17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Satisfakce pro Hermana

Obvodní soud pro Prahu 3 dal zapravdu současnému ministrovi kultury Danielu Hermanovi a jeho vyhazov z Ústavu pro studium totalitních režimů označil za protiprávní. Satisfakce je to z mnoha ohledů jenom morální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kombercová 4.5.2014 16:29

Re: Názor rozumného člověka

A je to opravdu jeho názor? Níže jste psala, že neznáte názor pí Spencerové... jaký je tedy mezi těmito dvěma rozdíl, když tady ten názor je zřetelný, u Spencerové ne?

J. Kombercová 4.5.2014 16:28

Re: Budou sankce i proti USA?

Ano.

J. Anděl 4.5.2014 16:28

Re: Budou sankce i proti USA?

Ono to vlastně bylo o dělání a ne o říkání. Ale funguje to stejně.

P. Vítek 4.5.2014 16:27

Re: Na cro3 vyrvava Hitler

Protentokrat ses vitez

J. Kombercová 4.5.2014 16:27

Re: A Piráti jedou ...... 3,5 %

Píšeš, že jsou pro tebe tou pravou stranou a pak se provalíš, že ani neznáš jejich program.

Božínku...

P. Vítek 4.5.2014 16:26

Re: Helejte se, to nemá cenu, ty naše diskuze tady.. -)

Vlitne sem a vezme sebou vsechny,kteri se mu upsali pred 89.Rudou krvi do rude knizky

M. Varadinková 4.5.2014 16:25

Re: Pars pro toto

To je hezké, že jste se s Netzer našly, ale já bohužel nevím, kde. Ten článek jsem já nečetla.

J. Anděl 4.5.2014 16:25

Re: Takže

To by mezi přáteli stačit mělo.

J. Anděl 4.5.2014 16:21

Re: Budou sankce i proti USA?

Připadá mi obecně vhodné znát pisatele šíře. Když někdo hodně mluví o lásce k dětem a pak zjistíte, že je pedofil, vrhá to na jeho názory nové světlo. Stejně jako volání po tvrdé ruce někoho, kdo bije manželku. Názory neexistují samy o sobě, mají je konkrétní lidé. Kdysi na to bylo takové rčení: když dva říkají totéž, není to totéž.

M. Varadinková 4.5.2014 16:21

Re: Budou sankce i proti USA?

Ano. Píše o tom, co kdy říkal někdo jiný (Obama, Putin, Jacenjuk...) a není tedy hlásnou troubou jen jedné strany) a píše o tom, co se kde stalo a jak to kdo z relevantních aktérů hodnotí.

K. Drobková 4.5.2014 16:19

Re: A Piráti jedou ...... 3,5 %

Každý ne, to jsem napsala blbost.....

J. Slanina 4.5.2014 16:19

Re: Budou sankce i proti USA?

Zaplať pánbůh.

M. Varadinková 4.5.2014 16:16

Re: Názor rozumného člověka

Moderátor: Dobře, irelevantní. Ale sebeposedlá? V jakém smyslu?  Sir Tony Brenton: V tom smyslu, že v Americe je pan Obama nucen dělat, že vystupuje tvrdě, aby uspokojil pravicový Kongres. To, co probíhá tady v Evropě, je totéž. Rusko něco udělalo, nám se to nelíbí, je potřeba, aby to vypadalo, jako že něco proti tomu děláme, není nic efektivního, co bychom proti tomu udělat mohli, takže pořád zavádíme pokaždé trochu víc dalších sankcí, ale pokud ty mají vůbec nějaký dopad, tak jen takový, že dále vedou k odcizení Ruska a způsobují, že bude daleko obtížnější se nakonec s Ruskem dohodnout, což udělat budeme muset.

Moderátor: Ale co tedy politikové mají dělat? Asi máte pravdu. Absolutně máte pravdu. Západní politika je sebeposedlá, irelevantní, to všechno ano. Ale co mají tedy politikové dělat, kromě uvalování sankcí?

Sir Tony Brenton: Nějaké sankce jsme zavedli, nemělo to vůbec žádný dopad. Musíme dál mluvit tvrdě, ale zároveň musíme najít komunikační kanály do Ruska, jimiž bude zahájen konstruktivní dialog a musíme donutit kyjevské úřady, aby nepodnikaly žádné vojenské akce na východě Ukrajiny.

Moderátor: Jestli na to vůbec mají západní politikové vliv.

Sir Tony Brenton: Ano, jestli to vůbec půjde. Já si myslím, že Rusové také neovládají ty proruské disidenty na východě Ukrajiny tak pevnou rukou, jak to všichni pořád opakují. Myslím, že ani my, ani Kyjev nemáme tak silnou kontrolu nad západní Ukrajinou, jak to všichni tvrdí. Pokdu tedy na to máme vliv, musíme zabránit tomu, aby Kyjev prováděl vojenské akce na východě Ukrajiny, které vedou k prohlubování násilí, a je férové říci, že to celé situaci silně zhoršuje a oddaluje to chvíli, odkdy bychom mohli jednat o postupném ukončení celé krize, což jsou prezidentské volby 25. května. Ale jak se situace neustále zhoršuje, pravděpodobnost, že by se 25. května mohly na Ukrajině konat prezidentské volby, se snižuje.

