6.6.2024 | Svátek má Norbert


Diskuse k článku

Zfetovaný Václavák

Opravdu se mi nechce komentovat žabomyší přestřelku kolem homosexuální parády a reakce toho či onoho a reakce na reakci na reakci. Jen se podivuji, že taková věc není za rozlišovací schopností hlavy státu, ale to věru není moje věc, čím se hlava státu má zabývat, zdali – dejme tomu – korupcí anebo pochodem gayů a lesbiček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Tolman 8.8.2011 23:00

Re: Kde je pan Janyška? Ptám se.

Také tak.

J. Václavíková 8.8.2011 22:38

Ad Thilo Sarrazin

V 1. části dobré. 2. část- trochu násilná konstrukce a 3.část ty body uměle přefouknuté

P. Vandas 8.8.2011 22:40

Re: Ad Thilo Sarrazin

 Možná z Vašeho pohledu, ale přesně vyjadřují i mé pocity a zkušenosti.

H. Lukešová 8.8.2011 22:41

Re: Ad Thilo Sarrazin

Se Sarazinem se také ztotožňuji...Sarazin vadí multikulťákům...

P. Vandas 8.8.2011 22:46

Re: Ad Thilo Sarrazin

 Naštěstí, on nesdílí Vaše postoje.

J. Václavíková 8.8.2011 22:48

Re: Ad Thilo Sarrazin

:-)))

H. Lukešová 8.8.2011 22:50

Re: Ad Thilo Sarrazin

Jaké postoje...? Kritika muslimů a podpora Izraele je jednoznačně správná...

P. Vandas 8.8.2011 22:53

Re: Ad Thilo Sarrazin

 To sice je možná v jádru pravda, avšak ne takovým způsobem, jakým to činíte Vy.

H. Lukešová 8.8.2011 22:58

Re: Ad Thilo Sarrazin

Jakým způsobem...Za Sion je nutné bojovat jakýmkoliv způsobem...jenom slaboučké kavárenské tlachání nic nezmůže...Jedině razantní postoj něco dokáže...

H. Lukešová 8.8.2011 23:02

Re: Ad Thilo Sarrazin

Jedině svalnatý sionismus něco dokáže...Kdyby se Izrael řídil radami levicových intelektuálů PŘESTAL by existovat...Kritika muslimů není islamofobie...A sionismus je ušlechtilý myšlenkový směr hodný obdivu...A Sarazin je sionista...

J. Václavíková 8.8.2011 22:43

Re: Ad Thilo Sarrazin

Neznám tak situaci v Německu, ale pro naše podmínky je to nadsazené. Podívejte se ještě jednou na ty body.

P. Vandas 8.8.2011 22:52

Re: Ad Thilo Sarrazin

 Ještě jednou jsem prošel celý článek a žádný z bodů, ani z ostatního textu nepovažuji za nadsazený.

P. Hofman 8.8.2011 22:55

Re: Ad Thilo Sarrazin

Pro německé podmínky je to nepřijatelné. Hraje to silně na city hlavně proti Turkům, kterých jsou tam miliony.

Sledoval jsem diskusi o něm a jeho knize, byl to obrovský šlágr na knižním trhu, asi jako před nějakými 20 lety 1000 daňových fíglů. Bylo mu hlavně vyčítáno, že jako vysoký politik nemůže takové až rasistické řeči vést. KomerzBank se s ním po vydání knihy okamžitě rozloučila.

Nikdo mu nevyčítal, že tak píše, ale že jako pro politika je šíření této nenávisti nepřijatelné.

To, co jsem z té jeho knihy Deutschland schafft sich ab četl, je zajímavé, s lecčíms se dá souhlasit, ale představa, že Němci začnou ze svých spoluobčanů Turků dělat nemakačenky a blbce veřejně byla všemi politiky odmítnuta. Je tam obrovská míra populismu.

J. Václavíková 8.8.2011 22:58

Re: Ad Thilo Sarrazin

Dám ty body nahoru.

