20.6.2024 | Svátek má Květa


Diskuse k článku

Snad rozumná cesta

Občanští a sociální demokraté mají teď velikou šanci - a našinec, coby skeptik, by mohl vysypat z rukávu hromadu pochybností. Nejdřív ta šance. Je to šance, že by se hlavní politické strany dohodly na nejdůležitějších reformních krocích, které by odstranily ten obrovský balast překážek bránících rozvinutí naší ekonomiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
vlk 29.11.2006 16:08

Ano, zde o kousek zpět...

xxx 29.11.2006 16:07

Re: Re: Re: Nu moc jste nás tu nepřesvedčil

;-D 

To bylo jen připomenutí principu, že o vzájemném porozumění se může jednat jen u vzájemně kompatibilních jednotek. A o nějaké  přesvědčování se - alespoň  pro mě - snad nejednalo ? 8-o;-)

vlk 29.11.2006 16:07

Je, nepopírám...

...ale s varovně vztyčeným prstem připomínám něco o monopolech a státních zásazích :-)))

Jiří 29.11.2006 16:04

Re: To je zase Boží :-)

To jsou argumenty z diskuse cca do tří stran zpět nebo je to jiný zdroj? Já jen abychom tu neudělali nějakou cyklickou smyčku.

Modrý pták 29.11.2006 16:04

vlku,

zase uznejte, že křik "diskriminacéééé" je dnes velmi solidní byznys :-))). Money matters pravil předmět Nepravidelníku X. a měl pravdu :-)))

KARTA 29.11.2006 16:01

Re: Proc se ODS boji tretiho pokusu?

Kam na ty rozumy chodíte?

gerontusinza 29.11.2006 16:01

My na rozdíl od vás umíme pochválit co má být pochváleno. Řešení ojedinělé a zřejměn takové co zůstane jediné i do konce. Re: Re: Re: Re: Re: Re: Víte xxx, když Vás tak čtu,

Přičinliví žvanilové všeználci, ukazují cestu pod most bez ohledu kdo si to zaslouží. Jen tak mimochodem po ataku toho sociálního puberťáka na Čunka myslím že jim bude radostněji pod těmi mosty. zejména v lednu a únoru. No a my uzákoníme to, že ten kdo poruší domovní svobodu bude moci být likvidován všemi prostředky v místech porušení. Aby nedocházelo ke zvýšení hyenismu vůči starým lidem. Asi jiné cesty nebude.

xxx 29.11.2006 16:00

Re: Vždyť si přeci nenadáváme,

No však, tím by každý toho jména hodný vlk dehonestoval jen sám sebe :-)

vlk 29.11.2006 16:00

Nebál bych se to nazvat záměrnou manipulací ;-)

pertinax 29.11.2006 16:00

Re: Re: Nu moc jste nás tu nepřesvedčil

To mi připomnělo jeden pár, docela známý z politiky. Fuj, že se nestydím. Jen se nemohu rozhodnout kdo je ta perla a kdo to druhé.

NoName 29.11.2006 15:59

Re: To je zase Boží :-)

Doufám, že nenarážíte na tak často zde kritizované posuny od "chceme omezit přebujelý sociální systém" k "že vy chcete, aby chudé děti umíraly hladem a bez lékařské pěče ?"  jako příklady špatné argumentace ?;-)

vlk 29.11.2006 15:57

Vždyť si přeci nenadáváme,

ani se Vás nesnažím nijak dehonestovat :-)

xxx 29.11.2006 15:53

Re: Pravděpodobně je problém v tom,

Možná jste si všiml v průběhu diskuze, že Váš názor respektuju, pouze proti němu stavím svůj - a proto jsou fóra, ne? :-)

pertinax 29.11.2006 15:52

Re: Re: Re: Re: rozumná cesta ?

Jó vy myslíte samotného hradního pána! Já myslel, že tu péči o zdraví někomu delegoval,  když mu toho na bedrech spočívá tolik, že ba se pod tím jiný zhroutil.

KARTA 29.11.2006 15:52

Re: Re: Jaké reformy?

Souhlas

MIKI 29.11.2006 15:51

Občas mají Slováci dobré nápady

Na Slovensku zrušili linku autobusu, když ji mladí romové totálně zdevastovali a hleďme, oni chodí pěšky, aby nepřišli o přídavky. Což okopírovat jiný z jejich zajímavých nápadů, totiž že přídavky se berou pouze na tři děti a na čtvrté a další pouze v případě, že aspoň jeden z rodičů chodí do práce? Což by v případě matky, která rodí každý rok jedno dítko, jak holandská dojnice, zřejmě musel být tatínek... Ovšem kdo by našel odvahu prosadit u nás něco takového, to by asi znamenalo vypuknutí Velké romské (měsíc si dosaďte sami) revoluce...