P. Novák 4.5.2014 16:15

Re: Na cro3 vyrvava Hitler

Často kladeš vaší oduševněné koze otázky? I ta ošklivá kozička na tebe hází bobek?

K. Drobková 4.5.2014 16:15

Re: A Piráti jedou ...... 3,5 %

Tak to se musíte optat jich......

K. Drobková 4.5.2014 16:14

Re: A Piráti jedou ...... 3,5 %

Každý má nějaké své zásady přes které nejede vlak, i kdyby to byly volby na starostu ( nebo jak si mu říkají ) obce Baráčníků.

 Někdo je hold má, někdo ne .

M. Varadinková 4.5.2014 16:14

Názor rozumného člověka

Sir Tony Brenton: Myslím, že nejde ani tolik o ekonomický dopad. Pro ruskou vládu jsou daleko důležitější věci, než je ekonomika. Vznikla by zřejmě otevřená válka s ukrajinskou armádou, ukrajinská a ruská armáda by na sebe střílely, což je pro Rusy nemyslitelné. A Rusko by se muselo postarat o zbankrotovanou, nezvládnutelnou východní část Ukrajiny. To Rusové také nechtějí. Ruským zájmem je zcela jasně Ukrajina, která by byla neutrální, jak o to žádají, kde jsou zájmy ruského obyvatelstva chráněny, o což také žádají, ale Rusko se nechce nutně starat o ruské obyvatelstvo na Ukrajině. Tohle jsou všechno dosažitelné cíle. Západní politika naproti tomu, sankce a tak dále, vypadá stále více jako sebeposedlá a zcela irelevantní. Žádný západní ministr či politik netvrdí, že sankce povedou v krátkodobé perspektivě k změně politiky Ruska. A teď jde právě o tu krátkodobou perspektivu. Myslím, že to byl J.K.Galbraith, který řekl, že zahraniční politika je volbou mezi tím, co je nechutné, a tím, co je katastrofální. A zatímco vést rozhovory s panem Putinem se může zdát nechutné, nevést s ním rozhovory, nyní je stále více jasné, že to povede ke katastrofě. 

http://jdem.cz/ba26s3

S. Netzer 4.5.2014 16:13

Re: Helejte se, to nemá cenu, ty naše diskuze tady.. -)

:-)

P. Novák 4.5.2014 16:11

Re: Helejte se, to nemá cenu, ty naše diskuze tady.. -)

Třeba nenutí, ale motivuje...:-)

P. Vítek 4.5.2014 16:09

Re: A Piráti jedou ...... 3,5 %

Tak to jste me prekvapila!!Fakt jsou proti?A proc proboha!?

P. Boublíková 4.5.2014 16:08

Re: A Piráti jedou ...... 3,5 %

To mně taky ne a přesto je budu do EP volit, tam totiž o církevní restituce vůbec nejde.

A celkově o církevní restituce vůbec nejde - to je nějakým způsobem vyřešená věc, kterou už nejde zvrátit.

Kdybych měla hledat nějakou stranu, se kterou souhlasím na 100 %, tak bych nenašla. Jako obvykle. Vždy jde jen o určité % shody.

K. Drobková 4.5.2014 16:08

Re: A Piráti jedou ...... 3,5 %

Rádo se stalo. Příště přijďte zas ...... :-))

P. Vítek 4.5.2014 16:06

Re: Na cro3 vyrvava Hitler

Novak odpoved od tebe ma zhruba informacni hodnotu odpovedi nasi stare dobre kozy na stejnou otazku.Jen se tak prible odusuvnene diva.A nekdy hodi bobek-strachem.

J. Kombercová 4.5.2014 16:05

Re: Budou sankce i proti USA?

Jo tav ona píše něco, co si myslí někdo jiný? Tak to je boží.

I. Gellner 4.5.2014 16:05

Re: Helejte se, to nemá cenu, ty naše diskuze tady.. -)

http://www.tourl.de/lh

a hotovo !!! -)

P. Novák 4.5.2014 16:04

Re: Budou sankce i proti USA?

Vy jste na ty šváby nějak fixovanej. Kručí vám v břiše?

K. Drobková 4.5.2014 16:03

Re: A Piráti jedou ...... 3,5 %

Radost, chlapečku, radost. A co se mně konkretne nelibi na jejich programu ? Treba to, ze jsou proti církevnim restitucim ..........

I. Gellner 4.5.2014 16:02

Re: Helejte se, to nemá cenu, ty naše diskuze tady.. -)

Sem ne! Určuju mu oblasti : charkov, doněck, dněpropetrovsk, záporoží, cherson, oděsa.. -)

I. Gellner 4.5.2014 16:01

Re: Helejte se, to nemá cenu, ty naše diskuze tady.. -)

.. -) .. některé výrazy už upadaj v zapomění - nedávno se mi ptal potomek, jestli se vidím s jedním kámarádem, tak mu povídám "si piš, naše přátelství je nerozborné"... hodně divně koukal, nevěděl... a my to slyšeli pořád.. -))

J. Kombercová 4.5.2014 16:01

Re: Takže

Stačí požádat?