28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

Vzpomínka na 17.XI.1989

Šestnácté výročí historického listopadového dne proběhlo v mrazivém duchu. Václav Havel v předvečer výročí pohovořil na sympoziu o selhání čí neselhání politiků a nabádal obyvatelstvo k vyšší míře mravnosti. Václav Klaus při kladení věnců naopak upozornil, že lidé jsou pány svých osudů a za selhání nemůže systém, ale hlavně oni sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jura-p 19.11.2005 16:49

Ale no tak Myschi, mluvíme o tom, co se z Rakouska vysílá.

A vy nám píšete o tom, co se přijímá v celé Evropě ze satelitu.
Mysch 19.11.2005 17:12

zak o tom

ale pf nepsal nic. jen, ze toho byly plny kanaly v tivi.
coz mu verim, a ze napriklad tourhotel v kurbadstrasse tech nekolik desitek nemecky mluvicich programu ma, mohu potvrdit.
jestli pf dokaze rozlisit orf od jineho vysilace si nedovolim posoudit.
Mysch 19.11.2005 11:30

soukromá televize, tam vůbec nemají

ale maj.
na astre je tech programu analogove 40, digitalne pres 200. a u videnskych hotelu to patri k renome, tam ten satelit mit.
Šumavák 19.11.2005 0:37

Cáhlov to bejvalo ! Teď by se to díky temelíngegnerům mělo jmenovat CÁKLOV.

Lépe by vyjadřovalo situaci . :-))
jura-p 19.11.2005 0:21

Jo, kdepak Solnohrad. To je pěkné město. Taky jsem tam už dlouho nebyl.

Já nějak poslední dobou málo jezdím po okolí. Od té doby, co v Budějovicích koupím lautr to samé, co v Cáhlově, tam jen projedu a do historického městečka se nekouknu. Někdy mě napadá, že by stálo za to udělat si zase několikadenní výlet Rakouským příhraničím. Podél od nás, až ke Znojmu.
Šumavák 19.11.2005 0:14

Jura-pe, ono to s tou kanalizací nebude moc slavné.

Kromě ORF1 a ORF2 mají ještě SAT 3, ale mám podezření, že je to jen kompilát programů 1 a 2 pro alpská údolí, jinému signálu nedostupná. Ryze privátní, celoplošnou ani náhodou !!
Šumavák 19.11.2005 0:09

pf, jo oni na svoji minulost vzpomínají s láskou..

Taky se vyjádřil v televizi jeden kardinál k dnešní mládeži slovy:"jo to když já jsem chodil do Hitlerjugeng, to byl jiný pořádek !" a měl s tím oóóbrovský úspěch.
jura-p 19.11.2005 0:09

No jo, a to o tom Solnohradu musí Salický vědět.

Když v tom Solnohradu na řece Salici žije.
jura-p 19.11.2005 0:07

Dík Šumaváku. Tak to byl Mozart.

Mimochodem, ty víš o nějaké jiné rakouské televizi než o ORF. Já mám pocit, že něco tak neveřejnoprávního, jako je soukromá televize, tam vůbec nemají.
jura-p 19.11.2005 0:05

PF, já to tolik už na Rakousy nepřepínám.

Ale byly doby, kdy jsem se na nic jiného než na ORF 1 a 2 nekoukal. To, že mají několik kanálů je pro mě překvapivou novinkou. Já žiju v představě, že mají právě dva.
Šumavák 19.11.2005 0:04

Jura-p , Mozart. V době kdy žil, ještě dávno Solnohrad (hlavní město Solnohrad)

k Rakousku nepatřil a když už někam, tak k Němcům. Anderseits: Ta půlka Braunau am Inn co žil gewisser Schickelgruber, ta byla rakouská.
jura-p 19.11.2005 0:01

S tím metrem mi to připomíná jednoho kolegu.

