4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Trapnost, ale čí hlavně?

O panu Čunkovi nemá smysl se bavit. Přišlo by mi trapné si na tom člověku cvičit vtip. Ale co je opravdu trapné je to, že se na ty jeho ubohosti přišlo nestandardním způsobem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gerontusinza 1.11.2007 16:30

Možná přiblblý Re: Přiblý socbolševici a gerontusinzo :-)

ale nikoli úplně blbý....  Čunka jste si odstřelili sami tím,že jste do jeho ochranky zatáhli i státní zástupce...... To už totiž nas@ralo  příliš mnoho lidí, tak se nedivte.  Takhle to totiž začínalo v 89, takže předpokládejt, že když nehodíte zpátečku, tak bude hůř.... Pro vás;-D

Žulový Aston 1.11.2007 16:34

Re: Přiblý socbolševici a gerontusinzo :-)

Bohužwel, je mi líto, ale Čunka vlastně odstřelil bývalý komunistický prokurátor Salichov - neboť mu prokázal tzv. službu medvědí...ale je pravda, že z Vás máme modří kluci tak dost srandu - chápete, že Čunek byl odstřelen, protože se choval jako průměrný Rom...?? 

gerontusinza 1.11.2007 16:37

Re: Re: Přiblý socbolševici a gerontusinzo :-)

R^R^Nemám co bych k tomu dodal....

AAA 1.11.2007 16:22

Astone, nestačím se divit ...

Už jsi také podlehl celonárodním pomstychtivým náladám a touze po krvi? Nebudu Čunka hájit, ale ani odsuzovat (nejenom, že nejsem jeho příznivec, ale ani KDU-ČSL), dokud nevyplave pravda na povrch. Jde ale o způsob, jakým byl odpraven, protože jinak se ta exekuce nazvat nedá.

Ať už se vyšetřování oněch údajných trestných činů potvrdí či nikoliv, celé "tažení proti Čunkovi" nebylo víc, než cílená kampaň a politická poprava přesně v bolševických intencích, které v tomto státě nejenom, že neslábnou, ale bohužel zatraceně sílí. (Je úplně jedno, kdo v ní účinkoval záměrně a kdo pouze z vlastní blbosti či z touhy po popularitě).

Co se týče nejnovějšho obvinění, které přinesla "heroická a investigativní" ČT (přičemž o její "nezávislosti" může uvažovat jenom naiva či naprosto zanedbaný ignorant a o slušnosti ostravského "investigativce" Bártka jenom mentálně postižený jedinec) věřím, že na dávky měl podle zákona platného v oné době nárok, byť  jejich faktické pobírání bez ohledu na vlastní majetkové poměry je věc osobní cti a tudíž svědomí delikventa, s tím se musí vyrovnat sám. To však můj názor na odpuzující způsob, kterým byla tahle exekuce provedena, včetně průvodních jevů charakteristických pro nestabilní a bezprávní stát, který nemá se skutečnou demokracií pranic společného, nijak nemění(vykrádání spisů a jejich zveřejňování, "sdílnost" policistů a st. zástupců, prapodivný postup policie vůbec); navíc role většiny novinářů je v tomto ohledu více než trapná (velezajímavý způsob získávání informací patrně od velice "ochotných" orgánů v trestním řízení etc.). Sám si nemohu než gratulovat - sám novinář - že jsem styky s českými medii už nadobro přerušil. Je to smutné, ale i téměř dvacet let po listopadu 1989 je mi nevolno od žaludku a přemýšlím, kdo to tehdy vlastně vyhrál. Doufám, že bodrému českému lidu (vč. Astona), někdy dojde, že příště se může stát podobnou obětí kdokoli z vás.

Mell 1.11.2007 16:28

Re: Astone, nestačím se divit ...

Plně souhlasímR^R^R^

Malý Aston 1.11.2007 16:37

Re: Astone, nestačím se divit ...

Já se domnívám,že v postkomunistickém systému,který ještě řídí ti,kteří tady vládli ,tedy Stb je to normální.Nenormální je reakce občanů,nenormální je reakce novinářů a politiků všech politických stran včetně jak si pěkně říkají " zákonodárců" Těch sedících mrtvol v poslanecké sněmovně a senátu mi líto není.To co připravili,je přichystáno pro ně tak ,jako koamnčové připravili smrt svým komančům.To že vláda neřídí policii,státní zástupce a soudy je v demokratickém státě normální a tak mi někdo napište kdo je vlastně řídí? Jednoho jsme znali,byl to Mrázek kdo to dneska po něm převzal?:-D

AAA 1.11.2007 16:44

Re: Re: Astone, nestačím se divit ...

Rozhodně to jako "normální" připadá většině občanstva (a údajná "demokratická" media je v tom ještě utvrzují, dnes už je totiž bulvární i tzv. seriozní tisk, vč. veřejnoprávního tv mutanta z Kavčích hor) a v tom je ta pravá hrůza. Nezávidím příštím generacím a mohu-li něco doporučit (alespoň těm mladším), emigrujte dokud je ještě čas...

