3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Sobotka odchází

Bohuslav Sobotka odchází z politiky. Není to převratová zpráva, spíš jde o tečku za něčím, co už skončilo. Že mu něco vrtá v hlavě, bylo zřejmé už v okamžiku, kdy se nezúčastnil sjezdu strany, ve které úřadoval od píky až po generála dvě desetiletí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 23.3.2018 9:16

Re: Chmm...

Jasně. Zdá se Vám že GB vyšiluje a mluví z cesty? Protože nezveřejnila "důkazy"? Si ze mne děláte legraci vi ́dte?

S. Donát 23.3.2018 9:54

Re: Chmm...

Nezdá. Ve chvíli, kdy ten britský pošuk řekl, že útok nařídil přímo Putin, měl jsem pochyby o jeho příčetnosti.

J. Schořík 23.3.2018 10:12

Re: Chmm...

Já nevím co má za důkazy. Vy ano? Fakt si myslíte že je ministr zahraničí GB magor?

M. Valenta 23.3.2018 8:44

Sobotkova zásadní chyba

Nezbavil se zemanovců ve straně (po lánském puči je měl do jednoho vyházet včetně Foldyny) a tím ze sebe udělal slabocha a také nedokázal účinně konkurovat Babišovi. Stejně dopadne i Hamáček.

A Zeman samotný? To už je případ pouze pro odborníky z oboru geronto-psychiatrie.

M. Berka 23.3.2018 8:51

Re: Sobotkova zásadní chyba

No, ale to by zůstal v ČSSD sám a bez voličů... :D V demokracii není řešení někoho VYHODIT nebo popravit. Řešení má být - odpůrce PŘESVĚDČIT....

M. Valenta 23.3.2018 8:55

Re: Sobotkova zásadní chyba

Pučisté nejsou odpůrci pane Berka.

M. Berka 23.3.2018 9:04

Re: Sobotkova zásadní chyba

Odpůrce je možné nazvat pučisty vždy, když se to někomu hodí...

M. Valenta 23.3.2018 9:15

Re: Sobotkova zásadní chyba

Opět chyba pane Berka. Pučisté jsou lidé kteří plánovali puč, což evidentně nastalo.

P. Hlosta 23.3.2018 8:38

Sobotka skončil se svým pohodlím?

Já za tlučhuby vnímám ty, co nejsou ochotni ve svém volebním obvodu, obci, či městě, nijak se účastnit podpory a volby svých kandidátů, stejně jako se účastnit veřejných zasedání zastupitelů. Tedy podporovat politiku dole a ne se co čtyři roky účastnit parlamentních voleb a tečka. Pokud vůbec jde k urně hodit hlas. Tihle jsou pro mně tlučhubové, protože zhusta takoví jen láteří na politický stav v Česku a vzbuzují dojem, že je pro ně nejvyšší politika to zásadní. Navíc se od takových dá očekávat, že bez špetky svědomí se zúčastní všeobecného nemorálního tance kolem byznysu a kšeftu, nebo aspoň se zakousnou do sociálního koláče aniž by byli bůhví jakými daňovými plátci.

Obecní volby, to je to, co každého ovlivní přímo a vlastně v nejbližším čase od voleb. Jestli Sobotka dělá zpytování svědomí a jde do práce ve své obci, skláním se před ním, že ho Bůh osvítil. Ve státní politice se nadělal marasu dost už. Není se co divit, protože žádný učený z nebe nepadá a on začal hned v politice od parlamentního křesla bez dlouhodobé práce dole v obci. Jestli se tedy cítí být sociálním demokratem, měl by se především poučit od života Masaryka a dlouhodobě od mládí na sobě pracovat a zároveň ctít tvrdou práci jiných.

Sobotka není jediný, kdo by měl opustit parlament. Nejsem ale školní dítě, abych šel do ulic křičet, že má odejít z politiky, že to není demokratické aby tam vůbec byl, kdo se mi v parlamentu nelíbí, nebo přímou volbu prezidenta abych zpochybňoval. Nadávat prezidentovi "Ovar" je ukázka neschopných mozků. Úkaz to běžný v zemi České. Ale asi nejen České podle novinářských zpráv. Schopnost nadávat je jednoznačně velmi pohodlné argumentování. A pohodlí se u nás v Česku cení nade vše. Proto je i předluženost nejen domácností, ale dokonce i politické strany. Vydělat si nejdříve a pak si to rozumně užít, to je pracné a mnohdy i nemožné z ekonomické podstaty, kterou by bylo potřeba ihned opustit. Jenže opustit pohodlí je příliš nezvyklé pro ty, co podlehli takové droze.

P. Spáčil 23.3.2018 8:43

Re: Sobotka skončil se svým pohodlím?

Myslím že Sobotka rozhodně nepůjde pracovat do komunální politiky. Vezme si příklad z Nečase a nějaký dobře dotovaný šolích se pro něj najde.

F. Navrátil 23.3.2018 8:32

Mimo šachovnici

Evropa se rozhodla vést válku proti Rusku. Přitom si nevšímá, že válka už dávno nepozorovaně probíhá tak, že otevřenými zadními vraty proudí šiky islámských nelegálů. Utěšujeme se tím, že prožíváme fázi ekonomického rozvoje. Ovšem žádná vyspělá civilizace nezanikla pouhým ekonomickým zhroucením, ale tím, že ji ovládky barbarské kmeny, které nejdříve všechno zbourali, a pak si začaly budovat svět podle svých představ.

