1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Snadná odpověď

Prezident Václav Klaus odpověděl na otevřený dopis padesáti celebrit, které po něm žádají podporu referenda. "Nevím, zda signatáři otevřeného dopisu žádají referendum, nebo žádají-li odpověď NE," konstatoval diplomaticky. Samozřejmě, že žádají "Ne". Klaus se musí diplomaticky tvářit, že to neví. Byl by padlý na hlavu, kdyby to nevěděl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jiří K. 14.7.2007 18:41

Re: Eurobolševiku neplácejte nesmysly :-)

Jistěže nebyla. Rusko nezbrojí tajně, přesněji řečeno tajněji než ostatní, Rusko průběžně modernizuje svoji výzbroj legálně, v rámci limitů daných odzbrojovacími smlouvami. Tak jako vyvíjí v rámci těchže limitů  nové zbraně Amerika, Francie, Británie ...

Piště o tom, čemu alespoň trochu rozumíte BoŽe.

kacir 14.7.2007 18:39

ASTONE SOUHLAS

No comment, tak to je............R^

Ad Celeron) kdyz si tak chytrej v mezinarodnich vztazich a mluvis o americkem unilateralismu, zkus si zodpovedet otazku, ktery globalni system je stabilnejsi - unilateralni nebo multilateralni ?

ten nejstabilnejsi - bipolarni - uz neni.

zaplat Pan buh, ze hegemonem  jsou dnes USA, az jim bude Cina, to se teprve budeme divit

AndyO 14.7.2007 18:38

Re: Doufám, že alespoň Vy chápete,

chápu. Bohužel.

vlk 14.7.2007 18:37

Celkem logicky,

když mu vidí do kuchyně. Vy byste jednal jinak?

vlk 14.7.2007 18:36

To je už ale fakt blbost...

Jenda 14.7.2007 18:36

Re: Re: Re: Co ma delat ?

Hele buzno ps vlez si už do svého konečníku.

vlk 14.7.2007 18:36

Máte nějaké informace,

že Rusko prodalo někomu svá ropná pole nastojato?

Ivan Nový 14.7.2007 18:35

vlku,

na nás požadavky vznáší, viz radar.

Richard III. 14.7.2007 18:35

Re: Všem realisticky uvažujícím je to jasné. Těší mne, že i v USA jich je 67%.

Největším problémem americké administrativy není Irák ani al Kaida, ale demokraté se svým oslem. A hned po nich Evropa se svou nechutí k Američanům obecně a Bushovi zvláště. A taky s nechutí nést kůži na trh při obraně svých vlastních zájmů! Nechutné!

vlk 14.7.2007 18:35

Doufám, že alespoň Vy chápete,

že nejen uznávám politiku síly jako jedinou oprvadu funkční v případě, že není žádná silnější autorita, která by si vymyslela a hlavně byla schopna prosadit nějaké pojetí práva. Co mne fascinuje je zcela nezvládnutý (a to máte pravdu) PR. Marketingové chyby nakonec obrátí všechnu snahu vniveč a výsledek bude ještě horší...

Při vědomí toho, že se tady jen tak bavíme a naše netové války nemají absolutně žádný vliv na realitu si dopřávám ten luxus bavit se poukazování na to, co podle mne více škodí než prospívá :-)))

Ivan Nový 14.7.2007 18:33

Jiří K.,

pokud ovšem Rusko spolupracovat chce, a zdá se, že nechce :-)))))

Ivan Nový 14.7.2007 18:32

vlku,

když ji prodá pak ano.

Ivan Nový 14.7.2007 18:31

vlku,

stále vede jednu, s USA a přes prostředníky.

vlk 14.7.2007 18:30

Přeháníte to s těmi příklady.

Ta voda neprochází jeho územím, je jeho. Není jeho povinnost nám ji dodávat...

Jiří K. 14.7.2007 18:29

Re: Všem realisticky uvažujícím je to jasné. Těší mne, že i v USA jich je 67%.

Vidím to velice podobně, celerone.

Také já doufám, že se to nakonec vyřeší tam, kde to vzniklo, tedy v samotných USA. Bush už kandidovat tak jako tak nemůže a neocons půjdou konečně od válu. Ani v té Americe nejsou samí idioti a umí si spočítat, že jim tyto neoconské avantýry nic smysluplného nepřinesou - viz. irácká blamáž.

Jsem přesvědčen, že pro problémy světa na počátku 21 století je i pro Ameriku (tak jako pro Evropu) Rusko lepší a výhodnější jako spolupracující spojenec než jako protivník.

ps 14.7.2007 18:29

Re: Re: Co ma delat ?

konečnému nebo konečníkovému?

exulant 14.7.2007 18:29

Re: Re: Re: jak tomu je jinde?

