Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Trest pro Ratha
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
F. Doušek 24.7.2015 8:39Prazvláštní přejezd provozuje SŽDC také u Jablonného v P. Je sice opatřen světly, pro řidiče navíc "STOP"kou, ale chybí závory. Trať tam vede v zářezu, z jedné strany zatáčka. Aby řidič viděl na trať, musí zastavit předkem auta v kolejišti. Vždy tam mám hodně blbý pocit, že se vyřítí rychlík. |
![]() |
R. John 24.7.2015 8:42Další pán na holení.... vepředu to trošku zkrátíme...:-)) |
![]() |
F. Doušek 24.7.2015 8:46Re: Další pán na holení.... Tam né, tam mám motor! |
![]() |
R. John 24.7.2015 9:11Tak to zkrátíme dole... jak libo vašnosti...:-)))
|
![]() |
P. Hlosta 24.7.2015 8:48Re: Prazvláštní přejezd provozuje SŽDC také u Jablonného v P. Pokud nesvítí červená světla, potom se zařazenou rychlostí(2.) a neřadit v kolejišti, projet přejezd. To nás učili už před čtyřiceti lety v autoškole. Pravděpodobnost poruchy světelné signalizace je moc malá oproti pravděpodobnosti kolize s vlakem při vjezdu na červenou, nebo zaseknutí rychlostí v kolejišti, případně zdušení motoru při rozjezdu vlivem paniky. ;-) |
![]() |
F. Doušek 24.7.2015 8:52Prazvláštní přejezd provozuje SŽDC také u Jablonného v P. Je tam dopravní značka STOP, takže tam musíte zastavit vždy. A často tam bývají policajti. A také sběrači kovů tam už párkrát vyhrabali kabely. |
![]() |
P. Hlosta 24.7.2015 8:56Re: Prazvláštní přejezd provozuje SŽDC také u Jablonného v P. Otevřít okénko, ať je slyšet houkání, zastavit na stopce a když nic neslyšet a nevidět, potom zařadit a na tu zařazenou rychlost projet. Nevidím problém. Vlak houká před přejezdem vždy! Ono nejde vše na světě zabezpečit. Lze jen bezpečně zrušit. Zrušením přejezdu by to vyřešili elegantně. ;-)) |
![]() |
J. Jurax 24.7.2015 11:12Re: Prazvláštní přejezd provozuje SŽDC také u Jablonného v P. Ještě jste opomněl vyslání velitele vozu na koleje do místa, kde má náležitý rozhled, aby odtud smluveným signálem (za snížené viditelnosti možno lucerničkou), případně technickým pojítkem zavelel řidiči k přejezdu. |
![]() |
V. Kolman 24.7.2015 20:36Re: Prazvláštní přejezd provozuje SŽDC také u Jablonného v P. Zdušení motoru při rozjezdu? Žádný problém. 1.)-NEPANIKAŘIT! 2.) Pokud nemáte vybitý akumulátor, tak začít "startovat" se zařazeným prvním rychlostním stupněm a na startér (jako elektromobil) těch pár metrů poodjet z kolejí. Jak prosté milý Wattsone. |
![]() |
F. Doušek 24.7.2015 8:31K Astonovu poslednímu odstavci - někde doma mám zahrabánu brožuru s postřehy V. Škutiny z cest po USA, někdy z let ´68 nebo ´69. Píše tam. jak se známým odjížděl z NY na 3 týdny kamsi na středozápad, a když se vrátili, stála nedaleko nadzemní autostráda, na které stavaři dokončovali asfalty. Možná to bylo tím, že žádný vládní činitel nepřijel poklepat základní kámen. |
![]() |
F. Doušek 24.7.2015 8:11Neštěstí jako ve Studénce se v Rusku stát nemůže: http://video.aktualne.cz/svet-na-hrane/vesnicane-ze-sibire-se-dopravuji-do-mesta-vlastnimi-vagony/r~c0593fae311211e5b1d8002590604f2e/ |
![]() |
R. Sartori 24.7.2015 8:33Re: Neštěstí jako ve Studénce se v Rusku stát nemůže: Zajímavé. |
![]() |
R. Sartori 24.7.2015 8:02PRO HLOSTU ... na to v té "informační explosi" vybouchl. _____________________________________________ http://www.cf.ac.uk/celag/people/index.html |
![]() |
R. Sartori 24.7.2015 8:06Re: PRO HLOSTU Až si to nastudujete nebo aspoň ve skladu na noční pročtete,pak o prohovořte o zákonnosti v jednotlivých zemích EU. ______________________________________________ http://www.smismans.eu/publications.html |
