2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Sjednocení, ale koho?

Sjednocení pravice přichází znovu na přetřes. Občanští demokraté oznámili, že nepůjdou s Babišem do koalice a že nepřichází v úvahu ani jejich podpora menšinové vládě. To ovšem platí o Fialově ODS, otázka zní, co by se stalo v případě, že by došlo k vnitrostranickému převratu a kormidlo by uchopil Václav Klaus jr., který y jistě nasadil kurz podle svých dosavadních náznaků opačný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Němec 25.10.2017 20:22

Re: Pan John měl včera pravdu...

Fiala a celá ODS má právo se vlády neúčasnit. Ovšem pokud se nechce podobat Kalouskovi a nebo svým předchůdcům z ODS, měla by také přinést nějaké řešení stavu. Což platí pro všechny subjekty v dnešním Parlamentu zastoupené.

Pokud ne, jsou to jen amatérští politikáři a tlučhubové, nikoliv politici.

H. Balzám 25.10.2017 20:33

Re: Pan John měl včera pravdu...

No a proto jste jim svůj hlas nedal a našel si někoho, komu důvěřujete víc. A někteří z nás jim ten hlas dali. To je přece princip politického boje.

K. Němec 25.10.2017 20:40

Re: Pan John měl včera pravdu...

Vy jste dal hlas někomu, kdo nebude přinášet řešení? Honoré tak jste mne potěšil! Já netušil, že taková skupina voličů tu je. :-)

J. Franke 25.10.2017 20:48

Re: Pan John měl včera pravdu...

Někdy dobré řešení není. Pak vyhraje to špatné, nebo se karty rozdají znovu.

K. Němec 25.10.2017 20:54

Re: Pan John měl včera pravdu...

Já ovšem píšu, že odmítání z jejich pohledu chápu, ale chtěl bych aby tedy navrhli jak nastalou situaci řešit. Zatím jen všichni dělají Zagorku a nikdo s ničím nepřichází. Ani s tím novým rozdáním karet.

H. Balzám 25.10.2017 20:51

Re: Pan John měl včera pravdu...

Ne, já dal hlas někomu, kdo bude přinášet řešení v mém zájmu. Že můžete mít jiné zájmy než já, plně respektuji.

K. Němec 25.10.2017 20:55

Re: Pan John měl včera pravdu...

Super. Jaké je to řešení?

H. Balzám 25.10.2017 20:57

Re: Pan John měl včera pravdu...

Jasně, já vám to řeknu a vy je budete volit taky! :-)

K. Němec 25.10.2017 21:17

Re: Pan John měl včera pravdu...

Jejda tak to si ho raději nechte. To musí být něco strašnýho! :-)

J. Franke 25.10.2017 20:43

Re: Pan John měl včera pravdu...

Řešení je na Burešovi! S Japoncem a se svými bývalými soudruhy to může zkusit! Naštěstí nedosáhnou na ústavní většinu a za čtyři roky se uvidí.

H. Balzám 25.10.2017 20:29

Re: Pan John měl včera pravdu...

Ono už to začíná nabírat grády a tito lidé už kádrují i voliče. Před chvílí jsem se vrátil k jednomu příspěvku z odpoledne a přečetl jsem si, jak mi pan Klepetko vzkazuje, že rozhodně nejsem typickým voličem ODS, to jsou totiž lidé pracovití a přemýšliví, takže bych do toho neměl moc kecat.

J. Franke 25.10.2017 20:35

Re: Pan John měl včera pravdu...

Pan Klepetko je příliš zapálený pro věc ANO a tudíž poněkud předpojatý. I inteligentní lidé se občas spletou. Viz téměř celé Německo a osobnost A.H.

H. Balzám 25.10.2017 20:42

Re: Pan John měl včera pravdu...

Moje chyba byla zejména v tom, že jsem nechápal nebo spíš zarputile odmítal uznat, že nemalá část populace nemá s lidmi tzpu Babiše problém. Ne že ty šílenosti nechtějí vidět, ony jim prostě nevadí. V určitém smyslu jsem díky výsledkům volem a zdejší diskusi konečně dospěl...

J. Franke 25.10.2017 20:55

Re: Pan John měl včera pravdu...

Přesně.

K. Berka 25.10.2017 18:44

Okamůra je už v koalici

Málokdo čekal, že to půjde lehce, jako po másle :

http://6b.cz/I8BK

P. Bolec 25.10.2017 18:54

Re: Okamůra je už v koalici

Paráda- :-)))))))))))

K. Němec 25.10.2017 18:42

Ufff!

Tedy pánové, s tou obhajobou chovancova šmírovacího oddělení jste mne dost překvapili.

M. Varadinková 25.10.2017 18:47

Re: Ufff!

Proč to množné číslo? Obhajuje to tu akorát Lazárek.

K. Němec 25.10.2017 18:57

Re: Ufff!

A Rys.

M. Varadinková 25.10.2017 18:58

Re: Ufff!

Pardon, přehlédla jsem kašpárka Rysa. Ale u toho to nepřekvapí. Ostatně ani u Lazárka ne.

