Sobota 12. října 2024, svátek má Marcel
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

Vydírání s odkladem

Fischer se zlomil v pase a odboráři jen přesunuli míření, už ne v pondělí, ale ve čtvrtek ochromí stát, pokud se nezlomí i parlament a nekývne na jejich požadavky stran benefitů, tedy zaměstnaneckých výhod. V dějinách nestoudnosti se píše jedna velkolepá kapitola.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JE

J. Effenberk

28. 2. 2010 19:15
Opravdu bych se nechtěl dožít doby

kdy by se různí Kodetové dostali k moci byť jen na úrovni starosty samoty pod lesem. Ale je dobře, že zde publikuje. Je aspoň zřetelně vidět jak by fungoval neobolševismus. 

0 0
možnosti
LZ

L. Zlobil

28. 2. 2010 20:57
Re: Opravdu bych se nechtěl dožít doby

Kterej to je ? Ten úplně nalevo ,nebo ten v tom světlým baloňáku ? :-)

http://blog.idnes.cz/blog/932/73278/totalita.jpg" target="_blank">http://blog.idnes.cz/blog/932/73278/totalita.jpg

0 0
možnosti
JK

J. Kratochvíl

28. 2. 2010 15:51
Autor zde předvádí modro bolševickou propagandu

Mně se zdá, že když vyrábím židle a někomu je prodám za 1200,-  a někomu za 200,- ,tak podle toho budu platit daň DPH. To je moje věc za kolik je prodám. Také si myslím, že  podnikatel neporušujie žádný zákon nebo zákon mu nenařizuje za kolik má co komu prodávat,třeba  lidem se zelenými čepicemi. Mě spíš překvapuje proč bych měl platit daň DPH ve výši 1200, když  obdržím jenom 200,-.

Navíc se mi nelíbí jak pravicoví novináři ječí kvůli nějaké stávce a hrozně mají na srdci hospodářské škody, škoda, že takové starosti nemají a nekritizjí předražené státní zakázky, kde utiká mnohem více peněz nebo minimálně stejně, než u mandatorních výdajů.

Také mohu prohlásit, že jako zaměstnanci, mně zaměstnavatel nebude tolerovat zanedbání povinností z důvodu nějaké stávky a vše musím splnit a nahradit bez ohledu na stávku a to mi asi potvrdí většina zaměstnaců. Tak kde jsou jaké ztráty.? 

0 0
možnosti
MV

M. Vondráček

28. 2. 2010 16:12
Vážený pane,

Zcela správně uvozujete svůj příspěvek slovy "Mě se zdá ...." .  Přeji další krásné sny jako např. ten o obchodování s lidmi co mají zelené čepice :-)

0 0
možnosti
LS

L. Schneider

28. 2. 2010 14:48
NEPOCHOPENÍ

Jak nepochopitelné je pro některé,když   pracující lídí,kteří se denně pachtí,aby vydělali na živobytí pro sebe a své rodiny,řeknou dost a v rámci demokracie využijí všech zakonem povolených prostředků k prosazení něčeho tak běžného,jako jsou zaměstnanecké benefity.

Je až s podivem,jakých slov a důrazných forem používají,pokud jde o někoho kdo na žebříčku moci stojí níže než oni.Sami si odhlasovali téměř Faraonovu nedotknutelnost a na zbytek hledí přezíravě.Většina z nás má cenu  hlasovacího lístku a potom,to raději nevyslovím.

 Kdo tvrdí,že stávkující a odbory jsou vyděrači,není schopen základní vlastnosti,která je nám lidem přirozená a tou je empatie.To znamená,že není schopen soucitu a porozumění s ostatními.Člověk si má dle mého názoru,cenit i lídí s jiným názorem.Stále platí,Milujte své nepřátele. 

Kdo tvrdí,že je to ekonomicky nevíhodné setrvat u stávajících benefitů,je krátkozraký matematik,který se ve vztahu k lidem omezil jen na (má dáti dal).Na to mohu říci,že totiž člověk není jen robot,který slouží.Narozdíl od strojů má Ducha,který podléhá emocím.A konečně,kdo tvrdí,že odbory a stávkující si zasluhují trest JE OTROKÁŘ,který pro moc a MANY,je schopen všeho.

 Schneider

0 0
možnosti
VS

V. Skalová

28. 2. 2010 15:02
Re: NEPOCHOPENÍ

To jsou jen líbivé populistické plky, lteré nemají se skutečností nic společného. Zaměstnancům benefity nikdo nebere, jen je bude muset jejich společnost zdanit, takže nepůjdou na úkor státního rozpočtu, protože na to už prostě nemáme. Pokud s tím nesouhlasíte, tak řekněte, odkud má stát brát. Snížit příspěvky na zdravotnictví, penze, nebo důchody?

