařizovaly. Pak to změnily, ale lidé si mezitím zvykli chodit vlevo, nestát na jednom fleku. 

pepe 25.7.2007 13:03

Re: Re: Hele Kovanic než si tu začneš roztahovat kušnu,

Původně Dopr.podnik kritizoval,že se lidé staví na pravou stranu a na levé chodí.Bylo řečeno,že schody eskalátoru jsou pro jízdu a né chození.Později se od tohoto opustilo a tak levá strana je pro chodící.Zase z toho vznikl problém,že schody jsou nerovnoměrně zatíženy a zvyšuje se poruchovost.Tak si vyberte.

TBB - falešný mormonský kněz 25.7.2007 12:57

Re: Hele Kovanic než si tu začneš roztahovat kušnu,

Jedno z mála postkomunistických dědictví, které není zcela k ničemu - STOJITĚ NAPRAVO, PROCHODITĚ NALĚVO (Vysockij to opsal v metru v Moskvě i jinde, měl to CCCP projeté všude, kam ho to v opilecké pýše dovezlo) a Nohavica to přeložil "Stůjte zprava, procházejte zleva).

Nevidím na tom nic závadného, volná část nalevo poskytne těm, kteří opravdu spěchají, možnost chytit vlak, který by jim jinak ujel a pupkatí panáci napravo holt budo muset pupky stáhnout, když jim vadí, že se kolem vpřed hrnou hbitější a štíhlejší. Pupkatým napravo po důvodech těch druhých nic není - a říkám to s vědomím člověka, který když nemusí, do levého pruhu se nežene ani na silnici.

Šedovous 25.7.2007 13:44

No jo ale moje zkušenosti z Moskevského metrra praví,

že tam to má symsl. Vpravo souvislá řada stojících vlevo souvislý zástup klusajících.V Praze vpavo zástup pitomců kteří kdyby si si stoupli rovnoměrně i vlevo tak jsou z metra dávno pryč a jinak vlevo volno a tři spěchavci které stejně v klidu dojdete na stanici tramvyaje.

INA 25.7.2007 11:07

letní provoz

můžu vás uklidnit, i u nás ve vidlákově platí takzvaný letní provoz. Mám na mysli vidlákov Zlín. Trolejbusy mají interval jako psí střežení na Aljašce, lidi jsou nacpaní jak sardinky. Nejvíce spěchají důchodci s dvěma holemi a kolečkovými taškami a  maminy s kočárky. To je radost.

nik 25.7.2007 12:25

Re: letní provoz

Ovšem gramaticky správně je "interval jak sobí spřežení na Čukotce" :-P ...

honzak 25.7.2007 14:03

Re: Re: letní provoz

mám na Š+G poměrně selektivní paměť a ta mi říká že na "Sibiři"

nik 25.7.2007 15:35

Re: Re: Re: letní provoz

Já mám v hlavě z nahraného Silvestra 1968: "Takovýhle intervaly nemaj ani sobí spřežení na Čukotce." Ale samozřejmě se můžu mýlit. Protože kupodivu na později vydaných deskách se tato věta již nevyskytovala ;-).  

v.šína 25.7.2007 10:45

K čemu tolik debilů

Chápu rozčilenost autora nad kvalitou městské dopravy.

Kdyby to bylo na mě, vpnul bych takvému sprosťákovi všechny eskalátory. Snad proto, že jsem venkovan.

V Minocově mě vadí na té městské dopravě spíše ta cena.

Zdravím - vladimír

milan007 25.7.2007 9:59

hezký den

R^

Anonym 25.7.2007 9:44

Za poslední rok

jde o článek, s nímž jsme se nejvíce, tj. na 101%, ztotožnil, neboť každou z těch vět tesat do kamene. A pak jej z vrtulníku shodit na budovu ředitelství DP.

tomáš 25.7.2007 9:27

odpověď

Vedení dphlmp skutečně uvěřilo vlastním lžem - anebo je v prackách slabomyslných.

b) je správně. K tomu je třeba přidat osobu z Magistrátu, odpovědnou za vytvoření harmonogramu prací a uzavírek pražských komunikací a pověsit ji za koule do průvanu.

