19.6.2024 | Svátek má Leoš


Diskuse k článku

Starý sýr - různé balení

Je mi líto, ale pan Neff se záměnou monitoringu a výpisu účtů co do shodnosti (viz jeho článek Legrační malá domů) dost zásadně mýlí. Pod odposlechem je zde zřejmě míněna štěnice kdes umístěná (třeba jako kdysi, 1968, v lustru u Havlů) a monitoring jako prostý výpis účtu, tedy obyčejný účetní doklad. Není tomu tak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gerontusinza 26.9.2006 9:16

Nikoli slovutný Trachto. Re: Re: Pane Beneši, není to u vás již "schíza". Z vonku to tak naozaj vyzerá

Jen se tím docela bavím a když vidím neschopnost této "vlády" jímá mě hrůza, že to nedej bože tak zůstane. Ale každý den o který zůstanou déle, řada podnikatelů zjistí, že větší voly ještě nezvolili a nechaj tu stranu konečně zrenovovat. Ale jinak hezký den, i když myslím že ani vy byste tyto pány dnes již nevolil. Je to totiž příliš viditelné.

inspektor Trachta 26.9.2006 9:31

Re: Nikoli slovutný Trachto. Re: Re: Pane Beneši, není to u vás již "schíza". Z vonku to tak naozaj vyzerá

Tak třeba se tím Cato taky bavil - a nakonec dosáhnul svého, což teda u Vás nevím nevím, protože sice máte vytrvalost, ale bojím se že tyhle komentáře nejsou římský senát ;-D Renovaci ODS bych nechal na členech té partaje, případně na jejich voličích, což s dovolením, ani jeden nejsme :-)

gerontusinza 26.9.2006 12:05

Jistě nejsem jejich volič a nebudu skutečně ani náhodou.Re: Re: Nikoli slovutný Trachto. Re: Re: Pane Beneši, není to u vás již "schíza". Z vonku to tak naozaj vyzerá

Já občas komentuji autora ale nerad komentuji komentáře. Ale to víte projíždíte, JEDETE a najednou vás praští pitomost nebo pitomec do očí. A je to k neudržení. Pár řádek a je to.Klid v duši. Inu není nad to nas-rath blížního svého.  Ale budiž mě to odpuštěno, dělám to jen v malých časových relacích. To víte obživa je nutná a žádoucí. Má přednost. Takže hezký den

Faust 26.9.2006 10:11

Re: Nikoli slovutný Trachto. Re: Re: Pane Beneši, není to u vás již "schíza". Z vonku to tak naozaj vyzerá

A jak se pěkně prosím projevuje neschopnost této vlády, rozdělte se s náma o vaše jistě moudré hodnocení.

Předem děkuji.

gerontusinza 26.9.2006 12:36

Když to nevidítze pane, byla by to jen ztráta mého i vašeho času.Re: Re: Nikoli slovutný Trachto. Re: Re: Pane Beneši, není to u vás již "schíza". Z vonku to tak naozaj vyzerá

Nechtějte vědomosti, když je odmítáte přijmout. Je vše poměrně dost vidět. Takže fanděte dál a neúkolujte mě. Jsem ochoten předat názor, ale pro vědomosti račte do školy.Hezký den.

vita 26.9.2006 9:16

Re: Re: Pane Beneši, není to u vás již "schíza". Z vonku to tak naozaj vyzerá

A bylo Karthago zničeno?

inspektor Trachta 26.9.2006 9:36

Re: Re: Re: Pane Beneši, není to u vás již "schíza". Z vonku to tak naozaj vyzerá

Bylo. Pokud jde o současnou vládu jako Karthágo, myslím že nepadne ani jeden římský voják a vláda se odporoučí sama :-) Oni to dobře vědí, že jsou prozatimní...

vita 26.9.2006 9:45

Re: Re: Re: Re: Pane Beneši, není to u vás již "schíza". Z vonku to tak naozaj vyzerá

Vrémennyje...

V. Hoffman 26.9.2006 9:17

Re: Re: Pane Beneši, není to u vás již "schíza". Z vonku to tak naozaj vyzerá

No, a Cenzoriovi to celkom dobre vyslo, ze ano.;-D

Vlali 26.9.2006 8:29

vyváženost

V současné debatě na téma odposlechy mi chybí trochu reálného postoje k možné práci naší policie. Neustále se zde mele Paroubek, Langr apod. Toto není jen politická záležitost. Hlavně se používá odposlech jako policejní metoda boje proti zločinu a především organizovanému. Přestaneme používat policejní odposlechy (jako jediná země světa) v boji proti různým mafiím v rámci jakési občanské svobody. Omezení je přece dáno zákonem který schválili zástupci těchto občanů. Nebo je úmyslem chránit mafie a schováváme se za občanská práva.

Plzeňák 26.9.2006 9:16

Re: vyváženost

A kolika teroristickým útokům nebo vraždám odposlechy u nás zabránily. Stačí s přesností na desítky.

