27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Tanec mezi vejci

Jako chvályhodné ocenila většina komentářů seriózních médií středeční rozhodnutí vlády požádat o dvouletý až tříletý odklad embarga na ruskou ropu. Jedná se o novém evropském balíčku protiruských sankcí a embargo na dovoz ropy v něm nechybí. Už teď se netají skepsí Maďarsko i Slovensko a ukrajinský ministr zahraničí Kuleba už dopředu označil disidenty za komplice válečných zločinů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 6.5.2022 21:28

Papež to netvrdí, papež řekl, že to je možné. Každopádně nejsme s papežem v rozporu. NATO štěkalo, ALE Putin začal válku.

D. Laurencikova 7.5.2022 8:33

Protoze NATO stekalo. Papez vysvetluje valku. Kdyby NATO nestekalo, valky by nebylo. Je to tak proste.

J. Anděl 7.5.2022 12:34

To není u patologických agresorů vůbec jisté, že by nezaútočili, kdyby je nikdo neprovokoval. Jisté je jenom to, že by Putin nezačal válku, kdyby Putin nezačal válku.

D. Laurencikova 7.5.2022 12:46

Oznacit 144 milionovy narod sestavajici z ca. 150 etnik vseho druhu za "patologicke agresory" u kterych je jedno, jestli je budeme provokovat nebo ne, je prinejmensim nepromyslene ;-).

J. Anděl 7.5.2022 12:52

Za patologického agresora jsem označil Putina. Národ sám o sobě tuto válku nezačal, nejedná se o nějakou občanskou aktivitu, jedná se o politickou aktivitu, která je na něčí rozkaz.

J. Anděl 7.5.2022 13:03

Další trhlina ve vaší argumentaci je, že píšete, že tvrdím, že je u těchto patologických agresorů jedno, jestli je budeme provokovat nebo nebudeme. To nepíšu. Píšu, že není jisté, že by nezaútočili, kdyby provokování nebyli.

A to právě proto, že to jsou patologičtí agresoři. Ti jsou mistry ve vyhledávání záminek k tomu, proč zaútočit. Ve zdůvodňování, proč ta válka byla nutná a vlastně k ní byli dotlačeni.

D. Laurencikova 7.5.2022 13:09

Vy jste psychiatr? Jakym zpusobem jste prisel k vasi diagoze o narodu "patologickych agresoru"? A jeste jedna otazka: Co se stalo s principem: "In dubio pro securitate"?

J. Anděl 7.5.2022 13:16

Opět mi podsouváte "národ"? Chybujete čím dál více. Vzdejte to :-).

Za patologického agresora jsem označil Putina.

D. Laurencikova 7.5.2022 14:16

Vy kdyz stale pouzivate plural tak nemluvite o Rusech (cesky Rusacich), bzw. obyvatelich Ruslandske federace?

J. Anděl 7.5.2022 16:02

Ano, plurál, popisuji, jak se chovají agresoři, jako je třeba Putin.

J. Anděl 6.5.2022 19:13

Jo, a mimochodem - já se z Putinovy agrese nijak neraduju. Putin začal válku. Myslím, že jsem něco takového už v tomto vlákně zmínil. Ale možná vám to uniklo.

D. Laurencikova 6.5.2022 20:13

Neuniklo. Ani ja se neraduju. Prave proto apeluji spis pro diplomacii nez pro stale vic zbrani a vic mrtvych na obou stranach. Ale narazim pouze na hluche usi a zlolajna usta Rv

J. Anděl 6.5.2022 20:18

Tak třeba já přece nemám jak donutit Putina začít jednat diplomaticky a přestat posílat zbraně a vojáky na Ukrajinu a zabíjet Ukrajince.

D. Laurencikova 6.5.2022 20:22

No, vy ne. Ale Selensky mluvil nedavno o neutralite.... To mu jeho americti spojenci mezi tim rozmluvili.

A. Renjascu 6.5.2022 13:56

https://echo24.cz/a/Sngx4/sachs-velkou-chybou-usa-je-vira-ze-nato-porazi-rusko-typicka-americka-arogance-a-kratkozrakost?sznclid=MltWDwMDBgALBgsDAgYAAgUDAwULAgVORg8DBAcDAwEECwUCHAQKBE5GVw8DBAcDBgEGAAYDHAQDB05RDwQKAAV2AwB2cHEBcHNwdnQHd3MAAgBwB3EKBgMDBHB3&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=cQ0YUlSphGD-202205011944&dop_id=16306614

J. Anděl 6.5.2022 14:03

Jakkoliv je mně osobně představa diplomatického jednání s Ruskem nesympatická, na názoru toho prý známého amerického ekonoma asi něco je.

Není to ale myslím v rozporu s tvrzením, že tato válka má zcela jasného iniciátora.

R. Nešpůrek 6.5.2022 12:50

KDYBY, KDYBY...

Třeba kdyby to bylo tak, jak byste si přál, tak tady možná takové voloviny nepíšete, hrdino od klávesnice ...Rv

J. Václavíková 6.5.2022 13:16

Jo, jo. KDYBY se Západ z RuSSka zase podělal a ustoupil, mohl si fýrer vzít Ukrajinu bez boje, co?

R. Nešpůrek 6.5.2022 13:28

Béďovi jsem psal o něčem jiném. A pro vás, a samozřejmě i pro mě, to platí TAKĚ.

L. Kolman 6.5.2022 12:52

"Řezník z Kremlu" a "Jemní chirurgové z Washingtonu". Ty jemné nezastaví před válčením nikdo, ba ještě jim ochotně pomáhá!

R. Nešpůrek 6.5.2022 12:55

To je dobré porovnání ...;-)R^

D. Laurencikova 6.5.2022 13:02

Presne tak. Ale i tady mozna - vseho do casu. Amerika uz "ma fertig", na jeji misto nastupuje Cina.

J. Václavíková 6.5.2022 13:08

Rusko bombarduje nejvíce ze všeho civilní cíle. Srovnává statisícová města svých ,,bratrů" se zemí, trefuje se do míst s označením děti, školky, nemocnice. Nepřestává bombardovat, když se záchranáři snaží vyprostit mrtvé a raněné. Střílí do fronty na chleba. Střílí do lidí, kteří se snaží opustit rozbombardovaná města. Unáší evakuované do ruského Mordoru a vydírá je, aby lhali o tom, co se jim stalo. Unáší jim děti. Mučí a střílí zajaté. Střílí do zad zajaté a svázané civilisty. Statisícová města drží v obklíčení bez vody, jídla a energií i bez možnosti tuto past opustit, do uprchlíků střílí.

Kdo ještě pořád tyhle fašistické činy jakýmkoliv způsobem hájí a relativizuje, je odporná ruská onuce.

V. Hájková 6.5.2022 13:21

NE FAŠISTICKÉ - ALE NACISTICKÉ !!!!!!

J. Fridrich 6.5.2022 13:22

Velká pochvala paní Václavíková. Váš výčet těch odporných zločinů Ruska a jejich zvráceného VŮDCE-DIKTÁTORA Putina je dokonalý.. Vinu za jeho zločiny už nyní nesou občané celého Ruska... ŘÍKAT - " My jsme to nevěděli, už NEPLATÍ..."

R. Nešpůrek 6.5.2022 13:36

Měla byste se nad sebou hluboce zamyslet, když už vás opravuje NÁNA z Karlových Var ... ;-D

L. Kolman 6.5.2022 12:29

Ono je to všechno dost složité a je nutno umět rozeznávat i jemné nuance. Co se těch bezpečnostních a národních zájmů a záruk týče. V první řadě je třeba si uvědomit, že když je někdo tím světovým hegemonem, je jeho bezpečnostním a národním zájmem úplně fšechno a fšude ve světě. Šalamounovy ostrovy se domlouvají s Čínou a ve hře by mohla být i případná čínská vojenská základna? Tak bacha na to Šalamouni, v takovém případě si vyhrazujeme právo vás bombardovat, zvolal hegemon! Hegemona straší Šalamounovy ostrovy, Putina by neměla strašit Ukrajina v NATO s možností rozmístění jaderných zbraní. Když NATO je navíc rozlezené už všude kolem Ruska a má po světě 800 vojenských základen. Mně to přijde nějaké divné!!

F. Doušek 6.5.2022 12:31

Šalomounovy ostrovy jsou součástí United Kingdom a vládne tam britská královna.

Třeba to Číně podepíše....

L. Kolman 6.5.2022 12:40

Máte to nějaké popletené, pantáto. V roce 1893 se staly britským protektorátem, roku 1978 dosáhly nezávislosti v rámci Britského společenství národů. Mají vlastního ministerského předsedu, takže nejsou žádná britská kolonie. A už vůbec ne americká, že mají o ně takovou péči Američané! Ještě bych to mohl doplnit, kdybyste měl zájem! Že se třeba připojily ke skupině Spearhead atd.

F. Doušek 6.5.2022 13:11

Nemáte pravdu, Kolman.

"Oficiální jméno tehdejšího britského zámořského území bylo v roce 1975 změněno z Britského protektorátu Šalomounových ostrovů na Šalomounovy ostrovy. Samospráva byla dosažena v roce 1976, nezávislost byla vyhlášena o dva roky později. Dnes jsou Šalomounovy ostrovy konstituční monarchií v rámci Commonwealthu. Královna Alžběta II. je zastoupena zvoleným guvernérem. Premiérem je Manasseh Sogavare."