![]() |
R. John 24.7.2015 8:30Nazdááár..... představ si, že v Dobříši v deset dopoledne nemaj nikde v bufáči polívku.... Navrhuji, odebrat jim titul "Město hrdina" .. |
![]() |
F. Doušek 24.7.2015 8:32Re: Nazdááár..... Musíte až do Příbrami. Tam mají hned po ránu dobrou dršťkovku. |
![]() |
R. John 24.7.2015 8:40Také jsem si říkal..... ale neměl jsem při ruce lágrové poukázky na čurifindu.. :-) |
![]() |
R. Sartori 24.7.2015 8:40TITUL ODEBRAT !!! ... a Vandasovi zkonfiskovat mlejn pro vojenské účely !!! :-))) :-))) Ale s polívkama je to na prd i v Praze.Zůstalo jen pár vývařoven s držťkovkou a křupavým rohlíčkem !!! |
![]() |
M. Ilsner 24.7.2015 9:07Re: TITUL ODEBRAT !!! To víte, divoký kapitalismus ... :-)) |
![]() |
P. Hlosta 24.7.2015 8:41Re: PRO HLOSTU Inu, Švýcarsko není zemí EU ;-)) Ačkoliv je na tom každá ze zemí poněkud jinak, jistě lze v každé najít zastoupení psychopatů v systémech i firmách. Jde o jev lidské společnosti kdekoliv. Je spíš otázka nakolik je společnost kterého státu schopná eliminovat vstup psychopatických osobností do správ. Nejpodstatnější při tom je úroveň stávající populace v pohledu na škodlivost tohoto jevu. Studiem všemožných informací lze sice dosáhnout vyššího objemu dat v palici(to bude patrně váš případ) Je ale problém ve schopnosti filtrovat informační balast. Ono je obrovské množství v té informační lavině informací, které jsou jakýmysi viry, buď úmyslně, nebo živelně vznikající. S tím má problém spousta lidí, kteří preferují bulvárnost a "zábavnost" informace před informacemi relevantními, ač i nepopulárními. V populismu naleznete svůj klídek. Taky ve zkratkovité diskuzi nejdete nemožnost oponování jinými. Vlastní oponování jinému je totiž těžší a těžkosti vy viditelně nehledáte a vyhýbáte se jim. Rozvíjet věty je pro vás obtížné. Natož dodat skutečný smysl do těch vět a ne blábol. Jste prostě líny a nebo jednoduše neschopen. ;-)) |
![]() |
F. Šimek 24.7.2015 8:17Re: PRO HLOSTU pamatuješ ? https://www.youtube.com/watch?v=R6evwsAv1yc |
![]() |
R. Sartori 24.7.2015 8:36Re: PRO HLOSTU No jistě !!! |
![]() |
P. Kmoníček 24.7.2015 7:38Podobným tempem budovat nadjezd u Studénky,to by bylo fajn,co Bohouši,místo planých keců? |
![]() |
E. Heusinger 24.7.2015 7:50V původním projektu z devadesátých let nadjezd byl. Pak ale politici ODS začali kvákat, že železnice je relikt 19. století, a že železnici musíme udržovat ve stavu trvalého chátrání, a že se musí šetřit. Tak nadjezd byl nahrazen klasickým přejezdem. Tož tak! |
![]() |
F. Doušek 24.7.2015 8:12Re: V původním projektu Že by se inspirovali ve vámi obdivovaném Rusku? http://video.aktualne.cz/svet-na-hrane/vesnicane-ze-sibire-se-dopravuji-do-mesta-vlastnimi-vagony/r~c0593fae311211e5b1d8002590604f2e/ |
![]() |
P. Manda 24.7.2015 8:26Re: V původním projektu nějaký odkaz na to kvákání ? |
![]() |
K. Filek 24.7.2015 8:36Re: V původním projektu Ten přejezd tam je nejmíň 100 let.Proč myslíte,že to byli politici ODS.Ve Studénce většinou vládli socani a komouši. |
![]() |
F. Doušek 24.7.2015 8:40Re: V původním projektu Ten most u Studénky taky stavěla ODS, tož asi tak Edmund myslí. |
![]() |
P. Khail 24.7.2015 8:41Re: V původním projektu Nadjezd by nestavěla Studénka, jste mimo. |
![]() |
F. Doušek 24.7.2015 8:49Re: V původním projektu Ovšem město má dozajisté do bezpečnosti provozu na svém území také co kecat. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=p_53YyvWMEdylw-&p=bsNHtunY%7cOVesb86_yr%7c1Etyst36by%7cXNFvWaYJ6tlrpOLyZa%7c16W_pdAAb%7cas6Es_ec9R&x=-EyWFJ)