16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Vypovědět Palestince?

Na Nový rok těsně před polednem se v pražském Suchdole ozvala rána - v domě patřícím zastoupení Palestinské národní správy v ČR (označeném jako Velvyslanectví Státu Palestina) došlo k výbuchu trezoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 5.1.2014 17:19

Šedivý: Praha může být překladištěm zbraní Palestinců

http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=798859

J. Valhová 5.1.2014 17:51

Re: Šedivý: Praha může být překladištěm zbraní Palestinců

A nemůže ?

H. Lukešová 5.1.2014 18:11

Re: Šedivý: Praha může být překladištěm zbraní Palestinců

Samozřejmě, že může.

P. Vandas 5.1.2014 17:07

Středovýchodní konflikt má mnohem hlubší kořeny.

Než je střet mezi Izraelem a Araby. Už od doby, kdy Římané ovládli středomoří, byl střet tu s Persií, s Egyptem, či Karthaginskými Féničany boj o bytí, či nebytí, Evropy. Šlo především o ovládnutí obchodních cest, mezi Evropou a Čínou, či Dálným Východem. Především proto byl tlak ze strany Evropanů o ovládnutí Svaté země Křižáky za středověku a po jejich vytlačení , především Templářů se Evropa odhodlala k pokusům o obeplutí Afriky a ovládnutí těchto cest na východ, bez brzdy středního východu. Pokud evropané dopustí pád, jeho jediné výspy, Izraele. Bude to mít dopad podobný vyhnání Templářů a Křižáků ze Svaté země. Toto si uvědomují obě strany a proto je ten boj tak nesmiřitelný a nemající východiska. Dnes sice už nejde o přístup Evropy do Asie, ale tento monopol byl nahrazen ještě důležitějším vlastnictvím ropných zdrojů. :-):-):-)

O. Slavík 5.1.2014 17:14

Re: Středovýchodní konflikt má mnohem hlubší kořeny.

Ovšem ty ropné zdroje jsou mimo Israel...

P. Vandas 5.1.2014 17:20

Re: Středovýchodní konflikt má mnohem hlubší kořeny.

To jistě. Ale Izrael je taková pevnost, či letadlová loď odkud jsou ropné zdroje i Suezský průplav na dostřel. :-):-)

O. Slavík 5.1.2014 17:25

Re: Středovýchodní konflikt má mnohem hlubší kořeny.

JO ... na začátku je Gibraltar a na druhém konci Israel.

K. Drobková 5.1.2014 17:24

Re: Středovýchodní konflikt má mnohem hlubší kořeny.

Normální, běžní arabové jsou rádi, že tam Izrael je. Aspoň mají v Izraeli práci. A ty dotace, pomoc kterou Izrael na palestinská území dává jsou obrovské. Všechno je to jenom uměle vytvořený a neustále živený konflikt. Tedy aspoň v současné době.

P. Vandas 5.1.2014 17:30

Re: Středovýchodní konflikt má mnohem hlubší kořeny.

To je jistě pravda, že normální lidé tam žijí své mírumilovné životy, ale je tam i dost Pokorných. :-):-)

K. Drobková 5.1.2014 17:34

Re: Středovýchodní konflikt má mnohem hlubší kořeny.

Tak to je také pravda. Svatá pravda.

J. Valhová 5.1.2014 17:58

Re: Středovýchodní konflikt má mnohem hlubší kořeny.

Bella, horrida bella !  ( Jen války zas vidím, strašlivé boje !   Vergilius )

O. Slavík 5.1.2014 17:05

Nazdááár srandisti

Vaše disputace,kterak řešit problémy, o nichž z denního života víte kulový je hodna národa Švejků....a nezapomenout starýho Povondru a jeho mudrování jak zatočit s Mloky.

Tu-ááá.

:-)

J. Valhová 5.1.2014 18:03

Re: Nazdááár srandisti

Nemo nascitur sapiens. ( Seneca)

R. John 5.1.2014 17:02

Pištol nepištol , na velavyslanectvích není žádný Apoštol .

Viděli jste někdy  ty od námořní pěchoty na US velvyslanectví ?  V dobách bolševických tam někdy stáli v zahradě s M16ckama  ...  

   A tu lapálii v Suchdole bych moc nerozmazával...   protože by palestinci mohli podat žalobu za dodávku nekvalitního semtexu....                :-)

L. Brabencová 5.1.2014 17:04

Re: Pištol nepištol , na velavyslanectvích není žádný Apoštol .

Musel být nekvalitní,nerozbil ani okna. Socialistická práce.

R. John 5.1.2014 17:09

Nebo vyčichnul... :-)

O. Slavík 5.1.2014 17:10

Re: Pištol nepištol , na velavyslanectvích není žádný Apoštol .

Když jsem chodil za bolševika do knihovny na US Embassy stál tam mariňák s nějakým kvérem hned v chodbě. Moooc se mi to líbilo, byl to symbol,že jsou místa kam bolševik nesmí.

R. John 5.1.2014 17:18

Jasnačka ... a stojej tam tak dodnes...

J. Valhová 5.1.2014 18:13

Re: Pištol nepištol , na velavyslanectvích není žádný Apoštol .

