20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

Zeman u Okamurovců

Bláhový je ten, kdo pokládá Zemanovo vítězství v prezidentské volbě za nemožnost. Na svém znovuzvolení pracuje soustavně a důmyslně a okolnosti mu jdou naproti. Základní situaci ovšem nerozehrál přímo on – byly tu volby, jeho spojenec Babiš přesvědčivě vyhrál a proti sobě má osm poražených, takové je dnes politická scéna, ve které hraje Zeman svůj part.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 11.12.2017 18:22

Re: Máme už vládu?

Furt máme nějakou.

D. Švik 11.12.2017 17:20

Machometánské prase

kterémuž prdla ta jeho trubka pod prdelí, evidentně nedával v kroužku mladých teroristů pozor. Nýčko ho bude místo 72 panen obletovat pouze pár sester v nemocnici. S islámem to samozřejmě nemá nic společného.

P. Vandas 11.12.2017 17:34

Re: Machometánské prase

Asi ten inženýr nějak, když se probíraly trubky na muslimské universitě, zrovna chyběl. :-):-):-)

M. Berka 11.12.2017 17:49

Re: Machometánské prase

Alláh zrovna neměl čas. Jeho ruce zaměstnávaly zcela jiné činnosti... :D :D :D

P. Vandas 11.12.2017 17:13

Morawiecki jede do Bruselu v útočné náladě.

Nejen , že smete ze stolu tu "mnichovskou dohodu" o přidělování Afričanů, ale naopak předloží ambiciózní plán "Pokřesťanštění Evropy" . Už vidím ty protáhlé ksichty Junckera a Tuska. Kdyby to bylo málo úderné, má v rukávu ještě jedno Eso a to vynucení reparací od Německa. Krátce, nevidím to nijak negativně. Sranda bude veliká. No a kdyby to nezabralo, tak bych volil pasivní rezistenci. Odmítnout jakoukoli spolupráci v této otázce a ignorovat i soudy a sankce až do úplného vyloučení z EU. Vůbec bych se toho nebál. Řekové ignorují všechno už léta a ještě si drze přijdou do EU pro další prachy. A prochází jim to. :-):-):-)

M. Berka 11.12.2017 17:18

Re: Morawiecki jede do Bruselu v útočné náladě.

Souhlas, na stole mají být všechny karty... Včetně odchodu z EU. Není být proč předem posraný...

D. Švik 11.12.2017 17:24

Re: Morawiecki jede do Bruselu v útočné náladě.

Naprostý souhlas. Všechny ty Evropské soudy jsou naprosto směšné. To jako v případě nerespektování do Polska najedou tanky, nebo co ? :-)

M. Mařák 11.12.2017 17:24

Ty ovšem nejsi nadnárodní korporace

čerpající dotace z Bruselu, tedy mimo jiné...

M. Berka 11.12.2017 17:32

Re: Ty ovšem nejsi nadnárodní korporace

No, ony ty korporace spíše čerpají peníze z těch jiných zemí formou dividend... Daně pak platí v Německu a to je skoro jediný důvod, proč má Německo přebytkový rozpočet a my ztrátový...

J. Václavíková 11.12.2017 18:26

Re: Ty ovšem nejsi nadnárodní korporace

Aby mohly čerpat dividendy, musely tu investovat, vytvořit pracovní místa, platit mzdy a odvody. Tak ty firmy vyhoďte a plaťte ty lidi ze svého, lidumile.

Anebo prosaďte silnější EU, která omezí nadnárodní korporace :-)))

R. Brzák 11.12.2017 17:33

Re: Ty ovšem nejsi nadnárodní korporace

ano, to je taková nepodstatná maličkost...

B. Hančl 11.12.2017 17:08

Koalice

Co chcete prosadit s brzdou černoprdelníků a sráčů z Lihového domu?

D. Švik 11.12.2017 17:24

Re: Koalice

Vyšší daně ?

R. Brzák 11.12.2017 16:57

ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Když vláda suverénního státu odmítne ve prospěch hry na nápravu problému, který sama nezpůsobila, přijímat na své území lidi nikoliv podle svého výběru (což je porušení jednoho ze základů státu), je to tedy vystrkování zadnice?

Víte co, paní Václavíková - buďte trochu statečná a řekněte na rovinu, že s Lisabonem jsme my blbci prostě o svou suverenitu přišli!

Jenže to byste se musela postavit do jedné lajny s Klausem...brrr, to je představa, co?

J. Václavíková 11.12.2017 17:04

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Já jsem daně také neodsouhlasila osobně, přesto by mě nenapadlo přijít na finanční úřad a tam je seřvat, že je platit nebudu, an to zapomeňte!!!!

Názor, že migrační krizi způsobili ti, kdo s ní teď bojují, je tak naivní, že se mi jej nechce komentovat. Říkám snad, že po ruském bombardování a zesílení uprchlické vlny je máme posílat do Ruska?

