Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Snadná odpověď
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Ataman Jermak 15.7.2007 2:47Re: Já jsem osobnost !!! Hele exbolšáku, vyhul si pr/del gumovou hadicí! Nikdo Tě tu nemá rád a když tě čtu, je mi jak před 33 lety, když mi uliční výbor nedal doporučení na VŠ. Nakonec jsem vystudoval v GB. Tvůj pokus o 3. odboj je mi směšnej... |
![]() |
zp 15.7.2007 0:04Jsou mimo mísu Dnešní článek Táni Fišerové v LN mne utvrdil v přesvědčení, že umělci by se měli držet umění a nekrafat do věcí, jimž nerozumí. Ta ženská vůbec netuší, o čem je řeč a navíc svoji neznalost bezelstně presentuje v novinách. Štěstí, že je zákonodárkyně jiřž minulá. |
![]() |
AeroKarel 15.7.2007 0:13Re: Jsou mimo mísu Být o polovinu chytřejší, je poloblbá. Nic jiného k tomu říci nelze. |
![]() |
Jenda 15.7.2007 0:24Re: Re: Jsou mimo mísu Něco už dokázala a jak Vy? |
![]() |
Jenda 15.7.2007 0:34Co dokázala ? :-) Obdivujete její nebetyčnou blbost,protože je tak blbá jako vy? |
![]() |
Jenda 15.7.2007 0:45Re: Co dokázala ? :-) Podle čeho soudíte jmenovče? Něco s egem? Taky jste neznámá šedá myš? |
![]() |
AeroKarel 15.7.2007 0:46Re: Co dokázala ? :-) O co vám jde, o mne, nebo o ni, která blbost vyjevila? |
![]() |
Jenda 15.7.2007 0:50Re: Re: Co dokázala ? :-) Raději o nic, Vám není pomoci. Jste nejchytřejší Šebesta z celého Práglu. |
![]() |
Bava 15.7.2007 0:38Re: Jsou mimo mísu Rozhodně jsem proti referendu - nemám vůbec žádné pojetí o radaru a nemohu proto se vyjadřovat tak, či onak. Takových jako jsem já je většina našich občanů a není správné, aby o takové vážné věci rozhodovali laici jako je nějaká babka z Trboušan, či Pepík Vyskočil. Nechme celou záležitost odborníkům, kteří hají naši republiku a okolní státy proti agresorům. Paní Fischerové, Troškovi a pod. doporučuji ať si raději hledí svého oboru.a nepletou se do věcí, kterými lidem zbytečně matou hlavu. |
![]() |
Blabol 14.7.2007 23:18Slogan: V bezpečnostních otázkách nemá referendum co dělat je demagogický a manipuluje s myšlením občanů. Jen takové zamyšlení: USA v Iráku vyzbrojují kde koho, kdo je ochoten konat v americkém zájmu. Vzpoměňme si, jak USA podporovaly Sadáma. Spojencem USA je pákistánská diktatura, vlastnící atomové zbraně. Přiznejme si, že i odstoupení Ruska od smlouvy o limitech konvenčních zbraní je reakce na náš "radar". Bush udělil milost svému poradci Libbymu, který lhal pod přísahou. Svět není jednoduchý a ne jeho problémy nejsou jednoduchá řešení. Dobrý politik si získává spojence a přátele, špatný si myslí, že je nepotřebuje. Zahraniční politika USA v minulých letech byla (a ještě je) zmatená z pádu východního bloku a neumí čelit výzvám dneška. Jen bič a hrozby v dnešním propojeném světě nestačí. |
![]() |
