21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Satisfakce pro Hermana

Obvodní soud pro Prahu 3 dal zapravdu současnému ministrovi kultury Danielu Hermanovi a jeho vyhazov z Ústavu pro studium totalitních režimů označil za protiprávní. Satisfakce je to z mnoha ohledů jenom morální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 4.5.2014 17:09

Re: Budou sankce i proti USA?

Dělnicko-rolnickou vládou?

J. Václavíková 4.5.2014 17:08

Re: Názor rozumného člověka

Ta jede čistokrevně na potvrzující zkreslení.

J. Jílek 4.5.2014 17:06

Re: Názor rozumného člověka

ty zdroje má vymakaný :-)

M. Varadinková 4.5.2014 17:06

Re: Názor rozumného člověka

Já žádnou "svoji" nemám - na to bych si musela koupit od Babiše  nebo od Bakaly jejich noviny, nebo ukrást pravdoláskařům jejich ČT.

J. Jílek 4.5.2014 17:05

Re: Názor rozumného člověka

jasně, odhalovat propagandou protiproudu atd...http://trololo.blog.cz/1404/ruska-valecna-propaganda-na-yvedavci

J. Jílek 4.5.2014 17:02

Re: Budou sankce i proti USA?

oni jsou tam ale POZVANÍ

M. Varadinková 4.5.2014 17:02

Re: Názor rozumného člověka

Mně jde o to ji odhalovat, Vám jde o to ji (spolu s mediálním mainstreamem) dělat, eurohujere.

S. Lazárek 4.5.2014 17:01

Re: Názor rozumného člověka

Základní zdroje jsou tři. Soudruh Husek, soudruh Žižka a soudruh Jirásko.

J. Jílek 4.5.2014 16:59

Re: Helejte se, to nemá cenu, ty naše diskuze tady.. -)

svět reaguje jinak, než v případě Gruzie....blíží se to reakci na Afghanistán

J. Kombercová 4.5.2014 16:56

Re: Názor rozumného člověka

Na vás osobně se mi líbí, jak tu propagandu prokouknete, ovšem jen propagandu té druhé strany, ta vaše žádná propaganda není, jen čistá pravda. Hlavně ty zdroje, ty jsou perfektní.

S. Netzer 4.5.2014 16:55

Re: Vidím to na nový Varšavský pakt

To určitě.

J. Jílek 4.5.2014 16:54

Re: Názor rozumného člověka

....a o tu vám tady i jinde jde především

F. Doušek 4.5.2014 16:54

Re: Takže

Chtěli majdanovci připojit část své země k Rusku nebo jinému státu?

P. Hofman 4.5.2014 16:53

Re: Vidím to na nový Varšavský pakt

Je možno zapojit jenom ty země, které mají osudné zkušenosti s primitivní a agresivní politikou byzantských band. NDR je za vodou a rusko je nepřítel. Proti tomu bude vše zaměřeno.

A at last but not least, ty země na to mají, jen je potřeba to zorganizovat a ukázat.

E. Sevrát 4.5.2014 16:50

Re: Vidím to na nový Varšavský pakt

Nic není konečné,ani hranice současného SRN. A NDR jsem použil záměrně,když je předsedkyní vlády a presidentem občan NDR, tak je to pokračování NDR.

M. Varadinková 4.5.2014 16:46

Re: Názor rozumného člověka

Někdo to umí lépe, někdo hůře a někdo to úmyslně "neumí", protože dělá propagandu.

S. Netzer 4.5.2014 16:45

Re: Názor rozumného člověka - tato slova

Přečtěte si tohle, http://www.spiegel.de/politik/ausland/putins-russland-ideologie-vom-ueberlegenen-volk-von-jan-fleischhauer-a-967115.html, pane Udatný. Mezi nacismem a fašismem je přece jenom značný rozdíl-

J. Kombercová 4.5.2014 16:44

Re: Vidím to na nový Varšavský pakt

NDR? Kde jste zůstal trčet? Všimněte si, že pan Hofman taky nepoužil Československo.

