Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Šílené je normální
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
www racek 8.10.2006 10:19Re: Re: Aljaska tuším byl za tím cococm ... |
divana 7.10.2006 18:15Re: Aljaska jestli ta pomalost není taky tím, že u nás 1 km dálnice stojí 1 miliardu. |
divana 7.10.2006 18:161 km dálnice asi nejdražší jsou z toho úplatky |
AeroKarel 7.10.2006 22:18Re: Aljaska A viděl jste někdy tu Alaska Highway? Podle naší klasifikace je to polní cesta. |
tich@dohoda 7.10.2006 16:08tady se resi jalove prkotiny o obchvatech, ci zda "topol nebo buldozer" ovsem skutecne dulezite problemy se reesi jinde :-) ; http://lidovky.zpravy.cz/vatikan-resi-kde-konci-duse-nepokrtenych-deti-fo0-/ln_zahranici.asp?c=A061007_111814_ln_zahranici_znk |
hm 7.10.2006 21:03inu počet andělů na hrotu jehly již jest asi vyřešen. |
Bokonon 7.10.2006 15:28Nepodlehnem panice Za kopci je hranice Kolem hranic dálnice Bezzubý je meč nevinná je přeslice Nepodlehnem nikdy logice V parlamentní putice. Analog není digitál Ozve se strašný randál Když soukromý kanál Aniž se kdo nadál Otevře svůj anál. Každé město ba i vesnice Každý vůl každá slepice Musí slyšet před volbami nejvíce JEDINĚ ČSSD ODS JE STÁLICE Pro to si rozbijem sanice Nač je nám logika digitál dálnice!!! |
Xaver X.X. 7.10.2006 14:40Docela zajímavé je podívat se, jak vypadá dálniční síť kolem hranic ČR. Proč se s výstavbou a mýtným tak otálí? Asi to bude podobná logika, jaká panuje ve věci brždění digitálního vysílání, |
brhlík 7.10.2006 15:07Re: Docela zajímavé je podívat se, jak vypadá dálniční síť No, otálí .. jak se to vezme. Například před Zemanem nebyly žádný systematický zdroje financování, tak nebylo z čeho. Zeman zaved SFDI a během cca šesti let se to podařilo vytáhnout na obrat cca 60 miliard ročně. Třeba se to za nový vlády zas povede zrušit, ať si to postavěj ti co tam budou chtít jezdit :o) |
Tomáš Haas 7.10.2006 16:23Re: Re: Docela zajímavé je podívat se, jak vypadá dálniční síť Ve státním fondu dopravní infrastruktury není milý brhlíku ani koruna. Stejně tak i v několika jiných státních fondech. Co Zeman založil, jeho následníci konče Paroubkem vyplundrovali. Pokud by vláda SFDI zrušila dnes, neznamenalo by to z hlediska dopravních investic nic. Předtím, nez se z fondu začne investovat, musí být naplněn, a to nepůjde vzhledem k zadlužení státu příliš rychle. |
Ladislav N. 7.10.2006 17:27Re: Re: Re: Docela zajímavé je podívat se, jak vypadá dálniční síť SFDI je jenom "úřad navíc", který měl zákonem určen do rozpočtu podíl z vybraných spotřebních daní a poplatků ze silničního provozu. Podíl zlomkový, tudíž vládní a partajní žvanilové stále mají možnost tvrdit, že "peněz je málo" a je nutno zavést další poplatky či zvýšit daně... Ostatně zdvojnásobení poplatků za dálnice pro osobní automobily, které ji ničí nejméně, má na svědomí Klausova vláda slidovci a jejich "zelenou naftou"... |
huhu 7.10.2006 20:36Re: Re: Re: Re: Docela zajímavé je podívat se, jak vypadá dálniční síť buďte korektní. Ty drahé dálniční známky prosadil ve vládě vyděračsky Lux přes Klausův odpor |