Alo jo, ja vim, cechackove. Kondelici a sem tam Svejkove.

Jenda 14.7.2007 18:29

Re: Re: Re: Re: První velké vítězství mírového radaru - hurá, vivat!!

Píše si je sama, holt mastná a lsitvá Afgánka. A jak ti to jde na motlitebním tépichu? Jmenuješ spoustu lidí asi jsi všude oblíbená.

AndyO 14.7.2007 18:28

Re: Ano, s tím spíše více než méně souhlasím.

žádná preventivní válka neexistuje. Každá válka má svůj konkrétní cíl - neexistuje výjimka. To, že ji někdo nazývá preventivní je jen PR. Stejně tak i válka v Iráku, na kterou zřejmě narážíte není preventivní, reaguje na určité události a snaží se je řešit.  Ta válka je součást určitého plánu a nemohu říci, že bych ten plán pokládala za a priori špatný. Realizace se ale vymkla aktérům z ruky, protože nevzali v úvahu míru humanistické žvanivosti okolního světa. Vojáci vážně nejsou dobří stratégové na poli kavárenských povalečů.

Ivan Nový 14.7.2007 18:28

vlku,

když vám soused přeruší dodávky vody na jeho pozemku, pošlete policii na jeho pozemek, nikoliv na svůj.

vlk 14.7.2007 18:26

Nechci se nechat vmanévrovat do pozice rusofila,

ale ze všech stran slyším, jaké je Rusko hrozba... Přitom se nezdá, že by vznášelo nějaké územní nároky či požadavky. Spíše to vypadá, že by se všichni rádi podíleli na jeho surovinném bohatství a nic si nenamlouvejme, ze Sibiře bude v blízké budoucnosti zlatý důl.

celeron 14.7.2007 18:24

Re: Dlouhy a o hovne

Hovno o dlouhém - tak to asi mělo být správně, ne ?

Pete Brich 14.7.2007 18:22

zvláště když to vypadá, že se nepřipravuje na dobyvačné války, ale na obranu...

Zvonku to tak vyzeralo i při pohledu na Hitlera.

PB

vlk 14.7.2007 18:22

Ne. Vy jste si jist, že bude?

A žádnou smlouvu jsem osobně neviděl a nejsem si jist, že by dojednavači byli tak pitomí...;-)

vlk 14.7.2007 18:21

Víte, nějak si tím nejsem jist.

Kolik vedlo Rusko v posledních desetiletích válek?

Pete Brich 14.7.2007 18:20

Re: Co ma delat ?

Pracujici lid mu to přeje. Brainwashing agentury hlásí, že ČSSD spěje k vítězství!

PB

vlk 14.7.2007 18:19

Nejsem si zcela jist, že máte pravdu.

Co se týká kočárku, nemáte ji zcela jistě. Možná Vám uniklo, že v Rusku zuří kapitalismus, o jakém se západním kapitalistům ani nesní. Vzhledem k tomu a surovinému bohatství je Rusko schopno dávat do zbrojení obrovské částky - zvláště když to vypadá, že se nepřipravuje na dobyvačné války, ale na obranu...

Ivan Nový 14.7.2007 18:19

a vlku,

závislost nikdy není levná, vždy je draze zaplacená nesvobodou.

Jiří K. 14.7.2007 18:17

Re: Re: První velké vítězství mírového radaru - hurá, vivat!!

Nikolivěk Andy, jsem to já. Je to psáno v nadsazené formě ale myšleno opravdu vážně. Ta akce Ruska je bohužel očekávaným a mimořádně nešťastným důsledkem pitomého nápadu na rozmisťování zbrojních systémů stále blíže a blíže Rusku.

Svět potřebuje co nejlepší spolupráci (vlastně i kvůli těm fanatikům s utěrkami kolem hlavy) ale radar a další podobné dementní nápady jsou jízdenkou na cestu úplně opačným směrem.

Užitek z toho bude mít pár lidí kolem výroby zbraní, ještě pár khaki mozků, kteří znovu nabydou na významu a prestiži a pak také paradoxně ale zcela nepochybně ti utěrkoví fanatici. Ti z toho určitě budou mít opravdu radost, protože čím pro nás hůře, tím pro ně lépe.

My všichni ostatní na tom jenom proděláme a to zcela nepochybně i ti radaroví Hujeři, pokud náhodou nepatří do některé z výše uvedených tří skupin. Jenom o tom zatím nejspíš nevědí.

vlk 14.7.2007 18:17

Obranná choutka EU na ropných polích Ruska? No, když myslíte...