3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Sobotka odchází

Bohuslav Sobotka odchází z politiky. Není to převratová zpráva, spíš jde o tečku za něčím, co už skončilo. Že mu něco vrtá v hlavě, bylo zřejmé už v okamžiku, kdy se nezúčastnil sjezdu strany, ve které úřadoval od píky až po generála dvě desetiletí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Harabaska 23.3.2018 9:23

Re: Chmm...

Správný postoj. Na koncilech se prý také hlasovalo a podle potřeby odhlasovalo. A některé hlasy platily za dva i více hlasů. Stejně tak prý EU odhlasuje (někdy) zrušení letního času, možná i zrušení heliocentrického názoru na svět. Ostatně centrem našeho světa není Slunce (Helios), nýbrž Washington nebo Brusel nebo Berlín. Podle okolností.

P. Harabaska 23.3.2018 9:19

Re: Chmm...

Ano. SOUDr. Šiklová, kdysi svými studentskými kolegy na universitě nazývaná Rudá fena, se také bude raději mýlit ze Západem, než by měla pravdu s tím nenáviděným Ruskem, které - jako prioritní sovětskou republiku - kdysi tak milovala. Zatracená paměť. Už by to měli naši liberálně-demokratičtí pokrokáři jako škodlivé zrušit. Vždycky tak nějak naskočí nějaká ta nevhodná vzpomínka. Štastní lidé jako ta řečená. Co chtěla, to už zapomněla. Nebo to aspoň předstírá. Slovo stud však v jejím slovníku nenajdete.

J. Schořík 23.3.2018 9:21

Re: Chmm...

Buď jsem NATO, nebo ne. Vy zjevně ne. Já ano. A skutečně budu věřit sapojencům a zároveň věřit, že my přijdou na pomoc kdyby něco. Být neloajální v takové kravině, protože si nejsem jistej je cesta do p....

P. Harabaska 23.3.2018 9:26

Re: Chmm...

Opravdu vám věřím, že vy jste schopen věřit všemu, čeho je třeba. Stačí pohled na váš pravopis a je jasné, že právě jen na to stačíte. Pro vás kdysi překládali latinskou větu In vino veritas do slovenštiny jako: Keď sa napijem vina, verím aj TASSu. Tak věřte. In hoc signum vinces.

J. Schořík 23.3.2018 9:30

Re: Chmm...

Každého věc. Podle mého není jiná možnost než věřit spojencům, zcela pragmaticky i s ohledem na naši velikost a význam. Vy to vidíte jinak, zřejmě chcete abychom byli neutrální. Podle mého blbost. ALe Vaše..

P. Jirkovský 23.3.2018 9:39

Re: Chmm...

Klobouk dolů, takhle dlouho mluvit do dubu .... Pan Harabaska má svou pevnou víru v předsudky páně Harabaskovy, který zcela mylně, ale o to víc pevně, pokládá za Názory Pana Harabasky, je vyzbrojen knížkou s latinskými citáty a agumentačně je tak rozkročenej, že když se do toho dá vopravdově, nikdo, nejmíň von sám, nemůže s jistotou tvrdit, kde skončí. Teď vás mlátí po hlavě Šiklovou, která má s normální lidskou důvěrou ve spojence pramálo společnýho. To je ovšem slabej kalibr, má v kabeli třeba takovýho Kim Ir Sena s jeho O Čučche, nebo jak se to jmenovalo, tak bacha!

J. Schořík 23.3.2018 9:42

Re: Chmm...

čekám až to přijde. S postgraduálem není radno si zahrávat. Už myšlenka, že jako spojenec mám podporovat své spojence je pro něj svatokrádeží :). Díky za podporu..

P. Harabaska 23.3.2018 12:06

Re: Chmm...

Hlavně to chce být zásadový.

P. Harabaska 23.3.2018 12:07

Re: Chmm...

Ano. Přesně po té cestě pokračujte. Tam patříte. A hlavně neuhýbejte.

J. Pospíšil 23.3.2018 13:48

Re: Chmm...

Protože to by jinak mrtvej bývalý kágébák a později bývalý britský špion, kdybychom jim dle svých možností nepomohli, rozvrátil celé NATO. A říci: Ano, viníkem je jasně Rusko, je pomoc, která nás skoro nic nestojí.

A to za udržení NATO stojí, že jo.

Je to takové "mužnější" než říci, že přejeme britské policii, aby to rychle vyšetřila.

A. Trick 23.3.2018 8:57

Ano,

"nemáme co spekulovat, ale dát rázně najevo že ho podporujeme a stát za ním"

Disciplína musí bejt. Jinak byste lezli po stromech jako vopice - říkal oberleutnant Makovec.

J. Schořík 23.3.2018 8:58

Re: Ano,

Buď jsme spojenec nebo ne. Tak je to jednoduché.