0 0
možnosti
MS

M. Stuchlik

28. 2. 2010 12:16
To je neuvěřitelý jak ten Onderka lže

To co předvádí Onderka v Otázkách je na pár přes držku. Primitivní populismus socanů, jejich extrémní nezodpovědnost, prolhanost, rozkrádání a dlouhodobé jednání proti zájmům státu snad občané potrestají ve volbách. Jinak ta banda gangsterů tento stát zkrachuje stejně jak to předvedli socani řečtí. Levice v dnešní době je největším zlem.

0 0
možnosti
MS

M. Stuchlik

28. 2. 2010 12:26
Re: To je neuvěřitelý jak ten Onderka lže

A Moravec je taky dáreček, zve si tam samé bolševické poskoky. Proč tam nepozve např. nějaké ekonomy, kteří vysvětlí jasně jaký dopad mají tyto nesystémové požadavky odborů na rozpočet, jakou škodu způsobí ztráty apod.

Přesně platí to co tu na psu bylo napsáno nedávno: média systematicky podporují levici, diskreditují pravici, ignorují systematickou levičáckou destrukci státu. Levice je pátá kolona všech našich nepřátel počínaje Ahmadineřádem a mělo by se s nimi jako s vlastizrádci zacházet.

0 0
možnosti
MK

M. Kodet

28. 2. 2010 11:23
Když pominu osobní útoky,

soudruhování (zřejmě autorům chybí), tak odůvodněných a fakty podložených názorů je ze strany modráckých oponenetů jak šafránu.

Např. paní Pořická se domnívá, že by soukromí dopravci měli dostat šanci konkurovat ČD na regionálních tratích. Tak to je přesně to, o co Student Agency (pěkná zkratka SA) nemá zájem. Konkurovat na nejlukrativnějších spojích, to ano, tam, kde není zisk nijak závratný, tedy na spojích do Horní Dolní přes Ouholičky a zpět, tam se nehrne.Ostatně už vzdala jedno výběrové řízení v Jizerkách a odůvodnila to tím, že ČD ji chce předem zlikvidovat nízkou cenou. Nedivím se, že SA chce vydělat, divím se, že stát pouští do životně důležitého odvětví konkurenci, soukromé firmy, které - jak se jasně ukazuje- nejsou schopny zajistit dopravní obslužnost. Doprava vždy byla a měla by být ve veřejném zájmu, proto i zajišťovat ji by měly státní firmy, stejně jako tomu je ve zdravotnictví atd.

Pan Chaloupka pravil, že: " Má-li ovšem k dispozici služební auto k soukromým účelům v ceně řekněme 500.000 Kč (obyčejná oktávka), je jeho čistá mzda 21185 Kč, takže ho to na výplatě stojí měsíčně 1555 Kč." Předpokládám, že ví, o čem mluví.

Snadno si můžeme najít, že měsíční půjčovné obyčejné oktávky stojí 18 000 Kč. Jistě to bude cena obvyklá, takže takový mrňavoučký manažerýček (neboť u těch větších nepochybně půjde o audiny a meďoury) dostává na zaměstnaneckém benefitu výhodu v ceně 16.445 Kč. Takovýhle dar Kalousek kupodivu zdaňovat nechce, nemůže, neboť jeho partaj je - stejně jako ODS - svázána pupeční šňůrou s podnikateli a manažery, bez nich by byla ztracenou a zmatenou ovečkou v hlubokém lese, na níž číhají za každým stromem odborářští vlci.

0 0
možnosti
PS

P. Schon

28. 2. 2010 11:52
Re: Když pominu osobní útoky,

Kodete kolik máte zaměstnanců, že se tak vyznáte?

0 0
možnosti
VFM

V. Franc, MBA

28. 2. 2010 8:22
Registrovaní žvanilové, spojte se...

Prý tady po registraci mrtvo !! A hleďme, kolik registrovaných se tu nakonec sešlo. Ovšem úroveň to má stejně jako na krchově, žádná šťáva, jen ohlodané kosti...

0 0
možnosti
JR

J. Rey

28. 2. 2010 11:29
Re: Registrovaní žvanilové, spojte se...

A Vy se počítáte mezi co?Mám za to,že Váš příspěvek nijak osvícený není,takže znáte to o tom "zametání před vlastním prahem........."?

0 0
možnosti
KP

K. Pořická

27. 2. 2010 22:59
Nechtějí-li jezdit ČD,,pustte na tratě Slovenské,DB,polské,maďarské,rakouské...

Dopravní cesty už bohudík ČD nepatří..A vhodným prostřídáním v grafikonu si zajistíme  n e v y d í r a t e l n o s t..Je mi přeci jedno,poveze-li mne do Budějic ČD,nebo DB,...

0 0
možnosti

R. Škrabal

28. 2. 2010 9:52
Re: Nechtějí-li jezdit ČD,,pustte na tratě Slovenské,DB,polské,maďarské,rakouské...

