29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Sedm tisíc raus

Sedm tisíc učitelů chce vyhodit ze škol nový ministr školství, protože nemají odborné pedagogické vzdělání. Rozhodl tak na základě průzkumu,který zjistil, že v našich školách nemá sedmnáct tisíc učitelů dostatečnou pedagogickou kvalifikaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Slanina 2.3.2014 13:36

Re: Co za nesmysly zde, proboha,

Nešíří, šílí.

K. Drobková 2.3.2014 13:38

Re: Co za nesmysly zde, proboha,

Je to cvok. Obyčejnej cvok.

R. Brzák 2.3.2014 13:13

v reakci na paní Václavíkovou - "díky bohu za Brusel"

řeknu jen jediné - díky bohu za Nato.

I. Gellner 2.3.2014 13:14

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

díky bohu za USA.

J. Tolman 2.3.2014 13:15

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

Nato a EU jsou komplementární dvojice. Situace se má dnes tak, že pokud by zaniklo EU, zanikne i NATO.

R. Brzák 2.3.2014 13:18

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

Asi jsem popleta - ale do NATO jsme vstupovali jako ČR, ne jako člen unie...

J. Václavíková 2.3.2014 13:20

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

Přesto je naše vážnost jako člena EU neskonale větší.

J. Jílek 2.3.2014 13:23

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

nicméně nejvyšším orgánem NATO je Rada a v té rozhodují představitelé vlád jednohlasně....a kolik hlasů tam tvoří EU si spočítejte...krom toho je zde dohoda Berlín plus

J. Kombercová 2.3.2014 13:35

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

Ano, NATO byl první krok, EU tím druhým.

P. Han 2.3.2014 13:20

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

EU se spoléhá na ochranu NATO prostřednictvím smluv jednotlivých národních států. Pokud zanikne EU, ty státy ani NATO nezaniknou. Pokud by zaniklo NATO, jde EU do kopru automaticky, protože žádnou kolektivní obranu bez USA nevybuduje.

J. Kombercová 2.3.2014 13:24

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

No... tady vidím plus EU že jako celek je přeci jen silnější než jednotlivé státy, když už má konkurovat nebo přinejmenším držet krok se silnějšími celky... proto snad byla zakládajícími členy a jejími příštími následujícími domluvena, včetně NATO, že se navzájem nebudeme napadat a naopak eventuálnímu napadení budeme lépe spolu čelit. Kromě ekonomického aspektu silný argument pro zachování EU.

P. Han 2.3.2014 13:32

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

Ano, jistý argument pro zachování EU to je. Ale já jsem odpovídal panu Tolmanovi na jeho nesmyslné vidiny, že když se rozpadne EU, zanikne NATO. To je jednoznačná lež, princip kolektivní bezpečnosti členských států NATO by zůstal zachován, včetně pochopitelně toho, že se jednotliví členové stejné aliance nebudou navzájem napadat.

J. Kombercová 2.3.2014 13:40

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

Já bych nerada, kdyby se EU rozpadla... jen bych ráda, aby zefektivnila svou činnost. Jenže... pokud do EP posílají státy své zástupce stejně jako my, tedy druholigové (i když ani ti naši prvoligoví nejsou nic moc), tak se nehneme, tady nějaké rychlé východisko nevidím, stejně jako na domácí politické scéně... je to začarovaný kruh. Tak alespoň to NATO, aby bylo na to, na co by mělo být.

J. Tolman 2.3.2014 13:24

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

Američané již dříve avizovali EU, že pokud integrační snahy selžou, Amerika o NATO ztratí zájem. Je to součástí probíhající debaty v USA o tom, jestli se Amerika nemá soustředit na Pacifický region a ponechat Ebropu, ať se hlídá sama.

J. Jílek 2.3.2014 13:30

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

přesně, USA se nechtějí dohadovat s pytlem blech...

P. Han 2.3.2014 13:35

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

To je důsledek toho, že se Obama v mezinárodní politice plácá jak nudle v bandě. Ale on tím prezidentem nebude navěky.

