6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Sjednocení, ale koho?

Sjednocení pravice přichází znovu na přetřes. Občanští demokraté oznámili, že nepůjdou s Babišem do koalice a že nepřichází v úvahu ani jejich podpora menšinové vládě. To ovšem platí o Fialově ODS, otázka zní, co by se stalo v případě, že by došlo k vnitrostranickému převratu a kormidlo by uchopil Václav Klaus jr., který y jistě nasadil kurz podle svých dosavadních náznaků opačný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Rajman 26.10.2017 7:00

Pŕíčiny debaklu sociální demokracie

Jsou tytéž jako příčiny debaklu ODS. Straší li a vyzbrojuje-li levice je to stejné, jako když pravice zvyšuje daně. Bude-li levici napravovat Hašek, Škromach, Chovanec, Zimola popř. Foldyna, je to stejné jako by ODS napravovali Tlustý, Langer, Tluchoř, popř. Kuba.

P. Spáčil 26.10.2017 0:06

Re: ??

asi to znáte o obíhání slepice kolem hnoje před kohoutem. (:-))

J. Franke 25.10.2017 23:19

Re: S ODS do vlády ano, ale bez Klause

Naštěstí už jen kladeč věnců... Už dovládl, šlus. Oposmlouva mu zlomila vaz.

P. Vandas 25.10.2017 23:12

Re: Uvidíme 7.listopadu. Zda Babiš podá kandidátku.

A Stropnický bude předseda vlády a nebo naopak?:-):-):-)

P. Vandas 25.10.2017 23:09

Uvidíme 7.listopadu. Zda Babiš podá kandidátku.

Na prezidenta. Podpisů poslanců sežene dost, neb výběr je ze 400 poslanců a 81 senátorů. To nikdá nebylo. :-):-):-)

A. Trick 25.10.2017 23:02

Re: S ODS do vlády ano, ale bez Klause

To sedlo!!!

J. Anděl 25.10.2017 23:00

Re: Ufff!

OK, podívám se na parametry Chovancova oddělení a tu neziskovku.

M. Varadinková 25.10.2017 22:56

Re: S ODS do vlády ano, ale bez Klause

V případě Klause to klaplo tak, že se stal prezidentem.

K. Němec 25.10.2017 22:52

Re: Ufff!

Ano, domnívám se, že na takovou činnost tu stát a vnitro má BIS a jiné složky, které podléhají zcela jinému režimu než chovancovo oddělení. Opravdu mi to smrdí počínajícími praktikami minulého režimu.

J. Franke 25.10.2017 22:49

Re: S ODS do vlády ano, ale bez Klause

Jak jste na to přišla?

M. Varadinková 25.10.2017 22:46

Re: S ODS do vlády ano, ale bez Klause

Takže Vy chcete mít Babiše raději prezidentem?

K. Němec 25.10.2017 22:45

Re: Nejlepší řešení

Tvrdíte, že by to ODS voliči neodpustili, tak to mne zmýlilo. Já myslel že máte nějaké blog kde si to říkáte. :-)

Nevidím tu absurditu. Ať tedy ODS nabídne jiné řešení, chápu že do vlády nechce.

V. Čermák 25.10.2017 22:36

Re: Fiala se asi řídí rčením: kdo nic nedělá, nic nezkazí.

Tak jen ať TO dělá dál, já ODS nemusím...Ať je stejne zásadový jako Kalousek....

V. Čermák 25.10.2017 22:34

Re: Nejlepší řešení

Tak leda pro vás a vám podobné....Abyste neztratili tvář....

J. Franke 25.10.2017 22:29

Re: S ODS do vlády ano, ale bez Klause

Však to taky krásně klaplo. Klaus už pak nikdy ve vládě nebyl...

J. Franke 25.10.2017 22:28

Re: No tak to bychom měli a já vám přeji dobrou noc.

Krásné sny...

P. Vandas 25.10.2017 22:27

No tak to bychom měli a já vám přeji dobrou noc.

To myslím vážně, to není další cynizmus. :-):-).-)

J. Anděl 25.10.2017 22:26

Re: Ufff!

Pardon, špatně jsem pochopil váš příspěvek, tím druhá polovina mé předchozí reakce nedává smysl.