AndyO 14.7.2007 23:36Re: Slogan: V bezpečnostních otázkách nemá referendum co dělat tak nějak už mám plné zuby toho, kterak stále někdo připomíná, jak USA podporovaly Irák. Česko bylo státem, který byl dnes jeho spoluunijním sousedem, Německem určen k likvidaci. Německo bylo s většinou států, které jsou dnes spolu s ním v Unii, ve válečném stavu. Pojďte, budeme to Německu připomínat při každé návštěvě Merkelové či jednání v EU. Rusko nás okupovalo, stejně tak vojska všech členů Varšavské smlouvy s výjimkou Rumunů. Rusové lžou kudy chodí, jen za to neodstupují z funkcí. Nemusí tedy udělovat nikomu milost, ostatně vládnoucí kliky tam řeší své problémy nájemnými vraždami. USA okupuje Irák, NATO s tím souhlasí. Rusko Čečnu- neptalo se nikoho a dodnes o tom lže. Tak si holt vyberte, kdo je lepší. Já osobně dám na zkušenosti a ty mám zatím podstatně horší s Ruskem, které se, jak se domnívám, chytilo radarů z čiré vypočítavosti ( a bolševici v ČR se hned přidali, dokud o tom nezačali Rusáci mlít, nebyl ani jeden argument odpůrců základen zde na téma Rusko versus USA). Najděte si loňské komentáře. |
![]() |
AeroKarel 14.7.2007 23:40Re: Re: Slogan: V bezpečnostních otázkách nemá referendum co dělat Tak nějak. Mám li si vybírat, ke kterému civilizačnímu okruhu chci patřit, pak americký beru podstatně raději než ruský (sovětský). |
![]() |
Jiří K. 15.7.2007 9:25Re: Re: Slogan: V bezpečnostních otázkách nemá referendum co dělat Nemáte tak docela pravdu Andy. Skleróza nebo záměr? Viz. např. diskuse k úvodníku 6. 8. 06:Autor: Jiří K. IP: 217.77.165.xxx Datum: 07.08.2006 01:09 "...Vysvětlovat umístění základny antiraket v Česku hrozbou íránských nebo dokonce severokorejských raket je pak poněkud absurdní a bylo by dobré se zeptat, proti komu opravdu budou od nás namířeny. ... Také by bylo vhodné, řešit celou věc v rámci EU a NATO. Takto to celé poněkud zavání partyzánštinou. Pokud jsou opravdu hrozbou a zároveň tedy cílem rakety těch dvou "darebáckých států", proč se celá věc neřeší také ve spolupráci s Ruskem? ... Nebo snad někdo plánuje nahradit studený mír opět studenou válkou a navíc roztočit nové závody ve zbrojení? ... Krátkozraká a neskonale hloupá politika. Ohrožuje nás ovšem podstatně více, než ty zatím virtuální íránské a severokorejské rakety s virtuálními jadernými hlavicemi. Ona snad blamáž s iráckými zbraněmi hromadného ničení nestačila?" Problematičnost celého projektu (nejen ve vztahu k Rusku, ale i vzhledem k málo věrohodnému oficiálnímu důvodu jeho realizace) byla totiž totiž od počátku zřejmá každému, kdo do problematiky alespoň trochu vidí, a tyto hlasy od počátku zaznívaly u nás i venku. Asi jste je tehdy Andy neregistrovala. |
![]() |
AeroKarel 14.7.2007 23:42Re: Slogan: V bezpečnostních otázkách nemá referendum co dělat Ano, Blábol. Při velikosti naší země si dříve či později nějakého spojence vybereme. Připadají-li vám Rusové nadějnější ....... |
![]() |
Pepa 15.7.2007 9:12Zase jeden připosranej Jste politováníhodný. |
![]() |
Pavel Kohout 14.7.2007 23:01At zije světová revoluce ! |
![]() |
F.VÍZEK 14.7.2007 22:12Jediný můj text je tento - vše ostatní podvod podlých anonymů... IP: 88.100.57 Připomenu-li si, jak se jenom za mého života ony české tzv. celebrity vyjadřovaly za Protektorátu Čechy a Morava (Národní divadlo se Zdeňkem Štěpánkem), jak vystupovaly v 50.letech "proti" politickým procesům (např. vůči paní Štěpničkové), jak za tituly "národní a zasloužilé" fest totalitě sloužily a jak se pitvořily, připomenu-li si, jak se "výkvět národa" zachoval vůči Chartě 77 (opět Národní divadlo aj.) a jak "posametově rychle" opět přehazovaly "výhybky", potom se ptám: Neslušelo by jim důstojné mlčení víc? |