J. Jílek 2.3.2014 13:29

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

pokud by zanikla EU, byly by sice dál státy, ovšem každý pes jiná veš....a v NATO platí jednomyslnost

J. Václavíková 2.3.2014 13:18

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

Taky sem přetáhnu mou odpověď na Vás:

No vidíte, já si dokonce nemyslím, že to Rusové schválně iniciovali. Ovšem pokud ,,demokraticky zvolený" prezident nabere obrovské půjčky a pak je rozkrade, rozkrade zlatý poklad a přivede zemi na pokraj bankrotu, pak ještě vezme lidem naději, že se kormidlo obrátí k civilizaci, pak není divu, že si lidé vynutí jeho odvolání. Janukovyč hrál vabank a prohrál. Teď stojíme na rozcestí a další směr určí Kreml. Že všichni skřípeme zuby, není divu.

R. Brzák 2.3.2014 13:24

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

Souhlas, do kopru s Janukovyčem - ale trochu rozumu při jednání s Ruskou menšinou, tím potenciálem k podpoře separatismu, na Krymu trvale živého, by neškodilo. Kde je naše EU se svými poradci, že nedokázala předjímat, co se stane, když mezi prvními zrušenými zákony bude onen jazykový - vždyť to je záminka jako lusk!

J. Václavíková 2.3.2014 13:27

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

Tohle bych EU nevyčítala, ten zákon si schválily horké hlavy dřív, než Evropa mohla s někým o pomoci a radách jednat. I Kličko se proti tomuto zákonu stavěl, nepomohlo to.

J. Kombercová 2.3.2014 13:33

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

Pořád si to srovnávám s námi a Slovenskem... tam také ten jazykový zákon v jakési podobě funguje, příčinu nechci jmenovat...

J. Jílek 2.3.2014 13:32

Re: v reakci na paní Václavíkovou -

oni už chtějí zákon obnovit...

J. Tolman 2.3.2014 13:08

Očekávám

že Polsko a Rumunsko také preventivně povolají záložníky, pokud již tak v tichosti nedělají. Vážnost situace by tomu odpovídala. To neznamená, že by se chtěli do věci míchat. Ale jsou první na ráně. Konečně aj Slováci.

P. Vandas 2.3.2014 13:03

Jdu nakrmit Anču. :-):-)

J. Tolman 2.3.2014 12:56

Již dlouho se svět snaži vybudovat systém kolektivní

bezpečnosti. Jedním z důvodů, proč se ho nepodařilo dotáhnout, bylo právo veta Ruska a komunistické Číny. Ale hlavně Ruska. Podpora režimů v Syrii, Iránu, šíření jaderné technologie hlavně do zemí s protiamerickým režimem atd. - to je systematická politika Ruska v poslední době. přišel také čas položit na stůl otázku anexe gruzínského území. Proto si myslím, že reakce Západu nebude pro Rusko příznivá.

P. Pokorný 2.3.2014 12:48

Švédové jsou největší vrazi

Třicet let nás zabíjeli. Proto je musíme zničit. Tak tato argumentace je, že nás SSSR napadl v roce 1968 a mladí si ťukají na hlavu o historii. I ti třicetiletí nevědí, co byl rok 1989. Uvědomujete si to vůbec? Jakoby jste zamrzli.

K. Drobková 2.3.2014 13:05

Re: Švédové jsou největší vrazi

Já si to uvědomuji a nikdy, nikdy na rok 1968 nezapomenu. Bylo mně tehdy dvacet let, chlapečku. Že vy si to neuvědomujete, nebo jste rád zapomněl je váš problém.

P. Pokorný 2.3.2014 13:17

Re: Švédové jsou největší vrazi

To je váš problém, babičko. A každý den je v televizi něco o demenci...

K. Drobková 2.3.2014 13:21

Re: Švédové jsou největší vrazi

Tak to jste vy, jak tam ukazují příkladného dementního blba ? Měl jste to napsat hned. Nemusel jste tady být pro srandu králíkům .....

J. Jílek 2.3.2014 13:08

Re: Švédové jsou největší vrazi

napadli Maďarsko, na poslední chvíli Jaruzielski odvrátil invazi v Polsku, okupovali nás, okupovali NDR, kde i vojensky zasahovali, napadli Gruzii, Napadli Afghanistán, napadli Ukrajinu...jako kdybyste zamrzl...