26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Vaječná intifáda

Možná, že se o české vaječné intifádě bude psát v učebnicích politologie jako o začátku nové éry. Nemá žádný program, žádné lobbistické podpory, má jenom vtip.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dag Badman 26.5.2009 1:25

Re: Zda sa mi to,

To jo, jedna strana využívá blby k tomu, aby je volili, druzí blbové v jiné straně nedokážou ty lidi přetáhnout na svou stranu.

Neonek 26.5.2009 1:17

Re: Zda sa mi to,

Nezdá, p. Hoffman, aAston má samozřejmě pravdu. Chyba je na vaší straně, protože jste nepochopil, že Paroubek je vyjímka :-P

Netka 26.5.2009 1:19

Re: Zda sa mi to,

Fyzické inzultace bodyguardů JP vám nevadí?. Braní pod krkem, trhání oblečení a masek... Tak neadekvátní zákroky se málokdy vidí. Jakýkoliv FYZICKÝ ÚTOK NA OBČANA za pokojné projevení jeho názoru není jen ubohost, primitivizmus a hulvátství, ale trestný čin omezování svobody.

Dag Badman 26.5.2009 1:22

Re: Zda sa mi to,

Házení vajíček není pokojné projevení názoru.

clay 26.5.2009 1:21

Re: Zda sa mi to,

nikdy jsem vás neslyšel odsoudit papučový útok na GWB

V. Hoffman 26.5.2009 2:29

Re: Zda sa mi to,

No, to ja vas tiez nie, ale mozno som pŕehliadol. V kazdom pripade, islo o utok irackeho novinara pri navsteve americkeho prezidenta v Iraku. Mozeme to hodnotit milion sposobmi, ale urcite to nebolo ohrozenie demokracie. 

V. Hoffman 26.5.2009 2:36

Re: Zda sa mi to,

A mimochodom, az tak mi nevadia utoky mladych pitomcov. To uz skor obhajujuce komentare frustrovanych starych pitomcov /vas tam neratam/, ktory akosi nedokazu uniest, ze v regulernom politickom boji ich kone prehravaju. Cize ano, akosi tak vseobecne by sa malo jednat slusne a demokraticky, ale ked ide bo niekoho, kto mi nesedi, tak to uz ttak uplne neplati. Tusim sa tomu hovori pokrytectvo. 

kája 26.5.2009 0:27

A Astone, tedy vtip to fakt nemá, nebo máš zvláštní smysl pro humor

Jedna z možností je taky, že to organizují ti nešťastní mladí lidé, které v roce 2005 v létě rozehnala policie,a oni se na Czech teku přitom jen chtěli upřímně bavit.

Dag Badman 26.5.2009 0:36

Re: A Astone, tedy vtip to fakt nemá, nebo máš zvláštní smysl pro humor

Tak ono beztrestně sr.t na náměstí a pouštět tam tři dny randál by byl další level.

veit 26.5.2009 0:15

opilecké tlachy

Zdá se, že ve Zvoli zase padla sem tam nějaká flaška za kapitalistickou vlast;-)

Ivan Nový 26.5.2009 0:13

A po Paroubkovi

budou na řadě eurokrati.

V. Hoffman 26.5.2009 0:42

Re: A po Paroubkovi

A kto dalsi?

Ivan Nový 26.5.2009 0:49

Re: A po Paroubkovi

Ano, dobrý argument.

ZW 26.5.2009 0:12

Astone,

závidím vám váš černobílý svět. Nezávidím vám však vaše bolestné nutkání agitovat.

kája 26.5.2009 0:12

Facebooku se dá prostě zneužít a mladí jsou v roli užitečných idiotů

Jen to nevědí. Je vidět, že to stále funguje na stejném principu (už tisíce let),  vhodně podsunutá informace dokáže zblbnout davy a o mladých to platí především.

Kdo je ale za tím, kdo tu bezva věc na Facebooku rozpoutal? Vsaďte se, že to bude někdo starší, buď nějaký PL (oni v televizní vzpouře na Kavčích horách tehdy také házeli různé věci, že) anebo nějaký zelený.

