17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Špatná zpráva pro Paroubka

Předseda sociálních demokratů Jiří Paroubek se sešel s americkým velvyslancem Richardem Graberem a tlumočil mu rozhodnutí sociálních demokratů americkou základnu do země nepustit. Změnili by stanovisko, kdyby základna byla součástí obranného systému NATO.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kolemjdouci 6.2.2007 6:53

Nikdo nic nevi a spekulujete!

Jedna se o strategicke rozhodnuti. Dejiny se nezastavi a diskuse by se mela tocit okolo problemu,kdo prijde po Putinovi a jaka bude jeho predstava ruskeho imperia a jaka je predsva francouzsko - nemeckeho imperia pod zasterkou Bruselu a kolikate housle my budeme hrat. Polaci uvazuji o deseti raketovych zakladnach a podle meho nazoru jsou si vedomi, ze o kontrolu jejich uzemi meli historicky  zajem jak Rusko tak Nemci. Otazkou je, jestli nepovazuji pritomnost americkych zakladen jako stabilizator situace, protoze na USA si jen tak lehce nekdo bez nasledku netroufne. Sice je to moje spekulace, ale tesne po druhe svetove valce si lide take mysleli, ze to byla posledni a za tri roky tu byla studena! Osobne neverim, ze radar na nasem uzemi je pro USA dulezity, protoze ty radary maji na lodich uz dnes. Spise je to orisek pro vladu a ministerstvo obrany a jejich predstavu jakou ulohu a na ktere strane bude CR ve stredni Evrope hrat !

kapitán 6.2.2007 6:49

Jaké ANTIdepresivum pro Paroubka

Skladatel Svoboda prý bral lehké málo účinné antidepresivum a když se NEúspěchů navalilo moc, tak mu prášky nepomohly.

Co se navalilo na Paroubka:

- těsně prohrané volby + "zrada" z vlastních řad + prokoučovaný zápas o vysokou funkci.

Nejlepší ANTIdepresivum je HROŠÍ kůže, ta umožňuje i za pochodu měnit názory na radar.

eTony 6.2.2007 6:51

kapitáne,

Paroubek nemá názor, žádný a nikdy.

motýlek 6.2.2007 6:59

Re: kapitáne,

ani na vítězný únor? ;-P

eTony 6.2.2007 7:04

Re: Re: kapitáne,

opravuji : Paroubek nemá názor, téměř žádný a téměř nikdy.

kapitán 6.2.2007 7:13

Re: Re: Re: kapitáne,

Na S E B E má Paroubek velmi silný názor a ten nemění :-)

Žulový Aston 6.2.2007 6:52

Re: Jaké ANTIdepresivum pro Paroubka

Kocovina je hnus, že? Tak, kapitáne, kam s tou lodí, nevlečte jí...probudíte partaje....

kapitán 6.2.2007 7:09

Re: Re: Jaké ANTIdepresivum pro Paroubka

Já jsem ten šťastnej degustátor vína co NEMůŽE mít opravdovou kocovinu. Sice degustuju pravidelně, ale s láskou.

A když chlastám na lodi s chlapa trochu víc, třeba nějakou single malt scotch whisky (naposledy "smradlavku" ostrovní LAPHROAIG) tak mě "ochrání" můj žaludek, kterej snese jen určitou dávku alkoholu.

Mislead 6.2.2007 7:20

Re: Re: Re: Jaké ANTIdepresivum pro Paroubka

spíš LaPhroing;-)

Mislead 6.2.2007 7:27

Re: Re: Re: Re: Jaké ANTIdepresivum pro Paroubka

nebo Laphroig?;-D

I-Worm 6.2.2007 6:38

No jo, ale co když

ten radar pod NATO nespadne?

kapitán 6.2.2007 6:59

Re: No jo, ale co když

Nejsem právník, ale v NATO platí solidarita při obraně. Takže to vidím takhle:

USA je v NATO, USA má radar, nějakému státu z NATO hrozí napadení, USA radar pomůže.

I-Worm 6.2.2007 7:01

Re: Re: No jo, ale co když

hlavně jste nepochopil můj dotaz - nešlo o NATO, ale o Paroubka!

Kanuk 6.2.2007 7:12

Re: Re: No jo, ale co když

Jo, když si jej ten nějaký stát koupí.

kapitán 6.2.2007 6:38

Američtí analytici jsou z Česchů v pudeli :-)

Amíci vědí, že není dobrý přijít s projektem typu - rakety / radar a být ODMÍTNUT. Proto analyzovali souhlas/nesouhlas dvou nejsilnějších stran. Ještě nedavné vyjádření politiků bylo: - ODS pro základnu

- ČSSD radar ANO, rakety NE

Amíci tedy požádali o RADAR. Proto když ČSSD NAJEDNOU změnila názor, tak si Paroubka pozvali na ambasádu, aby se dozvěděli co za tím vězí ???

A Paroubek jím vysvětlil svůj silný názor proti radaru a potom novinářům sdělil, že i tento názor se může změnit.

Američtí analytici jsou z toho v pudeli :-)

I-Worm 6.2.2007 6:44

Re: Američtí analytici jsou z Česchů v pudeli :-)

ále, čerta starýho v perdeli - oni mají s komančema svoje zkušenosti. Jen se divím, že ještě neobnovili výbor pro neamerickou činost, některé názory českých imigrantů zde na Psu ... ale co, možná, že z nich mají jenom srandu. Tak jen aby pak neměli srandu z celé naší republiky!