xxx 29.11.2006 15:50

Re: Nu moc jste nás tu nepřesvedčil

Znáte ten o perlách a sviních ? ;-P

vlk 29.11.2006 15:49

Pravděpodobně je problém v tom,

že se nesnažím vybudovat nebe na zemi pro všechny ale starám se o své, to nepopírám. Ctím smečku. Názory, které tady prezentujete Vy mám rád - umožní mi bez velkých nákladů získat nové loviště. Nic ve zlém, jako příměr :-)

xxx 29.11.2006 15:49

Re: jako první úkol

Jo, korektnost je svou vlastní parodií, a to hlavně proto, že nevychází z bytostné korektnosti zákonodárce, ale z jiných, skrytých pohnutek. Ono jakmile se ta korektnost začne obracet proti nim, tak uvidíme, jak rychle se rozplyne a bude nahrazena nějakým "rázným" řešením.. :-/

Jiří 29.11.2006 15:47

Nu moc jste nás tu nepřesvedčil

Tedy alespoň co se průběhu a výsledku diskuse týče.

vlk 29.11.2006 15:47

To je zase Boží :-)

"...Zřejmě by stačilo Grebeníčkovi s Filipem veřejně prohlásit, že obeženou Chanov ostnatým drátem a mají vyhrané volby...." - nu, zatím se lidé chrání ploty před nájezdem plenitelů a prý se to nesmí, musí být dána možnost nechat se okrádat a obtěžovat....

"...Už se těším, jak si starostové po vzoru Čunka budou posílat v noci náklaďáky s cikánama přes hranice okresů..." je také kvalitní posun. Co na tom že se bavíme o podmožině která neplatí, ničí cizí majetek a vůbec porušují zákony. Budeme se bavit o všech cikánech a křičet diskrimacééé :-)))

Andy 29.11.2006 15:46

Re: a v pripade nouze

proč by žrali koně, můžou krást slepice. Nebo ovce. Takové skopové na planém česneku, s pečenýma bramborama, mńam.

gerontusinza 29.11.2006 15:44

Brrrr. až se mě zatmělo před očima.Re: Zákon kauzality porušovat (dlouhodobě) nelze !

Zd;-)ravím

StandaT 29.11.2006 15:44

jako první úkol

musíme se - a to zásadně - poprat s politickou korektností. Ta už dosáhla natolik obludných rozměrů, že se stává výsměchem vlastnímu solovu korektnost. Hlavně se ale stala jednou z rozhodujích brzd rozvoje společnosti - Evropa se dnes rozvíjí jen a pouze technologicky, v ostatním ustrnula.

Zářný příklad korektnosti, na který si určitě mnoho z vás vzpomene: když EU chtěla potrestat Lukašenka, veřejně se projednávalo, že mu zmrazí účty - jestli se dobře pamatuji, tak měl cca 14 dní času prachy vyvést - v době, kdy přes Internet vytáhnu prachy během minuty.

Jeliman 29.11.2006 15:42

Re: Re: Re: rozumná cesta ?

Já vám nerozumím, všemohoucího už přece máme, ale ten se nejmenuje Rath, ani Julínek, nýbrž VK, ostatní písmenka si doplňte.

KARTA 29.11.2006 15:42

Re: Re: Nový

Neste trochu velký fanatik, kterého myšlení bolí a víc než k demokracii se blíží k nátuře bolševiků?

xxx 29.11.2006 15:41

Re: Chcete mi tedy říci,

Pro názornost - představte si, že na jednom místě žijí dohromady vlci a beránci. Vlků je většina, a prohlásí své zákony za všeobecně platné i pro beránky. Myslíte, že pak budou mít pojmy jako "musí" a "nemusí" nějaký vliv na dodržování těchto zákonů beránky??

Ne že by Romové byli beránci.  A ne že bych si myslel, že budete souhlasit s příměrem. Takže končím -  pro aktuální neslučitelnost názorů nás oba další vzájemná debata neobohatí.

gerontusinza 29.11.2006 15:41

Jo, vynést za hranice je bohužel nelze. Oni se sice řídit musí, ale zároveň nemusí. Re: Rovnost před zákonem

Protrože oni je neuznávají, protože si dělají svůj vlastní výklad. Kde je například demokracie soudcovské "elity"? Neodvolatelnost i když porušují zákony a je hůř, škodí občanům.   Jakou sankci,by měli očekávat, když s nimi nehne ani jediný volený orgán státní správy. A oni, nevolení (jenom vyvolení) se chovají tak že si skutečně koledují o kobyliskou střelnici. To je totiž jediný možný způsob jak se těch nenažraných všežravých kobylek zbavit. Hezký den.

pf 29.11.2006 15:40

a v pripade nouze

kone jde sezrat.

vlk 29.11.2006 15:39

Náhodou, selektivní platnost zákonů

velmi nosná myšlenka a dech se mi tají při její všeobecné aplikaci :-)