1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

V nesprávný čas na nesprávném místě

Asi se nedozvíme, kdo s touto formulací přišel, zdali sám hejtman Rozbořil nebo jeho advokát Konečný. Hejtman se potkal s policejním náměstkem Kadlecem u piva. Kadlece sledovala superpolicie a hovory nahrávala. Neoficiálně se říká, že šlo o korupci a přimhuřování očí. Oficiálně neříká nikdo nic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Matuška 16.10.2015 14:58

Připravte se na obranu hranic,

vyzval Putin postsovětské státy 

http://www.lidovky.cz/pripravte-se-na-obranu-hranic-vyzval-putin-postsovetske-staty-psz-/zpravy-svet.aspx?c=A151016_114950_ln_zahranici_msl

V politice je dobré umět hrát šachy a mít černý pásek v judu... http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/naucte-se-judo-s-putinem_84171.html

J. Mráz 16.10.2015 14:29

Asi tak súdruhovja Amerikánci

Zdá se, že s přímým vojenským vstupem Ruska do války v Sýrii se rozběhla informační válka, ne nepodobná té na Ukrajině. Rusko se stalo 10. státem, který zahájil bombardování Sýrie, aniž by se mediální pozornost detailně věnovala okolnostem leteckých náletů především v režii koalice vedené USA. Je opravdu pokrytecké, že se česká média nevěnují tak zevrubně nešvarům a „přehmatům“ západních států, jako těm ruským, ačkoliv by to měla být jejich primární povinnost. Nevidět nos mezi očima se nevyplácí. Ostudné ticho se týká kupříkladu současné děsivé situace v Jemenu, který je systematicky destruován koalicí arabských států v čele se Saúdskou Arábií s podporou Washingtonu. V této zemi bylo při jednom z koaličních náletů koncem září usmrceno 131 svatebčanů. Nicméně s přímým angažmá Moskvy v Sýrii se podřimující čeští novináři jako na povel vzbudili a o překot začali psát o zločinech Kremlu při bombardování pozic antiasadovských rebelů.

P. Hofman 16.10.2015 14:34

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

Todle není váš styl psaní. Kde jste tu pí*ovinu opsal ???

S. Netzer 16.10.2015 14:43

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

http://1url.cz/R6qK

P. Hofman 16.10.2015 15:02

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

No jo, no... !!!

J. Fialová 16.10.2015 15:18

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

Teď jsem na rozpacích. Zdroj bXlisty. Je to pí*ovina, není to pí*ovina... J. Fialová

P. Hofman 16.10.2015 15:31

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

Pokud jsem v obraze, tak o to tady v tý diskusi vůbec nejde !!!

J. Mráz 16.10.2015 14:44

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

Mám svůj tým, který dělá pro mě. Nechávám jim volnou ruku. Beru na to prachy z Kremlu. Měli byste si to tak zařídit s Washingtonem, ať to neděláte zadarmo.

J. Matuška 16.10.2015 14:49

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

Kdyby věděli, jak nám to nese, závistí by uschli. :-))

P. Hofman 16.10.2015 14:55

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

Já si myslím, že vy kremlobot nejste. Jen z nějakých důvodů, známých pochopitelně jenom vám, fandíte Putinovi !!!

J. Mráz 16.10.2015 15:02

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

Za prachy já cokoliv, dobře jste to trefil. Strelil na lišku, trefil Maryšku. Nebo Janyšku?

P. Hofman 16.10.2015 15:10

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

Pane Láníčku, vždyť vy víte, že já mám vaše ironické příspěvky rád. To, že kotvíte v úplně jiný zátoce, než já, mně vrásky na přídi nedělá. Já mám pluralitu názorů rád !!!

S. Netzer 16.10.2015 15:00

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

Mohl byste mít aspoň tolik slušnosti, a dát ten vámi okopírovaný text do uvozovek. :-(

J. Mráz 16.10.2015 15:08

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

A to jako proč? My tady hrajeme na takové věci? Vy tady hlídáte správný češtin a zdroje? Vy budete nejspíš nějaký zdrojový pracovník. Když s něčím souhlasím nebo se s tím ztotožním, klidně to sem okopčím. A vy se s tím zkuste smířit.

S. Netzer 16.10.2015 15:13

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

U bolševika běžné, že lže a krade.