A. Trick 23.3.2018 9:02

Re: Ano,

Jistě, ještě by to chtělo dát Rusku nějaké šikovné ultimátum jako Srbsku v roce 1914. Válka bude, ale do švestek budeme doma.

J. Schořík 23.3.2018 9:03

Re: Ano,

Zas to zavádíte někam kde to není. Ale poslužte si.

S. Lazárek 23.3.2018 9:05

Re: Ano,

Tohle skončí buď Havlovým humanitárním bombardováním nebo Kosovem, které to jistí. Uvidíme, tak tahle diskuze doplyne.....

S. Lazárek 23.3.2018 9:07

Re: Ano,

kam....

P. Harabaska 23.3.2018 9:28

Re: Ano,

A umlátíme je čepicema. Schořík si už sundal z čepice odznak, aby to prý nedělalo velký kravál.

J. Schořík 23.3.2018 9:38

Re: Ano,

Pustíme na ně Harabasku, ten je ublije svými nenásvistnými žvásty :).

P. Harabaska 23.3.2018 12:03

Re: Ano,

Ubohý Schoříku, jaké nenávistné žvásty? Žvásty píšete vy, jako kdyby vás za ně někdo platil. Koukejte kousek dál za ten svůj napěněný půllitr.

P. Boublíková 23.3.2018 8:59

Re: Chmm...

Zatím se vždy vyplatilo dodržet princip presumpce neviny, přestože "vina" se zdála být mnohem pravděpodobnější

https://technet.idnes.cz/atomova-valka-tesne-okamziky-close-calls-fpi-/vojenstvi.aspx?c=A150610_174228_vojenstvi_pka

https://globe24.cz/svet/24656-svet-na-pokraji-treti-svetove-valky-o-osudu-lidstva-rozhodli-kapitani-dvou-ponorek

J. Schořík 23.3.2018 9:00

Re: Chmm...

Jde o náš postoj jako členského státu NATO. O vyhoštění ruských diplomatů. Jinak je vždycky lepší být opatrný a neukvapovat se. To ale s naším stanoviskem nesouvisí.. My nejsem v té věci neutrál, tak se tak nemáme chovat.

P. Boublíková 23.3.2018 9:04

Re: Chmm...

O trvající existenci tohoto světa nakonec většinou rozhodly zelené mozky. Kupodivu asi mají víc rozumu než všichni politici dohromady.

Vinu Ruska odhlasovala eu, co na to NATO se teprve uvidí.

J. Schořík 23.3.2018 9:08

Re: Chmm...

Jen říkám že jsme spojenec GB. A Vladimít je zjevně docela agresivní hajzl.. Nevidím důvod proč se stavět do role neutrála nebo arbitra. Aby se pak taky spojenci nechovali stejně, kdybychom se náhodou rozhodli připojit k Rusku..

J. Venc 23.3.2018 9:11

Re: Chmm...

Spíše opačně, ne? Kdyby se náhodou Rusko rozhodlo připojit nás.

:-)

J. Schořík 23.3.2018 9:14

Re: Chmm...

To jsem myslel, ale určitě bychom to chěli i my tady zevnitř, ne? A spojenci by podle Harabasků, Donátů a Boublíkových měli dlouho přemýšlet jestli náhodou vážně nechceme do Rusistánu a hledat důkazy..

P. Harabaska 23.3.2018 9:04

Re: Chmm...

Prostě jeden ze spojenců řekl, že ho napadli Rusové - my jako spojenec nemáme co spekulovat, ale dát rázně najevo, že ho podporujeme a stát za ním. Politika kolektivní bezpečnosti transformovaná na politiku kolektivní idiocie.

J. Schořík 23.3.2018 9:07

Re: Chmm...

Vy asi nemáte moc přátel postgraduále. Já svoje přátele hájím a věřím jím, stejně tak věřím že to stejné udělají pro mne. Požadovat pro to abych se postavil ne jejich stranu nerozbitné důkazy je nesmysl a jediné co to ukazuje je, že nejsem spojenec..

S. Donát 23.3.2018 9:10

Re: Chmm...

Nemusí být nerozbitné, stačily by jakékoliv. Zatím je to jen britská dojmologie.

P. Boublíková 23.3.2018 9:13

Re: Chmm...

Přesně tak. Ohledně vraždy Litviněnka jsou důkazy sice nepřímé, ale dostačující.

Tady kde nic tu nic, jen že Rus je schopen to udělat.

S. Donát 23.3.2018 9:12

Re: Chmm...

Když můj přítel začne vyšilovat a mluvit z cesty, zařídím mu lékařskou pomoc. Když u toho bude hysterický a agresivní, plácnu mu přes ústa, aby se probral.