9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
j 5.2.2010 7:00

Re: Banderovci

pravdu a spravedlnost  totiž určují vítězové

Rendl 5.2.2010 7:03

Re: Banderovci

Neni az tak dulezite co byli,

ale jaci byli

čech 5.2.2010 7:30

Re: Banderovci

Jenže ty konce, příteli, ty konce!  osvobozovali ji od Židů, Poláků, na Slovenksu od Slováků atd. I Hitler osvobozoval "německou" zemi od Čechů, Poláků, Rusů, Ukrajinců, Židů atd.

exulant 5.2.2010 7:32

Re: Banderovci

Ukrajinci nebyli sami, z podobnych duvodu mely baltske zeme, predevsim Lotysi svou SS divizi take. Ale ty vsechny patrily organizacne pod SS jen proto ze cizinci v ramci nemecke branne moci nemeli jinou volbu.

Kokon 5.2.2010 6:42

Šamane

*palec vzhůru*

Ten článek od "Gottlieb Zuliegend" mě fakt pěkně nadzvihl, reagoval jsem na něj de facto v podobném duchu. Plně s Vámi souhlasím!

Makataman 5.2.2010 2:17

BoDo

a jeho koktejly... Ale já se občas i dovzdělám, když se toužím dobrat objektivních závěrů, nezkreslených animozitou k Benešovi, Klausovi, ... Tak jen směle dál, pane Doležale. :)

pp 5.2.2010 1:26

Žoldnéř bylo vždy povolání, jako každé jiné.

Tak co máte proti panu Doležalovi, když pracuje v žoldu?

strejda 5.2.2010 1:04

Doležal

Doležal se svými klapkami na očích zase silně přestřelil. Jeho až patologická nenávist k Benešovi a Klausovi otevřela okénko do jeho černé duše. Vadí mu odsun Němců z Čech, což je postoj legitimní i když ho nesdílím. Zvěrstva která pod praporem Stefana Bandery prováděla Ukrajinská povstalecká armáda na Židech, Polácích, Rusech a Volyňských Čečích považje stejná jako odsun. Kdyby se ČSR chovala k sudetským Němcům jako UPA, tak by dnes nebyly žádné sudetoněmecké požadavky. Jen masové hroby.

A to se nezmiňuji o tom, že tzv banderovci nebyla jen vražedná UPA ale i zbytky 14 grenadýrské divize SS Galizien. Ti byli při vraždění civilistů horší než zvláštní komanda SS.

Josef Pazderna - Rataj 5.2.2010 7:11

Re: Doležal

To není jen patologická nenávist proti Benešovi a Klausovi to je patologická nenávist k Čechům.

liberal shark 5.2.2010 8:29

Re: Doležal

Že by trestný čin "hanobení rasy, národa a přesvědčení" ;-)

jo.noname 5.2.2010 18:25

Re: Doležal

Bohužel, Češi se po válce vůči Němcům dopustili zločinů srovnatelných se zločiny nacistů. Oběťmi těchto zločinů zpravidla nebyli vojáci, SSáci ani gestapáci, ale civilní obyvatelstvo včetně dětí. Občas i antifašisté, jejichž vinou bylo, že mluvili německy. Na vojáky si hrdinní Češi netroufli, ale ubíjet starce či střílet patnáctileté kluky (Postoloprty) to jim šlo dobře. Otec viděl po válce pochody smrti z Brna a byl to pro něj otřesnější zážitek než celý Protektorát.  Je dobře, že to Bohumil Doležal připomíná. Tyto zločiny musí být pojmenovány a potrestány stejně jako srovnatelné zločiny nacistů, komunistů a dalších v iniciačním článku vzpomenutých nelidských zrůd.

strejda 5.2.2010 18:41

Re: Doležal

Škoda, že se váš otec nešel podívat do Lidic. nebo na sekyrárnu na Pankrác či střelnici v Kobylisích. Můj otec, za trest že studoval šel na dva a půl roku do koncentráku. V Sachsenhausenu musel na káry rovnat umrzlé vězně. Pěkně zulámat nohy. Byli jako rampouch a poskládat jako dříví.

Miloš 5.2.2010 0:41

Doležal je propagandista sudeťáků,

divím se, že mu Neff tyto výlevy uveřejňuje.

?? 5.2.2010 5:51

Re: Doležal je propagandista sudeťáků,

Bohoušku, zas jsi se odkopal a opět jsi za blbce. :-(

Hanák 5.2.2010 12:00

Re: Doležal je propagandista sudeťáků,

Miloši, kdyby Neff zabránil uveřejnění Doležalových článků, tak byste se nemohl nad nimi pohoršovat, a horlili bychom proti Neffově cenzuře. Rád bych v této souvilsosti dodal, že mnohé názory velmi aktivního p. Doležala mi také lezou krkem. S chutí jsem si přečetl Šamanovo stanovisko.

Vodička-sapér 5.2.2010 13:18

Re: Doležal je propagandista sudeťáků,

Pane Hanák, O.Neff o otištění článků B. Doležala pravděpodobně žádá a ten mu, k jejich otiištění, laskavě, dává souhlas. O. Neff, totiž dobře ví,  že B. Doležal, jeho provokacemi , přinese rozruch, bohatou diskuzi   a "svěží " vítr na dvorek Nev. psa. To je to hlavní, o co panu Neffovi jde. V  krátké době se tady válečný zločinec Bandera a v souvislosti s ním, byl přímo  spojován, srovnáván, český prez. Beneš, objevil dvakrát. Já s panem Kovanicem v tomto plně souhlasím, nakonec ,co by  bylo za Čecha , kdyby toto nemravné Doležalovo rouhání, nechal bez povšimutí.  

Svatopluk 5.2.2010 0:34

Škoda, že již nebudu moci vyjádřit souhlas

s takovými články, když bude zavedena registrace, protože jsem se rozhodl neregistrovat.

Zkusím proto požádat autora a i ostatní neregistrovance, aby si mé postoje alespoň představili.

strejda 5.2.2010 0:57

Re: Škoda, že již nebudu moci vyjádřit souhlas

Šamanovo doupě bude fungovat dál. Klidně tam můžete přispívat a podílet se na diskusi.

Šaman 5.2.2010 8:00

Re: Škoda, že již nebudu moci vyjádřit souhlas - ale i nesouhlas

Šamanovo doupě bude fungovat dál zde na Neviditelném psu, volná diskuse bude fungovat dál na Šamanově blogu, který jsem kvůli tomu založil. Konkrétně tento článek je na

http://samanovodoupe.blogspot.com/2010/02/tento-clanek-je-rozsirenym-komentarem-k.html

I tam se k němu vyjadřuje souhlas - avšak samozřejmě stejně volně i nesouhlas!

Brabec 5.2.2010 6:19

Re: Škoda, že již nebudu moci vyjádřit souhlas

Doležal je opravdu, ale opradu nechutný