26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Zeman řekl své sladké ano

Zpravodaji Reuterovy agentury sdělil Miloš Zeman, že Bohuslav Sobotka splnil všechny jím stanovené podmínky a tudíž že on, prezident, ho samozřejmě pověří postem premiéra. Mohlo by se to stát už v pondělí, ale spíš by k tomu mělo dojít koncem týdne, jelikož prezident plánuje návštěvu Karlovarského kraje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Franková 10.1.2014 21:35

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

No, to , co jste napsal má logiku pouze zdánlivou. Pokud mám na něčem zájem , tak dohlížím, z povzdálí, by to nebylo zdevastováno. To, co jste napsal, je čistý alibismus.A o tom je, Bohu žel, i česká politická scéna. O Vás Vám podobných. Neboli---myji si ruce, ale pořád kritizuji.

P. Vandas 10.1.2014 21:42

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Na mladický entuziazmus, jsem svými spoluobčany příliš zklamán. Pro tenhle lid a voličstvo se vrhat do zápasu podruhé nemíním. Takže si myji ty ruce a dělám to, co mne naplňuje více. To však neznamená, že si na svou ústa nemohu dělat srandu z těch, kteří mi chtějí vládnout. :-):-)

M. Franková 10.1.2014 21:47

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

No, zrovínka od Vás jsem čekala víc. Jinak řečeno, stavte mlýn, a kritizujte, to zřejmě b¨naše společnost potřebuje.

I. Gellner 10.1.2014 21:54

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Ano, přesně tak. Společnost potřebuje zručné šikuly, kteří postaví třeba mlýn, jako p.Vandas, a nikoli pitomé celodenní ideology u netu, jako Kajana.

P. Vandas 10.1.2014 21:54

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Ano.  Až mne bude společnost potřebovat snadno mne najde. Zdá se mi však, že žádné volání po mé potřebě se pro lid obětovat, nehrozí.

M. Luňák 10.1.2014 22:09

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Nehrozí. Nepotřebují lidi jako jsi ty. Ledaže by se našel geniální vůdce a tyto typy si vybral. Ale to jsme zase u diktatury.

M. Luňák 10.1.2014 21:45

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Nemáš pravdu Mirko. Ten příklad je naprosto přesný.

Stavíš něco od prvního výkopu, máš projekt a víš, jak to má na finále vypadat. V průběhu stavby musíš improvizovat, páč není všechno tak, jak bylo v projektu. Ale daří se. Máš z toho radost. Pak příjde nedovzdělaný imbecil s plnou kapsou chechtáků a začne do stavby vrtat.

Snažíš se bojovat, ale peníze a známosti jsou víc než nač máš síly. Někdo stavbu opustí a nechá osudu.

Jsem jiná povaha. Vyhodím ji do vzduchu.

M. Franková 10.1.2014 21:51

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

No, přijeď se podívat. Roubenka v CHKU. Investice - mám doklady, vícenáklady 0 a víš pro? projekt můj, a vše jsem dělala vlastníma rukama, a to, co neumím bylo pod mým dohledem., A tak by měly fungovat stavby!

P. Vandas 10.1.2014 21:58

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

To je právě to neštěstí, že lidé a to většina občanů poměřuje stavbu, jako je Blanka, či Kaplického knihovna svou zkušeností stavitele vlastního domku.

M. Prokop 10.1.2014 22:06

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Nebude hlavní rozdíl v motivaci? Vlastní/obecní peníze?

P. Vandas 10.1.2014 22:11

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Jistě. I v základní metodice. Když si stavíte pro sebe, nezačnete obkládat koupelnu tím, že se vydáte na školení bezpečnosti práce, když uděláte podlahu, nezavoláte stavební dozor, aby vám přebral odvedenou práci a případně vám ji nechal vykopat. Atd.Atd.

M. Prokop 10.1.2014 22:15

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Hlavně sám sebe nebudete uplácet ani šidit.

M. Luňák 10.1.2014 22:06

Re: Pan Vandas pomáhal stavět

Bavím se o projektech, jako je registr vozidel. Ten původní dělali moji lidé pod mým dozorem.

Pak to převzali jiní, a dopadlo to jako vaše ODS.

J. Jovo 10.1.2014 21:05

?

=))

K. Janyška 10.1.2014 21:06

Re: ?

Kykyryký... Dzp.

M. Ilsner 10.1.2014 21:08

Re: ?

Kajane, upřímně, už jste nastudoval teorii spontáního řádu? Máte zatím dost mezery :-))

P. Vandas 10.1.2014 21:09

Re: ?

Také se mi zdá, že nic nevěděl a teď toho ještě polovinu pozapomněl. :-):-)

K. Janyška 10.1.2014 21:10

Re: ?

Koukám, že noční výři se slétají... Dzp.

P. Vandas 10.1.2014 21:15

Re: ?

Kajane. Ten režim, který jsme stavěli na nohy právě skončil. Tak se s tím smiřte. :-).-):_) Pindy o SŘLI přijdou na pořad aktuální diskuze, zase za dvacet let. :-):-)

K. Janyška 10.1.2014 21:35

Re: ?

S režimy nemá SŘLI nic přímo společného. Jen ho vždy krátkodobě vyvedou z rovnováhy. Ale on s nimi zase časem zatočí... Dzp.

P. Vandas 10.1.2014 21:47

Re: ?

Vždyť to říkám, že nemá. Je úplně k ho..u. Režimy se střídají ve zhruba dvacetiletých cyklech a na tom nic nezměníte, neb je to příroda.

M. Franková 10.1.2014 21:07

Re: ?

Kolik jsi toho vypil, vypila?

K. Janyška 10.1.2014 20:49

Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Na ten nemá ani ingarchVandas... Dzp.

I. Gellner 10.1.2014 20:51

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Autor: M. Franková Datum: 10.1.2014 20:49

Vole.

M. Franková 10.1.2014 20:53

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Já si za tím svým Vole, stojím. Jen je mi poněkud záhadou, proč to Vy vytahujete.

I. Gellner 10.1.2014 20:54

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Jo. Ten první řádek tam neměl být.

M. Franková 10.1.2014 20:55

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Jo, pak ano

I. Gellner 10.1.2014 20:58

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Když jste se tak opřela do p. Kombercové - Vy jste v politice činná byla, alespoň na regionální úrovni ? (za případnou mojí neznalost o všeobecně známé skutečnosti se vopred omlouvám)

K. Janyška 10.1.2014 21:01

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Byla, a v zásadní době. Když se makovalo... Dzp.

M. Franková 10.1.2014 21:04

Re: Ale SŘLI platí za Zemana, za Gottwalda i za Khárla.

Ano byla a dosud jsem. Nepotřebuji, nemám to v povaze, vykřikovat jako Kajan, že on byl tím, kdo založil ODS.U všeho, o čem Vám tady píše Kajan jsem byla. Mnohé bylo jinak. Zeptejte se ho, tedy Kajana a jeho SŘL, jestli píšu nepravdu.