1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

Spokojená policie

Represe uspěly, pochvaluje si policie výsledky svých zásahů proti levicovým extremistům. Úspěšný byl zejména zátah proti shromáždění u hrobu Klementa Gottwalda. Policejní složky zatkly několik jedinců s komunistickými znaky na klopách a zabavily knihy propagující naším zákonem zakázanou ideologii komunismu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kombercová 8.5.2012 10:15

Re: Z webu:

Pokud chtějí prodávat, musí se přizpůsobit vkusu čtenářů. To je ta neviditelná ruka trhu.

J. Anděl 8.5.2012 11:08

Re: Z webu:

Jsou to spojené nádoby, oni zároveň vytvářejí umělou poptávku. Viz vliv marketingu v debatě výše. Ale máte pravdu, oni věří tomu, že naplňují poptávku a že musejí psát, co píší.

Takto slouží ideologii (trhu), místo aby přemýšleli. Kdyby přemýšleli (a ještě lépe poslouchali své "srdce"), nemohli by se hájit formulací "my bychom to třeba i chtěli jinak, ale poptávka je taková a onaká".

Služba ideologii má vždycky stejné charakteristické vlastnosti zbavování lidí vlastní zodpovědnosti a rozhodování, ať se jedná o ideologii trhu nebo nacismus.

J. Anděl 8.5.2012 10:31

Re: Z webu:

Rádo se stalo :).

Mě ten článek taky potěšil.

M. Šejna 8.5.2012 9:23

JAG neumí rozlišovat

tak už to na světě chodí, že když dva dělají totéž, není to totéž.

Takže když komunisté propagují své modly, není to stejné, jako když náckové propagují své modly.

Stejně tak když Sobotka zadlužoval tuto zemi, tak to byl rozhazovačný socan, ale když Kalousek zadlužuje tuto zemí ještě víc, tak je to projev vlády rozpočtové zodpovědnosti.

J. Slanina 8.5.2012 9:47

Re: JAG neumí rozlišovat

Správně, šejno lejno. Když dva dělají totéž není to totéž. Když jézéďák ukradl pytel pšenice, byl to prachsprostý zloděj. Když strejček ukradl metráky jetelového semínka, nebyla to krádež, ale boj za zničení prohnilého komunistického režimu, že?

P. Hlosta 8.5.2012 9:55

Re: JAG neumí rozlišovat

S použitím ideálu komunismu Lenin, Stalin a další, měli na svědomí desítky milionů lidských osudů a životů. Jaký rozdíl je v modlách pravicového a levicového extrémismu? V počtech milionů obětí? V úrovni devastace morálky? Mě to přijde jako prašť, stejně jako uhoď.

Na hádku, kdo zadlužuje stát víc, je zapotřebí spousty čísel a faktů a ne jen jedna věta. V neprospěch Kalouska mluví fakt úspory na těch, co pomoc státu skutečně potřebují a naopak nepostihování těch, co do krize stát přivedli a přivádějí stále. Jen zlomek viníků zlodějny ve státě dojde k potrestání a navrácení rozkradeného se snad ještě ani nestalo. Sobotka pak je ten, kdo svým amatérismem ohrožuje ekonomiku státu i latentně. Dává naději všem naříkajícím a snad ani netuší, že nebude schopen své sliby plnit. Tím potopí i tu svou, za První republiky skutečně sociální stranu, potopí ještě hlouběji, než to dokázali jeho předchůdci.

G. Zahradníček 8.5.2012 10:33

Re: JAG neumí rozlišovat

Jakých miliónů? :)))

V. Hajková 8.5.2012 9:14

to. p. K. BERKA

http://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/europas-schuldenkrise/nach-den-wahlen-merkel-kaempft-allein-11743337.html

E. Heusinger 8.5.2012 8:54

Rozpoutala se tu atmosféra

tzv. Druhé republiky. Pro dnešek raději pryč odsud.

J. Balcar 8.5.2012 8:57

Re: Rozpoutala se tu atmosféra

Pozdravujte Emila.

K. Berka 8.5.2012 8:39

Konec světa má nastat 21,12,2012,

Dle naší TV a meinstreamových medií právě nastal a to zvolením socialisty Hollanda prezidentem Francie.

