3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Ústavní soud pašalíkem ČSSD?

Problém církevních restitucí se táhne historií naší republiky v podstatě celých dvacet let. Teprve Topolánkova vláda se dokázala s církvemi dohodnout na rozumném vyrovnání, jenže tehdy zákon spadl pod stůl vinou tří odpadlíků z ODS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Pavlovský 9.1.2013 8:29

Politická sebevražda v přímém přenosu:

Václav Klaus se dostal do bezprecedentní situace, která je s tzv. Sarajevem nesrovnatelná. Tentokrát proti němu primérně nevystoupili žádní politici, ale CELÁ VEŘEJNOST.

 Ocitl se v izolaci, obklopen pouze svou skvadrou deprivantů jako jsou poslanec Blažek, „plzeňský právník“ Benda, z ČNR pozitivně vylustrovaný Jakl, „nejlepší polistopadový ministr školství“ Dobeš,šílený fundamentalista Petr Hájek, fašista a antisemit Bátora, intrikán Weigl, megaloman Knížák, podržtaška Bém, provařená Vesecká...

 Navíc je tu nebezpečný KONFLIKT ZÁJMŮ: V kauze První družstevní záložny byla v dozorčí radě Livie Klausová. Další, který se v této kauze v roce 1997 angažoval byl V. Kočárník.

Od Klause se tentokrát odvrátili téměř všichni, většina politiků napříč spektrem, včetně těch z ODS (i její presidentský kandidát), většina médií, většina populace.

Skupina senátorů chystá žalobu. Lze předpokládat, že soud bude muset řešit otázku, zda český president má právo vyhlásit jakoukoli amnestii, tedy i takovou, která by porušovala Listinu práv. Bude to zřejmě otázka sémantické analýzy a právní interpretace samotného pojmu AMNESTIE.

J. Boleslav 9.1.2013 8:42

Re: Politická sebevražda v přímém přenosu:

Vidíte situaci příliš jednostranně.

K. Drobková 9.1.2013 9:42

Re: Politická sebevražda v přímém přenosu:

 Je to tak. Souhlas se vším co jste napsal.

R. John 9.1.2013 0:49

To je JAGU ta vaše modrá demokracie ?

   Mazat pravdivé komentáře k dění ve společnosti ? Takhle začínali bolševici také, "nehodící škrtněte", potom škrtali životy. Máte dobře nakročíno, zbabělče utíkající před pravdou.

M. Varadinková 9.1.2013 1:27

Re: To je JAGU ta vaše modrá demokracie ?

Jste paranoidní cvok. Kdyby to mělo být tak, jak píšete, tak prolhaní sprosťáci a hulváti jako Vy nebo Ryba už by tu dávno neopruzovali.

J. Ryba 9.1.2013 2:09

Re: To je JAGU ta vaše modrá demokracie ?

Pavlovský zmizel i ze včerejší diskuse, kde psal o Klausově fašismu stejně jako vy níže o Havlově fašismu....vám to prošlo, jemu ne...závěr si udělejte sama

S. Vaněček Šauerová 9.1.2013 5:00

Pardon, nevšimla jsem si.

To srovnání mne nicméně napadlo okamžitě.

M. Varadinková 9.1.2013 0:37

Ano

"Pravda a láska" tryská z médií plným proudem.

Jako při sarajevském atentátu, jako při "Děkujeme, odejděte", jako při televizní vzpouře.

Jako při nesčetných dalších podobných ( i když ne tak rozsáhlých) akcích, kterých jsme za uplynulých dvacet let byli opakovaně svědky.

Tzv. "občanská společnost", nenávistná a hysterická, manipulována a štvána médii do neskutečných obrátek, opět prokazuje, že havlismus je jen druh fašismu.

J. Ryba 9.1.2013 1:13

lež a nenávist tu tvrdila cosi o judikatuře

Judikatura českých soudů - Nepřiměřené délka trestního stíhání - Porušení pravidla stanoveného čl. 6 odst. 1 Úmluvy bývá samotným ESLP sankcionováno vyvozením odpovědnosti státu vůči obviněnému a následným přiznáním spravedlivého zadostiučinění ve formě peněžité náhrady. V žádném z jeho rozhodnutí nebyla (podle jiných závěrů NS) zvolena náprava ve formě zastavení řízení, která by – nahlíženo z jiného úhlu - znamenala průlom do zásady oficiality a rovněž oslabení práv poškozených.

http://www.elaw.cz/cs/ostatni/165-neprimerena-delka-rizeni-ceske-pravo.html

v této souvislosti usnesení NS sp.zn. 6 Tdo 102/2009 ze dne 17.3.2009, ve kterém zcela explicitně vyjádřil svůj názor, že porušení práva na projednání věci v přiměřené lhůtě podle článku 6 odst. 1 Úmluvy samo o sobě nezakládá nepřípustnost trestního stíhání, a to ani s ohledem na požadavek účinných prostředků nápravy podle čl. 13 Úmluvy (k tomu viz např. usnesení ÚS IV. ÚS 8/03, usnesení sp. zn. IV ÚS 487/03 a nález sp. zn. II. ÚS 7/03).