Vadí vám tedy čistě ten fakt, že se tím zabývá vládní orgán a domníváte se, že to samo o sobě je špatné, je to tak? Domníváte se, že stát by neměl mít takovou moc nad hodnocením informací.

Nemůžu říct, že s tím vysloveně nesouhlasím, na tom něco je. Ale nejsem si jistý. Ministerstvo vnitra by, myslím, mělo nějak vyhodnocovat potenciální hrozby. Bez shromažďování informací a jejich vyhodnocování to myslím nejde. Takže to mohou dělat skrytě, nebo veřejně. U veřejné činnosti to aspoň můžu posoudit. Ale samozřejmě ano, může v tom být (resp. alespoň někdy asi bude) manipulace.

M. Varadinková 25.10.2017 22:21

Re: Nejlepší řešení

ODS je Klaus! To řvali lidi na náměstí po sarajevském atentátu.

P. Vandas 25.10.2017 22:19

Re: Fiala se asi řídí rčením: kdo nic nedělá, nic nezkazí.

No, já ten archaický termím "pravice a postavit se jí do čela" nevytáhl. Jenom tu marnou snahu oživit kostlivce komentuji. :-):-):-)

M. Varadinková 25.10.2017 22:17

S ODS do vlády ano, ale bez Klause

Pamatujete? Všechno už tu kdysi bylo.

H. Balzám 25.10.2017 22:16

Re: Nejlepší řešení

Já nikoho nezastupuju, to zase prrr :-) Ale vidíte sám tu absurditu, když já jako volič ODS chci po ANO státotvornost a přinášení řešení? A přitom je to kurwa dobrý řešení! :-)

J. Anděl 25.10.2017 22:16

Re: Ufff!

No vidíte, to o té neziskové organizaci s vyhraněnými názory jsem nevěděl. Kouknu se na to, zda to na mém názoru něco změní. To je to, o co jsem vás prosil v začátku této výměny, takže děkuji. A jak jsem psal, neznám zatím žádný jejich výstup, i poté, co nějaký uvidím, je možné, že názor změním, nebude-li v té době už změněný.

Nevím, jestli hoax.cz hoaxy aktivně nevyhledává, podle mě jo, ostatně sponzorují ho antivirové firmy a ty se aktivně zaměřují minimálně na vyhledávání virů, spamů, malwarů atd. Také je shromažďuje, případně jim je někdo hlásí.

S. Lazárek 25.10.2017 22:15

Re: Plán Hradu: sestavit koalici Babiše, Okamury a přeběhlíků

Makak rovná se tykačka. Jestli s tím máš problém ty krávo blbá, tak si ho vyřeš u admina, to umíš.

K. Němec 25.10.2017 22:14

Re: Zajímavý graf

Babiš sestaví vládu. Možná napoprvé nedostane důvěru, ale bude mít obsazená ministerstva. A až bude na ministerstvech, tak se karta obrátí. Tu důvěru dostane, holt tedy napodruhé. Jsem na to zvědav. Letos tedy nebudou názorové kotrmelce dělat jen politici, ale za pár měsíců i někteří diskutéři. Bude veselo! :-)

H. Balzám 25.10.2017 22:13

Re: Ač jsem nevolil ani Babiše, ani ODS, ani Okamuru, tak...

Na Robejška bude mít kontakt nějakej Matuška :-)

S. Lazárek 25.10.2017 22:12

Re: Nejlepší řešení

Jo, tak nějak.....:-)

K. Němec 25.10.2017 22:10

Re: Nejlepší řešení

Aha. A jednat se má bez ohledu na voliče. Tedy bez ohledu na voliče ANO, voliče ODS tu zastupujete Vy.

S Vámi je sranda Filuto! :-)

P. Vandas 25.10.2017 22:10

Re: Zajímavý graf

Stejně si myslím, že Babiš koalici s Okamurou nakonec neudělá. Jenom tak oťukává ODS a své staré pappenheimské. Nakonec mu na to staří braši kývnou, pokud ODS nebude rychlejší. Co se ČSSD týče, ta už nemůže nic ztratit. :-):-):-)

I. Břízová 25.10.2017 22:10

Re: ??

Taky si myslím. Určitě by se spousta lidí rozhořčila, že ODS jde jenom o moc a o peníze. A docela bych věřila, že zrovna ti, kteří ji nyní vyčítají zase něco jiného.:-))