28.5.2024 | Svátek má Vilém


Diskuse k článku

Záškoláci

Předsedkyni dolní komory našeho parlamentu Miroslavě Němcové vadí, že její kolegové chodí do na poslanecké schůze, jak se jim to hodí. Docházka některých kolegů je sotva padesátiprocentní a mnozí se ani nesnaží své absence omlouvat. A tak přišla se zajímavým nápadem - nechce, aby absentéři platili pokuty, je přesvědčena, že k nápravě poměrů postačí, když budou nosit omluvenky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 2.4.2011 16:27

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Konec života zvířete nebo člověka se v ničem neliší, Vy tupče, ať už tento konec nazýváte jak chcete.  Ale o tomto tématu zřejmě Váš Hájek nepsal, tak Vám chybí patřičná odpověď.

Když jste vařil Vaším psům psí maso, taky jste si na něm pochutnal, Vy věrozvěste civilizace?

H. Lukešová 2.4.2011 16:32

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Pozor, pravopis slova "Hájek" označuje vicekancléře Klause Petra Hájka... KJ myslí mistra F.Hayeka... autora SŘLI a kompozitivní terorie, které rozumí zde jen KJ.

K. Janyška 2.4.2011 16:35

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Krávo z Lidového domu, jste blbá jako dítě socialisty... Dzp.

K. Janyška 2.4.2011 16:38

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Vaše morálka je psí... Tedy žádná !! Dzp.

S. Netzer 2.4.2011 16:43

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Ano, to jste si krásně odpověděl. :-)))

H. Lukešová 2.4.2011 16:53

Re: Tento ubožáček byl nalezen

A co takhle kočičí morálka...

http://hobby.idnes.cz/savanova-kocka-s-ladnymi-pohyby-divokeho-servala-je-selma-do-bytu-pyk-/hobby-mazlicci.asp?c=A100530_002355_hobby-mazlicci_mce

K. Janyška 2.4.2011 16:55

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Neexistuje, jen pro kočky... Už jsem Vám to napsal níže... Dzp.

S. Netzer 2.4.2011 16:42

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Toť výrok hodný kultivovaného ... čeho vůbec? Klausisty? :-))) Hayekovce? No, Vy , Janyško, jste skutečně ozdobou všech liberálně a konzervativně smýšlejících osob, s Vašim buranstvím, vulgaritou a neposledně blbostí.

Dzp.

K. Janyška 2.4.2011 16:47

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Ano, jsem, vrátná z Lidového domu... Dzp.

J. Tolman 2.4.2011 16:52

Re: Tento ubožáček byl nalezen

S tím pejskem, to je moc hezké. Něco takového jakoby o malinko snížilo tu hroznou tíhu lidských vin.

Naším úkolem (lidí) není odstranit ze života smrt (protože na to jsou naše síly slabé) ale snažit se o snížení míry utrpení všech živých tvorů.

Vyspělé země v současné době z právních důvodů podporují výzkum toho, která zvířata prokazatelně vnímají utrpení. Tuším, že naposledy byla tato vlastnost přiznána chobotnicím v Británii a je tam zákonem zakázáno jim působit utrpení

Četl jsem rozhovor s nějakým naším alternativním člověkem (tuším že s Jirousem), lterý v rozhovoru tvrdil, že je proti zabíjení všech zvířat, včetně hmyzu. Na dotaz, co dělá, když ho nějaký komár otravuje tak řekl:"Když mě hodně s..., tak ho zabiju." 

K. Janyška 2.4.2011 17:06

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Hlavně bychom odstaněním smrti zahynuli... Jen smrt je předpokladem života ! Dzp.

M. Moravcová 2.4.2011 16:46

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Ať se vám to líbí nebo ne, ale skon člověka se od skonu zvířete liší. A to mám zvířata velmi ráda, neb je nenapadají  (spíše nemohou být prezentovány) blbé myšlenky.Člověk myslí, ovlivňuje žití a děje kolem sebe, vyvíjí se, vyvíjí svět kolem sebe, musí vydržet i blbost kolem sebe, i když by někdy chtěl chcípnout z blbosti některých .  Měli bychom být humánní k smrti zvířete, ale člověk to není. Takže, Kajan má pravdu, zvíře zdechne nebo chcípne.

