7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Žaloba a zbraně

Česká republika vstoupila do soudní pře s unií kvůli směrnici o zbraních. Když šlo o žalobu týkající se kvót, Česko zůstalo stranou, ale tentokrát iniciativu převzalo. Věcně nemá celá ta záležitost žádný praktický efekt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 10.8.2017 12:43

Re: Právo nosit zbraň

Každopádně se tak cítí, potažmo si i tak říkají.

S. Lazárek 10.8.2017 12:45

Re: Právo nosit zbraň

http://narodnidomobrana.cz/

Po podrobnějším pročtení pochopíte, co jsou zač.

P. Vandas 10.8.2017 12:49

Re: Právo nosit zbraň

To je právě ta lajdáckost státu. Pokud nekoná, tak vakuum zaplní lidová tvořivost. Ptám se, proč stát neučinil ani jediný krok? :-):-):-)

S. Lazárek 10.8.2017 12:52

Re: Právo nosit zbraň

To je pravda, s tím naprosto souhlasím a taky na to Evropa doplatí, ale opravdu je tohle ta cesta, dát pár proaktivním pitomcům do rukou kvéry?

S. Donát 10.8.2017 13:22

Re: Právo nosit zbraň

Oni asi nebudou mit problem datsi je do rukou sami a to zcela v souladu se zákonem.

S. Lazárek 10.8.2017 13:25

Re: Právo nosit zbraň

Pokud se jim budou jen houpat proklatě nízko, jistě to není žádný problém. Problém nastane, když si někdo z nich začne hrát na Wyatta Earpa.

P. Vandas 10.8.2017 12:35

Re: Právo nosit zbraň

Asi tak. Vždy hlásám, že zbraně domobrany musí podléhat velení AČR. V případě katastrofy, útoku, či selhání státu, tak potom musí podléhat velení místní lidmi zvolené samosprávy obcí. :-):-):-)

I. Semrád 10.8.2017 12:29

Re: Právo nosit zbraň

Za sedmdesát let míru opravdu "díkybohu", v tom souhlas.

Za společnost (která podle Vás přišla o zuby a drápy) bych ale nemluvil, ať se každý vyjadřuje sám za sebe ;-)

A že jsme "lehkou kořistí pro ty bojující ze středního východu", to už je čirá spekulace, spíš nesmysl (to, že někdo - elitní, motivovaný pošuk - shodí WTC věže, nebo najede náklaďákem do lidí na chodníku - méně elitní motivovaný pošuk - ani v nejmenším takové tvrzení neospravedlňuje).

H. Balzám 10.8.2017 12:52

Re: Právo nosit zbraň

Vůbec netušíte, o čem mluvíte. Žesví a nasvěcování Eifelovky opravdu nejsou moc efektivní bojové prostředky. Máte naprosto zkreslený pohled na svět. Ale klidně se ho držte, fandím vám, abyste nenarazil na realitu příliš tvrdě...

I. Semrád 10.8.2017 13:16

Re: Právo nosit zbraň

Hm, tak to jste mi teda dal...

Vyrozuměl jsem z toho, co jste prve napsal, že nemáte zuby a drápy, a že jste lehkou kořistí pro ty ze středního východu. Vy osobně, za jiné jste snad nehovořil a když tak, omylem, jak tak někdy činí například Klaus sen.

H. Balzám 10.8.2017 13:48

Re: Právo nosit zbraň

A opět, nic k věci, jenom se (bezzubě, jak příznačné) snažíte útočit na mne. A že do toho zapletete ještě Klause, svědčí o tom, že vlastně ani diskutovat nechcete...

I. Semrád 10.8.2017 14:12

Re: Právo nosit zbraň

Počkejte, pane Balzáme.

Napsal jste: "A tím, že jsme za sedmdesát let míru (díky za ně!) zdomestikovali, přišli jako společnost o zuby a drápy, jsme tak lehkou kořistí pro ty bojující ze středního východu." Nelíbí se mi poraženectví, které z Vašich slov jaksi čouhá a nesouhlasím s ním, zvlášť proto, že mě do toho jaksi (my, jsme) zatahujete. Klaus je v tom možná, pokud jde o téma, nevinně, ale zase na "mykání" je specialista, neznám jiného tak významného mykače a mluviče za ostatní.

Rovněž si poněkud odporujete, na jedné straně děkujete za sedmdesátiletý mír a na druhé straně z něj vyvozujete, jako důsledek, "špatné" věci (údajnou slabost, údajnou neschopnost se bránit), což snad ani není logický nesmysl, ale měl byste tedy říci, co byste preferoval. Vůbec však netvrdím, že nemůže dojít k nějakému velkému průšvihu, dokonce i mimo, nebo částečně mimo, lidské zavinění. Nakonec v dějinách už takových (průšvihů, i kolosálních) bylo. Obvykle se ukázalo, že zuby a drápy nezmizely a že s tou "lehkou kořistí" to taky nebylo tak jasné, všeho do času.

Hlavně ale nevidím tuto dobu jako souboj "islámu" s "křesťanstrvím", to fakt ne, i když jsem zde s tímto názorem ve výrazné menšině. No a co.

A. Alda 10.8.2017 10:46

Na sklonku První republiky demonstrovali občané našeho státu

s heslem "dejte nám zbraně, dali jsme si na ně!"

Aby toto už příště nemuselo být (zvlášť když jim ty zbraně nedali), je třeba dbát na to, aby své zbraně měli všichni občané doma, stále po ruce.