Je pravda, že nevidíratelní bychom možná byli, ale mám obavu, že by to možná bylo dražší než ty benefity.

0 0
možnosti
DP

D. Polanský

27. 2. 2010 16:56
Benefity jsou něco zcela přirozeného, proč ne!

Že mají být zdaněny je opět  něco zcela přirozeného. Ovšem háček je v tom, že někdo má takové postavení, že může diktovat. ČD či dopravní podniky mají v rukou silnou páku. Když nepojedou, nepojede 3/4 hospodářství. Když půjdou stávkovat úředníci finančního úřadu, vcelku se nic neděje, nějaký ten týden to vydržíme. Když půjdou stávkovat zaměstnanci Ústavu pro studium totalitních režimů a budou stávkovat 20 let, nikdo to nepozná. Ale oni stávkovat nebudou, i kdybychom jim snížili mzdu o 10%,  mají příliš dobré teplé pohodové fleky.  O tom to je. A silácké řeči a teoretické úvahy jsou o ničem.

Vzpomínám jak se urážlivě psalo o učilištích začátkem 90tých let. Intelektuálové psali, že potřebujeme gymnázia, že učňáky to je o ničem. Dnes nám chybí armáda řemeslníků, s gymnazisty nevíme co, motají se nám po úřadech práce. I tento stav je příčinou toho, že v profesích, kde se musí vzít do teplých a být i značná zkušenost, je naprostý deficit pracovníků a ti jsou si mohou diktovat. Tak diktují. Já o tom kdysi dávno napsal článek do NP. Pochopitelně pražští intelektuálci v diskuzi říkali, že trh to vyřeší.  Opravdu vyřešil. Zvýšil cenu ruční řemeselnícké a kvalifikované práce. A proto budou i benefity u ČD i nadále.  

0 0
možnosti
AR

A. Raidl

27. 2. 2010 18:03
Re: Benefity jsou něco zcela přirozeného, proč ne!

Ze ty budes prislusnik proletariatu?! A mas neco proti normalne vzdelanemu stredoskolakovi, nebo dokonce vysokoskolakovi.

0 0
možnosti
MJ

M. Josífko

27. 2. 2010 15:25
židle?

Bavíte se o spravedlivosti a chcete komunistickou regulaci. Pracuji v podniku, který má svou kuchyň a svým zaměstnancům prodává jídlo. Jídlo uvaří levněji než jinde a přesto musím platit daň z vyšší ceny. Co je na tom spravedlivého? Pokud bych použil příměr židlí, tak je to stejné, jako kdyby podnik vyrábějící židle musel platit daň z 1000kč jen proto, že tu cenu někdo určí, ikdyž by židle dával zaměstnancům za "režijku" za 500kč.

0 0
možnosti

J. Švarda

27. 2. 2010 15:14
Měla by se dodržovat pravidla slušnosti v diskuzích

Nejsem železničář ani dopravák. Ale ta štvanice v demokratickém časopisu proti nějakému mně neznámému panu Kodetovi, to není demokracie. Benefity dopraváků byly již od prvních železnic. Také u předválečných Elektrických podniků to byla jakási výsada těchto pracovníků.Živnostníci i jiní to respektovali a daněno to nebylo. Zavání to normální závistí,proč oni a my ne. Měl by každý mít právo nanázor, nejen pan Kodet, ale i pan Neff.Souhlasím, ale když ty platy jsou už na tomto základě postaveny, tak začíná problém.A drážní odbory, s vyjímkou let ROH a přetím okupace. Odboráři byli vždycky obhájci zaměstnanců, viz historie odborů strojvůdců atd. Nejsem příznivec stávek, ale bylo jich u nás asi jen pár a byli jsme i v Evropě vyjímka. Tak hovořme k věci a bez urážek, nejen odborů, ale i vlády pana Fischera. Zajímavé je, jak naši poslanci,napříč politickým spektrem, nebo justice si své výsady drží a tady je kritika podstatně slabší.

0 0
možnosti
PS

P. Smetana

27. 2. 2010 15:41
Re: Měla by se dodržovat pravidla slušnosti v diskuzích

Máte pravdu. Každý dnes může vyjádřit svobodně svůj názor a ostatní můžou vyjádřit svůj názor na jeho názor. Pokud takovéto vyjádření názoru považujete za štvanici, tak by mě zajímalo jak pojmenujete padesátá léta, kdy se za názory  věznilo, mučilo, popravovalo.

Pan Kodet, stejně jako vy, je zcela mimo mísu. Stávka, o které je řeč, vůbec není za zachování výhod, výsad, benefitů. Ty totiž vláda ani zákonodárci nikomu neberou. Stávka je proti zvýšené sazbě DPH za tyto benefity. Zvýšené DPH (v případě řežijek) ovšem nebudou platit ajzenboňáci ani ČD. To půjde z kapsy Ministerstva dopravy a tudíž to zaplatíme my daňoví poplatníci.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz