27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Tanec mezi vejci

Jako chvályhodné ocenila většina komentářů seriózních médií středeční rozhodnutí vlády požádat o dvouletý až tříletý odklad embarga na ruskou ropu. Jedná se o novém evropském balíčku protiruských sankcí a embargo na dovoz ropy v něm nechybí. Už teď se netají skepsí Maďarsko i Slovensko a ukrajinský ministr zahraničí Kuleba už dopředu označil disidenty za komplice válečných zločinů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 9.5.2022 6:46

Za každou válku může ten, kdo jí začal.

Ano, s těmi zbraněmi hromadného ničení někde v Iráku to taky byla pěkná blamáž.

Ale teď nás ohrožuje Putin a konkrétně nás podstatně víc, než kdy Obama, Clinton nebo Bush.

D. Laurencikova 9.5.2022 8:52

Ohrozujeme se predevsim sami tim, ze se do toho tak vehementne pleteme.

D. Laurencikova 9.5.2022 9:02

Prave mi nekdo prihral video, na kterem ukrajinsti vojaci mlati chlapy se svazanyma rukama na zadech, oblecene v civilu, vlastne z toho civilu vyslecene temer do naha. Tito maji rozbite, zkrvavene obliceje, jsou pocurani, vojaci do nich kopou, busi a nuti je rikat: "Slava Ukrajine!" Zubozeni chlapi samozrejme toto blekotaji. Tak a ted mi vysvetlete, jak poznam, ze se v pripade Ukrajincu jedna o ty dobre? Ja ostatne nevim, jestli se v pripade tech bitych a ponizovanych jedna o Rusy, nebo o "zradce". A nechodte mi s tim, ze "Rus si zacal". Ani to neni tak jiste. Tato valka, kterou vedou Ukrajinci proti ruske mensine na Ukrajine, trva totiz uz 8 let.

D. Laurencikova 9.5.2022 9:23

Umite nemecky? Prikladam vam link jednoho clanku z nemeckych novin "Freie Welt". Nejsou zatim zcenzurovane, cili "deziformacni"... V tom clanku vypovida jedna zena, jak malo hrdinne se ukrajinska soldateska k civilistum v Azovstalu-Stahlwerku v Mariupolu chovala. Hlidala je 24 hodin denne, aby nemohli uniknout. Hrozili: "My vas tady pohrbime". Nekdy slyseli v radii o zelenem koridoru slouziciho k evakuaci, ale vojaci je hlidali, aby nikdo neunikl, rika nejaka pani Usmanova. Tato cast jeji vypovedi byla samozrejme ve vetsine medii vynechana. Vidite, Andeli, ta vase predstava o svatych Ukrajincich a dabelskych Rusech ma hodne trhlin. »Ukrainische Soldaten halten Zivilisten fest« (freiewelt.net)

J. Anděl 9.5.2022 10:16

O svatých Ukrajincích a ďábelských Rusech jsem nenapsal ani písmenko. Ale vytrvale mi to podsouváte.

D. Laurencikova 9.5.2022 10:36

Omlouvate kazdy zlocin, ktery se deje proti Rusku, Rusum a tem, kteri nejsou jednoznacne proti Rusku tim, ze "Putin si zacal". Zprostujete viny nasilniky, katany a vrahy. Pritom si kazdy muze sam vybrat, jestli bude mucit bezbranneho, o tom Putin nerozhoduje.

J. Anděl 9.5.2022 10:36

Putin je zlo.

J. Anděl 9.5.2022 10:22

Ale máte pravdu, příčina tohoto zla, co popisujete, se jmenuje Putin.

D. Laurencikova 9.5.2022 10:33

Zacinate byt opravdu smesny.

J. Anděl 9.5.2022 10:35

Tak na mě nereagujte.

Putin je zlo.

D. Laurencikova 9.5.2022 10:41

O nikoliv. Putin je jenom clovek. A clovek je dobry i zly. Zalezi na tom, co prevazuje, nebo co z nej kdo vydobude. Vyroky jako "Putin je zlo".... predtim "Saddam je Zlo", "Khadafi je Zlo", "Milosevic je Zlo"..., jsou ucinnym navodem k mysleni pro dusevne slabsi, kteri nejsou schopni vlastniho usudku. A uz me nenudte, pane Andel. Dekuji.

J. Anděl 9.5.2022 10:45

Putin je zlo.

D. Laurencikova 9.5.2022 10:48

Velmi hloupy vyrok. Ale klidne jej jeste chvili omiljete, at kazdy vidi, jak "chytre" je dnes "dobro".;-)

J. Anděl 9.5.2022 10:55

Tady už to nikdo nečte. Putin je zlo. Schválně, jak dlouho vydržíme tuto výměnu, kdy já píšu, že Putin je zlo, a vy píšete, jak jsem špatnej já.

