23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Snad rozumná cesta

Občanští a sociální demokraté mají teď velikou šanci - a našinec, coby skeptik, by mohl vysypat z rukávu hromadu pochybností. Nejdřív ta šance. Je to šance, že by se hlavní politické strany dohodly na nejdůležitějších reformních krocích, které by odstranily ten obrovský balast překážek bránících rozvinutí naší ekonomiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. 29.11.2006 15:39

Re: Re: Chcete mi tedy říci,

A ty buzerační zákony a nesmyslná vládní nařízení a vyhlášky taky.

Jiří 29.11.2006 15:38

Re: Chcete mi tedy říci,

Například většina zákonů ze sociální oblasti je určitě jejich. :-)

pertinax 29.11.2006 15:37

Re: Rovnost před zákonem

Návrh bohužel nemám. On ale zákon, který může očůrat každý středně inteligentní foxteriér, je k ničemu. Není divu, podívejte se jaká "inteligence" u nás ty zákony vyrábí.

Jiří 29.11.2006 15:36

Rovnost před zákonem

Nu už aby to bylo! A nebojte se, nad výsledkem se nehrozím. Dokonce si myslím, že pokud vy vámi popisovaní přestupníci byli potrestaní dle zákona, tak by to náš stát vyšlo levněji.

KARTA 29.11.2006 15:36

Re: xxx

Jediné řešení je měřit jedním metrem všem stejně, bílým, černým nebo žlutým. Máme v republice více národností a všechny mají svou kulturu a muse se přispůsobit a snaží se o to. Nevím proč u ROMŮ se dělají vyjímky! Nebo jsou nějaká cenější rasa? Celé je to diskriminace všech ostatních, kteří chápou,že  se musejí přispůsobit většinovému obyvatelstvu. Je zajímavé, že vypasený Rom má na chlast a ne na nájem a může si dovolit víc než normální český občan, který na ně platí v daních.

vlk 29.11.2006 15:36

Chcete mi tedy říci,

že když mi současné zákony nevyhovují, nemusím je dodržovat? Že jsou jen těch, kterým vyhovují?

xxx 29.11.2006 15:36

Re: Re: Rovnost před zákonem

No to máte pravdu. Já jako nevolič to rozhodně potvrzuju ;-)

Ladislav N. 29.11.2006 15:34

Re: Rovnost před zákonem

Blbé zákony nejsou "moje" ani "naše", ale "jejich" (těch blbů, co je schválili). :-/

xxx 29.11.2006 15:33

Re: Rovnost před zákonem

Jestli myslíte, že to vyřešíte dupáním a křičením "musí" - tak prosím, poslužte si...a vesele sankcionujte...

pertinax 29.11.2006 15:32

Re: Re: rozumná cesta ?

Chtěl jste asi říci  "......když nám RATh dá." (Nebo snad Júúlínek?)

Jiří 29.11.2006 15:31

Rovnost před zákonem

Jaképak rozlišování naše a vaše? Zákony jsou jenom jedny. A pokud se dotyčné bytosti chtějí vyskytovat na území kde platí, pak se jimi řídit musí. Nebo musí očekávat sankci. Máte snad jíný návrh?

Andy 29.11.2006 15:30

Re: Re: Re: Jestli nebude zvolen Čunek

navrhuji ty koňské potahy. Bude to něžnější, stylové a mohli by za to vybírat vstupné jako když ve skanzenu v Holandsku vyřezává stařec dřeváky a selka hněte máslo.

Jeliman 29.11.2006 15:27

Re: rozumná cesta ?

... ale to se snad vědělo od začátku, že kohouti si do náručí nakonec padnou. Otázka zněla kdy. Trvalo jim to 1/2 roku, než si navzájem vytrhali všecko peří. Divadélko o předčasných volbách a trojkoalici vrchní cenzor shlédl, ale neschválil. Lid se bavil, ňáká sranda také byla a na starosti zbylo méně času, tak: próč by-chó-m se né-tě-ši-ili, když nám pán-bů zdraví dá, ...?

Šedovous 29.11.2006 15:24

Zákon kauzality porušovat (dlouhodobě) nelze !

Leda jako kvantovou fluktuaci !

Neboť : " Jaký  je význam filosofické kategorie kauzality v Marxově důkazu historické úlohy dělnická třídy !?"  Ha mistře ;-)?Zdravím.

xxx 29.11.2006 15:24

Re: Rovnost před zákonem

To, že jsem pro dodržování zákonů, neznamená, že si neuvědomuji, že zákony nemohou zdaleka vyřešit všechno. Tyto zákony jsou "naše" zákony, ne "jejich" zákony (to, že je využívají a zneužívají je právě jednou z definic jejich bytostné odlišnosti), ušili jsme si je na míru pro sebe, a teď se vztekáme jako děti, že nám to nevychází, jak jsme si to nalajnovali... lidské zákony jsou věc velmi pofidérní, proměnlivá, poplatná době, a budou vždy narážet na jiné, "vyšší" zákony - a to se silou přímo úměrnou tomu, nakolik se od nich odchylují, nakolik je nechápou...