![]() |
jerry 14.7.2007 22:21mě jste nedávno taky nazval zbabělým anonymem ale pokud já paroduju Vaše texty, vždy je podepisuju svým nickem. |
![]() |
F.VÍZEK 14.7.2007 22:34Jsem ze staré školy: všechny svoje názory podepisuji: nyní jako dříve ! IP: 88.100.57 Milý pane, samozřejmě si můžete docela beztrestně parodovat, koho Vám libo. Pokud parodujete člověka, který se ale podepisuje JMÉNEM, mělo by být pod onou „parodií“ i Vaše jméno – to aby hra byla fifty- fifty. Ale v případě, na který reaguji, se někdo podepisuje mým jménem. Soudím, že proti těmto praktikám bych neměl s protestem zůstat osamocený. Jinak opakuji: diskutujte, nemějte rád, ale dejte každému právo reagovat na text. Posuzování a hodnocení autora textu (pokud není kandidátem na politický post) je nemístné, skoro bych řekl - je z minulého režimu. Všechno dobré přeje Vám i Vašim nejbližším Dr. František Vízek, |
![]() |
clay 213.29.115 14.7.2007 22:58Re: Jediný můj text je tento - vše ostatní podvod podlých anonymů... vám by "důstojné" mlčení slušelo neméně... |
![]() |
lucina 14.7.2007 23:24Re: Jediný můj text je tento - vše ostatní podvod podlých anonymů... Zcela s Vámi, pane Vízku, souhlasím. |
![]() |
Wombat 15.7.2007 0:41Re: Re: Jediný můj text je tento - vše ostatní podvod podlých anonymů... ............take souhlas s panem Vizkem................ |
![]() |
AeroKarel 14.7.2007 23:44Re: Jediný můj text je tento - vše ostatní podvod podlých anonymů... A neslušlo by mlčení i socdem, která nás ve spojení s komunisty do té bolševické bídy pomohla uvrhnout? Natož komukoliv, kdo do té zločinné organizace kdy vstoupil? |
![]() |
Jenda 15.7.2007 0:08Re: Re: Jediný můj text je tento - vše ostatní podvod podlých anonymů... Kouzelné porevoluční sr/ačky doporučují někomu mlčení. |
![]() |
AeroKarel 15.7.2007 0:16Re: Re: Re: Jediný můj text je tento - vše ostatní podvod podlých anonymů... Potrefená husa/houser? |
![]() |
Jenda 15.7.2007 0:29Re: Re: Re: Re: Jediný můj text je tento - vše ostatní podvod podlých anonymů... Veteráni snad mají výlet. Copak socko, že hniješ v Praglu? Aerovku jsi prodal? |
![]() |
AeroKarel 15.7.2007 0:47Re: Re: Re: Re: Re: Jediný můj text je tento - vše ostatní podvod podlých anonymů...
|
![]() |
Jenda 15.7.2007 0:59Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jediný můj text je tento - vše ostatní podvod podlých anonymů... Nemusím se zmáhat Šebesto. Máme ji v rodině a k tomu jednoho Minora. Znáte jaký náhon má Minor? |
![]() |
Václava Pastorová Most Gorkého 14.7.2007 22:00A vim taky kdo je milionař Já jsem ale kráva blbá, já jsem se spletla já husa |
![]() |
Klapacius 14.7.2007 23:42Re: A vim taky kdo je milionař
|
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=Zt-gvNexGblNVV5&p=qZTuWRXz%7clsBdvEjxNa%7c3bWNd_1jzN%7cyTsY6rzHjWMadUya1r%7c3jt2ZpCYz%7crZ0bV2voBo&x=GIs87m)