L. Brabencová 8.5.2012 8:43

Re: Konec světa má nastat 21,12,2012,

Možná by zvolili kohokoliv, jen aby se zbavili Sarkozyho. Kdyby kandidoval Novák, zvolili by Nováka. :-)

P. Hlosta 8.5.2012 9:14

Re: Konec světa má nastat 21,12,2012,

Tak jak to komentoval Robejšek mi přijde nejpravděpodobnější. Merkelová už dopředu avízovala vůli ke rušení škrtů a přechodu na investiční půjčky. Namísto šetření tedy nová vlna utrácení kvůli budoucí prosperitě. Až peníze dojdou, podle Robejška Francie dostane požehnání k tisknutí nových, což povede k zcela devastujícímu hospodaření. Následkem toho se ale EU okleští od slabších ekonomik a zůstane původní a nebo poněkud větší jádro v té nové EU.

Robejšek to vidí vše jako kladný signál, protože tvrdí, že je to lepší, než aby se nedělo nic. Takže ať je třeba i hůře než stagnace. Ta by nás položila všechny dojednoho. ;-))

L. Brabencová 8.5.2012 9:29

Re: Konec světa má nastat 21,12,2012,

Někdy je podle mne lepší stagnace na určité období, než cesta do pekel.

V. Hajková 8.5.2012 10:28

Re: Konec světa má nastat 21,12,2012,

A  co  podle  vás   se  právě  odehrává  v  ŘECKU?  STAGNACE???    OMYL-   CESTA  DO  PEKEL! 

V. Hajková 8.5.2012 10:01

Re: Konec světa má nastat 21,12,2012,

Také  jsem  poslouchala  p. Robejška.  Omlouvám se  -  možná  Vás  špatně  chápu-  ale  s  tím  to  řekl  naprosto  souhlasím! 

P. Hlosta 8.5.2012 8:23

"Zdravice " materialistům

Gottwalda vzal čert kvůli prochlastaným ledvinám. On to byl vlastně chudák nešťastná, protože kamaráda poslal na šibenici. Slánský do poslední chvíle doufal, že když se přiznal ke všemu, co mu předložili, že mu kamarád z mládí udělí milost. Ten si ale jen otevřel novou flašku, aby svědomí upil.

Tak to je přesný obraz našich komunistů do dneška. Když jim nadiktuje cizí mocnost jak postupovat, ví si rady a splní to i za cenu vražd. Když nemají zastání v cizích tancích a nejsou pod dohledem, tak jen kradou jako straky a není nic, co by je ideologicky vedlo k zářným zítřkům. Materialistické přesvědčení jim dodává klid v duši, protože Bůh pro ně neexistuje a tak svědomí také ne, ovšem jen se nedat chytit při činu, případně přes známé se pojistit, aby nepřišel trest za života. Na sklonku života si náhle vzpomenou, že pro jistotu by Boha mohli přijmout do své palety "ideálu".

Materialisté, stejně vás vezme čert! Musíte se ale životem prokrást a provraždit. Nebo že byste chtěli konat milosrdné skutky? Ty chcete jen pro sebe, že jo?!

L. Brabencová 8.5.2012 8:28

Re: "Zdravice " materialistům

G.nemohl pro svého kamaráda nic udělat, befel z Moskvy byl jasný. Mohl se jen uchlastat. To bylo vše.

J. Anděl 8.5.2012 8:54

Re: "Zdravice " materialistům

Byli tací, co umřeli v koncentračních táborech nebo byli popraveni, ale neprozradili nebo neudělali to, co jim nakázal tyran. Já netuším, jestli bych to dokázal, ale někteří to dokázali. Takže - MOHL udělat něco jiného.

Zrovna nedávno jsem si v jednom rozhovoru uvědomil, že co my bychom bez těch cizích mocností dělali? Museli bychom si přiznat vlastní selhání. A je jedno, jestli selhání v padesátých letech, nebo po 68mém.

Takhle si udržujeme vědomí vnějšího viníka (Němci, Rusové, ale hlavně dnes ti Rusové), udržujeme si nenávist, poutáme pozornost ven. Ale existovala naše vnitřní politika, naše vnitřní touhy a zájmy, naše vlastní zvací dopisy.

J. Blažek 8.5.2012 9:02

Re: "Zdravice " materialistům

Dějepis (všelijak vykládaný a překrucovaný) stejně není to nejdůležitější, vždyť co bylo, bylo - dvakrát na tom již nezáleží. Hlavně, že současnost je krásná, spravedlivá, hlavní je, že už pravda a láska zvítězily nad lží a nenávistí. Není tu žádná korupce (místopředsedkyně vlády ji zcela vymýtila) nejsou tu žádní kmotři ani mafiáni. Společností vládne spravedlnost.