Žulový Aston 6.2.2007 6:47

Re: Re: Američtí analytici jsou z Česchů v pudeli :-)

Zatím mají srandu jen z předsedů našich politických stran - to je panoptikum:: Bursík, Čunek Filip,Paroubek Topolánek.

Kanuk 6.2.2007 6:51

Re: Re: Američtí analytici jsou z Česchů v pudeli :-)

Vždyť většina Američanů ani neví, co to je Česká republika. Snad jim to dojde akorát když s Čechy hrajou hokej.

motýlek 6.2.2007 7:03

Re: Američtí analytici jsou z Česchů v pudeli :-)

no nejsem si jist ... ale když dáma říká nikdy - znamená to možná, když dáma říká možná - znamená to ano, a když dáma říká ano - tak už to není dáma ... ;-P

jhl 6.2.2007 6:04

Ministryně obrany si teprve názor vytváří, ale Aston má jasno

V komentáři Astona jsem nezaznamenal jediný věcný argument pro radarovou základnu na našem území. Neuvedla ho v televizní debatě minulou neděli ani ministryně obrany paní Vlasta Parkanová. A tak ze strany autora jde jenom o průměrný PROPAGANDISTICKÝ čin. Novinář by neměl být propagandista. To bychom, ale od Neviditelného psa chtěli asi příliš...

kapitán 6.2.2007 6:26

Re: Ministryně obrany si teprve názor vytváří, ale Aston má jasno

Aston tu prostě PROPAGUJE svoje názory a dává vám prostor zase pro vaše názory.

Buďte mu za to vděčnej, protože když si udělá svůj web tak jaká je šance, že si přečte tolik lidí váš názor jako tady na NP ???

jhl 6.2.2007 6:32

Re: Re: Ministryně obrany si teprve názor vytváří, ale Aston má jasno

Jsem asi příliš náročný. Chápu, že komentář je prezentací vlastního názoru. Přivítal bych, kdyby byl podložen věcnými argumenty. Ty jsem tentokrát v tomto komentáři nenašel. Škoda. Jinak s Vámi souhlasím a přeji pěkný den.

Žulový Aston 6.2.2007 6:46

Re: Re: Re: Ministryně obrany si teprve názor vytváří, ale Aston má jasno

R^

Petr B. 6.2.2007 5:37

Je jisté, že ODS stejně radar i rakety protlačí i proti vůli občanů

Na co si to tady hrajete? NATO už téměř neexistuje, protože lhaní kolem "zbraní hromadného ničení" v Iráku bylo příliš silným soustem i pro řadu členských zemí NATO, které předtím ochotně souhlasily s "humanitárním bombardováním". USA tedy zkouší získávat spojence z řad slabých, postkomunistických států. kde hravě nachází poskoky typu ubožáckých všehoschopných odeesáků- Topolánků, Vondrů a spol. A mohou se spoléhat na odeesácká, prolhaná média a jejich věčné mediální masáže. I Bilak s Jakešem se se svou láskou k SSSR musí propadat hanbou, jací byli břídilové.Nakonec ODS připravuje i daleko horší věci než radary a rakety, s těmi už se skeptici dávno smířili.

kapitán 6.2.2007 5:40

Re: Je jisté, že ODS stejně radar i rakety protlačí i proti vůli občanů

Jste nějakej pomatenej :-)

Na našem území jde o radar, rakety budou v Polsku.

Petr B. 6.2.2007 5:43

Re: Re: Je jisté, že ODS stejně radar i rakety protlačí i proti vůli občanů

Zatím jde "jen" o radar, ale může jít brzy i o rakety. Záleží pouze na tom, jak se podaří zblbnout obyvatelstvo.

kapitán 6.2.2007 5:47

Re: Re: Re: Je jisté, že ODS stejně radar i rakety protlačí i proti vůli občanů

To jsou ty vaše bolševické manýry - překrucovat skutečnost.

motýlek 6.2.2007 5:59

Re: Re: Re: Re: Je jisté, že ODS stejně radar i rakety protlačí i proti vůli občanů

víte, kapitáne, ne že bych až tak moc s tím názorem souhlasil ... ale zkušenost tady v české kotlině opravdu nabádá k opatrnosti: podáš prst a přijdeš o celou ruku;-D

68 6.2.2007 6:13

Re: Je jisté, že ODS stejně radar i rakety protlačí i proti vůli občanů

No, ono to opravdu bude proti vůli některých občanů. Pochopitelně. Jedni občané mají takovou vůli, jiní zase nějakou jinou. Chápete? To je jako když  „ten dělá to - a ten zas tohle“, což určitě znáte. Tak vidíte. Ale hlavně, že to nakonec bude tak jak to má být a ta vůle vaše a vašich kámošů se holt bude muset smířit s těžkým osudem bojovníka za mír. A s vůlí těch chytřejších, no ne?

motýlek 6.2.2007 6:17

Re: Re: Je jisté, že ODS stejně radar i rakety protlačí i proti vůli občanů

asi mám nízké IQ ... jak se dá v demokratickém státě prosadit vůle chytřejších?