NoName 29.11.2006 15:24

Re: Re: Jestli nebude zvolen Čunek

Už se těším, jak si starostové po vzoru Čunka budou posílat v noci náklaďáky s cikánama přes hranice okresů.

Proč v náklaďácích, proč ne v dobytčácích ? Vyznělo by to lépe :-/

vlk 29.11.2006 15:21

Ne, nemohu citovat.

Voláte po rovnosti a zvláštním přistupu k cikánům :-)

Jeliman 29.11.2006 15:20

Re: Re: Domácí politiku neprobírali. A próč jako ...?

... ale to se snad vědělo od začátku, že kohouti si do náručí nakonec padnou, až si navzájem vytrhají všecko peří, nic jiného jim nezbyde. Divadélko o předčasných volbách a trojkoalice vrchní cenzor neschválí, ani náhodou. To nevadí, lid se bavil, byla sranda a na starosti nezbyl čas. 

Andy 29.11.2006 15:20

Re: Jestli nebude zvolen Čunek

Čunek je ten, co nevidí důvod, proč s komunisty nééé ? Bravo. Zřejmě by stačilo Grebeníčkovi s Filipem veřejně prohlásit, že obeženou Chanov ostnatým drátem a mají vyhrané volby.

Koneckonců, celá republika byla obehnaná ostnáčem- a jak jsem se ondyno dočetla od zajímavé skupinky komentátorů , zas tolik to nevadilo. Stejně nemaj prachy na dovolenou:))) Takže by se to ani nedalo nazývat nějakým nehumánním postupem při řešení "romské otázky".

Už se těším, jak si starostové po vzoru Čunka budou posílat v noci náklaďáky s cikánama přes hranice okresů. Možná by na to mohli nakoupit z peněz od EU nějaké kočovné vozy- pak by se dalo říci, že se cikáni vrátili ke kořenům, všichni by byli spokojeni... i to je řešení.

vlk 29.11.2006 15:19

Ano - opravdu existuje jakýsi rozdíl v můj neprospěch.

Celkem logicky a sobecky mi to vadí a trvám na rovnosti místo vymýšlení, proč to nejde a podpory této nerovnosti. Toť vše :-)

Jiří 29.11.2006 15:18

Zdravím terminátorku

(c) pV ;-D

vlk 29.11.2006 15:17

vlci zdraví terminátory :-)

Marie Dubanová 29.11.2006 15:16

rozumná cesta ?

velká koalice - jestli skutečně M.Topolánek "dopustí", aby vzniklo něco podobného, -  pak budeme svědky neslavného pohřbu, - bývalé slavné ODS .

xxx 29.11.2006 15:16

Re: Docela by mi stačilo,

No tak možná přeci jen je nějaký rozdíl mezi Vámi a Vaší rodinou a většinovým cikánem, na který je zákon krátký  - bylo by to možné? 8-o Ale rozhodně tím netvrdím, že si nemáte být před zákonem rovni !!

vlk 29.11.2006 15:16

Lámáním chleba byl Šéďo myšlen

právě ten stav, kdy můj nesouhlas s příslušným zákonem dojde praktické realizace :-)

Ne že by se občas nestalo, a zajímavé je, že nikde nepovstanou různí lidumilové, by mne bránili. Co si neudělám sám...

Jiří 29.11.2006 15:15

Rovnost před zákonem

Šoupnu naši diskusi trošku nahoru.

Nejsem právník, ale předpokládám, že se pohybujeme v oblasti zákonů, které nejsou deklarativní, a každý z nich obsahuje v sobě nějakou sankci za porušení. Tak je důsledně dodržume, a pokud ne, pak se nedivme že jsme potrestáni.

vlk 29.11.2006 15:13

Docela by mi stačilo,

kdyby se orgány přislušné ke konání chovali stejně k cikánům jako třeba k mé rodině. Celkem si dovedu představit co by se mi stalo kdybych neplatil, vybydlel nájemní dům (byť žiju ve vlastním) nebo třeba se širší rodinou obíral kolemjdoucí v parku. Že to nejde? Že se jich policie bojí? Ano, ale v tom případě je třeba udělat něco s policií a dalšími institucemi a ne to prohlásit za standard.

StandaT 29.11.2006 15:10

Re: vlkovi :"....Když prohlásím, že nějaký zákon neuznávám, co se se mnou asi stane, až dojde na lámání chleba?..."

opravdoví velikáni si troufnou i na přírodní zákony. Kdo z českých vrchpolitiků neporušil třeba takový zákon kauzality?;-)

xxx 29.11.2006 15:07

Re: Re: Re: Příměr jednoznačně kulhá,

Jistě. Podle mne jsou platné zákony bezzubé, a nevěřím, že pomohou situaci vyřešit.

xxx 29.11.2006 15:06

Re: Příměr jednoznačně kulhá,

PS - A prosím, citujte někde moje slova odporu proti rovnosti občanů před zákonem. Stručně naposledy formuluji své stanovisko - jsem rozhodně pro rovnost občanů před zákonem, ale pokud pro ni není druhá strana,  lépe řečeno pokud se část obyvatelstva nechové podle litery a ducha tohoto zákona, nevidím v demokracii možnost, jak tuto rovnost realizovat.