I. Mertl 16.10.2015 15:04

Re: Asi tak súdruhovja Amerikánci

Materiály z Petschkovy vily jsou zadarmo. A bez autorských práv.

J. Matuška 16.10.2015 14:47

Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

100 x opakovaná lež se v Česku pravdou nestává. Jefima Fištejna atp. už do televize snad ani  nezvou. I v ČT se pochlapili a odvážili se pozvat do Událostí např. Viktorii Šilovou. /http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/215411000371007/obsah/427654-ukrajina-tyden-bez-vystrelu/

J. Kombercová 16.10.2015 14:54

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

Kde jste žil těch 40 let, co jsme museli milovat Sovětský svaz, co se do nás vešlo? Musíte přece vědět, že Rus lže,kudy chodí. A že dneska je to ten samý Rus co dřív. Jediné vysvětlení, že jste je miloval vždycky a že stará láska nerezaví.

V. Novák 16.10.2015 14:58

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

Ale no tak, nebuďte na gospodina Fištějna tak zlá...

E. Erat 16.10.2015 15:02

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

A pro Ukrajince to neplatí ?

J. Mráz 16.10.2015 15:12

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

Pro ty prý ne, ti už se byli ve Washingtonu vyzpovídat a dostali rozhřešení. A za staré hříchy třicet Zdrávasů a Otčenášů a týden se postit.

J. Matuška 16.10.2015 15:16

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

V politice lhát je bohužel normální. Škoda, že Gorbačov dal na sliby o nerozšiřování NATO a že to neprošlo písemnou dohodou. Stalin má u mě + puntík, protože měl zásadní vliv na porážku nacistického Německa. Daleko větší mínus má za rozhodnutí ovládnout svět za pomocí internacionální komunistické ideologie. Svět se po válce mohl vyvíjet jinak. Nevím, proč bych měl tehdy milovat SSSR. V rodině pro to ani nebyly podmínky - sestra, ač výborná studentka se na medicínu nedostala. Mně bylo 12 let, když jsem se octnul na demonstraci v unoru 48 na Hradčanském náměstí. Vášnivě jsme diskutovávali s některými kantory. V 17 a 18 letech jsem se 2 x neúspěšně pokoušel o "kopečky". Bylo by toho víc na povídání...

Fakt je, že se domnívám, že RF není SSSR. Třeba se mýlím, ale události ve světě nahrávají mému názoru. Napsal jsem něco, čím bych Vás osobně nepotěšil, ale raději jsem to smazal. Přijďte na Lišku a můžeme si popovídat "face to face", anebo, když se dostanete do Prahy U Marioly se můžeme rovněž potkat. Zdravím.

J. Anděl 16.10.2015 16:01

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

Vemte to takhle: jsou dvě věci, které jsou s politikou ve větší a menší souvislosti - etiketa a diplomacie. Obojí v zásadě zahrnuje nějakou formu úpravy reality, aby budila jiné zdání, což je při výrazně prudérním postoji považovatelné za lež. Etiketa je lhaní za účelem usnadnění vzájemných vztahů. Diplomacie je lhaní za účelem usnadnění vztahů mezi národy (či jinými subjekty). I právo je formou lhaní, protože si vypůjčuje pojmy z reality, aby vytvořilo realitu vlastní, na té žité závislé jen částečně. A tak dále. Budhisté jdou ještě dál a říkají, že celý svět je iluze (a iluze není pravda).

Na základě toho nepředpokládám, že by zástupci a mluvčí států a organizací říkali primárně pravdu. Říkají to, co se domnívají, že ostatní chtějí slyšet, aby dosáhli toho, čeho dosáhnout chtějí.

Tak jako kající se člověk, když lituje svých činů, říká omluvu a přiznání proto, že tím chce sobě ulevit (také sleduje nějaký svůj zájem), tak i politik může ve vlastním zájmu (a v zájmu "mateřské" organizace) říkat i pravdu. Ale předem s tím nepočítám. U velkých organizací a států s tím nepočítám v podstatě vůbec.

J. Anděl 16.10.2015 16:06

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

... Takže spíš sleduju, s kým máme podobný zájem, nebo jak se v té zemi žije (pokud tam jsem alespoň na návštěvě, pokud ne, pak samozřejmě jen z reportáží, což je zkreslené, nebo z vyprávění atp.). Také jak mě oslovuje lokální kultura (filmy, muzika, příspěvky na jutubu, národní kuchyně...). A v neposlední řadě, pokud jsou lidé z té země u nás, tak jaké s nimi mám osobní zkušenosti.