M. Varadinková 4.5.2014 16:44

Re: Helejte se, to nemá cenu, ty naše diskuze tady.. -)

nerozborné - není to rusismus?

J. Kombercová 4.5.2014 16:41

Re: Názor rozumného člověka

Shromáždit  všechny události a nezaujatě o nich  psát, to myslím neumí nikdo a vy mi to jistě nadále tvrdit nebudete.

M. Varadinková 4.5.2014 16:41

Re: Takže

Myslíte, že  Janukovyč měl vystřílet majdanovce? To by se Vám líbilo? I Vy jeden kremlofile!

E. Sevrát 4.5.2014 16:41

Re: Vidím to na nový Varšavský pakt

Aby, to mělo nějáký význam bude třeba zapojit Rusko a NDR.Ty země co jmenujete na to nemají prachy.

S. Udatný 4.5.2014 16:39

Názor rozumného člověka - tato slova

řekl Daladier po podpisu Mnichovské dohody. Sir Tony Brenton je snad opsal z knihy "Hitler a appeasement" kniha je k zapůjčení v MKP - Praha.

Nacistický fűhrer Putin postupuje jako jeho milovaný předek Adolf Hitler. Hitler, také při podpisu smlouvy říkal, že ordnery nemá pod kontrolou, že jednají neboť občanstvo německého původu je utlačované. Úplně stejně hovoří moskevský fűhrer Putin. Stejně jako Hitler začne stupňovat a potom jako velký socialistický fűhrer Adolf Hitler udeří. Moskevský fűhrer to doprovodí slovy "už jsem se nemohl dívat na neschopnost banditů (Hitler říkal "gangsterů") postarat se o bezpečnost našich spoluobčanů". Toť vše.

J. Anděl 4.5.2014 16:38

Re: Helejte se, to nemá cenu, ty naše diskuze tady.. -)

Podle mě sem nevlítne a budu rád, jestli se nepletu.

M. Varadinková 4.5.2014 16:36

Re: Názor rozumného člověka

Nepoznáte rozdíl v žánru?

Ten pán přece poskytuje rozhovor - tedy je logické, že je v něm tázán právě na svůj názor.

Spencerová píše analytické články o dění na Ukrajině.  V nich jsou podstatné ty informace, které shromáždila a prezentuje je.

J. Kombercová 4.5.2014 16:36

Re: A Piráti jedou ...... 3,5 %

Jo, to dává smysl. :))

J. Anděl 4.5.2014 16:35

Re: A Piráti jedou ...... 3,5 %

Myslím, že to považují za pravdoláskovou loupež bez ekonomicky racionálního posouzení. Nebo tak něco.

P. Vítek 4.5.2014 16:34

Re: A Piráti jedou ...... 3,5 %

Mam dojem,ze uz to po kritice pustili z hlavy.Zjistim.Jinak bych je prestal propagovat.Jak rika p Drobkova-to je zasadni vec-protoze vliv krestanstvi je nutne posilovat.Je to nauka odnaucujici byt sobecky a to ted potrebujeme jako sul!

M. Varadinková 4.5.2014 16:32

Re: Pars pro toto

Ach tak, už jsemsi to vygooglila.  Takže jsem to četla, kdysi před lety, ale nemám to spojené se Spencerovou. Tu jsem já objevila až teď v souvislosti s ukrajinskou krizí. Ale i ten starý článek je dobrý, a opět obsahuje fakta, nikoliv názor autorky. Že Vám,  zaslepeným havlofilkám,  ta fakta nejdou pod nos, za to přece Spencerová nemůže.

P. Hofman 4.5.2014 16:32

Vidím to na nový Varšavský pakt

...Bývalé země sovětského vlivu se budou muset spojit a začít víc zbrojit a vytvořit společnou obrannou politiku. Jde o Polsko, Slovensko, Česko, Maďarsko a Rumunsko (možná i Rakousko a Moldavsko). Pokud uhrajeme západní Ukrajinu, tak i ona. Pobaltské země nám budou rozumět, ale asi se nepřidají. Kdo ví.