J. Kanioková 8.8.2011 23:14

Ano, obrovská míra populismu - u těch "všech politiků"

J. Tolman 8.8.2011 21:52

V Česku

se tradičně volá po tom, aby rozhodovali odborníci. Když NP Šumava rozhodl o kácení, veřejnost to brala tak, že rozhodli odborníci. V tom počátečním rozruchu všem utekla důležitá zpráva: Ti odborníci nesedí v kancelářích parku, ale jsou na druhé straně. A co je důležitější, odborníci byli z rady parku vystrnaděni.

P. Vandas 8.8.2011 21:56

Re: V Česku

 Ta banda blbců, co nechala chráněnou Šumavu i s národním parkem sežrat kůrovcem, nejsou odborníci o nic větší než komunisti, co udělali totéž s Jizerkami. Je jen škoda, že byli jen vystrnaděni. Já bych je nechal ty škody nahradit.

P. Boublíková 8.8.2011 22:00

Re: V Česku

Jo, odborník Bursík nechal v lese válet stromy pokácené vichřicí a kůrovec si z nich udělal obrovskou líheň. Nebýt odborníka Bursíka, mohlo dnes být všechno jinak...

E. Heusinger 8.8.2011 22:05

Na Slovensku jsou

jinačí štramáci. Tam stromy odklidili, politici se chvíli bili v prsa, že zase vysadí les a už se tam mohutně developuje.

Vichřice, kůrovec a Stráský - nejlepší přátelé developerů.

P. Boublíková 8.8.2011 22:16

Re: Na Slovensku jsou

No a kůrovec může poděkovat Bursíkovi. Takže k přátelům developerů klidně přidejte i zelené. Zdá se, že developeři nemají nepřátel:-)

E. Heusinger 8.8.2011 22:20

Takže vidíte,

že se kácí kvůli developerům. Na nějakou přírodu se můžeme zhluboka ......

J. Jílek 8.8.2011 22:34

Re: Takže vidíte,

paní Boublíková o developerech na Šumavě jaktěživ neslyšela....takže nejsou

J. Václavíková 8.8.2011 21:58

Re: V Česku

Vedle má pan Drábek celkem zajímavý článek o chráněných oblastech. Ještě zajímavější je ovšem konec- mělo by se více dát na odborníky, kteří tomu rozumí- ať rozhodují lesníci :-)

P. Boublíková 8.8.2011 21:58

Re: V Česku

Zo je furt dokola. Tohle jsou taky odborníci, i když jenom blbí hajní a ne vjedci. http://www.novapec.info/deni-v-obci/text-prof.-mrkvy-z-mzlu-v-brne.htm

J. Václavíková 8.8.2011 22:07

Re: V Česku

Lesníci jsou tam dobře za stromy. Ale někdo snad musí zastupovat i ostatní floru a faunu, ne? O mykolozích ani nemluvím.

P. Boublíková 8.8.2011 22:14

Re: V Česku

Mám takový dojem, že lesní flora, fauna i houbičky se poměrně dobře snášejí i s těmi stromy:-)

Dobrou noc:-)

J. Václavíková 8.8.2011 22:15

Re: V Česku

Dobrou!

O. Kadlec 8.8.2011 22:14

Re: V Česku

Nikoho nemůže překvapit že se spoří odborníci s odborníky. Ale tak silná koalico odborníků, co dnes stojí proti tomu kácení - to je neobyčejná jednota. Tak buď jsou to všichni blbci a pan Vandas má pravdu, anebo je to obráceně. Sázím na pravdu Moldana proti Vandasovi.

P. Vandas 8.8.2011 22:23

Re: V Česku

 Národní park má sloužit k zachování kvalit přírody Šumavy. To co se stalo, je neoddiskutovatelné. Velká část Šumavy a její kvality byly zničeny, nebyly ochráněny. Kecy o tom , že tam za sto let vznikne prales mne jenom iritují. O ničem takovém nebyla nikdy řeč.

J. Jílek 8.8.2011 22:30

Re: V Česku

on někdo mluví o pralese? Kvalitní různověký les vykácením a zalesněním? Silně o tom pochybuju....