I. 25.7.2007 9:10

2 důkazy debility

V Praze kryjí tržby MHD cca 30 % nákladů, naprosto nejméně ze všech velkých měst. Např. Drážďany - 70 %. Přitom výchozí stav před 10 lety v Drážďanech - rovněž 30%. Ale vyšší jízdné to jistě  vyřeší.A druhý důkaz debility - nová stanice metra Depo Hostivař, prý předvolební dárek Pražanům. Jede tam každý druhý vlak, ostatní končí na Skalce. Zastávky autobusů jsou asi půl kilometru od metra, tam žádný bufet nebo krám, nic, jen pláň a přístřešek . A autobus směřující na periferii navazuje na metro tak, že mu od metra vždy vidíte jen záda. Další jede za 30 minut, v létě za 50. Nezkoordinovat jízdí řád metra a autobusu nedokáže jen opravdový debil. Výsledek - kdo může, jede autem.  

baf 25.7.2007 14:00

Re: 2 důkazy debility

R^R^

AAA 25.7.2007 20:21

Re: 2 důkazy debility

Ty jo, kdys tam byl naposled? Pri slavnostnim otevreni? Uz je tam bufet, trafika a hajzliky. Z metra na zastavky bych to tipoval tak 200 m, ale hadat se nebudu. Hlavnim benefitem je ovsem velke P+R, na rozdil od jinych placku co hrde nesou toto oznaceni (treba na Skalce).

Nevim jak by se dalo metro dalo dobre synchronizovat s autobusy, kdyz jezdi v pevnych intervalech. Nejlepsi by holt bylo ject pro jistotu o jeden spoj metra driv...

I. 26.7.2007 9:23

Re: Re: 2 důkazy debility

Nevím, jaký je problém synchronizovat autobusy s metrem.Metro jezdí dle přesného jízdního řádu, který je i na netu, jsou tam i rozlišeny právě i ty vlaky, co jezdí na Depo Hostivař a nekončí na Skalce. Prostě pět minut poté, co dojede metro na konečnou, bude odjíždět autobus do Zapadákova  - třeba do Štěrbohol, o které mi zrovna jde. Když už od dob císaře pána umí ČD synchronizovat jízdní řády  vlaků, tak tohle je brnkačka. Parkoviště P+R jsou  vynikající, to nekritizuju, akorát že málokdo o nich ví, nemají vůbec propagaci ( za 10, - Kč parkuju 24 hodin u metra - využívám třeba v Holešovicích, ale projíždí se tam zákazem vjezdu s výjimkou pro P+R, musí se tam člověk probojovat. Je oplocené, hlídané 24 hodin, vždy volné - nemá chybu). Jezdím dál pak třeba Pendolínem do Ostravy, na auto jsem tímhle směrem zcela rezignoval.  

plíseň podšitá 26.7.2007 17:22

Re: 2 důkazy debility

U Depa Hostivař není jen planina, ale i sousoší šťastné rodinky, které donedávna stávalo v místech, kde se nyní tyčí moloch s názvem Palác Flóra, zvyšující velice velmi již tak vysokou prestiž bydlení na Vinohradech, akorát máme zase o trochu zeleně míň, no ony ty Olšanské hřbitovy to pokrejou a mrtvoly neplatí ani nájem, ani DPH...