Zato v Lybii, bolševik , nebolševik, tam je to zřejmě jinak ?!

K. Drobková 5.1.2014 16:14

Pane V. Váňo.

Vážený pane Váňo, celá ta naše disputace vznikla okolo výroků Kopretiny a její nadšení pro vše Izraelské. Já jsem na rozdíl od ní byla v Izraeli několikrát. A mohu Vás ujistit, že obyčejní lidé, jak židé ,tak palestinci, jsou družní milí lidé Žijí a pracijí vedle sebe v míru a pohodě. Sedí spolu v kavárně, chodí na fotbal .... To jenom jejich představitelé ( hlavně z arabské strany, bohužel ) je neustále provokují, poštívají. Chtějí prostě víc a víc moci. A obyčejné palestince, dokonce jejich děti k tomu zneužívají.Bohužel. Zdaleka není každý palestinec terorista.

P. Pokorný 5.1.2014 16:19

Re: Pane V. Váňo.

Výjimečně s vámi souhlasím. Ale pokud by celý svět udělal drtivý tlak na obě strany, do měsíce by byl klid. Ale někdo to vždy v OSN zablokuje. Kdo to je?

I. Gellner 5.1.2014 16:23

Re: Pane V. Váňo.

Aha. Takže ten "drtivý tlak" souvisí s nějakou resolucí nějaké OSN

To je  nes - ku - teč - ný.

M. Prokop 5.1.2014 16:34

Re: Pane V. Váňo.

Neznáte "ostrou prosbu"? :-P

EU to používá dost často.

I. Gellner 5.1.2014 16:41

Re: Pane V. Váňo.

..vzpomínám si na povzdech jednoho diplomata při OSN, který pochválil 416 rezolucí (ostrých proseb) ke kdysi probíhajícímu irácko-iránskému konfliktu, nabádajících ke klidu a jednání, ovšem s tím, že ony "k bojujícím stranám nedolehly".. -))

M. Prokop 5.1.2014 16:44

Re: Pane V. Váňo.

Při konfliktu v Jugošce rezoluce taktéž jen kvetly.

Jenže tamní řešení nejde použít na tom "blízkém východě".

Zemí, cítících potřebu konflikt udržovat, je příliš.

H. Lukešová 5.1.2014 17:08

Re: Pane V. Váňo.

OSN je protiizraelsky zaujatá, nejvíce rezolucí je proti jedinému demokratickému Státu Izrael.

http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-protiizraelska-zaujatost-osn-du8-/p_zahranici.aspx?c=A100719_220458_p_zahranici_wag

E. Sevrát 5.1.2014 16:38

Re: Pane V. Váňo.

Já bych jak na Palestince tak na Izraelce uplatnil embargo typu jako na Irán,žádná finanční pomoc,žádný obchod atd. s tím,ať se ozvou, až se dohodnou.A věřím,že do roka-dvou by se ti obřezaní bratři dohodli.Ale,pokud budeme sponzorovat obě strany tak nikdo z nich nemá důvod (hlavně politici) se dohodnout.

H. Lukešová 5.1.2014 16:44

Re: Pane V. Váňo.

Opět překrucujete, Pokorný. Já jsem nepsala nikdy nikde o žádném střílení, vyhánění. Já píši o multikulti politkoreketnících, kteří jdou ruku v ruce s islamisty. Tyto lidi je třeba přemoci politicky, ve volbách, ne zbraněmi. A k výtce paní Kombercové, pá píši články a komentáře zde, na Neviditelného psa, pod svým jménem a fotkou, z čehož měli někteří sprosťáci orgie. Přitom kdybych každého požádala, aby psal pod svým jménem z zveřejnil i fotku, tak by se všichni cukali.

Petici jsem podepsala s tím, že jsem nezveřejnila svoje jméno, hodně lidí také tak činí, no a? Má být? I tak mám na internetu dost velkou stopu tudíž mě nikdo takový nemůže urazit. Moje internetová rodina je server Neviditelný pes.

V. Váňa 5.1.2014 16:23

Re: Pane V. Váňo.

Vážená paní Drobková,

pod tento Váš příspěvek bych se klidně podepsal.

Věřím Vám a souhlasím s Vámi.

Proto jsem se původně tak přeopatrně vyjádřil k celé problematice Blízkého východu.

K. Drobková 5.1.2014 17:00

Re: Pane V. Váňo.

Když jsme byli v Jeruzalémě poprvé, tak po absolvování Křížové cesty a Božího hrobu, jsme se s manželem trhli od skupiny a zašli do jedné malé kavárničky. Seděli tam už asi dva židé ( klobouky, pejzy ) a jinak nikdo. Za chvíli vyšel zezadu asi majitel ( arab s kostkovaným šátkem ) a přinesl nám na požádání kávu ( výbornou ), pak tam přišel izraelský voják v uniformě a s puškou přes rameno, přisedl si k těm židům a pak si k našemu nesmírnému údivu k nim přisedl i ten arab majitel a štebetali ( nerozuměli jsme jim samozřejmě ), smáli se, prostě normální lidi. Nemohli jsme tomu uvěřit, tak jsme byli zpracováni naší propagandou ...... do smrti na to nezapomenu.