O pár podstatných bodíků mi vede USA, přičemž na tyto bodíky nemá vztah to, jakou mají zahraniční politiku. Iluze svatosti si o nich nedělám.

M. Varadinková 16.10.2015 16:48

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

Vy jste vážně šprýmař. Když je řeč o zahraniční politice (jakože tady je většinou řeč právě o ní, o válkách, o změnách režimů inspirovaných zvenčí....), tak Vás to, "jakou mají zahraniční politiku", vůbec nezajímá a kritériem je pro Vás hlavně jejich lokální kultura či národní kuchyně?:-))))))))

Kdo má dobrou kuchyni, ten je dobrý a nekritizovatelný, i kdyby nechal pozabíjet třeba půlku lidstva?

J. Anděl 16.10.2015 17:13

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

Tak jestli jste si všimla, obecně se sporům USA versus Rusko vyhýbám. Jeden z důvodů je ten, že většinu informací, které o tom mohu kde získat, považuji za minimálně zkreslené, alespoň částečně lživé, zakrývající skutečný záměr. A tím jsou podle mě vždy teritoriální rituální obřady. Oba státy v nějaké míře vedou tyto rituály s velkým přesahem přes svoje hranice, nejsou jediné. Řeči o demokracii, svobodě, obhajobě konzervativních křesťanských hodnot atp. jsem odhodlaný ignorovat. A vzhledem k tomu, že jsem reagoval hlavně na tvrzení, že ti politici "bohužel lžou", tak mi to nepřipadá tak moc od věci.

Takže zbývá ta kuchyně. A jednoznačně vede Thajsko. Ale o pár bodíků radši si dám hamburger než slanečka s vodkou ;-). Dále mám nějaké zprostředkované subjektivní zkušenosti, jak se žije na některých místech (s určitým konkrétním sociálním postavením nižší střední třídy řekněme) v USA. Nemám nikoho, kdo by mi vyprávěl, jak se žije v Rusku. Ale líbí se mi ruský animovaný seriál Máša a medvěd.

J. Anděl 16.10.2015 17:16

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

oprava, reagoval jsem na text doslova, že "lhát v politice je bohužel normální".

A ještě doplním - netvrdím, že je dobrý a nekritizovatelný. Jen se v tom snažím nestavět se na tu či onu stranu.

M. Varadinková 16.10.2015 17:36

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

Já si myslím, že ani to "lhaní v politice" nikterak nesouvisí s tím, jakou kde mají kuchyni.

V právu či v neprávu, zločinec nebo jeho oběť, hlavně se nestavět na žádnou stranu. Takové je Vaše krédo?

I když obě strany lžou a jsme obklopeni propagandou, přesto se v tom zorientovat do značné míry dá. Zejména, když se ty samé věci dějí s většími či menšími obměnami opakovaně v různých zemích. Lež má totiž krátké nohy.

Dokonce i za komoušů se v tom zorientovat dalo, a to bylo těch alternativních informačních zdrojů mnohem méně, než dnes. Prostě ta jejich propaganda byla dávno profláknutá, jako je bohužel i ta dnešní západní.

J. Anděl 16.10.2015 18:11

Re: Nevidět nos mezi očima se nevyplácí.

Souhlasím, lhaní v politice nesouvisí s kuchyní. Asi si nerozumíme, ale nepřijde mi to podstatné.

To druhé, ohledně kréda, mi přijde podstatnější.

Proto to vysvětlím, nebo alespoň to zkusím: připadá mi, že nadržovat jednomu či druhému je a) nefér, protože oba mají nějaké máslo na hlavě, ač míra a oblast se v čase proměňují, b) nepraktické, protože většina lidí to prožívá víc, než já, a s těmi lidmi já potřebuji vycházet, spíš než mít správný názor. Ten správný názor momentálně nemá praktické využití (nemohu jím někomu pomoci ani uškodit). Nebo si myslíte, že reálně mohu?

J. Mráz 16.10.2015 14:21

V jednom se Rusové Američanům vyrovnat nemohou

Americké bombardování je vždycky humanitární a bomby mírové.