S kýmkoli jsem mluvil, považuje ideu stanice Depo Hostivař za velký krok vzad. Znám lidi, kteří často jezdí směrem na Říčany. Na Skalce, kde jezdily i městské autobusy na Prosek či Jižňák, jim vadilo, že u meziměstských autobusů stálo u nástupiště několik front na několik linek, které z té jedné stanice odjížděly. Tam se různě předbíhalo, člověk musel bojovat o místo na slunci, ve špičce bylo nástupiště narvané. Tak se těšili, jak místo stísněné Skalky budou mít velký prostor u hostivařského depa. kde každá linka bude mít vlastní stanici, zmizí tlačenice, člověk si bude moci i sednout... kdepak. Příměstské linky mají opět jedinou stanici, akorát tam nejezdí městské autobusy jako na Skalce, člověk se tam dostane každým druhým metrem a stanice je od metra lán světa (asi předvolební dárek pro starší lidi). Jediné, co naplní optimismem, je to sousoší šťastné rodiny, které vyhodili z prestižních Vinohrad.

Šaman 25.7.2007 9:00

Vítězství! Někdo neslabomyslný z DP

nejspíš už moje doupě četl a zamyslel se, neboť dnes v 8:34 třetí schody na Karlák jezdily!!!

Vítězství svobodného tisku, tedy webu! Anebo ten pán, co tak v pondělí strašně řval a mával nad hlavou oranžovobílou stuhou, se prořval vejš až nejvejš... Anebo někdo z vedení DP jel do práce metrem.....

Teď ještě kdyby bylo o pár souprav na trase víc.... Avšak současné návaly mají jednu výhodu - jsou tak mocné, že ani kapsáři raději nejezdí..............

Lenka 25.7.2007 9:23

Re: Vítězství! Někdo neslabomyslný z DP

Já bych řekla, že někdo z vedení DP ( = debilního podniku ? )  jel do práce metrem, zřejmě ráno nenastartoval limuzínu :-))

MLOK1 25.7.2007 10:13

Re: Vítězství! Někdo neslabomyslný z DP

"Šamane", pobavil jste mě (a to velmi!) větou: ""A nebo někdo z vedení DP jel do práce metrem.....":-):-):-)        Přeji Vám hezký den.

DP 25.7.2007 8:41

Šamane

děláš jako bys nevěděl, že DP byl zřízen proto aby všichni debilové byli pohromadě.

jkotek 25.7.2007 9:55

Re: Šamane

A od ceho potom mame magistrat?

anonym 25.7.2007 8:20

V Brne...

... je to naprosto stejny. Dopravni podniky si usilovne nevsimaji, ze doslo ke zmene rezimu. A radni se jich bud boji nebo maji spolecny stavebni trafiky. Rozhodne na ne neumi pritlacit...

Psí vrah Čumil 25.7.2007 10:19

Re: V Brne...

Hm. S čím máte největší problémy?

anonym 25.7.2007 20:34

Re: Re: V Brne...

1. Vyrazne prodlouzeni intervalu spoju v lete, pri stejne cene salinkarty

2. Rychost stavebnich zakazek DPMB. Namatkou oprava pred vozovnou v Medlankach - klicova vymena kojeli, aby saliny mohly vyjet byla hotova temer pres noc. Zbytek, cca. 2x tolik, trvalo pres mesic. /// Vymena koleji na Purkynove. Vic jak 10 lidi, tam pohromade  nikdy nebylo, ale cely leto byla jenom nahradni (a dost omezena) doprava /// Nynejsi opravy na Care, po pate hodine nebo o vikendu ani zivacka . Podivejte se na jakoukoliv stavbu soukromeho investora v 8 vecer nebo o vikendu.... Takze oprava opet zabere presne cely leto.

3. Arogance ridicu (cca. 50 %) sproste nadavajicich pri jakekoliv zamince.

4.Bezduvodny modry majaky dispecinku

5. Zavery NKU o pouziti mestskych dotaci na jiny nez prideleny ucel.  A na to pouhe pokrceni ramen z magistratu.

třetí 25.7.2007 7:15

A to vám přeju ,Pražáci.

To jsem si s chutí početl. To mám radost, to mám radost. Jen více nejezdících eskalátorů a bílých trpaslíku v metru. Jen se tam v tý Praze sežerte a uduste.