Když jsme jezdili jako pozorovatelé do EP, tak se tam vydal do knihovny. Slušně se ho zeptali, co si přeje. On na to, že by chtěl seznam základních a nejdůležitějších právních předpisů EU. Dovedli ho k velkému regálu. No a on povídá, já jsem chtěl jenom seznam. Oni se usmáli a řekli, to je ten seznam.
pf 19.11.2005 0:00

jura-p dojmicky dojmicky

merl jsem to poteseni byt ve Vidni loni blizko  60 vyroci konce valky. Kdyby neco podobneho, co jsem cely tyden mel na nekolika TV kanalech  vysilala ceska televize o vlastnim narode, tak  Kavci Hory horely.
 
Šumavák 18.11.2005 23:57

Ne Jura-pe, to já nebyl.Já tu these, že skutečné obsazení Rakouska bylo od 1945 do 1955

a Rakousko bylo první Hitlerovou obětí , dobře znám.A jsou stále podporovány a živeny.*******Aerokarle, to je jen rakouské zbožné přání.A i jen trochu vzdělané nepřesvědčí.
pf 18.11.2005 23:57

zvanite

ten odkaz na nejlepsi  portal na kompletni pravni normy US a statu.
Stranky si musite spocitat sam. A nebo zi zabehnete do knihovny s metrem a zmerte si to. Nezapomente k tomu pridat i nalezy Nejvyssiho soudu  protoze  ty jsou soucasti anglosaskeho prava prava.
vy mate nejaky komplex co? takhle uporne se stale snazit dokazat, jak se cesko riti do hajzlu. Myslite, ze jine evropske zeme maji mene regulaci. Ze ceske urady pracuji na 300%.
jura-p 18.11.2005 23:52

Já to slyšel poprve od Alberta a od koho on to nevím.

Ale mám pocit, že tam byl někdo jiný než Mozart?. Jo a také Heydrich byl Rakušan jak poleno.
Oteplovač 18.11.2005 23:48

pf

Vaše odkazy většinou prokazují pravý opak toho, co tvrdíte. Jako ten předevčírem o americkém pracovním právu. Tento odkaz je výjimkou - je úplně mimo.
AeroKarel 18.11.2005 23:48

Sakra,

kdo napsal, že největší rakouzský úspěch bylo přesvědčit svět že Hitler byl Němec a Mozart(?) Rakušan?
jura-p 18.11.2005 23:44

Šumaváku, já nevím, jestli to bylo na tebe a asi spíš ne.

Tam někdo napsal o analogii našich benešových dekretů v Rakousku, konkrétně tzv. malého dekretu a říkal tomu denacifikace. No a já napsal, že se dnes Rakušané vytahují tím, že nic kolektivně trestajícího neměli, a zapomínají právě na to, že v té době neexistovali a že to byly výnosy okupační správy. No a taky jsem připomněl, že Rakušani nikdy nebyli nacisti v době války, zejména proto ne, že v době války nebyli Rakušany. A když Rakušani neexistovali, tak ani nemohli být nacisty. Nacismus se Rakouska netýká. To je velké Rakouské vítězství v boji o historii. To jsem měl na mysli, akorát že jsem předchozí příspěvek typl na tebe, protože kdo jiný by věděl o omezení občanských práv v okupovaném Rakousku pro členy NSDAP. Toto omezení skončilo s rakouskou státní smlouvou.
Šumavák 18.11.2005 23:33

Dobrý večer! tak jsem zkusi něco přečíst, ale pořád mi to s těmi"vlákny připadá jako blbákov.

Jura-pe. tohle jsem nepochopil: "Šumaváku, v době anšlusu žádní Rakušani neexistovali,.....". K čemu se to váže?nšco mi uniklo a nebo to byla reakce na někoho jiného ?*******Jinak ono žádné Rakousko neexistovalo ještě ani když se Sudeťáci podle rozhodnutí z Postupimi) vraceli domů do říše.
pf 18.11.2005 23:30

je lepsi se poucit nez jeden zacne kdakat

Je to kapitalisticka zeme, ze?
 
