27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Úvaha s povzdechem

David Rath má bezesporu pravdu, že opakované úniky informací z okruhu policie jsou skandální, zavrženíhodný a doslova trestuhodný jev. Pikantní ovšem je, že se rozmohl za vlády sociální demokracie, k jejímuž prsu se přimknul a jejíž mléko saje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Andy 27.6.2006 7:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: sakrafix,

ne- v případě, že může zveřejnění dopomoci dopadení zločince, nemá být nic zveřejněno ? Rozumím tomu dobře ? 

To je právnicky jistě správně.

cekon 27.6.2006 7:46

Mnooo jednoho dne vstanu a umanu si, že budu ministrem

pak jen stačí se přidat do té správné party a je to. Takoví "experti" pak řídí bezpečnost státu...Ať už je to Langer, Gross, Ruml nebo náš oblíbený komik Bublan-Tutlan. Mimiochodem, on si Bublan všiml, že novináři něco fotí (uvedl to v 7), ale nějak ho nenapadlo zasáhnout, třeba kdyby jen řekl " vážení nechte toho". No pokud takto řídí i bezpečnost občanů, pak potěš ...:-(

Andy 27.6.2006 7:45

Re: Tesim se na vase vyplody

:-D:-D:-D:-D

° 27.6.2006 7:44

Re: Já jsem to o prznění mladé dcerky Paroubkova kámoše, slyšel již před dvěma lety ! Dzp.

ODS-ácký tam-tamy fungujou spolehlivě, že ano, mistře kajane... 8-o

Mislead 27.6.2006 7:44

Re: Re: Re: Re: Re: sakrafix,

nějak nerozumím tomu, co s tím vším má co dělat policejní mluvčí8-o

takže znova

a) tajné materiály nemají co unikat, od toho jsou tajné a od toho jsou placeni lidé, co s nimi dělají. Novináři jsou placeni za to, aby se po nich pídili

b) pokud uniknou, tak výsledky vyšetřování mají být zveřejněny - právě aby se zamezilo spekulacím, že únik byl účelový

c) příklad byl blbě - přiznávám - ta Vera byla blíž problému, ale otáčet gard v otázce jen proto, abych se dostala k odpovědi, ze které mohu vyvodit popření původní teze? Otázka je návodná, stejně jako byla ta má....pořád mám pocit, že účel nesvětí prostředky. Takže ne.

souhlasitel 27.6.2006 7:43

jak se to dělá?

Velmi důvěrné materiály, dejme tomu ve 20 výtiscích, se poměrně snadno upraví tak, aby si toho sice nikdo nevšiml a přitom se dalo poznat, odkud se dostaly ven. V každé "jako kopii" se udělá na jedné stránce jeden překlep - dejme tomu v desátém, dvacátem, třicátem atd. slovu. No a mám každou kopii zašifrovanou k jejímu držiteli. To je ale na naše policisty (co policisty -  ex-orgány vébé) asi složité.

Andy 27.6.2006 7:43

Re: Re: Re: Re: Re: sakrafix,

malá omluva za to " Vám možná stačí " - to nebylo fér.

Jacques 27.6.2006 7:42

Tesim se na vase vyplody

Predvidam ze dnesni diskuzni den bude plny duchaplnych vylevu na nasledujici temata:

Proc si Langer nevzal papiry sebou kdyz sel chcat? To to nemoh jeste chvili vydrzet? Kubice je hnusny clovek. Fakta, fakta, fakta - musi byt objasnena (i.e. v jake udajne pozici mel Paroub udajne refinknout predmetnou devuchu a jina zavazna fakta). Volici X/Y jsou ruda/modra hovada. Etc. etc.

Georg54 27.6.2006 7:41

Co je na stole, to je k volnému nahlédnutí?

Ještě chápu, že si novináři vyfotí to, co je vidět. Ovšem hrabat se někomu v osobních věcech, to je síla. Státní zástupkyně a ministr vnitra to všechno pozorují a už se těší, jak to Langerovi spočítají. Moc bych za to nedal, že ty stránky novinářům obracel Bublan.

Kajan 27.6.2006 7:39

Já jsem to o prznění mladé dcerky Paroubkova kámoše, slyšel již před dvěma lety ! Dzp.

kapitán 27.6.2006 7:38

Re: Zveřejnění Kubiceho zprávy není žádnou hanebostí, ale úctyhodným poskytnutím informačního servisu voličům před volbami. Bylo a je nutné, všechno to, co souvisí s kýmkoliv, kdo kandiduje ve volbách, zveřejňovat.