J. Blažek 8.5.2012 9:05

Re: "Zdravice " materialistům

Doplňuji: a taky sociální cítění ministra Drábka a poslankyň TOP.

J. Anděl 8.5.2012 9:12

Re: "Zdravice " materialistům

Poslankyně TOP řekla velice debilně pravdu. To je můj názor.

To je takové kouzlo nechtěného.

P. Hlosta 8.5.2012 9:06

Re: "Zdravice " materialistům

Máte kus života před sebou, tak aspoň můžete veřejnosti sloužit. Nebo to má za vás udělat jiný?

J. Anděl 8.5.2012 9:11

Re: "Zdravice " materialistům

Jste sarkastický (a líbí se mi to), ovšem v jednom náhodou fakt máte pravdu - hlavní je současnost. A protože není taková, jakou jí popisujete, máme ještě hodně co dělat. Například (nebo cokoliv jiného) přestat se vymlouvat na vnější mocnosti (USA, EU, Rusko).

Vždyť každý psycholog, když pomáhá například týrané ženě, se jí snaží především ukázat, že to ona má ve své moci svůj život, ona si musí říct, co chce, ona musí odmítnout zlo a definovat si vlastní (ideálně samozřejmě pozitivní) cestu.

V čem je pak osud národů jiný?

To se ale musíme vzdát toho, co nám domněle od domnělého násilníka plyne dobrého. Tak jako ta žena se musí vzdát iluze, že ten násilník jí nakonec pořád živí, není sama a on jí nahrazuje otce, který... jí také bil, ale pořád to byl táta a v pěti si nevyberete, jestli od táty můžete nebo nemůžete odejít.

P. Hlosta 8.5.2012 9:19

Re: "Zdravice " materialistům

No vidíte! A já to pořád vysvětluji všem, co naříkají nad osudem a nadávají na tu hnusnou vládu, že si musí konečně udělat pořádek v životě a stát na vlastních nohách.  NIKDO z naříkajících dosud nepřiznal, že on je ten, kdo si za tu svou, jím proklamovanou, nouzi může. A přitom přiznat si realitu světa a života je první krok k vlastní prosperitě a duševní pohodě.

J. Anděl 8.5.2012 9:32

Re: "Zdravice " materialistům

Je to tak.

Někteří si to jistě přiznali, lidé se mění, ale nevšimneme si toho, protože oni... prostě jen utichnou a přestanou naříkat :).

Ale to se samozřejmě netýká těch, kdo naříká nejhlasitěji, tedy levicové politické strany, odboráři všeho druhu, média atp.

Samozřejmě naříkají jak levičáci, tak i mnozí pravičáci. Kterak oni nemohou, protože jim v tom brání EU, pravdoláskaři a levičáci. Je to prašť jako uhoď.

P. Hlosta 8.5.2012 9:42

Re: "Zdravice " materialistům

Ono přihlásit se k pravicovosti, nebo levicovosti, neznamená ještě osobní vyznávání ideologie a praktikování ji v životě. Levičák i pravičák zhusta ani neví, co to má obnášet. Takže  "levičák" je i schopný těžit z kolektivu pro osobní zájmy a pravičák podléhat kolektivistickému tlaku a osobní invenci pro zisk z kolektivu také potlačit. Tím si jsou zcela rovni a proto také ten nářek, že málo to sype. ;-)

J. Anděl 8.5.2012 9:54

Re: "Zdravice " materialistům

No jo, tak nějak to bude.

Jdu zpytovat svědomí, jak to mám já :-)

J. Blažek 8.5.2012 12:32

Re: "Zdravice " materialistům

Ano přiznávám se, je to má vina, že jsem zestárl a pobírám důchod, jehož reálná hodnota se díky ministrovi se sociálním cítěním Drábkovi a dalším mocným, bude v příštích letech snižovat. Kdybych se snažil a třeba kouřil nebo chlastal, "mohl jsem to už mít za sebou".

P. Lenc 8.5.2012 8:13

Jedna vlaštovka jaro nedělá.

Až bude policie zasahovat proti těmto grázlům tak jako proti jejich konkurentům z tak zvané "ultrapravice",tak tomu budu věřit.Ale na zázraky nevěřím.