26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Ve čtvrtek uvidíme

Už dvakrát jsem musel ráno napsat jinou glosu, než jakou jsem zveřejnil po půlnoci, a tak se zdráhám nějak komentovat doposud jediný výstup z libereckého jednání koalice s prezidentem. Schůzka neskončila žádným oficiálním ujednáním, oranžoví a lidovci trvají na odchodu Babiše z vlády a sám Babiš hovoří o možnosti dalšího setrvání vlády, ale bez Sobotky v čele a jeho samotného v čele MF. K tomu není co dodat, jelikož to může být v deset dopoledne zase jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 11.5.2017 23:07

Uživatel požádal o vymazání
J. Vobr 11.5.2017 23:07

DEMISE A ODVOLÁNÍ JSOU 2 RŮZNÉ VĚCI

Demisi mohl NEPŘIJMOUT !!!

O. Uživatel 11.5.2017 23:07

Uživatel požádal o vymazání
P. Rajman 11.5.2017 23:05

Re: Zeman žije z lidské blbosti

Zeman i když se chce blbcům zalíbit, sám hloupý není, takže ví, že musí skedovat reakce lidí a dopředu se pro různé krize pojistit.

M. Prokop 11.5.2017 23:05

Re: Nevidí se náhodou Zaorálek jako nástupce Sobotky?

Jste si jist, zda nepřineslo?

O. Uživatel 11.5.2017 23:05

Uživatel požádal o vymazání
V. Klepetko 11.5.2017 23:04

Re: Pan Klepetko přesně bodoval. Úžasný postřeh.

:-))

M. Prokop 11.5.2017 23:02

Re: laická otázka

Toť otázka do pranice, k níž mi chybí znalost tehdejší Ústavy. Každopádně mohl různě manévrovat, což je do jisté míry únosné a on to neudělal.

V. Klepetko 11.5.2017 23:02

Re: Zeman žije z lidské blbosti

Ale svého koně má v čele Senátu Sobotka :-))))))))

P. Rajman 11.5.2017 23:02

Re: Zeman žije z lidské blbosti

Anichž bych se chtěl socialismu zastávat,( jsou mezi nimi velké rozdíly), řekl bych, že je to charaktetistický rys jeho chorobně ješitné a vzpupné povahy, která mnohým imponuje pár mu jí závidí a ostatní v děsí nebo alespoň uvádí v neklid.

I. Semrád 11.5.2017 23:02

Re: Kucíí, vy ste ale kujóni! ;-)

Ano, psa je třeba bíti. Tluče se tou holí, která je právě po ruce.

K. Němec 11.5.2017 23:01

Re: Nevidí se náhodou Zaorálek jako nástupce Sobotky?

Jenže tady je to tak viditelné, že by jim to zvýšení preferencí nepřineslo a o nic jiného nejde.

P. Vandas 11.5.2017 23:00

Re: laická otázka

Tehdy i dnes nebyla v Ústavě stanovena lhůta. Mohl tehdy přijetí odkládat. Proto ten nátlak.

V. Klepetko 11.5.2017 23:00

Re: Pan Klepetko přesně bodoval. Úžasný postřeh.

Odpovím rád za Kefalína: znamená to bez prodlení, motivovaného nějakým ústavně - relevantním důvodem na nezbytné nutnou (zpravidla velmi krátkou) dobu. Řádově dny až týdny.

Rozhodně se za úřední prodlení nemůže počítat nečinnost ve dnech pracovního klidu nebo státních svátků :-))

M. Prokop 11.5.2017 23:00

Re: Pan Klepetko přesně bodoval. Úžasný postřeh.

Ano, ČÁSTEČNĚ nelze odvolat jen půl ministra, nebo jinou jeho část.

Nicméně, Ústava praví, že na návrh premiéra president odvolá. Nic více, nic méně. O datumech ani slovo. To už je pak otázka výkladu dost jednoznačného ustanovení. A výkladu se nejspíš brzy dočkáme, pokud Bureš nebo Zeman nedostanou rozum - Bureš už jeví první náznaky.

R. Neveselý 11.5.2017 23:00

Re: Pan Klepetko přesně bodoval. Úžasný postřeh.

Sanmarinské poštovní známky jsou velmi hodnotné a mají pro sběratele velkou cenu!

:-)))

K. Němec 11.5.2017 22:58

Re: Zeman žije z lidské blbosti

Všimněte si data vydání pane Rajmane.

http://www.euro.cz/politika/milost-pro-kajinka-vazne-o-tom-uvazuji-potvrdil-zeman-1340921

O. Uživatel 11.5.2017 22:57

Uživatel požádal o vymazání
J. Vobr 11.5.2017 22:54

JÁDRO A DUCH ÚSTAVY - O TOM TO JE !!!

Nestačí jen umět číst !!!

_____________________________________________

To blbům připomínal prof.Cepl a nazýval to minuciosní reglementací !!!

V. Klepetko 11.5.2017 22:54

Re: Pan Klepetko přesně bodoval. Úžasný postřeh.

Termín byl nedílnou součástí NÁVRHU Sobotky... Ústava neumožňuje prezidentovi vyhovět NÁVRHU ministerského předsedy jen částečně!:-))))))))))))))

K. Němec 11.5.2017 22:53

Re: Kucíí, vy ste ale kujóni! ;-)

Ona ta Ústava je takový otloukánek. Když se to hodí do krámu, tak na ní všichni serou a když je potřeba, mají zase plnou ústa jejího ducha a pečlivého dodržování protože nedej Bože vždyť jde o demokracii a podstatu právního státu.

I. Semrád 11.5.2017 22:52

A že ta Liška je

...dobře načasovaná?! ;-) :-)

(Jako s Trumpem :-))

M. Prokop 11.5.2017 22:50

Re: Zeman žije z lidské blbosti

Dvě je dost, ale není mnoho.

S první větou ovšem lze souhlasit. A nejen Zeman, na tom je postaven celý socialismus.

P. Rajman 11.5.2017 22:49

Re: Zeman žije z lidské blbosti

ústavu, rozhodl se

M. Prokop 11.5.2017 22:48

Re: Nevidí se náhodou Zaorálek jako nástupce Sobotky?

Troubové jsou všichni a premiérují, pidistrují a hejtmanoval.

Trouba byl i koloťuk a pár dalších.

Ergo kladívko, troubovství není překážkou k zastávání státní funkce, občas spíše podmínkou.

F. Doušek 11.5.2017 22:48

Re: Nejnovější zpráva

Prd víte. Pelta ji obsadí.

S. Lazárek 11.5.2017 22:48

Re: Pan Klepetko přesně bodoval. Úžasný postřeh.

O věcech, o kterých vím hovno debatu nevedu, mě stačí, když si tu přečtu nález Psího ústavního soudu, páč jedině ten je směroplatnej.

V. Fenzel 11.5.2017 22:47

Re: Pan Klepetko přesně bodoval. Úžasný postřeh.

A co si představujete tím "Zbytečným prodlením" , Kefalín?

I. Semrád 11.5.2017 22:47

Re: Nevidí se náhodou Zaorálek jako nástupce Sobotky?

Ale musí mít profil Žukovského!

Jináč není letu!

P. Rajman 11.5.2017 22:46

Zeman žije z lidské blbosti

Tuto dovednost ovládá znamenitě. Problém je jen v tom, že aby blbce dělal co nejdéle spokojenými, musí jim nabízet stále blbější a svou politickou povahou nebezpečnější témata. Nestačí mu, že porušuje údtavu, aby od sebe odvrátil pozornost, tozhodl se nyní amnestovat člověka odsouzeného za mnohonásobnou nájemní vraždu. Čím víc porušuje demoktatická pravidla, tím víc se chová jako mocí posedlý psychopat. Svým chováním stále víc připomíná psychicky natušeného císaře Nera.