ANO,

ale pravdivost všeho nedokážete. Bylo zde hodně PODEZŘENÍ a to samo o sobě není ani A ani N. I já mohu mít z některých textů a reakcí na PSU podezření, že nějaký NIC je bolševik. Také své podezření opřené o vyjadřovací způsoby mohu ZVEŘEJNIT a dopředu se neví zda je to A/N.

Kdyby policie měla zahájit řízení, teprve až si je jistá tak nic nikdy nezahájí. 

Karel 27.6.2006 7:37

Re: Dotaz

Znám dva (z rodiny), kteří chtěli původně volit ČSSD, po zveřejnění Kubiceho zprávy volili zelené. K

souhlasitel 27.6.2006 7:35

Re: Re: Komentář, který je na místě, ale ... cosi v něm chybí

Ano, zajímá mne to úplně stejně jako peníze od Pepy z Honkongu, účet ve Švýcarsku a sbírání peněz ve Švýcarsku paní Blochovou.

Andy 27.6.2006 7:34

to se již jistě nestane, všichni budou mít páčky- Autocontu zjevně došly prachy z Indoše:))

http://lidovky.zpravy.cz/poslanci-dostanou-drazsi-notebooky-kvuli-pacce-f5b-/ln_domov.asp?c=A060627_072909_ln_domov_lvv

Rpuť 27.6.2006 7:32

EHM, EHM - kdepak asi byly ty materiály ve zprávě obsažené???

No přece v těch zabavených počítačích!;-P

kapitán 27.6.2006 7:32

Re: Nevidím nic zvláštního

Nejvíce o prznění mladistvé dívky mluvil sám Paroubek a stále to rozmazával. Máte tedy pravdu - je to pokleslost.

Jan Zachrta 27.6.2006 7:30

Re: Re: Oči v sloup a řev...!

Ale to snad ne! Na zázraky nevěřím a je mi jasné, že někdo zprávu vynesl. Pouhým výslechem přítomných je celkem snadno rekonstruovatelný pohyb jednotlivých aktérů a kdy zpráva pronikla ven také není neznámou skutečností. Halasné obviňování Langera z nezodpovědného odchodu na hajzlíček je jen vrtění psem. Krycí historka....

kapitán 27.6.2006 7:29

Re: Zveřejnění zprávy si přál Paroubek a bylo mu vyhověno - tak vo co gou?:)))

ANO,

ještě si pamatuji jak hřímal v televizi, že chce LIDU všechno objasnit tak ať se ukáže vše veřejně. Byla to sice mediální šaškárna a blamáž, která naopak měla vše zkomplikovat, ale nakonec jeho volání po zveřejnění LIDU bylo vyslyšeno.

Andy 27.6.2006 7:25

Re: Re: Dotaz

přesně- také si to myslím. A poněkud to snížilo laťku mé tolerance vůči těm voličům. Asi bych tu laťku teď musela vykopávat ze země.

Veselý 27.6.2006 7:25

Nevidím nic zvláštního

pokud jsou podobné zprávy tajné, je to s podivem. Záleží jak k takovému dokumentu přistupujeme. Když se ze spousty informací úmyslně vytáhne očividný nesmysl a dá jako titulek do novin, svědčí to o pokleslosti daného média. Předpokládám, že u nás nejsou lidé s takovými nápady, kteří suší kočku v mikrovlnce. To je asi můj omyl. 

Mislead 27.6.2006 7:25

Re: Zveřejnění zprávy si přál Paroubek a bylo mu vyhověno - tak vo co gou?:)))

třeba o to, že se nadává jak Bublanovi tak Langrovi, že to umožnili......

loula 27.6.2006 7:23

Re: Oči v sloup a řev...!

Naprosto neobvinuji Langera z úniku té zprávy, i když televize udajně ukazovala přímo záběry z těch okamžiků, kdy Laner šel na záchod a novináři fotili jak diví. Je ale pravda, že neukazovala, že by v těch materiálech listovali, takže mohli ofotit jednu dvě strany. Víte, ono těžké na zadek je něco jiného: Nikdo tu zprávu nevynesl a noviny ji přesto zveřejnily. V televizi včera říkali, že Vatikán registruje 44 zázraků. Myslím, že by měl zaregistrovat 45. zázrak.