Vlali 26.9.2006 14:42

Re: Re: vyváženost

Nemluvil jsem o terorismu ale o kriminální práci. jinak kolik teroristických útoků tahle země zažila? vaše otázka je jaksi mimo. Ochrana kriminálníků ze strany současného ministra vnitra zabalená do slov o občanské svobodě je myslím největší nebezpečí.

pic 26.9.2006 8:24

Identifikovat mě nemohou

Jak mě muže identifikovat kdokoli, když mam mob. telefon jako soukroma osoba a použivám napt. Twist simku nebo jakoukoliv anonymní jinou bez smlouvy s kterýmkoliv operátorem ??? Dík vysvětlující komentáře.

ty nevíš, 26.9.2006 8:43

Re: Identifikovat mě nemohou

že už před drahnou dobou uvažovali o zrušení této služby jako je Twist?

pic 26.9.2006 8:50

Re: Re: Identifikovat mě nemohou

to není odpověť?!

Jirka H. 26.9.2006 9:06

Re: Identifikovat mě nemohou

Identifikovat vas mohou prave pomoci logu hovoru. Proste najit cislo kam jste volal, nebo kdo vas volal a tam zjistit, kdo jste. Dale vas mohou presne lokalizovat a sledovanim vaseho pohybu behem dne zjistit, kdo jste. Nebo, samozrejme, odposlouchavat. Dale v hovoru muze byt prenaseno i vyrobni cislo telefonu. Cili nestaci hodit do mobilu obcas predplacenou kartu, musite  mit i zvlastni telefon.

zvědavé 26.9.2006 10:40

Re: Re: Identifikovat mě nemohou

IMEI se dá změnit. U starých telefonů ručně, u novějších typů jsou na to prográmky.

Plzeňák 26.9.2006 9:12

Re: Identifikovat mě nemohou

Když vás odposlouchávají, tak asi vědí koho. Zřejmě si vaše číslo zjistili z odposlechu někoho jiného.

Plzák 26.9.2006 7:40

Napište jak vaše cenzura funguje.

Bude to zajímavé.

Plzák 26.9.2006 7:37

Jeden tu napíše.

Že extra na odposlech byli fízlové školeni v Rusku a nikdo na to nereaguje. Místo toho se tu kydá o sýrech. Když pak nappíšu, že je to sr..., zafunguje okamžitě cenzura.

Kajan 26.9.2006 7:13

Odposlouchávají se úplně všechny telefony,

úplně všechny záznamy úplně všech telefonnícj hovorů i jiných telekomunikačních spojů, jsou k dispozici. Pozor ! Jsem totálně  v   h a j z l u    !!! Dzp.

Kajan 26.9.2006 7:16

Re: Odposlouchávají se úplně všechny telefony,

Možná právě Antl v Telecomu... Dzp.

Em 26.9.2006 7:27

Re: Odposlouchávají se úplně všechny telefony,

Tu poslední větu ti věřím. Ale není to odposlechem. Chce to navštívit lékaře.;-D Nějaké prášky by se na to našly.:-)

Kajan 26.9.2006 7:52

Re: Re: Odposlouchávají se úplně všechny telefony,

Em, Vy  vážně nevíte, že jsou archivovány veškeré hovory, uskutečněné na území republiky 1 rok ? Dzp.

Jirka H. 26.9.2006 8:04

Re: Re: Re: Odposlouchávají se úplně všechny telefony,

Tak to fakt nevim. Ani nevim, kde by bylo to datove pole, které by to uchovalo... Tri mesice musí mit operatori logy hovoru, kvuli vasim reklamacim ci policejnimu zajmu. Archivovat hovory bez predchazejiciho povoleni soudu je nezakonne.

Em 26.9.2006 8:04

Re: Re: Re: Odposlouchávají se úplně všechny telefony,

I kdyby byly, měje to fuk. Já, jakož i jiní rozvratnící, telefon nepoužíváme. Maximálně na přivolání lékaře nebo hasičů.:-)

kritik 26.9.2006 13:29

Re: Re: Re: Odposlouchávají se úplně všechny telefony,

No jo o tomhle Hayek nepsal tak Kajan tápe - archivovány nejsou hovory, ale kódy spojení tj. které číslo s kterým číslem a doba trvání hovoru.

Jan Zachrta 26.9.2006 7:07

Jak se chovat na návštěvě

Stránka pana Neffa je jeho děcko a také výsostné území. My jsme zde na návštěvě. Pokud se někdo panu Neffovi znelíbí, je vykázán. Doma si také nenecháte zadupat obývák od blbce v bagančatech a když Vám někdo namaluje kosočtverec s čárkou na vrata, také jej smažete. Dotyčný výtvarník si myslí, že jste porušili jeho právo informovat svět o jeho názoru na Vás a obviní Vás z nedostatku tolerance, ale z toho si nic neděláte. Bolševik v nás (někdy docela vyvinutý) si myslí, že pes je nás všech. Je znárodněný a musí poslouchat nás, své páne. Prdlajs, páníček je pan Neff a bude po jeho. Může se nám to nelíbit, můžeme nadávat, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat.

Kajan 26.9.2006 7:15

Re: Jak se chovat na návštěvě

Nemáte pravdu. Do restaurace také musíte vpustit zákazníka a obsloužit ho. Máte-li licenci, musíte ! I když já osobně s tím nesouhlasím. Dzp.

Netřeba 26.9.2006 7:26

Re: Re: Jak se chovat na návštěvě

Jste si opravdu jist, že majitel restaurace tam musí vpustit každého? Na svůj pozemek, do svého domu, v kterém má svoji restauraci?