D. Laurencikova 9.5.2022 11:24

I tady se mylite. Nemam vas za spatneho, ale za ponekud neschopneho kritickeho mysleni. A taky za infantilniho s vasim navrhem souteze, kdo to dyl vydrzi. Uz proto vam rada prenecham posledni slovo, at mate na svete taky nejakou radost. ;-)

J. Anděl 9.5.2022 11:26

Putin je zlo.

D. Laurencikova 9.5.2022 12:39

I vy jste zlo. Mate velmi zamlzeny rozlisovaci smysl pro dobro a zlo a take omezenou a navic selektivni schopnost empatie. Zatimco mne se protivi kazda zvule a nasili, tak vam jenom ty ruske. Vlastne to ani nemusi byt empatie, spis lecba jakehosi osobniho komplexu, ktery mate... Jak dlouho jste byl ve strane, smim-li se ptat?

J. Anděl 9.5.2022 13:33

Zase jste lhala, s tím, že mi necháte poslední slovo, že?

:-)

Putin je zlo.

D. Laurencikova 9.5.2022 16:32

Vy jste Putin.

J. Anděl 9.5.2022 16:42

Prezident Ruské federace Putin je válečný zločinec.

D. Laurencikova 9.5.2022 16:47

Tim se zaradil mezi prezidenty USA, jako jsou napr. prezident Busch nebo Obama.... Jak dlouho jste byl ve strane, soudruhu Andeli?

J. Anděl 9.5.2022 16:47

S každým dnem a hodinou, kdy se tu snažíte zaútočit na mě, se víc a víc ukazuje, jaký je ten Putin zrůda, blázen, psychopat, lhář a demagog. Viz jeho dnešní projev.

Vy jste ani nedokázala dát mi to poslední slovo, které jste mi slíbila, kromě toho jste mi neustále celou dobu podsouvala věci, které jsem nenapsal, lhala a pokoušela se mě urazit.

Dávám tedy poslední slovo vám.

D. Laurencikova 9.5.2022 16:51

Ja jsem hlavne zvedava, kdy se z te sebenenavisti konecne uplne zhroutite, soudruhu Andeli.

D. Laurencikova 9.5.2022 20:15

I v tom se mylite. Putinuv projev byl mnohem mirnejsi, nez se ocekavalo. Cekalo se, ze vyhlasi Ukrajine "valku" na miste dosavadni "specielni operace" a ze dojde k vseobecne mobilizaci. Nic takoveho se nestalo. Putin oznacil Ukrajinu za marionetu NATO, ale na rozdil od jinych projevu uz dokonce ani nemluvil o "denacifikaci" a "demilitarizaci".

Rikal, ze se na Ukrajine shromazdovalo stale vic vojenske struktury NATO a vsechny diplomaticke navrhy Ruska byly odmitnuty. To odpovida skutecnosti, na to si dokonce pamatuju. Takze nevim, jak jste prisel na tu "zrudu", blazna, lhare a demagoga". Kdo vi, co jste vlastne poslouchal.

Pred chvili jsem si vyposlechla na videu nazor Larryho C. Johnsona, byvaleho analytika CIA, ktery naprosto jednoznacne potvrdil to, co krome vas vidi temer kazdy, a sice, ze se na Ukrajine jedna o valku mezi USA vedenou prostrednictvim Ukrajiny proti Rusku. A ze to ani na Ameriku nebude mit zrovna blahodarny dopad. Tak se radeji vzdycky nadechnete a vydechnete, pak jeste jednou... nezapomente dychat a az pak piste, Andeli.

D. Laurencikova 9.5.2022 10:42

Pak vy jste Hloupost.

D. Laurencikova 7.5.2022 18:02

Loupeznik, ktery rekne: "Jestli mi budes porad brat penize, bude te to stat zivot", jste chtel rict. Berte to jako primer, nez to zacnete doslovne rozebirat.

J. Anděl 7.5.2022 13:19

... a co se týče té příčiny: vaše spekulace je, že to musel udělat, protože NATO. Moje spekulace je, že to udělal proto, že je to namyšlenej parchant, co se bojí vlastní smrti a toho, že nic pořádného nedokázal.

D. Laurencikova 6.5.2022 20:42

Jeste uvidime, jak dlouho vam ten humor vydrzi. :-/

J. Anděl 6.5.2022 21:31

Nic humorného mi na Putinově agresi nepřipadá a bude-li hůř, Putinovi to u mě body nepřidá.

To nemusí znamenat, že ve všem do písmene souhlasím s každou jednotlivou věcí, která se u nás či jinde na Západě odehrává. Ale nebudu zaměňovat agresora za oběť.

D. Laurencikova 6.5.2022 21:20

To rikate vy. Papez tvrdi, ze to bylo "stekani Nato na ruskych dverich", ktere primelo Putina k valce na Ukrajine.