J. Lepka 10.8.2017 11:07

Re: Na sklonku První republiky demonstrovali občané našeho státu

Nesmíte věřit každé bolševické propagandě, tuplem, když komunisti ještě v květnu .41 nechápali, proč by německá dělnická třída měla bojovat proti sovětské dělnické třídě, proletářský internacionalismus v praxi a důkaz provázanosti mezinárodního socialismu s tím nacionálním. A až po napadení SSSR najednou Pepa Džugašvili pochopil a nakázal změnit kurs, ak se najednou objevily podobné názory tomu vašemu, stejně jako eufemický blábol o velké vlastenecké vojně.

A. Alda 10.8.2017 11:51

S tím nemají komunisti nic společného.

Pod tímto heslem se demonstrovalo ve všech větších městech v Československu. Češi chtěli bojovat, chtěli se bránit. Po odevzdání opevněného pohraničí už to samozřejmě nešlo.

Aby k podobné zradě nedošlo, je třeba umožnit občanům, aby byli trvale ozbrojeni každý podle svých možností a své vůle.

F. Šimek 10.8.2017 10:34

Hajková-bábo pitomá !

ve "ŠVÝCURU"je domobrana ! Každej- pokud má doma KVER, tak tam bábo PiToMá-nemá OSTRÝ !!! vÝte VŮbec, co to znamená ? Takže znova : nepij toho džony volkra od rákosníků-nekuř toho velblouda od rákosníků-je to marný-je to marný !!!

J. Pospíšil 10.8.2017 15:17

Re: Hajková-bábo pitomá !

Ve Švýcarsku to není žádná domobrana. Je tam regulérní armáda a doma mají zbraně záložníci, samozřejmě i se střelivem. Ale to není zdaleka všechno.

Po skončení vojny je stále členem záložní armády a jako takový může mít doma zbraň, většinou útočnou pušku SIG 550.

Vyřazen je většinou ve třiceti, výjimečně ve čtyřiatřiceti letech, do té doby musí každoročně skládat střelecké zkoušky. Pokud se k nim nedostaví, hrozí mu pokuta až tisíc švýcarských franků (18 500 korun). Po vyřazení z armády si může zbraň koupit. Tyto zbraně nejsou registrovány. V posledním referendu byla registrace zamítnuta. Statisticky má pušku téměř každý třetí Švýcar. Jejich počet se odhaduje na 2,3 milionu.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/svycari-si-nenechaji-sahnout-na-zbrane-odmitli-prisnejsi-pravidla-104-/zahranicni.aspx?c=A110213_133446_zahranicni_jba

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/svycari-si-nenechaji-sahnout-na-zbrane-odmitli-prisnejsi-pravidla-104-/zahranicni.aspx?c=A110213_133446_zahranicni_jba

V. Hájková 10.8.2017 10:26

Je zajímavé

čím nás naše vláda - potažmo i novináři burcují do "" STŘEHU"" :-))) Je užasné jak to lidé berou za své největší priority- jak lehce budeme bezpeční, když co nejvíce z nás bude mít doma v šuplíku nebo za pasem nějakou tu pistoli:-)))

Jak lehce se dá odvezt pozornost od toho zásadního! Včera jsem poslouchala v událostech a komentářích skvělý rozhovor s p. prof. I. Lukešem - profesorem Bostonské univerzity!

Nikoho nenutím k poslechu - ale stojí to za těch pár minut času!

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare

P. Vandas 10.8.2017 10:30

Re: Je zajímavé

Nestojí. Jsou jen opakované žvásty zhrzeného Obamisty.:-):-):-)

V. Hájková 10.8.2017 10:39

Re: Je zajímavé

Ještě, že vás tady máme- :-))) Co vám bude nějaký ŽVATLAL - který nedosahuje vaši slovutnosti vykládat- že? Prostě odbudete to nějakým zhrzeným Obamistou! :-)) Nikdy by mě nenapadlo co se ve vás ukrývá :-))))))))))))))))))))))

P. Vandas 10.8.2017 10:41

Re: Je zajímavé

No, vidíte sama, jak se zásadně mýlíte ve svém úsudku. :-):-):-)

V. Hájková 10.8.2017 10:50

Re: Je zajímavé

Ano - ve vašem případě to tak je! Od inteligentního a vzdělaného člověka člověk nečeká odpovědi ve stylu "" FRANTY ŠIMKA"" :-))))

M. Varadinková 10.8.2017 11:33

Re: Je zajímavé

Vy se, paní Hájková, obvykle mýlíte ve všech případech.

V. Hájková 10.8.2017 11:56

Re: Je zajímavé

JASNĚ- Vy jste měla vždycky pravdu :-))))))))))))))))))))

R. Tesařík 10.8.2017 10:53

Re: Je zajímavé

Uf...

V. Hájková 10.8.2017 10:58

Re: Je zajímavé

Je puvabné- jak při výměně názoru mezi mnou a p. Vandasem - okamžitě zareaguje na jeho obranu - ta vaše partička- "" NEVIDITELNÉHO PSA" :-))))

S. Donát 10.8.2017 11:02

Re: Je zajímavé

Nevíte, co se jí přihodilo? Nějaký úraz? Nebývalo to tak hrozné...

M. Moravcová 10.8.2017 10:54

Re: Je zajímavé

ještě že tady pana Vandase máme, on je totiž čtivý, chytrý, vtipný, zábavný a hlavně uvážlivý, na rozdíl od Vás. Člověk si aspoň uvědomí, že jsou i normální lidi.

S. Donát 10.8.2017 11:03

Re: Je zajímavé

Zcela souhlasím.

H. Balzám 10.8.2017 11:12

Re: Je zajímavé

Ještě bych připodotknul, že zatímco pana Vandase tu známe všichni a víme, co si o něm myslet, o nějakým Lukešovi tu nikdo nic neví :-)