Malý Aston 1.11.2007 16:57

Re: Re: Re: Astone, nestačím se divit ...

Prožil jsem celý život jako řada mnohých v komunistickém režimu a jasně si pamatuji události od roku 1952.Celý život až do roku 1989 jsem byl živen nesmyslnou lží z Rudého Práva a všech sdělovacích prostředků.Dnes jsem schopen ihned identifikovat jakoukoliv informaci proč ji říkají,čeho chtějí dosáhnout a komu slouží.Jak pěkně uvádíte Mutant z Kavčích hor jednou uvádí předsedu vlády jak odpovídá v poslanecké sněmovně na dotazy poslanců aby ho obratem napadali,že se neúčastnil nějaké porady a posměšně se přitom šklebí.Emigrace je předčasná,zatím všechno funguje a ve vlastním zájmu občana je nesrat se do politiky,neboť je to životu nebezpečné.Ještě,že stát již nic nevlastní jen naše daně a ty si umíme optimalizovat.:-D

Wabi. 1.11.2007 16:59

Re: Milý troubo !

Zkus to napsat netučnejma písmenkama a zjistíš, že to není nic tak zajímavýho, co tu blábolíš !!8-o;-D

AAA 1.11.2007 17:15

Re: Re: Milý troubo !

Wabi: Zajisté slušný člověče, zvlášť pro tebe píšu netučnými písmeny; chápu, že tě to nezajímá (tučně či netučně), protože ti to připadá normální, ale to je tvůj problém. Třeba za pár let poznáš, že jsi byl trouba ty sám. Salve.

Petr 1.11.2007 17:19

Re: Re: Re: Milý troubo !

R^

Ladislav N. 1.11.2007 17:25

Re: Re: Re: Milý troubo !

 ;-)R^ !!

vlku 1.11.2007 16:19

vite, na co jsme jeste vcera v debate o totalite a ideologii zapomneli?

Na ekologii......, resp. na ideologickou ekologii

ibn 1.11.2007 16:19

to bylo ode mne

vlk 1.11.2007 16:21

To je pouze nová fangle kolektivismu,

nic jiného. Ahojky :-)

ibn 1.11.2007 16:34

Re: To je pouze nová fangle kolektivismu,

V dnesni dobe ne tak docela. Jde o osnovu, po ktere bude totalita splhat, aniz by se nekdy stala kulturnim faktorem. Amerika tak kolektivisticka neni a proto tam ekologie nema sanci na uchyceni, tak si museli vymyslet neco jineho- obavu z terorismu. Tim chci rici, ze v tonmhle s tebou zasadne nesouhlasim :-): tohle neni kolektivismus a priori, ale jen jeho vyuziti na bazi jeho umeleho vytvoreni. Kolektivismus je vzasade mrtev, coz ale jeste neznamena, ze nemuze imaginarne pusibit, stejne jako carodejnice.

vlk 1.11.2007 16:47

Možná nesouhlasíš zbytečně :-)

Kolektivismus v tom smyslu, v jakém jej posuzujeme - tedy přerozdělování nad rámce dobrovolné míry - nezemře, dokud bude existovat přebytek, tedy dokud budeme produkovat více, než jako druh nezbytně potřebujeme k přežití. Je lidská přirozenost získat co nejvíc s co nejmenší námahou. Není již tak jednoduché něco někomu ukrást, je tedy nutno ohnout zákon.

Mrtev je v tom smyslu, jak jsme jej poznali tady. Nová ekologická fangle jako reinkarnace výše uvedeného řeší základní vizuální problém socialismu, totiž že přes veškeré proklamace o spravedlivém rozdělení vítězí lidský přirozenost a rozdělení je nerovnoměrné. Nyní není cílem blaho všech, ale obava o Zemi. Tím je elegantně odsunut problém existence rovných a rovnějších. Technické provedení však nutně musí vést ke stejným ekonomickým koncům, neboť nadřazení každé ideologie musí dospět k centralizované (plánované) ekonomice.

Zneužívání hrozby terorismu není snahou (nemusí jí být) o získání kontroly nad společenským produktem, ale o získání vyššího podílu. Snaha stejná, metoda odlišná, neboť nemusí nutně dojít k přechodu na plánovanou ekonomiku.

Kupodivu tohle velmi dobře chápala církev a označování ekologismu za víru je sice správné (u těch zneužitých), ale z hlediska funkčního to církve dost uráží ;-)

ibn 1.11.2007 16:59

Spis nesouhlasim malo :0)

Aby z toho nebyla utrapena debata, to, co pises je pravda, ovsem asi se zasadne lisime v motivech techto situaci. Ac je to podivne, jsem hluboko v dusi liberal jak blazen a tedy verim, ze kazda forma kolektivismu je v jadru obrannym opatrenim (od fasismu po komunismus) a s prebytkem jako takovym to nema vubec co do cineni. Ale diky za rozcvicku.

vlk 1.11.2007 17:05

Pochopitelně že každá forma kolektivismu

má svůj pravzor v obranných mechanismech, jinak by ani nebyla schopna dodat ideogii, kterou by se někdo vážně zabýval. Ale každá hůl má dva konce a co může být zneužito také zneužito bude.