Ladislav N. 7.10.2006 20:58Re: drahé dálniční známky Tak dobrá. Lux chtěl zelenou naftu a Klaus rozhodl, že jenom na v případě zvýšení ceny dálničních známek, aby vyrovnal úbytek spotřební daně. Nedělejte z něj jelimana, který neví, co činí (byť pod tlakem). |
huhu 7.10.2006 21:09Re: Re: drahé dálniční známky Klaus byl vždy proti podobným vyjímkám, protože vedou k podvodům - viz LTO. Rozhodl se pod vyděračským tlakem Luxe "dobrovolně povinně", pamatují se na tu tahanici v koalici oda/oda/kdu. Jediný Lux to tam tlačil... |
Ladislav N. 7.10.2006 21:16Re: Re: Re: drahé dálniční známky Ano, to "Rozhodl se..." zdůrazňuji... |
huhu 7.10.2006 23:05Re: Re: Re: Re: drahé dálniční známky vláda rozhoduje jako celek, takže ods (klaus) ustoupili nátlaku lidovců (luxe) |
Ladislav N. 8.10.2006 0:08... Re: drahé dálniční známky Ustoupili nebo museli ustoupit? Nutil je někdo? Ne. Jenom jejich vlastní touha zachovat si koryta... Tak oškubali občany.... "pravice"... |
nick 7.10.2006 18:19Rozpočet SDFI 2006 schválený rozpočet pro rok 2006: příjmy a výdaje 55,671 mld. Kč (z toho 8,167 mld. Kč vrácené a půjčené prostředky na předfinancování fondů EU); schválený rozpočet 2005: příjmy 44,7 mld. Kč (z toho 6,1 mld. Kč vrácené prostředky z předfinancování fondů EU), výdaje 42,7 mld. Kč (z toho 6,1 mld. Kč půjčené prostředky na předfinancování fondů EU) |
Ladislav N. 7.10.2006 13:10Re: Šílené je normální... Taky vám téměř v 50% pokusů o připojení na NP vyskakuje hláška: HTTP/1.1 500 Server Error |
Jiří 7.10.2006 13:12Re: Re: Šílené je normální... Holt jsme již svým bezuzdným krafáním zabrali přespříliž diskového prostoru. A toto je trest. :-) |
Ladislav N. 7.10.2006 13:19Re: Re: Re: Šílené je normální... An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator. |
huhu 7.10.2006 13:36Re: Re: Šílené je normální... ano, ale nejen u NP, asi je nějaká porucha na netu |
Evropan (original) 7.10.2006 13:57Re: Re: Re: Šílené je normální... Vypada to jako by jim nekdo zahlcoval sit, nejak si s tim nedokazou poradit |
jab 7.10.2006 16:17Re: Re: Šílené je normální... no, nezapomenouit na ten báječný kšeft s dálnicí 47, kdy jsme nakonec všichni zaplatili jen něco přes 200 milionů za to, že ji ta dodavatelská firma stavět nebude. |
Sibi 7.10.2006 12:46mýto Včera jsem někde četla, že stát plánuje vybírat na začátku a konci plzeňského obchvatu mýtné. Lidi v Plzni už se těší, jak se jim kamiony do města natáhnou zpátky. |
huhu 7.10.2006 13:38Re: mýto jednapaní povídala.....ale osobně by se mi líbil italský systém. Dálnice stavěny soukromě, platí ten kdo je používá....to by se ušetřilo miliard ! |
Evropan (original) 7.10.2006 13:55Re: Re: mýto A nejen italsky, ale treba i chorvatsky, at se plati jen za to co se pouziva |
AeroKarel 7.10.2006 23:46Re: mýto Akorát čekání u té budky by mne dost iritovalo ...... |
Skružný 7.10.2006 12:28asi takhle Dobrá je omáčka koprová, rajská i papriková. Proč hned panikařit |
Plzák 7.10.2006 11:51Protahování doby stavby dálnic. Proč by mělo protahování vyhovovat stavebním firmám? Opak je pravdou. Když stavím, tak účtuji a vydělávám. Mé stroje se amortizují atd, atd. To je ale na novináře příliš. |