19.6.2024 | Svátek má Leoš


Diskuse k článku

Snad rozumná cesta

Občanští a sociální demokraté mají teď velikou šanci - a našinec, coby skeptik, by mohl vysypat z rukávu hromadu pochybností. Nejdřív ta šance. Je to šance, že by se hlavní politické strany dohodly na nejdůležitějších reformních krocích, které by odstranily ten obrovský balast překážek bránících rozvinutí naší ekonomiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Modrý pták 29.11.2006 17:09

Andy, děkuji :-)))

Béda 29.11.2006 17:09

Re: Světe div se :-)

No, nejpodivnější živočich seš ty sám. Se divím, že si tě zde admin drží.

Andy 29.11.2006 17:08

Re:Modrý ptáku

vy nemůžete mít hloupé otázky :-) 

Béda 29.11.2006 17:08

Re: Pro hloupékomunisty Bédu a Jarouška :-) Topolánek byl podezřelý. Už není

Ale drahý, já nikdy netvrdil, že VAE získala úvěr podvodem. I když u PMB normální firma normálních smrtelníků úvěr získat nemohla. Howgh. Jsi vedle tématu jak ta jedle.

Honza™ 29.11.2006 17:07

Světe div se :-)

Světe div se! Socialisté tu vládli osm let a předvedli nám sestupnou plejádu podivných živočichů: Zemana, Špidlu, Grosse a Paroubka, ovšem na nezbytných reformách veřejných financí, zdravotnictví, důchodového systému, na odplevelení příšerné české právní džungle a na zredukování přebujelé byrokracie neodpracovali vůbec nic. Zato další zadlužování a uplácení svých voličů cizími penězi z vysokánských daní, to jim tedy šlo!

A nyní jim máme věřit, že se spolu s ODS a lidovci vehementně pustí do skutečných reforem!

Pche!

vlk 29.11.2006 17:06

Tak šťastné pořízení :-)

Modrý pták 29.11.2006 17:05

Andy,

to chápu (bez ironie). Asi by to jinak neskončilo než tím cupováním. Ode mě to byla hloupá otázka.

Honza™ 29.11.2006 17:05

Pro hloupékomunisty Bédu a Jarouška :-) Topolánek byl podezřelý. Už není

Protikorupční služba odložila případ Mirka Topolánka. Premiér čelil podezření z podvodného získání úvěru od První městské banky.

Ten získal před lety spolu s bývalými kolegy ze společnosti VAE.

O vyšetřování, které policie rozjela po dohodě se státním zástupcem necelé dva měsíce před senátními volbami, informoval jako první deník Aktuálně.cz.

"Podezření se nepotvrdilo. Případ byl proto v půli listopadu odložen. V rámci prověřování se zjistilo, že nešlo o trestný čin," řekla dnes ČTK mluvčí protikorupční policie Alena Vokráčková.

Spis s odkládacím usnesením podle ní ještě přezkoumá státní zástupce.

xxx 29.11.2006 17:04

Re: A víte že tady s Vámi budu souhlasit?

Nojo, ono NAKONEC co je "celek" a co je "jednotlivec". Však už Vilda pochopil, že  svět  je jen jeviště, a my jen herci, co se tu učíme své úlohy..  Jiný smysl ta "realita" snad ani nemá ;-)

Díky za pokec, jdu do ní :-)

Béda 29.11.2006 17:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je zase Boží :-)

Opak pohodlné většiny. :-)

Andy 29.11.2006 17:02

Re: Re: Re:Modrý ptáku

i tam. A do historie, zeměpisu a dokonce i do jazykozpytu a medicíny. ;-D

vlk 29.11.2006 17:02

To jsem také netvrdil. Stát není smečka.

Kantor 29.11.2006 17:02

Re: Re: Drahý XXX,

No, stačí číst Váš výraz nepohodlná menšina.Ten musí být napsaný v žádostech o prachy z Bruselu nejmíň velikostí 22, aby si Euředníci řekli, že ti Češi musí být ale rasistická pakáž. :-(

Béda 29.11.2006 17:01

Re: Re: Re:Modrý ptáku

matematiky, statistiky... :-)

Béda 29.11.2006 17:00

Re: Ne, myslím kapitalismus bez přívlastků jako takový,

V jednotlivých firmách s přimouřením oka ano, ale i těm stát přeci dává pravidla, a tedy přívlastky. Ale tržní kapitalizmus bez přívlastků celý stát, to nepřichází do úvahy...

vlk 29.11.2006 17:00

A víte že tady s Vámi budu souhlasit?