Základní pravidlo je, že lidé se shlukují (jednají kolektivně) naprosto s rozmyslem a sami od sebe, když to považují pro sebe za výhodné. Jsou-li shlukováni, je to výhodné pro někoho jiného.

A přebytek je klíčový - umožňuje parazitování. Kdyby nebyl přebytek, nebylo by na čem parazitovat (bez zahubení hostitele) a umělá idea by vůbec nebyla prosazována.  

ibn, skalni liberal 1.11.2007 17:18

idé se shlukují (jednají kolektivně) naprosto s rozmyslem a sami od sebe, když to považují pro sebe za výhodné. Jsou-li shlukováni, je to výhodné pro někoho jiného.

Dobrovolne se shlukne nanejvys par stovek lidi, co je navic, to uz je neci prace. Kolektivismus nemusi byt jen o parazitovani- muze jit o spolecenske zadani, majici za ucel udrzet (paradoxne) spolecenskou stabilitu. Pravdou ovsem je, ze funguje na bazi prebytku (ackoliv o nej primarne nejde). Podivej treba na osvicenskou absolutistickou totalitu (u nas Josefinstvi)- proticirkevni kolektivismus sice profitoval z majetku cirkve, ovsem jeho spolecenskym zadanim bylo moc cirkve oslabit a statni funkci prevest na novou metafyziku: osvicenecko- vedeckou.

vlk 1.11.2007 17:26

Ohledně limitu stovek lidí nesouhlasím,

pokud špatně nechápu pojem něčí práce - pochopitelně že koordinace většího počtu lidí už nemůže být živelná. Otázkou je, zda skupiny vyšlou své vyjednavače a nebo vyjednavači začnou shánět skupiny ;-)

Nic proti osvícené totalitě či diktatuře - problém je, že 1) není a nemůže být trvalá a zůstane jen ta diktatura a 2) jejich počet je statisticky bezvýznamný, i když je o nich hodně slyšet

Jsou možné pouze dva navzájem neslučitelné sociální systémy - buď je upřednostněn jedinec, a nebo je upřednostněna skupina. Jiné cesty není. Obě představují možný algoritmus přežití - například medvěd a mraveniště. Obávám se však, že na přehození výhybky je již pozdě.

ibn, skalni liberal 1.11.2007 17:43

Re: Ohledně limitu stovek lidí nesouhlasím,

S vyhybkou to vidim, bohuzel, stejne. Uprednostneni jedince by se melo opirat o dobry a funkcni pravni system a- opet bohuzel- jsou to prave jedinci (dostatecne mocni), kteri maji tendenci tento pravni ku svemu prospechu.

Je to hodne zamotane a skoro bezvychodne. Volny trh vede do statnoho monopolu, jeho restrikce zase ke krachu. No, muzeme byt radi, ze jsme se vubec dozili toho, ze tu takhle spolu muzeme plkat, ze jo?

vlk 1.11.2007 17:51

Rádi být můžeme, to je fakt.

Ovšem volný trh nemusí vést do státního monopolu, je to prostě jedna z negativních tendencí. Lze ji zastavit.

ibn 1.11.2007 18:01

Re: Rádi být můžeme, to je fakt.

nenapada mne jediny zpusob, jak toho dosahnout

Lea 1.11.2007 16:27

Re: vite, na co jsme jeste vcera v debate o totalite a ideologii zapomneli?

fuj tajfl. Nicméně od 1.1.ekodaně s tím,že se snad další rok poníží odvody na sociální o výši daní  vybraných ,přepočteno na nevím co. Patrně hlavu,bez ohledu na to,zda je eko-neeko.

AndyO 1.11.2007 16:17

tak jeden malý tip

zkuste někdy i- rádio BIGUPRADIO.COM , dost příjemná záležitost a není to jen plytké hraní.

nebo ne, jak chcete;-D papá, jdu pořešit pár setů

AndyO 1.11.2007 16:25

no a už v teniskách:))

Bob http://www.bigupradio.com/musicvideos/showVideo.jsp?mid=145&mode=flash Marley

Evan 1.11.2007 16:12

Jděte k věci

Tak co Čunek vlastně udělal špatného? Chtěl bych si na věc udělat názor. Že někdo používá starou občanku nebo že zneužívá blbost našeho sociálního systému, který dává i bohatým, to mne nezajímá. A sebechvála novinářů už vůbec ne ;-)

vlk 1.11.2007 16:15

Prakticky nic.

Asi trochu kradl, trochu podváděl, trochu podojil republiku... Prostě jeden z nás.

Malý Aston 1.11.2007 16:15

Re: Jděte k věci

Co udělal špatného? Nacpal se mezi pražské,usedlé politiky v balíku a oni se nechtěli dělit neboť již si všechno napříč politickým spektrem rozdělili.Jistě jste si všiml,že žádný komunální politik ani z úrovně krajů,nemá zájem o pražskou kliku.:-D