K. Janyška 2.4.2011 16:53

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Může také pojít, hynout, stát se mršinou a tak... Dzp.

J. Tolman 2.4.2011 16:55

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Až zemře váš pejsek nebo kočička, tak určitě vaše výrazy nepoužijete. Lidé mají schopnost rozlišovat mezi zvířetem a člověkem, ale někteří lidé mají také takt a soucit.

K. Janyška 2.4.2011 17:06

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Slabí lidé... Pomatení a blázniví ! Dzp.

M. Moravcová 2.4.2011 17:17

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Pane Tolmane, musela jsem se v životě rozloučit s několika svými zvířecími miláčky a představte si, že to bylo velmi lidské, smutné, bolestné  a přesto chcípli.Jen jednou jsme nechali pejska "usnout".

H. Lukešová 2.4.2011 16:55

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Ale ano, člověk má větší cenu než zvíře, to je bez debat, ale i zvířata mají svou cenu, co říkáte tomuto plemeni:

http://hobby.idnes.cz/savanova-kocka-s-ladnymi-pohyby-divokeho-servala-je-selma-do-bytu-pyk-/hobby-mazlicci.asp?c=A100530_002355_hobby-mazlicci_mce

K. Janyška 2.4.2011 17:09

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Zvířata mají obrovskou cenu ! Někdy i statisíce a miliony... V Koreji jsou psí farmy, jako u nás prasečí ! A je to v pořádku. Jen pro blbé socany s pokryteskou morálkou ne... Dzp.

L. Brabencová 2.4.2011 16:56

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Také s tím souhlasím.

J. Tolman 2.4.2011 17:02

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Jsem schopen říct, že sousedovi, kterého moc neznám, pošel pes. Pokud toho souseda nemám rád, a ten pes by zlej, klidně mohu říct, že chípnul (to jsem schopen v takovém případě ale říct i o člověku). Ale moji psi vždy umřeli nebo odešli.

K. Janyška 2.4.2011 17:13

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Tolman, je svoboda, říkejte si třeba, že Vám zdechla matka a zemřel králík.. Ale v tom problém není ! Lidská morálka je lidská morálka a má se dodžovat. Mimochodem, kdo jí nedodržuje, stejně dostane od ostatních, tak či tak, nakonec přes držku... Dzp.

M. Trhlík 2.4.2011 22:17

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Pane Janyško,co si představujete pod pojmem lidská morálka?A jak si ji představujete dodržovat?

S. Netzer 2.4.2011 17:03

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Milá paní, je jedno, jak to nazýváte, ale smrt je z biologického hlediska stejná u všech živočichů.

K. Janyška 2.4.2011 17:09

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Ano, a proto se to navzájem požírá jen to hučí. Jinak bychom nebyli ! Dzp.

M. Moravcová 2.4.2011 17:28

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Nevím jestli reakce byla na mne, ale smrt je prostě  smrt.  Smrt někoho cizího mně přijde jako něco naprosto normálního, přirozeného. Příroda. Smrt někoho blízkého je bolestná, a přesto  normální. To si prožiju a odbrečím sama, do toho nikomu  nic není. To ještě neznamená, že nebudu nazývat věci pravými jmény.  Jestliže jste hnusná, nebudu vám říkat, že vám to sluší. Ač by to bylo humánní. Ale já buď mlčím, nebo to řeknu, jak to je.

J. Václavíková 2.4.2011 18:43

Re: Tento ubožáček byl nalezen

Přesto bych u těch nebohých koní při požáru dala přednost výrazu uhynuli, než zdechli.

V. Hajková 2.4.2011 15:19

Pá- pá

Jdu do lesa!!   Těch odporných  cintu   je nutno vydýchat!   chicht-  soudruzi!

P. Hofman 2.4.2011 16:04

Re: Pá- pá

Jdete na boršč?

V. Hajková 2.4.2011 14:42

Pane HEUSINGER

Proč mne říkáte  milostivá?? 

V. Hajková 2.4.2011 14:42

Re: Pane HEUSINGER

mně