Má to však jeden problém - i v případě platnosti této konstrukce (a věřím, že platí) ji nelze podrobit testu reality. Vzhledem k celku vždy prohraje - tedy její platnost je individuální až téměř intimní, nelze ji už z principu povýšit na celospolečenskou formuli. Alespoň podle mého názoru.

frd. 29.11.2006 16:58

Re: No, mě spíše zajímají ta dlouhodobá.

Ústava už "dočasná"být začíná. 

xxx 29.11.2006 16:57

Re: Re: Re: Vsetín se vyřeší sám

Jo. Váš názor je tím nejpraktičtějším a pro mne nejpříjemnějším, co se tu objevilo R^

vlk 29.11.2006 16:54

Ne, myslím kapitalismus bez přívlastků jako takový,

čistě na bázi kalkulace nákladů a výnosů, individuální výhodnosti. Ten prostě funguje, ale vždy, když vydělá něco do zásoby, najdou se vylepšovatelé - což má logiku. No a tak se to mele ode zdi ke zdi - ale jakákoliv forma kolektivismu si vždy nakonec lízala rány v individualismu.

xxx 29.11.2006 16:54

Re: Re:Modrý ptáku

..a do psychologie a filosofie .. ;-)

Andy 29.11.2006 16:53

Re:Modrý ptáku

řešení, které mně připadá optimální nelze napsat třemi větami do komentáře, zasahuje do politiky, sociologie, ekonomiky a práva. Pokud bych ho chtěla směstnat do dvou tisíců slov, vyjde z toho jen pokřivený obraz, který místní smečky rozcupují právem na hadry. A abych pravdu řekla, nemám nejmenší chuť sepisovat nějaká řešení pro místní cílovou skupinu amatérských sociologů s flintou pod postelí.  

S NoName jsme se dohadovali o něčem jiném, respektive já jsem hovořila o tom, že český lid je připraven na dalšího "silného muže". Za tím si stojím a ostatní mne nezajímá.

Béda 29.11.2006 16:53

Re: Re: Re: To bych Vám neudělal :-)))

Tož mi řekni tu mně neznámou zemi, kde to fungovalo, moudrý modrý Laďo. :-)

xxx 29.11.2006 16:51

Re: Tomu rozumím,

Moje přesvědčení je, že vnější zákony (a svět vůbec) jsou jen odrazem stavu lidského vědomí. Proto změny nemohou být "rázné" a "jednorázové", ale odvíjejí se postupně, tak, jak se vyvíjí lidské vědomí (jak jednotlivce, tak lidstva jako celku). Jednorázové a rázné změny jen náhle vychýlí systém z už beztak křehké rovnováhy, a pak nevyhnutelně následuje chaos a "protikyv". Zatím to tak v historii vždy bylo, a není důvod se domnívat, že to tak v budoucnosti nebude.

Béda 29.11.2006 16:50

Re: opravuji

Nemusíte se opravovat, obojí je správně. :-)

Modrý pták 29.11.2006 16:50

No, mě spíše zajímají ta dlouhodobá.

Kromě toho bych řekl, že "dočasná" řešení v politice nejsou.

Béda 29.11.2006 16:50

Re: Omyl, fungoval. Ale nelíbil se...

Máte na mysli USA do krachu burzy New York? To přeci taky nebylo tak úplně čisté. Například zákaz alkoholu, potírání mafie a tak...

Sekac 29.11.2006 16:50

opravuji

VELKA KOALICE

Sekac 29.11.2006 16:49

Tomu se rika VALKA KOALICE

16:28 Soud zprostil Klimovičovou obžaloby kvůli korupci

Ladislav N. 29.11.2006 16:48

Re: Re: To bych Vám neudělal :-)))

Už zase meleš blbosti, Béďo?

Kantor 29.11.2006 16:48

Re: Re: Re: Re: Re: To je zase Boží :-)

Co to je nepohodlná menšina?Z kterého multykulty slovníku jste to opsal?