J. Jelínek 23.3.2018 8:44

Re: Mimo šachovnici

Myslím, že svou roli nelegální imigranti pomalu dohrávají.Budete si muset najít nového bubáka a já nemám obavy, že se vám to nepovede.

S. Donát 23.3.2018 8:53

Re: Mimo šachovnici

Dohrávají? Jako že migrační krize skončila, nebezpečí je zažehnáno, nic se vlastně nestalo a jedeme dál?

F. Navrátil 23.3.2018 9:28

Re: Mimo šachovnici

Oni jsou tady, neodcházejí, množí se jako králíci a vůbec se nezměnili.

J. Hladik 23.3.2018 8:27

Kalouskem byl pochválen.

Jedno oko nezůstane suché, Kalouskovo kašpárku.

J. Vobr 23.3.2018 8:25

EŠTÉBÁK CHCE VYHOSTIT RUSÁKY !!!

To mu Hájková zatrhne !!!

_____________________________________________

Tu-ááá.

P. Kubáč 23.3.2018 8:21

Aston se spletl

Tenhle úvodník měl patrně vyjít na Aktuálně.CZ, protože má všechny atributy k tomu potřebné - Popírání reality, označování vítězů voleb za blbce, označování voličů též za blbce.

Ale asi je to nedopsané chybí tam ještě "ruská stopa" a plán jak to plebsu zatrhnout.

Astone FUJ !!!

V. Hájková 23.3.2018 7:57

To je prča

Česko možná kvůli útoku v Salisbury vyhostí ruské diplomaty, řekl v noci Babiš!!!!!!!Pod tímto článkem na Novinkách - se rozjela diskuze- kde najednou ti, co obdivovali slovenskéno OLIGARCHU a fízla - jej sprostě napadají:-))))))))

Co vy na to - psí komunističtí diskuteři, co volíte tohoto OLIGARCHU - fízla :-))))))))))) a zároveň vám vadí EU :-))))))

L. Němec 23.3.2018 8:05

Re: To je prča

Nahlíženo ruskou optikou v kauze Skřípal, měla by česká vláda nařknout Rusáky z možné účasti při včerejším výbuchu v Kralupech.

P. Boublíková 23.3.2018 8:07

Re: To je prča

Snad britskou optikou, ne?

P. Spáčil 23.3.2018 8:40

Re: To je prča

Soudružka Hajková bude přesvědčena že za to může Babiš a Zeman.

S. Donát 23.3.2018 8:54

Re: To je prča

No samozřejmě, kdo taky jiný by za to mohl.

K. Berka 23.3.2018 8:08

Re: To je prča

Milá paní, lze brát vážně vyjádření : možná, snad, pravděpodobně, asi ..... atd. atd?

EU vyjádřila, že pevně v jednom šiku stojí za Mayovou, když Rusko PRAVDĚPODOBNĚ otrávilo toho doubleagenta. Kdyby alespoň sdělili,, že určitě. Taky naletíte politikům a to budete plnoletá, co potom dělají 12-ti leté děti se ani nedivím!

A. Trick 23.3.2018 8:17

Re: To je prča

Včera si v Bruselu opět odhlasovali, že za chemický útok může Rusko. A to je směroplatný! Takže žádné pochybnosti. To si v dnešní rozbouřené době nemůžeme dovolit.

K. Berka 23.3.2018 8:22

Re: To je prča

To bude ona hybridní válka, tentokrát z naší strany proti Rusku.

M. Berka 23.3.2018 8:45

Re: To je prča

Např. mi je to zcela jedno kdo koho vyhostí, možná s tím bude mít problém Miloš Zeman... Mne spíše zajímá, komu ta vražda Skřípala ( zajímavé české jméno, rusky by se jmenoval nejspíš Skřipač), poslouží. Velmi podobně jako komu poslouží vražda novináře na Slovensku...

Nejspíš vytvoření vnějšího nepřítele posílí vztahy EU a Velké Británie (USA se k tomu nějak nevyjadřuje). Zhoršení vztahů EU a Ruska nejspíše posílí roli Turecka, možná Islámského světa. Rozhodně to nepomůže Rusku.

M. Bouček 23.3.2018 7:50

Ubohé

Bože bože,

Aston si neodpustil protizemanovský štěk jako každé ráno. Stařecká posedlost, umanutost, krví podlité oči. Naprostá rezignace na slušnost a kritické myšlení, na základní novinářskou objektivitu. Velmi otravné a nechutmé.

A to jsem ho měl rád a myslel jsem si o něm pěkné věci. Ale toto....

M. Marek 23.3.2018 8:04

Re: Ubohé

Svatá trojice - Zeman, Klaus a opoziční smlouva.

T. Kohout 23.3.2018 7:48

charisma x necharisma

Dneska jste to napsal převelice dobře. Osobně dávám přednost slušným lidem "bez charismatu" než křiklounům "s charismatem". Bohužel, masy to vidí jinak, pro ně je "charisma" klíčová věc, na obsahu nezáleží.

J. Holíček 23.3.2018 13:17

Re: charisma x necharisma

Jo, masy tendují k volbě podle xichtu, ještě líp podle schopnosti mluvit. Jenže politika není o slušnosti. Pokud vám to uniká, tak rozumím tomu, co jste napsal. A další problém je, že slušní nejsou ani ti, kteří politiky vedou jak pimprlátka.

Rozum do hrsti! :-))