Mislead 27.6.2006 7:23

Re: Re: sakrafix,

souhlas - i když policie je označila jako tajné čili byly zveřejněny pro určitý, předem definovaný okruh, nikoliv pro širokou obec novinářskou

Andy 27.6.2006 7:22

Re: Re: Re: Zveřejnění Kubiceho zprávy není žádnou hanebostí, ale úctyhodným poskytnutím informačního servisu voličům před volbami. Bylo a je nutné, všechno to, co souvisí s kýmkoliv, kdo kandiduje ve volbách, zveřejňovat.

no, zda je měl, nevím, ale zbytek vašeho příspěvku je přesný. Bohužel.

Rpuť 27.6.2006 7:21

Zveřejnění zprávy si přál Paroubek a bylo mu vyhověno - tak vo co gou?:)))

eTony 27.6.2006 7:21

Re: Re: Re: Re: sakrafix,

jistě, mohou. Také ale nemusí, nebo nemusí přímo souviset s udržením politické moci pomocí korupčních praktik ve spojitosti s případným organizovaným zločinem.

Andy 27.6.2006 7:21

Re: Re: Re: Re: sakrafix,

logicky - ofocení tolika papírů ve sněmovně v kvalitě, v které pak byly k dispozici, pokládám, ač nejsem odborník, za poněkud problematické- ostatní to zde rozebírají více do šířky a jejich argumenty jsou poměrně přesvědčivé.  Že by je Langer dokázal zveřejnit ( obzvlášť poté, co musel jako jeden z šéfů řešit v uplynulých letech nejeden problém spojený s tím, že NĚKDO uveřejnil kompromitující materiály proti jeho straně, tomu věřím. Ale jsem ráda, že je kdosi uveřejnil, chci vědět, kdo nám vládne a jak, nechci, aby měli možnost to skrývat, aby pomocí mocenských nástrojů dělali z občanů jen kanonenfutter pro své finanční a politické cíle. Chci vědět co nejvíce a pokud se nemýlím, novináři existují právě za tímto účelem. Vám možná stačí tisková mluvčí ( která neřekne poctivě ani pozdrav a červenat se dávno zapomněla), mně ne.

K vašemu příkladu o pedofilním vrahu- lze ho akceptovat jedině v obráceném gardu- tj. chtěla byste, pokud by zveřejnění pomohlo pedofilního vraha chytit a usvědčit- aby přesto nebylo nic zveřejněno ? 

Zkuste odpovědět ne "politicky", ale ze srdce. Bez lavírování. Já, abych šla příkladem, řeknu: nikoliv, nechtěla bych to. Funkční a spolehlivé právo někdy pustí vraha, aby nepopřelo samo sebe, ale zda je metoda důležitější než výsledek pokusu, to si musí každý vybrat sám.

Křupan 27.6.2006 7:18

Re: Dotaz

Já bych naopak řekl, že tahle aféra ještě pár voličů socanům přhrála.

loula 27.6.2006 7:15

Re: Zveřejnění Kubiceho zprávy není žádnou hanebostí, ale úctyhodným poskytnutím informačního servisu voličům před volbami. Bylo a je nutné, všechno to, co souvisí s kýmkoliv, kdo kandiduje ve volbách, zveřejňovat.

Kajane, dovolím si předpovědět, jak to dopadne. Kubiceho zpráva jako servis pro voliče - jak říkáte - splnila svůj účel a přes požadavek prezidenta, že nesmí zapadnout, je dnes už nadbytečná. Ještě chvíli se o tom se snižující se intensitou bude mluvit, a za čas zapade jako všechny ostatní nevyšetřené kauzy. Nikdo neprokáže, že byla lží, nikdo neprokáže, že byla pravdivá. Prostě proto, že nebude "politická vůle". A politická vůe nebude proto, že tato zpráva - podle mne - nebyla míněna jako snaha o očistu společnosti, ale jako servis pro voliče. Nic víc, nic míň. Rád bych se mýlil, ale obávám se, že přesně takto to dopadne.

Mislead 27.6.2006 7:14

Re: Re: Re: sakrafix,

já neřekla jediné slovo proti prošetřování - mimochodem, v policejních análech existuje zajisté spousta jiných tajdůvmob "obsahů" - jen se zkrátka ještě asi nenaskytl ten vhodný moment je použít s patřičnou publicitou