K. Berka 11.12.2017 17:08

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Porošenko přislíbil, že z Dojčlandu převezme 20 000 krimigrantů. Asi to zadarmo nebude.

M. Berka 11.12.2017 17:20

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

To bude v takových těch vagónech, co v nich vozili Židy do koncentráků???

K. Berka 11.12.2017 17:27

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Reinkarnují "Babí Jar"!

M. Prokop 11.12.2017 17:09

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Spoluzpůsobili.

Že ekonomické migranty vábí to, že nejenže je nikdo nevyhodí nebo neposadí do detence, ale ještě jim dávají peníze, což je bohužel letitá praxe zemí, které nyní nesou důsledky tohoto sebevražedného počínání, to sice lze popřít, ale nikdo příčetný popření neuvěří.

A většina občanů zde se prostě nechce probudit ve státě plném francouzských, švédských, holandských, belgických či německých problémů, 3i teroristů a no go zon.

A. Trick 11.12.2017 17:10

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Milá paní, po ruském bombardování zesílil příliv připrchlíků, pravda. Ale z Afriky, nikoliv ze Sýrie.

R. Brzák 11.12.2017 17:15

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Migrační krize vzniká v místech konfliktů. Ovšem krize s příchodem migrantů do EU vzniká na hranicích Schengenu. A umírání na moři je přímým důsledkem víry migrantů, že v EU lítají pečení holubi do úst. O tom jsou přesvědčováni "reklamou" v televizi (sledováním telenovel apod) a svými vychcanými soukmenovci pašeráky, ale také našimi politickými představiteli, kteří odmítají například Australské řešení (nemluvě o wir schaffen das)...

Pokud chcete řešit krizi, musíte tam, kde vzniká - a v tom případě Vám nezbývá, než být důsledná - z čehož vyplyne rekolonizace. Pokud tvrdíte, že EU tím, že rozděluje uprchlíky po Evropě, řeší migrační krizi, tak nejste naivní - nýbrž neuvažujete.

J. Václavíková 11.12.2017 17:20

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Kdo vám nakukal, že EU chce kvótovat ekonomické uprchlíky? Neměl byste si o tom nejdřív něco zjistit?

R. Brzák 11.12.2017 17:28

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Ekonomičtí uprchlíci představují ty davy. EU sice tvrdí, že tyto davy budeme schopni třídit a posílat ty bez nároku na azyl domů - jenže dokud to nebude prokazatelně fungovat státu s nejpreciznějším národem (což jsou Němci), pak by bylo vláhové takovým naivním plánům EU věřit. Bude snad jakýkoliv jiný stát úspěšnější, než Německo?...

Řešení migrační krize to není ani náhodou - je to jen řešení problému vzniklého s nefunkční hranicí Schengenu.

R. Brzák 11.12.2017 17:32

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

samozřejmě - bláhové...

V. Novák 11.12.2017 17:57

ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Když byli Němci schopní akceptovat jako Syřana Němce, vojáka, německého rasistu neschopného žblebtnout arabsky (snad kromě "Alláhu akbar!") a rok a půl mu poskytovat benefity - tak to s jejich tříděním připrchlíků nebude zrovna slavné...

Ä odeslat so prčic ty, kterým upřeli azyl, zvládají asi stejně.

J. Václavíková 11.12.2017 18:28

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Tak ještě jednou. KVÓTY se týkají jen těch, co mají právo na azyl.

M. Prokop 11.12.2017 18:26

Re: ad p. Václavíková - "ale neměli jsme ani vystrkovat řiť..."

Kolik procent či kusů ekonomických bylo fyzicky vráceno?

Jakmile jsou jednou zde, jsou k nevyšťourání, přes všechny kecy a "přijaté záměry".

M. Mařák 11.12.2017 17:13

Suverenitu vůči EU ztrácejí státy EU

již od počátku osmdesátých let. Jedná se o logickou tendenci vzhledem k pomalé cestě k příští federaci. Ústavu EU spoluvytvářel v Konventu věčný EU poslanec Zahradil za ODS, Klaus měl tedy ty nejčerstvější informace. Ústava EU vyšla tiskem před referendem a před slavnostním podpisem přístupové smlouvy, na který se Klaus ke Špidlovi vecpal, ačkoliv se s ním dle zavedeného protokolu nepočítalo. Ústava EU je součástí Lisabonské smlouvy, která je vlastně jen ústava EU poněkud kosmeticky pozměněná.

Tolik ke Klausovi a těm, kteří ho vidí jako velkého EU bijce...

P. Vandas 11.12.2017 16:38

Orbán a Morawiecki to už Junckerovi v Bruselu vysvětlí.

Jsem hrozně zvědav, jak se zachová Babiš. Pokud změkne, tak má u mně ÚPPDKV. :-):-):-)

O. Uživatel 11.12.2017 16:43

Uživatel požádal o vymazání