Prestoze anatomicky atlas ma mene stranek, lekari se specializuji a ocni chirurg se vam vetsinou nevrta v koleni.
AeroKarel 18.11.2005 23:29

ale tak jako tak,

stejně mne Aston potěšil. Možná už přestává vidět největší nebezpečí v ODS (jako Pehe) a zaznamenává reálnější ........
ibn, 18.11.2005 23:26

zavření hospdy nemá co dělat s pravicí a levicí,

dokonce i málo s těmi dětmi. Spíš s vyplatí se/nevyplatí se. A ty děti se do toho jen započítávají ........
Mysch 18.11.2005 23:37

no vidis ibne,

takova je tam kriminalita, ze uz i hospody musej zavirat
janabok 18.11.2005 23:18

jura-p

protože to mám do BRD blíže než do místního Kauflandu, jezdím tam 3x v měsíci nakupovat...
na silnicích opravdu pohoda (ve srovnání s ČR), ve městech uklizeno a větší klid...
oni tam ale neměli 40 let bolševika!!!!!!
 
bratr tam z "ráje pracujících" utekl před 35-ti léty; díky častým návštěvám, rozhovorům a poznáním života "zvrhlých imperilistů" se mi otevřely oči a spoustu věcí jsem zřejmě pochopila dříve , než před r. 89 ...
 
Klaun Parafin 18.11.2005 23:18

"..rozhodoval..." Pardon, sleduji nevěřícně televizi... A jestli Špidla či Paroubek jsou

představitelé levice, tak se smrtelnou vážností budu vždy proti ní...
Oteplovač 18.11.2005 23:17

když se mluví o dodržování zákonů

Tak sem vlepím jeden starší příspěvek od Saši. Ta čísla jsem ověřoval, a sedí.
O míře liberalismu nejlépe vypovídá vývoj tloušťky Sbírky zákonů, což také nejlépe ukazuje na schopnosti vládců a jejich pomocníků: 1993 - 1832 str. 1994 - 3104 str. 1995 - 4624 str. 1996 - 4384 str. 1997 - 7104 str. 1998 - 9400 str. 1999 - 7744 str. 2000 - 8296 str. + 2280 stran nově zavedené Sb.m.s. 2001 - 11248 str. + 2400 str. Sb.m.s. 2002 - 11856 str. + 11760 str. Sb.m.s. 2003 - 8432 str. + 6088 str. Sb. m.s. 2004 - 12372 str. + 10868 str. Sb. m.s. (Před rokem 2000 se mezinárodní smlouvy publikovaly ve Sbírce zákonů, nebyla pro to samostatná sbírka.)   Vážně mi chce někdo tvrdit, že existuje jeden jediný právník, který to všechno zná ? Zkrátka není šance tohle všechno dodržovat a ani státní úředníci (pro které je to bohužel primárně vytvářeno) to neumí. Různé názory různých státních institucí nejsou výjimkou. Setkal jsem se i s případem, že existovaly tři různé názory státních institucí.   Moc by mě zajímala podobná čísla odjinud. 
Klaun Parafin 18.11.2005 23:15

Dávám "ibn", já jsem pravičák jako Ruda u Vodičky.

Děti ale mají přednost před levicí či pravicí. Aspoň u mě. Vychovávat oběma rukama a hlavně srdcem... Myslím, že v nastávajícím století bude pozvolna rozmělněno pravičátsví či levičátství v politickém smyslu. Kéž by rozhododoval jenom život sám...
pf 18.11.2005 23:15

jura - ne neni ve srovnani s ostatnimi postkom zememi

 
jura-p 18.11.2005 23:29

Re: jura - ne neni ve srovnani s ostatnimi postkom zememi

Jo, máte pravdu, nejvíce mají pobaltské státy a pak my. Já psal o zemích EU. Poláci mají skoro stejně jak my. Jinak mají ostatní méně.