J. Ryba 9.1.2013 1:14

Re: lež a nenávist tu tvrdila cosi o judikatuře

Nejvyšší soud ve svých pozdějších rozhodnutích přiklonil k názoru, že ani ESLP ve svých rozhodnutích nekonkretizoval „obecně závaznou“ dobu, kterou by bylo možné považovat za přiměřenou ve smyslu článku 6 odst. 1 Úmluvy a především nestanovil výslovnou sankci, jež by následovala v případech porušení tohoto práva (kromě již opakovaně zmiňovaného práva na finanční satisfakci). Ve svých rozhodnutích, která se týkají průtahů v řízení a nedodržení přiměřené doby řízení, postupuje ESLP zásadně tak, že konstatuje porušení čl. 6 odst. 1 Úmluvy a přiznává stěžovateli spravedlivé zadostiučinění i ve formě peněžní náhrady. Této judikatuře ESLP odpovídala i rozhodovací praxe ÚS (např. nálezy sp. zn. IV. ÚS 215/96, sp. zn. III. ÚS 70/97). Jak ÚS ve svém usnesení ze dne 8. 7. 2003, sp. zn. II. ÚS 32/03, připomněl, nepřiměřenost délky řízení je podle dosavadní judikatury Evropského soudu důvodem toliko pro spravedlivé zadostiučinění stěžovatelů formou finanční náhrady, ale není důvodem pro zastavení trestního stíhání. V této souvislosti ÚS judikoval, že charakteristickým znakem právního státu v kontinentálním evropském pojetí je právě skutečnost, že vymezení trestného činu, stíhání pachatele a jeho potrestání je věcí vztahu mezi státem a pachatelem trestného činu, když je to výhradně stát, který rozhoduje podle zásad trestního řízení o tom, zda byl spáchán trestný čin a kdo jej spáchal. Za této situace se stát nemůže této své úlohy, ale i zásadní povinnosti vzdát také proto, že ve vztahu k poškozeným osobám, případně stranám v trestním řízení není vymezeno žádné ústavně zaručené subjektivní právo fyzické nebo právnické osoby na to, aby jiná osoba byla trestně stíhána a za spáchaný trestný čin spravedlivě potrestána.

J. Stejskal 9.1.2013 3:44

Re: Ano

Hoďte už na tu bábu deku!

S. Ševeček 9.1.2013 7:01

Re: Ano

Srdečně Vás zdravím, vážený pane Stejskale. Ano, měli by držet hubu - říkali i europani formátu francouzského presidenta. Ano, měli bychom se vrátiti k praktikám padesátých let, že. Tak jsme to dělali ...

(možná přímo oprátku, ta "baba" bude říkat, co si myslí, i pod dekou)

R. John 9.1.2013 0:38

Přesné , není co dodat.

M. Varadinková 9.1.2013 0:41

Re: Přesné , není co dodat.

:-))))))))

R. John 9.1.2013 0:44

Cenzůrka milá dámo, sama jste se přesvědčila , ne ?

   Nebo jste  pana Pavlovského nečetla ?  Však on to sem pan Pavlovský zcela jistě mrskne znovu , to si počtete.

R. John 9.1.2013 0:42

Byl zde příspěvek pana Pavlovského,

   než jsem napsal s jeho obsáhlejším článkem souhlas, byl příspěvek pana Pavlovského smazán a objevil se příspěvek dušené kedlubny. Cenzura je tu, klausovci a blátoriáni  se nevzdávají .

M. Varadinková 9.1.2013 1:14

Re: Byl zde příspěvek pana Pavlovského,

Magore! Já jsem svůj příspěvek psala pod jiný článek. Nevím, proč se ocitl tady a proč se na něj navěsil ten Váš. Původně tu byl ten Pavlovského, pod ním Váš a samostatně ten můj (který sem ovšem nepatřil). Tak jsem ten svůj zopakovala ještě jednou tam, kam původně patřil (pod článek pana Zemánka), a když jsem se vrátila sem, tak Pavlovský zmizel a Vy jste byl navěšen pode mnou. Předpokládám, že to způsobila nějaká chyba na serveru. Tak jsem pocítila škodolibou radost a doplnila jsem smajlíky:-))))))))

Berte to jako  zásah vyšší moci. Jako s tou Vieweghovou aortou. Vesmír prostě funguje a tak zavilá nenávist a lhaní se nevyplácí. Berte to jako Boží trest:-)))))))

J. Václavíková 9.1.2013 3:37

Re: Byl zde příspěvek pana Pavlovského,

....píše největší magorka diskuzí, která se dusí nenávistí k Havlovi a lže už tak dlouho, že těm svým lžím sama věří. Fašisty házíte vlevo vpravo, jste ovšem Klausova užitečná idiotka, takže Vás si admin nevšimne, co?

P. Manda 9.1.2013 6:19

Re: Byl zde příspěvek pana Pavlovského,

za to vy jste velmi slušná a laskavá osoba. A asi dokonce neužitečná....

M. Varadinková 9.1.2013 8:30

Re: Byl zde příspěvek pana Pavlovského,

Z idiotku jste tady přece Vy. Dokonce tak blbou, že neužitečnou:-))))))) Už zase se na mne lepíte, už zase jsem já hlavním tématem Vašich příspěvků, ubožačko!