Astone, ty už jsi od Vločky úplně zblblý anebo jsi na stáří změnil názory. Nevidíš, že nejde o Paroubka, že jde o mocenský předvolební boj, tvrdý, že toto je první pokusný balonek, že to bude pokračovat a neskončí to jen u vajíček? To chceš, o to stojíš - vidět krev ve jménu pravdy, lásky a demokracie?

Eddie 26.5.2009 0:14

Re: Facebooku se dá prostě zneužít a mladí jsou v roli užitečných idiotů

Mistni obyvatelstvo a obcanska valka ? To se Rath omluvi a opusti politiku :-)))

Ivan Nový 26.5.2009 0:14

Kájo,

vy víte jak těch 27 000 lidí bude volit?

kája 26.5.2009 0:21

Re: Kájo,

Já ne a oni, chudáci, zatím ještě taky ne. To jim včas sdělí na Facebooku jejich "přátelé".:-/

Ivan Nový 26.5.2009 0:23

Re: Kájo,

pochybuji. No u třicetikorunáčů vám to nevadilo :-))))

kája 26.5.2009 0:35

Re: Kájo,

To vůbec nechápu, o čem mluvíte. Chcete snad tvrdit, že nějací aktivisté vymývali hlavy mladým na Facebooku kvůli třiceti korunám? To asi ne?

Oni to zkusili prvně s Kaplického knihovnou a viděli, že mlamlojové na to reagují (Facebook je v ČR asi rok). Takže teď toto médium využívají pro své politické cíle, zatím na "vtipné" akce, pak možná přitvrdí. Necháme se zelenými soudruhy a pravdouláskou překvapit.

Ivan Nový 26.5.2009 0:41

Re: Kájo,

může být. Pak je ale třeba aktivně vystupovat v té skupině proti zelené. Udělejte to.

Ladislav N 26.5.2009 2:04

Re: kája IP: 193.86.148.xxx

Člověče, takových nesmyslných kydů, to se hned tak nevidí... ;-P

AndyP 26.5.2009 0:20

Re:než půjdete spár, mrkněte pod postel,

zda tam není schovaný bubák s vajíčky.

Jinak jak to vypadá podle posledních krajských voleb, tak skutečně  vhodně podsunutá informace dokáže zblbnout davy , ale platí to spíš o starších. Mladí na poplatky v ordinaci pečou.

Dag Badman 26.5.2009 0:23

Re: Re:než půjdete spár, mrkněte pod postel,

Jo, mladí se nechají zblbnout jinak. Ti zas na ty poplatky moc nehrají.

Ivan Nový 26.5.2009 0:25

Dagu Badmane,

ČSSD vytvořila třicetikorunáče, takže je logické, že se spontánně vytvořila jiná skupina, jako odpověď na třicetikorunáče. Pandořinu skříňku otevřela ČSSD.

Dag Badman 26.5.2009 0:27

Re: Dagu Badmane,

Třicetikorunáče vytvořila ODS. Před zavedením poplatků žádní třicetikorunáči nebyli.

A upřimně řečeno, regulační poplatky v lékárnách jsou blbost i z pravicového pohledu.

AndyP 26.5.2009 0:31

Re: Dagu Badmane,

nikoliv, regulační poplatky v lékárnách jsou naprosto logické. Však tady ondyno jakýsi komentátor brečel, jak jsou ty poplatky blbé, že dal za doktora kvůli receptu třicet a dalších třicet v lékárně, aby mu vydali acylpyrin. Nevymýšlím si, bylo to někdy před čtrnácti dny u úvodníku.

Takže- nemají smysl z jediného důvodu- někteří občané jsou tak blbí, že nepochopí nikdy vůbec nic.

Dag Badman 26.5.2009 0:35

Re: Dagu Badmane,

To, že se nějakému blbovi něco nelíbí ještě neznamená, že je to správná věc. Acylpirin by prostě neměl být hrazen pojišťovnou a ne, aby se za něj platil regulační poplatek.

Ivan Nový 26.5.2009 0:43

Dagu Badmane,

Ale ČSSD by to nikdy nepřipustila.

Dag Badman 26.5.2009 0:44

Re: Dagu Badmane,

A jak by to udělala, když neměla většinu?