J. Anděl 25.10.2017 19:13

Re: Ufff!

Mně taky nevadí. Stejně si čtu podle svého a ne podle doporučení ministerstva.

Až začnou zakazovat, dejte vědět, to bude jiná.

K. Němec 25.10.2017 19:29

Re: Ufff!

Také jste tedy překvapil pane Anděli.

J. Anděl 25.10.2017 19:34

Re: Ufff!

Jsem si toho vědom. Ale nemůžu si pomoct, dívám se na to, na svobodě slova mi záleží, dokonce velmi, a tady nevidím problém. Tak mi napovězte. Nebo kopněte, máte-li pocit, že by to mohlo pomoct. Ale prosté označení činu za nemravný mi nepomáhá. To je daň za rozhodnutí posuzovat věci sám bez návodu (třeba od pana Chovance).

K. Němec 25.10.2017 19:39

Re: Ufff!

Až tady zase bude debata o STB, tak si na to vzpomeňte. Oni také jen monitorovali a prohřešky hlásili, pro stát a na obranu zřízení.

Ten názor na správnost takových aktivit Vám neberu, jen mne po tak krátkém čase překvapuje. Nemile!

J. Anděl 25.10.2017 19:47

Re: Ufff!

Přijde mi to odlišné třeba od eet. Protože tam není postih.

J. Anděl 25.10.2017 19:49

Re: Ufff!

Zeptám se ještě, považujete za špatný server hoax.cz?

J. Anděl 25.10.2017 19:45

Re: Ufff!

Jde o to, že stojím o ověřené informace nebo názory solidně podložené argumenty. A domnívám se, že takové obstojí i před uvedeným ministerstvem. A že ty, co neobstojí, stejně nikdo nezakáže. Pokud něco zpochybní, považuji to za příspěvek do diskuze, nikoliv konečný soud, ten zvládnu sám. Z toho vycházím, pokud se pletu, jsme na stopě mého špatného názoru.

Zbývá otázka, je-li úlohou státu to řešit. Není to tak, že to požaduju, ale proč ne? Protože předpokládáme, že ministerstvo bude záměrně lhát? Uvedou-li komentář bez důkazů, manipulativní, nepřesný atp., zpochybní se přede mnou strana, která tam má svého zástupce.

Díky.

J. Franke 25.10.2017 19:53

Re: Ufff!

Rozumné a souhlasím...

K. Němec 25.10.2017 20:18

Re: Ufff!

Dnes v době internetu, je velice velká šance si informace ověřit. Navíc tím, že jde o internet, funguje tu cosi jako kolektivní vědomí. Každý zná něco a dokáže přispět k tomu, abych si složil reálný obraz. Ano, je třeba se brodit po kolena v bahně, ale sem tam v tom bahně je perla která pomůže. Nic snadného a pro lidi od státu neexistuje! Sám dobře vím, jak je snadné si argumenty přiohnout, když jde o věc mě sympatickou a mnohdy s tím mám sám problém. To bude dělat každý úřad a proto se na něj nikdy nemohu spolehnout. Nepotřebuji, aby někdo označoval jiné názory jako hrozbu. Nikdy nedokáži věřit státu, že nebude informace manipulovat ve prospěch někoho, kdo je právě u lizu a nebo pro toho, kdo se k tomu lizu dostane.

Howg!

J. Anděl 25.10.2017 21:48

Re: Ufff!

S tím souhlasím. Koukněte na ten hoax.cz. U zpráv bývá nějaký komentář, vysvětlení, někdy od dotčeného ministerstva, úřadu, někdy od dotčené firmy. Lze to vysvětlení považovat za zcela bezpečné a spolehlivé a bezvýhradně pravdivé? Nikdy. Ale pokud se o věc zajímáte, jak píšete, je web hoax.cz další zdroj. Já jsem s ním spokojený. Není to tak, že věřím všemu, ale mnohde to dává smysl a bývá to i velice prosté.

Výstupy z Chovancova úřadu zatím neznám. Je možné, že časem uvidím na vlastní oči, že je to jeduplná chaloupka lží a manipulací. Nebo zbytečný vágní úřad, upozorňující na pitomosti a řešící jen kauzy na zakázku (aktuálně by mohl řešit věci na zakázku pana Babiše :-). Uvidím.

Já ale ani náhodou nepočítám, že bych se na ten úřad mohl plně spolehnout. Nejde o to, že nepotřebujete, aby někdo označoval jiné názory jako hrozbu. Jde o to, jestli si myslíte, že takové označování omezuje vaši svobodu. Já si pořád myslím, že samo o sobě ne. Pokud nenásleduje postih a/nebo další akce. A jestli následovat budou? Provalí se, že si na někoho zasedli? Pak to za špatné považovat budu. Ale chci to nejdřív vidět. Považuju se za skeptika, co se týče bezbřehé důvěry v informace na webu. Ať jsou od kohokoliv. Jistě, někdy naletím, ale v takovém případě se to poměrně rychle dozvím. Třeba tím, že o tom poklábosíme tady.